Деловодна информация
00566
ИЗХ-869 31/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00566-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална спортна академия Васил Левски 000670627
Студентски град, ул. ”Акад. Стефан Младенов” 21 – Ректорат НСА, ет.4, ст.408
София BG411 1700 България
инж. Ивайло Филипов +359 896776608
nsa.filipov@gmail.com +359 24007505

Интернет адрес/и

http://www.nsa.bg.

http://www.nsa.bg/bg/page%2C1677


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nsa.bg/bg/page,1677/order,229
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Национална спортна академия Васил Левски 000670627
Студентски град, ул. ”Акад. Стефан Младенов” 21 – Ректорат НСА, ет.1, ст.111 - Деловодство
София BG411 1700 България
Красимира Андонова - Ръководител служба Деловодство +359 24014224
delov@nsa.bg +359 24007505

Интернет адрес/и

http://www.nsa.bg

http://www.nsa.bg/bg/page%2C1677

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Основен ремонт на студентско общежитие блок 15 на НСА „Васил Левски“ София
45000000      
Строителство

Основен ремонт на студентско общежитие блок 15 на НСА „Васил Левски“ София, по обособени позиции:
ОП №1 Вътрешен основен ремонт на четириетажен корпус – ниско тяло;
ОП №2 Вътрешен основен ремонт на седеметажен корпус – високо тяло;
ОП №3 Топлоизолация и мазилка по фасадата;
ОП №4 Подмяна на дограма;
ОП №5 Възстановяване на настилки, шахти и тротоари около сградата;
ОП №6 Подмяна на два броя пътнически асансьори;
ОП №7 Доставка и инсталиране на система за видеонаблюдение и контрол на достъпа до сградата;
ОП №8 Доставка и инсталиране на Абонатна станция;
ОП №9 Доставка на смесители и аксесоари за бани;
ОП №10 Мълниезащита.
ОП №11 Доставка и монтаж на охранителни решетки и леки стоманени конструкции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2499930      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Вътрешен основен ремонт на четириетажен корпус – ниско тяло 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45300000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата, предмет на ремонта по настоящата поръчка се намира в гр.София, Студентски град, ул. Атанас Манчев“, Студентско общежитие блок 15- ниско тяло - 4 етажен корпус

ОП №1 Вътрешен основен ремонт на четириетажен корпус – ниско тяло на бл.15 - включва ремонт на първи и втори етажи, подмяна на силовата електрическа инсталация изцяло, на слаботоковата инсталация изцяло, на водопроводната инсталация (нов противопожарен клон от първи до четвърти етажи) на отоплителната инсталация (хоризонталната мрежа в баните); подмяна на настилки в стаите с теракота, подмяна на облицовката в баните с фаянс и теракота, монтаж на санитарното оборудване. Ремонтът включва също така подмяна на хоризонталните водопроводни тръби в Сутерена на корпуса, както и ремонт на водосточните тръби. Ремонтът се изпълнява съгласно договора за ОП и тех.спецификация към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
600000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд за устойчиви градове (ФУГ) по линия на Финансов инструмент „Фонд за градско развитие за Регионите София и Южна България“

Участниците следва в срок до 15:00 часа на 25.11.2019 г. да се запознаят предварително на място с обекта, проекта и наличната документация, предмет на поръчката и да представят Протокол за оглед по образеца на Документацията за участие. В тази връзка следва да уговорят предварително с инж. Ив. Филипов и инж. Владимир Ачов, по телефон 024014380, за датата и часа на огледа и запознаването.

II.2) Описание 1

Вътрешен основен ремонт на седеметажен корпус – високо тяло 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45300000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата, предмет на ремонта по настоящата поръчка се намира в гр.София, Студентски град, ул. Атанас Манчев“, Студентско общежитие блок 15 - високотяло - 7 етажен корпус

ОП №2 Вътрешен основен ремонт на седеметажен корпус – високо тяло на бл.15 - включва ремонт на всичките седем етажа на корпуса, подмяна на силовата електрическа инсталация изцяло, на слаботоковата инсталация изцяло, на водопроводната инсталация изцяло, на отоплителната инсталация изцяло; подмяна на настилки в стаите с теракота, подмяна на облицовката в баните с фаянс и теракота, монтаж на санитарното оборудване. Ремонтът включва също така подмяна на хоризонталните водопроводни тръби в Сутерена на корпуса, както и ремонт на подземната канализация под Корпуса и ремонт на водосточните тръби. Ремонтът се изпълнява съгласно договора за ОП и тех.спецификация към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1180000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
13

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд за устойчиви градове (ФУГ) по линия на Финансов инструмент „Фонд за градско развитие за Регионите София и Южна България“

Участниците следва в срок до 15:00 часа на 25.11.2019 г. да се запознаят предварително на място с обекта, проекта и наличната документация, предмет на поръчката и да представят Протокол за оглед по образеца на Документацията за участие. В тази връзка следва да уговорят предварително с инж. Ив. Филипов и инж. Владимир Ачов, по телефон 024014380, за датата и часа на огледа и запознаването.

II.2) Описание 1

Топлоизолация и мазилка по фасадата 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45443000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата, предмет на ремонта по настоящата поръчка се намира в гр.София, Студентски град, ул. Атанас Манчев“, Студентско общежитие блок 15

ОП №3 Външна топлоизолация и мазилка по фасада на сградата на блок 15 - включва саниране на фасадата на цялата сграда за изпълнение на мерките по енергийна ефективност заложени в проекта. Ремонтът се изпълнява съгласно договора за ОП и тех.спецификация към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
320000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд за устойчиви градове (ФУГ) по линия на Финансов инструмент „Фонд за градско развитие за Регионите София и Южна България“

Участниците следва в срок до 15:00 часа на 25.11.2019 г. да се запознаят предварително на място с обекта, проекта и наличната документация, предмет на поръчката и да представят Протокол за оглед по образеца на Документацията за участие. В тази връзка следва да уговорят предварително с инж. Ив. Филипов и инж. Владимир Ачов, по телефон 024014380, за датата и часа на огледа и запознаването.

II.2) Описание 1

Подмяна на дограма 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45421000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата, предмет на ремонта по настоящата поръчка се намира в гр.София, Студентски град, ул. Атанас Манчев“, Студентско общежитие блок 15

ОП №4 Подмяна на дограмата на сградата на блок 15 - включва демонтаж и извозване на старата дървена дограма на сградата и доставка и монтаж на нова петкамерна PVC дограма клас А, с двоен стъклопакет съгласно проекта и тази документация. Димоуплътнените врати към стълбищата за евакуация които са подменени неотдавна се запазват. Ремонтът се изпълнява съгласно договора за ОП и тех.спецификация към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд за устойчиви градове (ФУГ) по линия на Финансов инструмент „Фонд за градско развитие за Регионите София и Южна България“

Участниците следва в срок до 15:00 часа на 25.11.2019 г. да се запознаят предварително на място с обекта, проекта и наличната документация, предмет на поръчката и да представят Протокол за оглед по образеца на Документацията за участие. В тази връзка следва да уговорят предварително с инж. Ив. Филипов и инж. Владимир Ачов, по телефон 024014380, за датата и часа на огледа и запознаването

II.2) Описание 1

Възстановяване на настилки, шахти и тротоари около сградата 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата, предмет на ремонта по настоящата поръчка се намира в гр.София, Студентски град, ул. „Атанас Манчев“, Студентско общежитие блок 15.

ОП №5 Възстановяване на настилки, шахти и тротоари около сградата- ще се възложи по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП, след провеждане на процедурата по обособени позиции от 1 до 4 вкл. и сключване на договори с изпълнители за тях. За ОП №5 не следва да се подават оферти.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
29990      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
14

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд за устойчиви градове (ФУГ) по линия на Финансов инструмент „Фонд за градско развитие за Регионите София и Южна България“

II.2) Описание 1

Подмяна на два броя пътнически асансьори 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45313100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата, предмет на ремонта по настоящата поръчка се намира в гр.София, Студентски град, ул. „Атанас Манчев“, Студентско общежитие блок 15

ОП №6 Подмяна на два броя пътнически асансьори - ще се възложи по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.20, ал.3, т.2 от ЗОП, след провеждане на процедурата по обособени позиции от 1 до 4 вкл. и сключване на договори с изпълнители за тях. За ОП №6 не следва да се подават оферти.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
69990      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
13

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд за устойчиви градове (ФУГ) по линия на Финансов инструмент „Фонд за градско развитие за Регионите София и Южна България“

II.2) Описание 1

Доставка и инсталиране на система за видеонаблюдение и контрол на достъпа до сградата 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32323500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата, предмет на ремонта по настоящата поръчка се намира в гр.София, Студентски град, ул. „Атанас Манчев“, Студентско общежитие блок 15.

ОП №7 Доставка и инсталиране на система за видеонаблюдение и контрол на достъпа до сградата - ще се възложи по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП, след провеждане на процедурата по обособени позиции от 1 до 4 вкл. и сключване на договори с изпълнители за тях. За ОП №7 не следва да се подават оферти.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
29990      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд за устойчиви градове (ФУГ) по линия на Финансов инструмент „Фонд за градско развитие за Регионите София и Южна България“

II.2) Описание 1

Доставка и инсталиране на Абонатна станция 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44622000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата, предмет на ремонта по настоящата поръчка се намира в гр.София, Студентски град, ул. „Атанас Манчев“, Студентско общежитие блок 15.

ОП №8 Доставка и инсталиране на Абонатна станция - ще се възложи по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП, след провеждане на процедурата по обособени позиции от 1 до 4 вкл. и сключване на договори с изпълнители за тях. За ОП №8 не следва да се подават оферти
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
29990      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд за устойчиви градове (ФУГ) по линия на Финансов инструмент „Фонд за градско развитие за Регионите София и Южна България“

II.2) Описание 1

Доставка на смесители и аксесоари за бани 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44411000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата, предмет на ремонта по настоящата поръчка се намира в гр.София, Студентски град, ул. „Атанас Манчев“, Студентско общежитие блок 15.

ОП №9 Доставка на смесители и аксесоари за бани - ще се възложи по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП, след провеждане на процедурата по обособени позиции от 1 до 4 вкл. и сключване на договори с изпълнители за тях. За ОП№9 не следва да се подават оферти.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
29990      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
14

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд за устойчиви градове (ФУГ) по линия на Финансов инструмент „Фонд за градско развитие за Регионите София и Южна България“

II.2) Описание 1

Мълниезащита 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
31216100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата, предмет на ремонта по настоящата поръчка се намира в гр.София, Студентски град, ул. „Атанас Манчев“, Студентско общежитие блок 15.

ОП №10 Мълниезащита - ще се възложи по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП, след провеждане на процедурата по обособени позиции от 1 до 4 вкл. и сключване на договори с изпълнители за тях. За ОП№10 не следва да се подават оферти.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
29990      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
14

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд за устойчиви градове (ФУГ) по линия на Финансов инструмент „Фонд за градско развитие за Регионите София и Южна България“

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на охранителни решетки и леки стоманени конструкции 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44316400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата, предмет на ремонта по настоящата поръчка се намира в гр.София, Студентски град, ул. „Атанас Манчев“, Студентско общежитие блок 15.

ОП №11 Доставка и монтаж на охранителни решетки и леки стоманени конструкции - ще се възложи по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП, след провеждане на процедурата по обособени позиции от 1 до 4 вкл. и сключване на договори с изпълнители за тях. За ОП№11 не следва да се подават оферти.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
29990      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
14

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд за устойчиви градове (ФУГ) по линия на Финансов инструмент „Фонд за градско развитие за Регионите София и Южна България“

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри.
За ОП 1, 2, 3 и 4 - включително, Възложителят изисква Участникът да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Забележка:
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т.2 в част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“, т.1 от eЕЕДОП, като посочи данни относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата, в която е установен, с точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация. За повече информация: http://register.ksb.bg.
Доказателства: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП, за доказване на декларираното в еЕЕДОП обстоятелство участникът представя копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с талон, от който е видна валидността му, а в случай че участникът е чуждестранно лице, той следва да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, удостоверяващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

не се изисква

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключване на договора за съответната обособена позиция от ОП№1 до ОП №4 – включително, участникът избран за изпълнител следва да представи: Гаранция по чл.111, ал.2 от ЗОП, която да обезпечава изпълнението на договора, в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за съответната позиция (по ценовото предложение на Участника) без включен ДДС и със срок на валидност съобразен с крайната дата на срока на договора по съответната обособена позиция, която да послужи за обезпечение на точното изпълнение на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията по чл.111, ал.5 от ЗОП
Допълнителна информация в т.8. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРA, oт Документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/11/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/11/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Гр. София, кв. „Студентски град“, ул. ”Акад. Стефан Младенов” 21, Национална спортна академия „ Васил Левски“, Ректорат, ет. 4, ст.401

Отварянето на получените оферти е публично и протича по реда на чл.61 от ППЗОП, във връзка с чл.181, ал.2 от ЗОП, като на него могат да присъстват лицата по чл.54, ал.1 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За установяване на съответствие с техническата спецификация, всички участници следва да представят мостри съгласно изискванията на 6.2. МОСТРИ, от Документацията за участие.
В процедурата може да участва участник,който отговаря на условията на чл.10,ал.1 от ЗОП.Възложителят няма условие за създаване на ЮЛ по чл.10,ал.2 от ЗОП.
Възложителят отстранява участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1 от ЗОП, чл.107, т.4, вр.пар.2, т.45 от ДР ЗОП, по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, и по чл.69 от ЗПКОНПИ. Участникът декларира наличието/липсата на посочените обстоятелства като попълва Образец eЕЕДОП. Възложителят ще отстрани от участие участник, който е представил ценово предложение надвишаващо прогнозната стойност на обособената позиция, който не представи протокол за оглед на обекта, предмет на обособената позиция, който не представи изискуемите мостри или същите не отговарят на изискванията на Техническата спецификация на поръчката.
Всеки член на обединението,което не е ЮЛ, подизпълнителите и третите лица, в случай, че се участва с такива, трябва да отговарят на съответните критерии за подбор,и за тях да не са налице основания за отстраняване.Участник,за когото са налице основания по чл.54,ал.1 от ЗОП има право да представи доказателства по чл.56 от ЗОП.Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП.Когато участникът е обединение,което не е ЮЛ,за всеки член на обединението се представя отделен ЕЕДОП.Отделен ЕЕДОП се представя и за подизпълнителите и за третите лица.Документите,чрез които се доказва информацията,посочена в ЕЕДОП,се представят при условията на чл.67,ал.5 и чл.112 от ЗОП.Документите се представят от всеки член на обединението,което не е ЮЛ,и от подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
ОП №5 Възстановяване на настилки, шахти и тротоари около сградата- ще се възложи по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП, след провеждане на процедурата по обособени позиции от 1 до 4 вкл. и сключване на договори с изпълнители за тях. За ОП №5 не следва да се подават оферти.
ОП №6 Подмяна на два броя пътнически асансьори - ще се възложи по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.20, ал.3, т.2 от ЗОП, след провеждане на процедурата по обособени позиции от 1 до 4 вкл. и сключване на договори с изпълнители за тях. За ОП №6 не следва да се подават оферти.
ОП №7 Доставка и инсталиране на система за видеонаблюдение и контрол на достъпа до сградата - ще се възложи по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП, след провеждане на процедурата по обособени позиции от 1 до 4 вкл. и сключване на договори с изпълнители за тях. За ОП №7 не следва да се подават оферти.
ОП №8 Доставка и инсталиране на Абонатна станция - ще се възложи по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП, след провеждане на процедурата по обособени позиции от 1 до 4 вкл. и сключване на договори с изпълнители за тях. За ОП №8 не следва да се подават оферти.
ОП №9 Доставка на смесители и аксесоари за бани - ще се възложи по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП, след провеждане на процедурата по обособени позиции от 1 до 4 вкл. и сключване на договори с изпълнители за тях. За ОП№9 не следва да се подават оферти.
ОП №10 Мълниезащита - ще се възложи по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП, след провеждане на процедурата по обособени позиции от 1 до 4 вкл. и сключване на договори с изпълнители за тях. За ОП№10 не следва да се подават оферти.
ОП №11 Доставка и монтаж на охранителни решетки и леки стоманени конструкции - ще се възложи по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП, след провеждане на процедурата по обособени позиции от 1 до 4 вкл. и сключване на договори с изпълнители за тях. За ОП№11 не следва да се подават оферти.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197 ал.1 т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва