Деловодна информация
00044
24-00-220 25/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
25/10/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0128 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

АПИ Областно пътно управление гр.Силистра 0006950890030
ул. Тутракан 12
Силистра BG325 7500 България
Петя Куртева +359 86820993
silistra_opu@abv.bg +359 86820993

Интернет адрес/и

http://www.api.bg/index.php/bg/

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1355
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

ремонт и поддържане на републиканската пътна мрежа

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Премахване на негодни и опасни за обитаване сгради, представляващи кантони и спомагателни постройки към тях с две обособени позиции както следва :........ продължава в поле ІІ.1.4
45110000      
Строителство

както следва :
Позиция № 1: Кантон с.Старо село със ЗП 56,25 кв.м. и склад със ЗП 22,50 кв.м., находящи се в община Тутракан, Област Силистра;
Позиция № 2 : Кантон с.Коларово със ЗП 95 кв.м., към него навес със ЗП 23 кв.м. и тоалетна със ЗП 5 кв.м., находящи се в община Главиница, Област Силистра.”
Предмета на поръчката вкл.:разрушаването на сградите -и механизирано, ръчно или комбинирано; превоз на строителни отпадъци до депо за отпадъци и рекултивация на терена, в това число полагане на хумусен слой.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
33227.46      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Кантон с.Старо село със ЗП 56,25 кв.м. и склад със ЗП 22,50 кв.м., находящи се в община Тутракан, Област Силистра; 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45110000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Област Силистра

Предмета включва събаряне, разрушаване на сградите, като събарянето, разрушаването ще се извърши механизирано, ръчно или комбинирано.При механизираното разрушаване на сгради ще се използва строителна техника като:
- багери или минибагери, снабдени с кофа, хидрочук;
- миничелни товарачи или фадроми за товарене на разрушената строителна маса;
- малки или големи камиони за извозване на строителен отпадък;
- автовишки (използват се само при необходимост).
Ръчното разрушаване на сградите ще се използва при необходимост, по преценка на изпълнителя. Ръчното разрушаване на сгради ще се извършва с помощта на електрически, професионални къртачни машини, режещи електрически машини и друга ръчна техника и инструменти;
Превоз на строителните отпадъци до депо за отпадъци;
Рекултивация на терена, в това число полагане на хумусен слой.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
12744.14      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
14

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най-изгодната оферта“. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерия за възлагане „най -ниска цена“ по чл. 70, ал, 2, т. 1 от ЗОП.

II.2) Описание 1

Кантон с.Коларово със ЗП 95 кв.м., към него навес със ЗП 23 кв.м. и тоалетна със ЗП 5 кв.м., находящи се в община Главиница, Област Силистра.” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45110000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Област Силистра,Община Главиница

Предмета включва събаряне, разрушаване на сградите, като събарянето, разрушаването ще се извърши механизирано, ръчно или комбинирано.При механизираното разрушаване на сгради ще се използва строителна техника като:
- багери или минибагери, снабдени с кофа, хидрочук;
- миничелни товарачи или фадроми за товарене на разрушената строителна маса;
- малки или големи камиони за извозване на строителен отпадък;
- автовишки (използват се само при необходимост).
Ръчното разрушаване на сградите ще се използва при необходимост, по преценка на изпълнителя. Ръчното разрушаване на сгради ще се извършва с помощта на електрически, професионални къртачни машини, режещи електрически машини и друга ръчна техника и инструменти;
Превоз на строителните отпадъци до депо за отпадъци;
Рекултивация на терена, в това число полагане на хумусен слой.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20483.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
14

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най-изгодната оферта“. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерия за възлагане „най -ниска цена“ по чл. 70, ал, 2, т. 1 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участника за всяка обособена позиция /№1 и №2/ да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени за: Регистрация в ЦПРС за пета категория и/или по – висока, или да е вписан в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя минимум за видове строителни и монтажни работи, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция "Строителство", с код 43.11 - Събаряне и разчистване на сгради; земни работи, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на офертите, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членове на обединението, подизпълнителите или трети лица.
ЗАБЕЛЕЖКА: При попълване на ЕЕДОП, участникът в процедурата трябва да има предвид следното: В случай, че участва за двете обособени позиции, той може да посочи, едно и също Удостоверение за вписване в ЦПРС за всички обособени позиции!
Изискването се доказва с представянето на:
Заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта. В случай, че участникът е чуждестранно лице, съобразно изискванията на чл.112, ал.1, т.4 ЗОП, вр. чл.29 от Правилник за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя, същият следва да представи заверено копие на валидно удостоверение по чл.29, ал.4 от ПРВВЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта или за по-висока категория строежи от същата група.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата за всяка обособена позиция /№ 1 и № 2 / да има валидна застраховка „Професионална отговорност“. Изискването произтича от нормативен акт – чл.171, ал.1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.

Изисква се участникът в процедурата за всяка обособена позиция /№ 1 и № 2 / да има валидна застраховка „Професионална отговорност“. Изискването произтича от нормативен акт – чл.171, ал.1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
ЗАБЕЛЕЖКА: При попълване на ЕЕДОП, участникът в процедурата трябва да има предвид следното: В случай, че участва за двете обособени позиции, той може да посочи, една и съща Застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност“ за всички обособени позиции!
Изискването се доказва с представянето на:Застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност", съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройство на територията и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Изисква се от участник в процедурата за всяка обособена позиция /№ 1 и № 2 / да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на поръчката, както следва:
•Комбиниран багер – 1бр;• Багер с хидравличен чук-1бр.;•Товарен автомобил – самосвал – 1бр.
2.Изисква се от участникът в процедурата за всяка обособена позиция /№ 1 и №2/ да разполага с необходимия персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката,вкл. най-малко:•Технически ръководител - 1 бр. технич. правоспособно лице, отговарящо миним. на условията по чл. 163а от ЗУТ, с миним. 1год. професион. опит в областта на строителството;•Отговорник за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд – 1бр., лице със завърш. обучение по контрол върху спазването на здравословни и безопасни условия на труд, съобразно ЗЗБУТ с миним. 1 год.професион. опит на тази длъжност/позиция;•Изпълнителски състав - миним. 3бр. общи работници, наети на работа по трудово правоотношение при участника към датата на подаване на офертата.


1.Изиск. се от участник в процедурата за всяка обособена позиция /№1и №2 / да разполага с инструменти, съоръжения и технич. оборудване, необходими за изпълнението на поръчката, както следва:•Комбиниран багер – 1бр;•Багер с хидравличен чук- 1бр.;•Товарен автомобил – самосвал – 1бр.;
2.Изиск. се от участникът в процедурата за всяка обособена позиция/№1 и №2/ да разполага с необходимия персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката вкл. най-малко:•Технически ръководител - 1 бр. технич. правоспособно лице, отговарящо миним. на условията по чл. 163а от ЗУТ, с миним. 1год. професион. опит в областта на строителството;•Отговорник за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд – 1бр., лице със завърш. обучение по контрол върху спазването на здравословни и безопасни условия на труд, съобразно ЗЗБУТ с миним. 1 год.професион. опит на тази длъжност/позиция;•Изпълнителски състав - миним. 3бр. общи работници, наети на работа по трудово правоотношение при участника към датата на подаване на офертата.
При подаване на оферта, съответствието с изискванията се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. ЗАБЕЛЕЖКИ: При попълване на ЕЕДОП, участникът в процедурата трябва да има предвид следното: по т.1-В случай, че участва в двете обособени позиции, при съставянето на офертата си, за „Комбинаран багер” и „Багер с хидравличен чук” може да посочи едни и същи съоръжения за всички обособени позиции, за които участва!по т.2 -1. Едно физич. лице може да изпълн. функциите само на един експерт!2.Предложените за изпълнение на обществ. поръчка мин. 3бр. общи работници-/Изпълнител. състав/ за една обособена позиция не могат да бъдат включени и за другата обособ. позиция! В тази връзка, в случай, че участник в процедурата участва за двете обособ. позиции, той следва да посочи различни Общи работници-/Изпълнител. състав/ за различ. обособ. позиции!3. В случай, че участва за двете обособ. позиции, при съставянето на офертата си, за „Техн. ръководител“ може да посочи едно лице, което ще осъществ. дейността за всички обособ. позиции, за които участва! 4. В случай, че участва за двете обособени позиции, при съставянето на офертата си, за „Отговорник за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд” може да посочи едно лице, което ще осъществява дейноста за всички обособени позиции, за които участва! Изискванията се доказват с представянето на : по т.1-Декл-я за инструментите, съоръженията и технич. оборуд., които ще бъдат използвани за изпълн. на поръчката; по т.2 -Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнен., съдържащ име, презиме и фамилия, длъжността, която ще изпълнява лицето, образов. и професион. опит, както и документи, които доказват професион. компетент. на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възлож. отстран. от уч-тие в процед. уч-ик за когото са налице осн. по чл.54, ал.1 и по чл. 55, ал.1, т.1, т.3, т. 4 и т. 5 от ЗОП както и:1. когато са налице осн. по чл.107 от ЗОП; 2.уч-ци, които са свързани лица по смисъла на пар.2, т.45 от ЗОП;3. уч-ик, за когото е са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛДС,освен ако не е налице изключ.по чл. 4 от същия закон Когато за уч-ик са налиц. осн. по чл.54, ал.1 от ЗОП и посочен. обс-тва по чл.55, ал.1, т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП, има право да представи док-ва , че е предприел мерки , които гарантират неговата надеждност В случай, че предприетите от уч-ка мерки са достатъчни, за да се гарантира неговата надежност.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/12/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/12/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Силистра, ул. Тутракан 12, залата на 5-тия етаж

Получените оферти ще се отворят на публично заседание от комисия назначена по реда на чл.103, ал.1 от ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Офертата се представя на български език в запечатана, непрозрачна ОПАКОВКА от участника, или от упълномощен от него представител - лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: гр. Силистра, ул. „Тутракан” 12. Върху опаковката съгласно чл. 47, ал.2 от ППЗОП, участникът посочва:1.1. наименованието на участника, включит. участниците в обединението, когато е приложимо;1.2. адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес;1.3. наименованието на поръчкатата, включително обособената позиция за която се подават документите.
2. Техническото предложение включва декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната.Необходимата информация за приложимите правила и изисквания, участниците могат да получат от Изпълнителна агенция ,,Главна инспекция по труда”, Национална агенция по приходите към Министерство на финансите, Национален осигурителен институт, Министерство на труда и социалната политика.
3.Възложителят сключва договор за възлагане на обществената поръчка с определения изпълнител, при условие, че при подписване на договора определеният изпълнител: 3.1. Изпълни задължението по чл. 67, ал. 6 от ЗОП;3.2.Представи определената гаранция за изпълнение на договора;3.3. Извърши съответна регистрация, представи документ или изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и постановено от възложителя в условията на обществената поръчка.3.4.Представи справки и документи по чл. 59, ал. 1, т.1 и т. 2 от Закон за мерките срещу изпирането на пари /ЗМИП/ и Декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от ЗМИП по образец, която съдържа реквизитите, съгласно Приложение № 2 към чл. 37, ал. 1 от ППЗМИП, с цел идентифициране на физическото лице, което е действителен собственик на Изпълнителя.
4.За обезпечаване изпълнението на договора за обществената поръчка за всяка обособена позиция, избраният изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три процента) от общата Цена на договора в лева без ДДС за съответната обособена позиция.Гаранцията следва да бъде със срок на валидност от 30 (тридесет) дни след датата на крайния срок на изтичане на договора.Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: 4.1. Парична сума в размер равен на 3 % от Общата цена на договора без ДДС, за съответната обособена позиция, преведена по сметката на ОПУ – Силистра: Ескпресбанк, IBAN: BG 95TTBB94003305016141,BIC – TTBBBG22; 4.2. Безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение, издадена в полза на Възложителя (по образец на банката издател, одобрена от Възложителя) покриваща размер от 3 % от общата Цена на Договора без ДДС; 4.3.Застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава задълженията на Изпълнителя за изпълнението на Договора с покритие в размер на 3 % от Общата цена на Договора (по образец на застрахователя, одобрена от Възложителя). Застраховката, следва да покрива риска от неизпълнение на задълженията по Договора от страна на Изпълнителя.Участникът определен за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение.
5.Възложителят не сключва договор, когато участникът, класиран на първо място:5.1.Откаже да сключи договор;5.2.Не изпълни условията по чл. 112, ал. 1 от ЗОП, или 5.3.Не докаже, че не са налице основания за отстраняване от процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби, относими към настоящата процедура са съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва