Деловодна информация
5397
ДАЕУ-......................... 04/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
5397-2019-0043 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция Електронно управление 177098809
ул. Ген. Й. В. Гурко № 6
София BG411 1000 България
Станислав Ницов,главен специалист в отдел Облачни инфраструктури,дирекция КИИ +359 29492331
snitsov@e-gov.bg +359 29492433

Интернет адрес/и

https://e-gov.bg/

https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016/293
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

ДАЕУ има функции по осъществяване на политики, издаване на правила и прилагане на добри практики в областта на електронното управление.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на проект за изграждане на второ електрозахранване 20kV за СОСП София 4
45315400      
Строителство

Изпълнение на проект за изграждане на второ електрозахранване 20kV за СОСП София 4 – кабелна електропроводна линия 20kV с ориентировъчна дължина 8900 м. и въздушен участък с дължина около 450 м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45315400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото за изпълнение на поръчката е Община Ихтиман.

Обществената поръчка обхваща изпълнението на проект за изграждане на второ електрозахранване 20kV за СОСП София 4 – кабелна електропроводна линия 20kV с ориентировъчна дължина 8900 м. и въздушен участък с дължина около 450 м.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
1150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При подписването на договор изпълнителят предоставя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи по чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „б“ от ЗУТ.
Поставеното изискване се доказва със заверено копие на Удостоверение за изпълнение на строежи по чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „б“ от ЗУТ и валиден талон, издадени от Централния професионален регистър на строителя, които участникът, определен за изпълнител представя преди сключване на договора за обществената поръчка или в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, като попълват поле „Вписване в съответен професионален регистър“ от раздел А: Годност в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години.
Поставеното изискване се доказва със заверено копие на годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква и справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката или се посочва обществено достъпен, безплатен за Възложителя регистър, в който да се проверят заявените данни. Документите се представят от участника, определен за изпълнител преди сключване на договора за обществената поръчка или в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, като попълват поле „Конкретен годишен оборот“ от раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2.Участниците следва да притежават застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
Поставеното изискване се доказва със заверено копие на валидна застрахователна полица, която участникът, определен за изпълнител представя преди сключване на договора за обществената поръчка или в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, като попълват поле „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ от раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


1. Участниците следва да са реализирали минимален оборот в размер на 1 000 000 (един милион) лв.
2.Участниците следва да притежават валидна за срока на изпълнение на договора застраховка «Професионална отговорност» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на порьчката за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „дейности, сходни с предмета на поръчката“ се разбира – изпълнение на строително-монтажни дейности по изграждане и/или изместване на кабелен и въздушен електропровод с напрежение не по-ниско от 20kV.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП (Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания), които участникът, определен за изпълнител представя преди сключване на договора за обществената поръчка или в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, като попълват поле „Извършени строителни дейности от конкретния вид“ от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2.Участниците следва да разполагат с персонал и ръководен състав с необходимата професионална компетентност за изпълнение на поръчката, включително такива, които отговарят за контрола на качеството.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП (Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата), които участникът, определен за изпълнител представя преди сключване на договора за обществената поръчка или в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, като попълват поле „Образователна и професионална квалификация“, раздел В: Технически и професионални способности, в Част IV Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


1.Изпълнени строително-монтажни дейности по изграждане и/или изместване на кабелен и въздушен електропровод с напрежение не по-ниско от 20kV.
2. Участниците следва да разполагат с:
- технически ръководител – 1 бр., с не по-ниска от четвърта квалификационна група по безопасност при работа с електрически уредби и мрежи и минимум три години професионален стаж в областта на енергетиката и/или строителството;
- координатор ЗБУТ – 1 бр. с минимум три години професионален стаж в областта на енергетиката и/или строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/11/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сградата на ДАЕУ, находяща се на адрес: гр. София, ул. Ген. Й. В. Гурко № 6

Получените оферти се отварят на публично заседание на комисията, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги съгласно законодателството на държавата, в която е установено. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура по възлагане на ОП едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица по смисъла на §2,т.45 от Доп. разпоредби на ЗОП не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото е налице поне едно от обстоятелствата, посочени в чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП, възникнали преди, или по време на процедурата.Основанията по чл.54,ал.1,т.1,2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника и за членовете на неговите управителни и надзорни органи съгласно регистъра, в който е вписан участникът, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му.Когато в състава на тези органи участва юридическо лице, основанията се отнасят за физическите лица, които го представляват съгласно регистъра, в който е вписано юридическото лице, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му.Kогато участникът, или юридическо лице в състава на негов контролен или управителен орган се представлява от физ.лице по пълномощие, основанията по чл.54, ал.1, т. 1, 2 и 7 се отнасят и за това физ. лице.Основанието по чл.54, ал.1, т.3 от ЗОП не се прилага, когато размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е до 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година, но не повече от 50 000 лв. Когато участник е посочил, че при изпълнение на поръчката ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор и/или че ще използва подизпълнители, основанията за отстраняване от процедурата важат и за тях и липсата им следва да бъде декларирана. Участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, има право да представи доказателства, че преди подаването на офертата е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. В тази връзка се прилагат правилата на чл. 56, чл. 58, ал. 1, т. 3 от ЗОП и чл. 45 от ППЗОП. Възложителят отстранява участник при наличие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество. За участник,който след изтичане на срока по §14 от ПЗР на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици не е привел дейността си в съответствие с изискванията на този закон, се прилага чл.5, ал.1,т.3 от същия.
Условия и начин на плащане: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ дължимите по настоящия договор суми както следва:
Авансово плащане - 50 % (петдесет на сто) от общата стойност на договора, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от получаването на разрешение за строеж и предоставяне от изпълнителя на възложителя на оригинална фактура, както и гаранция за обезпечаване на авансовото плащане (с ДДС) в една от формите, посочени в чл. 111, ал. 5 от Закона за обществените поръчки. Гаранцията, обезпечаваща авансовото плащане се освобождава в срок до 3 (три) дни след връщане или усвояване на аванса. Авансът се счита за усвоен при подписване на Акт 15 за обекта.
Възложителят заплаща остатъчната сума от цената по договора в срок до 30 (тридесет) дни след издаване на разрешение за ползване на обекта. Сумата, която се заплаща е съгласно цените от Приложение № 3 „Ценово предложение”, представения Протокол за действително извършените видове и количества СМР и сметка обр. 22.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалби срещу решението за откриване на процедурата могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от Закона за обществените поръчки (ЗОП).
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Държавна агенция Електронно управление
ул. Ген. Й. В. Гурко № 6
София 1000 България
dnaydenova@e-gov.bg +359 29492316
https://e-gov.bg/ +359 29492433

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва