Деловодна информация
01954
ОП-10#1 01/11/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
01/11/2019 (дд/мм/гггг)
01954-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ИНДУСТРИАЛНИ ЗОНИ ЕАД 121706255
ул. Ангел Кънчев № 1, етаж 4
София BG411 1000 България
Екатерина Димитрова +359 28902902
office@nciz.bg +359 29871684

Интернет адрес/и

http://nciz.bg/

http://op.nciz.bg/procurement.aspx?ProviderID=39c4025a-9507-4d0c-b79e-e105cc51003f&Guid=14c4ccac-9a84-4e48-ada2-f1db92495a96


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.nciz.bg/procurement.aspx?ProviderID=39c4025a-9507-4d0c-b79e-e105cc51003f&Guid=14c4ccac-9a84-4e48-ada2-f1db92495a96
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг - проектиране, строителство и авторски надзор на ЛПСОВ за Икономическа зона „Божурище“, в квартал 13A, област София, община Божурище, с. Гурмазово
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка включва:
- Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен проект“, съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
- Строителство на пречиствателна станция;
- Доставка и монтаж на машини и съоръжения;
- Обучение на персонала;
- Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1322500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Божурище - Икономическа зона София- Божурище

Обхватът и обемът на поръчката предвижда изграждане на локална пречиствателна станция за отпадъчни води (ЛПСОВ) с капацитет 2 304 е.ж.
Предметът на настоящата обществена поръчка включва:
- Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен проект“, съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
- Строителство на пречиствателна станция;
- Доставка и монтаж на машини и съоръжения;
- Обучение на персонала;
- Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на техническото предложение (ОТ)    40%
Подпоказател Т1 Описание на технологичния процес    60 т.
Подпоказател Т2 Организация на проектантската задача    10 т.
Подпоказател Т3 Орган. на строителството и доставката на оборудване и съоръжения за ЛПСОВ    30 т.
Цена
Оценка на цена 60 %
II.2.6) Прогнозна стойност
1322500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
245

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от четвърта група трета категория строежи или по - висока, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). В случай, че участникът е чуждестранно лице той трябва да има регистрацията в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, или да има право да извършва такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария.
2. Участникът/проектантите да притежават пълна проектантска правоспособност и да имат действащо членство в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране /КИИП/ и Камарата на архитектите в България /КАБ/ за архитектите, до края на изпълнение на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той трябва да има регистрацията в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, или да има право да извършва такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария.
Участникът декларира съответствието с изискванията посредством попълване на съответните полета от Единния европейски документ за обществени поръчки.
Комисията, назначена за разглеждане и оценка на офертите, съответно възложителят, може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В този случай следва да се представи:
1. Копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) за строежи от четвърта група трета категория строежи или по - висока, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). В случай, че участникът е чуждестранно лице – копие на валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или на регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.
2. Копия от валидни Удостоверения за ППП от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране /КИИП/ и Камарата на архитектите в България /КАБ/ за архитектите. В случай, че участникът е чуждестранно лице – копие на валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или на регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.
Възложителят няма право да изисква представянето на посочените документи, когато вече са му били предоставени или са му служебно известни.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” и „Професионална отговорност в проектирането”, която да обхваща трета категория строеж или по-висока. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да е не-по-малко от минимума, приложим за строежи от трета категория строежи или по - висока, съгласно чл. 5, ал. 1 и 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване в Част IV: Критерии за подбор, б. Б: „Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП.
Доказателствата за съответствие с изискването се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, включително и при подписване на договор, с копие на застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност в строителството” и „Професионална отговорност в проектирането” и/или чрез посочване на публичен регистър.
2. Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката изчислен на база годишни обороти. Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирани от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка /§ 2, т. 67 от ДР. на ЗОП/.Участникът декларира съответствие с поставеното изискване в Част IV: Критерии за подбор, б. Б: „Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП. Под „обхват“ се разбира: дейности по изготвяне на инвестиц. проекти във фаза технически или работен проект и изпълнение на строителст. свързано с изграждане на пречиствателни станции за битово – отпадъчни води и/или отпадъчни води от промишл. предприятия и/или инфилтратни води от депа за отпадъци или изпълнение на строителство свързано с изграждане на пречиствателни станции за битово-отпадъчни води и/или отпадъчни води от промишл. предпр. и/или инфилтратни води от депа за отпадъци.
Доказат. за съотв. с изискв. се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, а именно: Възложит. може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от докум., чрез които се доказва информ., посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, както и при сключване на договор за изп. на поръчката, съответ. с изискването се доказва с представянето на: 1. удостоверения от банки или 2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и 3. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст).
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


1. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” и „Професионална отговорност в проектирането”, покриваща минималната застрахователна сума за съответната категория, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден еквивалентен документ.
2. Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката в размер на 2 000 000 лв. за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът или кандидатът е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката. За строителство, сходно с предмета и обема на поръчката се приема изпълнено изграждане и/или доизграждане на ПСОВ. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване в Част IV: Критерии за подбор, б. В: „Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП.
При поискване от страна на Възложителя, в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, участникът представя доказателства за извършването на посочените в табличен вид услуги в ЕЕДОП. Доказателствата следва да бъдат издадени от получателя на доставките под формата на протоколи, референции и др. документи или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. За извършена доставка възложителят ще приеме такава, чието изпълнение е приключило към датата на подаване на офертата.
2.Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015, или еквивалент с обхват, сходен с предмета на поръчката.
Под обхват, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира проектиране и изграждане на ПСОВ или изграждане на ПСОВ. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Участникът декларира съответствието с критерия за подбор в част ІV, буква Г от ЕЕДОП.
При поискване от страна на Възложителя, в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, изискването се доказва с копие на валиден сертификат за управление на качеството в съответствие със стандарт EN ISO 9001 в актуална версия или еквивалент с обхват, сходен с предмета на поръчката (проектиране и изграждане на ПСОВ или изграждане на ПСОВ), издадени от независими лица, акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation), за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
3. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Критерият за подбор се доказва със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване в Част IV: Критерии за подбор, буква В: „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП.


1.Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката общо за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015, или еквивалент с обхват, сходен с предмета на поръчката.
3. Участникът трябва да разполага с екип, който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката и трябва да отговаря на следните изисквания: а) Ръководител на екипа: висше образование в направление на висше образование „ВиК, Конструктор или "Геодезия“ или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина;
• специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на ръководство в минимум 1 (един) изпълнен обект по изпълнение на ПСОВ;
б) Технически ръководител: квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ.
• специфичен опит: участие в екип при изпълнение на минимум 1 (един) обект за ПСОВ.
в) Инженер „ВиК“: висше образование, специалност „Водоснабдяване и канализация“, или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина;
• специфичен опит: участие в екип при изпълнение на минимум 1 (един) обект за ПСОВ.
г) Инженер „Електро и КИПиА“: висше образование в направление на висше образование „Електротехника, електроника и автоматика“ или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина;
• специфичен опит: участие в екип при изпълнение на минимум 1 (един) обект за ПСОВ.
д) Специалист „Контрол на качеството“: висше образование в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина;
•квалификация, удостоверена с Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно;
е) Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“: висше образование в област на висше образование „Технически науки“ или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина;
•завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на:
Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
Участникът трябва да има на разположение необходимия квалифициран персонал за изпълнението на поръчката.
Изпълнител е длъжен да уведомява Възложителя при промени в екипа, както и за причините за това, като съгласува с него новите членове на екипа, които трябва да са с квалификация сходна или по-висока от тази на напускащите.
Участниците прилагат декларации за ангажираност от всеки от експертите.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/12/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/12/2019 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

град София, ул. Ангел Кънчев № 1, етаж 4

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Продължава в раздел VI.3
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно оригинал или копие заверено "вярно с оригинала" от участника, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията.
1. Гаранцията за изпълнение на договор за обществена поръчка е 3% (три на сто) от стойността. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
2.Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл.54, както и по чл. 55, ал. 1, т. 1, т.4 и т.5 и чл. 107 от ЗОП и по чл. 3, т. 8, без да са налице изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и участник който по какъвто и да е начин е вкл. някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички условия на техническата спецификация.
3. Преди подписване на договор за възлагане на обществената поръчка, следва избраният изпълнител да представи декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП).
4. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, се изисква копие от документа за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението, разпр. на отговорността между членовете на обединението, дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 196 от ЗОП, във връзка с чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва