Деловодна информация
00118
1200 - 661 31/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00118-2019-0029 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сливен 000590654
бул. Цар Освободител № 1
Сливен BG342 8800 България
инж. Петър Памуков, инж. Гинка Тужарова +359 44611127
g_tujarova@abv.bg +359 44662350

Интернет адрес/и

www.sliven.bg

https://mun.sliven.bg/pk/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://mun.sliven.bg/pk/8-00118-2019-015
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Събаряне и премахване на опасни и самосрутващи се, неподлежащи на ремонт или заздравяване сгради на територията на Община Сливен съгласно чл. 196, ал. 3 от ЗУТ, освидетелствани по чл. 196, ал. 1 от З
45000000      
Строителство

Събарянето и премахването на опасни и самосрутващи се, неподлежащи на ремонт или заздравяване сгради на територията на Община Сливен съгласно чл. 196, ал. 3 от ЗУТ, освидетелстваните по чл. 196, ал. 1 от ЗУТ, премахването на сгради — общинска собственост и незаконни строежи, на територията на Община Сливен, разчистването на терена и извозването на строителните отпадъци, изпълнението на заповеди на кмета на Община Сливен за изземване на общински недвижим имот съгласно чл. 64, ал. 1 от Закон за общинска собственост, премахването на поставени без правно основание гаражи върху общински терени ще бъдат извършвани при необходимост.
Възлагането ще се извършва за конкретни строежи с възлагателно писмо за стартиране изпълнението на дейности при спазване на всички параметри на ценовото и техническото предложение, срещу възлагане и при осигурен финансов ресурс.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

Община Сливен

Събарянето и премахването на опасни и самосрутващи се, неподлежащи на ремонт или заздравяване сгради на територията на Община Сливен съгласно чл. 196, ал. 3 от ЗУТ, освидетелстваните по чл. 196, ал. 1 от ЗУТ, премахването на сгради — общинска собственост и незаконни строежи, на територията на Община Сливен, разчистването на терена и извозването на строителните отпадъци, изпълнението на заповеди на кмета на Община Сливен за изземване на общински недвижим имот съгласно чл. 64, ал. 1 от Закон за общинска собственост, премахването на поставени без правно основание гаражи върху общински терени ще бъдат извършвани при необходимост.
Възлагането ще се извършва за конкретни строежи с възлагателно писмо за стартиране изпълнението на дейности при спазване на всички параметри на ценовото и техническото предложение, срещу възлагане и при осигурен финансов ресурс.
Критериите по-долу
 
ДА “Работна програма за изпълнение на строителството” (РП)    35
“Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР ” (МНЗ)    15
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на строително-монтажните работи, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката - самостоятелна група с подразделение по КИД -2008 – 43.11, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице се посочва еквивалентна регистрация, допускаща съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка.
За доказване на горепосоченото изискване всеки участник следва да попълни приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква А, т. 1).
Преди сключване на договора за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той следва да представи Удостоверение за временно или постоянно вписване в ЦПРС към Камарата на строителите.
2.Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на строително-монтажните работи, следва да има регистрация по чл. 35 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) за транспортиране на отпадъци или еквивалентен.
За доказване на горепосоченото изискване всеки участник следва да попълни приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква А, т. 1).
Преди сключване на договора за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на регистрационен документ по чл. 35 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) за транспортиране на отпадъци или еквивалентен.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник следва да има застраховка „Професионална отговорност” с покритие съответстващо за строежи пета категория по чл. 137, ал. 1, т. 5, б. "а" от ЗУТ, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За доказване на горепосоченото изискване всеки участник следва да попълни приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква Б, т. 5).
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.


Всеки участник следва да има застраховка „Професионална отговорност” с покритие съответстващо за строежи пета категория по чл. 137, ал. 1, т. 5, б. "а" от ЗУТ, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да отговаря на следните изисквания:
1. Участникът следва да е изпълнил поне 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 5 (пет) години от датата на подава на офертата. За сходни с тези на настоящата поръчка се приемат дейности по разрушаване или премахване на сгради или постройки или съоръжения или еквивалентни.За доказване на изискването по т. 1 участникът следва да попълни Списък на строителството в приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква В, т. 1,буква „а”). Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИТЕ РАЗДЕЛИ В ЕЕДОП.
2)Всеки участник следва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.Предложеният от участника ръководен състав за изпълнение на поръчката трябва да включва: технически ръководител, който следва да притежава образование, съгласно чл. 163а, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ и професионален опит в строителството най-малко 3 години.За доказване на изискването по т. 2 участникът следва да попълни ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, образованието и професионалния опит на лицето, в приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква В, т. 6,буква „б”).
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи Списък на ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението на поръчката включително и доказателства за минимални изисквания към техническия ръководител.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.
3)Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, както следва:Багер с кофа до 0,5 м3, комбиниран с хидрочук-1бр;Челен товарач-1б;Автокран с товароподемност до 10 т.-1бр;Багер (мини) – до 0,09 м3-1бр;Мотокар до 2 т.-1бр;Булдозер до 100 к.с.-1бр;Валяк до 2 т.-1бр;Товарен автомобил над 10 т.-2бр;Леко товарен автомобил до 4 т.-1бр. За доказване на изискването по т.3 участникът следва да попълни инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката в приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква „В”, т. 9).Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката включително и доказателства, че участникът разполага с тях.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.
Продължава в Раздел VI "Допълнителна информация".


1. Участникът следва да е изпълнил поне 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 5 (пет) години от датата на подава на офертата.
2. Всеки участник следва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Предложенит от участника ръководен състав за изпълнение на поръчката трябва да включва: технически ръководител, който следва да притежава образование, съгласно чл. 163а, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ и професионален опит в строителството най-малко 3 години.
3)Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, както следва:Багер с кофа до 0,5 м3, комбиниран с хидрочук-1бр;Челен товарач-1б;Автокран с товароподемност до 10 т.-1бр;Багер (мини) – до 0,09 м3-1бр;Мотокар до 2 т.-1бр;Булдозер до 100 к.с.-1бр;Валяк до 2 т.-1бр;Товарен автомобил над 10 т.-2бр;Леко товарен автомобил до 4 т.-1бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са указани в документацията за обществена поръчка.За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 и чл. 101,ал.11 от ЗОП,обстоятелствата по чл.3,т.8 във вр. с чл.5,ал.1,т.3 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС и чл.69 от ЗПКОНПИ.Гаранц. за изп. на договора е в размер на 5% от стойността на договора за общ. поръчка,без включен ДДС.Условията,размера и начина на плащане са посочени в раздел IX от докум. за общ. поръчка.Възложителят сключва писмен договор за общ. поръчка с определения изпълнител по реда и разпоредбите на чл.112 от ЗОП при условие, че при подписване на договора опр. изпълнител изпълни условията на чл. 112 ал. 1 от ЗОП.В съответствие с чл.67, ал.6 участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Докум. се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

19/05/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/11/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

стая № 17, в сградата на Община Сливен, гр. Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3 Технически и професионални възможности: Допълнителни условия за приложимите случаи.
1. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 2. Когато участник е чуждестранно лице той представя съответен еквивалент на изискващите се документи за доказване на критериите за подбор съгласно законодателството на държавата, в която е установен. 3. Участниците могат за съответната обособена позиция на обществената поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, и техническите способности и професионалната компетентност. 4. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
5. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. 6. Възложителят изисква от участника да замени посоченото от него трето лице, ако то не отговаря на някое от условията по т. 5. 7. Когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица, той може да докаже изпълнението на критериите за подбор с капацитета на трети лица при спазване на условията по т. 3 и т. 5. В приложимите случаи по т. 3 ? т. 7 се попълва част II, буква B на приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП. 8. Когато участника ползва подизпълнители последните трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от обособената позиция на обществената поръчка, който ще изпълняват. 9. Преди сключването на договор за съответната обособена позиция на обществената поръчка участника, определен за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.На основание чл. 47, ал. 10 от ППЗОП, т. к. критериите за подбор на двете обособени позиции са еднакви се допуска представянето на един ЕЕДОП за двете обособени позиции.Забележка: На основание чл. 67, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) във връзка с § 29, т. 5, б. „а” от Преходните и заключителни разпоредби на ЗОП, в сила от 1 април 2018 г. Единният европейски документ за обществени поръчки се представя задължително и в електронен вид.Възможните начини за подаване на ЕЕДОП в електронен вид са следните:1.Цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.2.Чрез осигурен достъп по електронен път до изготвения и подписан електронно ЕЕДОП. В този случай документът следва да е снабден с т.нар. времеви печат, който да удостоверява, че ЕЕДОП е подписан и качен на интернет адреса, към който се препраща, преди крайния срок за получаване на офертите.Важно! В случаите когато ЕЕДОП е попълнен през системата за еЕЕДОП, при предоставянето му, с електронен подпис следва да бъде подписана версията в PDF формат.Забележки: Съгласно указания на ЕК еЕЕДОП работи с последната версия на най-разпространените браузъри, като Chrome, Internet Explorer, Firefox, Safari и Opera. За да се избегнат евентуални проблеми, се препоръчва използване на последната версия на съответния браузър

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Сливен
бул. Цар Освободител 1
Сливен 8800 България
g_tujarova@abv.bg +359 44611127
www.sliven.bg +359 44662350

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва