Деловодна информация
00972
3537 25/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
25/10/2019 (дд/мм/гггг)
00972-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Университет Проф. д-р Асен Златаров 000044541
бул. Проф. Якимов № 1
Бургас BG341 8010 България
Иванка Баева +359 898537274
i.baeva@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.btu.bg

https://www.btu.bg/index.php/bg/obsht-porachki-bg-m/profil-na-kupuvacha-m-bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.btu.bg/index.php/bg/obsht-porachki-bg-m/profil-na-kupuvacha-m-bg/7-bulgarian-bg/761-remont-unite-bg%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Основен ремонт и модернизация на четири лаборатории с прилежащите им помощни помещения, намиращи се в съществуваща сграда с идентификатор 07079.602.485.10 на територията на Университет „Проф. д-р Асе
45000000      
Строителство

Проектът има за цел създаването на нови лаборатории в съществуваща сграда с ид. 07079.602.485.10 , която сграда е част от Университет „ Проф.д-р. Асен Златаров" - гр. Бургас. Сградата представлява масивна постройка на два етажа със ЗП 635кв.м. и РЗП = 1320 кв.м. За целите на ЦВП, съществено ще се ремонтират и модернизират четири помещения за лабораторни цели и свързаните с тях санитарни помещения с РЗП 239,15кв. м.. Предвижда се също нова топло и хидроизолация на покрива и стените на сградата, при прилагане на изискванията за енергийна ефективност.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
400488.48      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Университет „Проф. д-р Асен Златаров“-гр. Бургас

Проектът има за цел създаването на нови лаборатории в съществуваща сграда с ид. 07079.602.485.10 , която сграда е част от Университет „ Проф.д-р. Асен Златаров" - гр. Бургас. Сградата представлява масивна постройка на два етажа със ЗП 635кв.м. и РЗП = 1320 кв.м. За целите на ЦВП, съществено ще се ремонтират и модернизират четири помещения за лабораторни цели и свързаните с тях санитарни помещения с РЗП 239,15кв. м.. Предвижда се също нова топло и хидроизолация на покрива и стените на сградата, при прилагане на изискванията за енергийна ефективност. На ПЪРВИ ЕТАЖ се преустройват в лаборатории три помещения - уч.зала 1, 3, 4 и санитарните възли. Предишното предназначение на помещенията е било - учебни зали. Подменят се всички дограми с нови дограми с пет-камерен PVC профил и двоен стъклопакет.Стените и таваните на помещенията се почистват, отстранява се нарушената интериорна боя. В Прототипната лаборатория и Лаборатория Системи реално време и вградени системи, се предвиждат предстенни обшивки от гипсокартон на собствена конструкция, които да провеждат необходимото окабеляване до работните места. Интериорната боя да е с антистатични качества. В стената между двете лаборатории се предвижда нов отвор с врата, както е показано в графичната част към проекта. Подменят се всички входни врати от коридора към лабораториите. Новата входна врата от коридора към Прототипната лаборатория се разширява.
Почистените повърхности на стените да се измажат, да се обработят с фина гипсова шпакловка, и се боядисат с гладка интериорна боя, в цвят по одобрена мостра. Съществуващата подова настилка в помещенията е линулеум. Предвижда се той да се демонтира и да се запази настилката под него, като при необходимост нейната гладкост се коригира до достигане на необходимата за монтаж на новата настилка. Подовото покритие под линолеума се почиства и обезпрашава преди монтаж на новата настилка. Предвидената нова настилка е специализирана хомогенна, рулонна. PVC настилка с антистатични качества /IQ Toro SC 3093 101 - електропроводима, или подобна/.Не се допуска денивелация в нивата между съществуващата настилка в коридорите и новите настилки в лабораториите.На ВТОРИ ЕТАЖ се преустройва в лаборатория едно помещение - учебна зала 22 и санитарните възли. Помещението се преустройва в Компютърна лаборатория хетерогенни и вградени архитектури, и обработка на данни.Подменят се всички дограми с нови дограми с пет-камерен PVC профил и двоен стъклопакет. Стените и таваните на помещението се почистват, отстранява се нарушената интериорна боя. Пред част от фасадната стена се изгражда нова предстенна обшивка от гипсокартон, която равни с колоните. Предвижда се тази обшивка да облече и съществуващите колони. Обшивката да се изгради до окаченият таван. Необходима е, за да бъдат скрити в нея окабеляването на работните места, разположени пред прозорците. Почистените повърхности и новите се шпакловат с нормална и с фина гипсова шпакловка и се боядисват с гладка интериорна боя, в цвят по одобрена мостра.Част от лабораторията се отделя в отделно помещение за сървъри. Тази част се отделя от лабораторията с плътна стена от гипсокартон 10см., с пълнеж от лека минерална вата - сертифицирана за огнеустойчивост REI 120мин., и плътна врата с огнеустойчивост EI 90 мин. Съществуващата подова настилка в лабораторията е линулеум. Предвижда се той да се демонтира. Подовото покритие под линолеума се почиства и обезпрашава преди монтаж на новата настилка. На негово място да се положи специализирана хомогенна, рулонна PVC настилка с антистатични качества /IQ Toro SC 3093 101 - електропроводима, или подобна/. Подът на сървърното помещение да се подвигне на 40см. от съществуващият под след премахване на настилката от линолеум, чрез система за антистатичен двоен под от плочи с минимална носимоспособност на разпределен товар - 12 kPa и на концентриран товар - 4,4 kN., в цвят по одобрена мостра. Подовото покритие под двойният под да се почисти и обезпраши преди неговият монтаж.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Предложен срок за изпълнение“ (ПСИ)    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
400488.48      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „НАУКА И ОБРАЗОВАНИЕ ЗА ИНТЕЛИГЕНТЕН РАСТЕЖ“, за нуждите на проект: „Университети за Наука, Информатика и Технологии в e-обществото (УНИТе)“, с № BG05M2OP001-1.001-0004

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от съответната категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, в която попадат обектите по настоящата обществена поръчка, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи, а именно: - Първа група, минимум IV-та категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка в която са установени.
- Документ, с който се доказва: При подаване на офертата, участникът попълва раздел А „Годност”, Част IV „Критерии за подбор” в е-ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, доказване на обстоятелството, че същият е вписан в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, освен ако няма електронен достъп до базите данни – за повече информация: http://register.ksb.bg. Възложителят ще изиска, в случай, че участникът, определен за изпълнител е чуждестранно лице, същото да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, доказване на обстоятелството, че същият е вписан в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, освен ако няма електронен достъп до базите данни – за повече информация: http://register.ksb.bg. Възложителят ще изиска, в случай, че участникът, определен за изпълнител е чуждестранно лице, същото да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват. В случай че при изпълнение на поръчката участникът ползва капацитета на трети лица, последните следва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет. На основание чл. 65, ал. 3 и чл. 66, ал. 1 от ЗОП, в случай че участникът се позовава на капацитета на трети лица или подизпълнител/и следва да представи доказателство за поетите от третото/ите лице/а или съответно от подизпълнителя/ите задължения.

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категорията строеж – първа група, четвърта категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка в която са установени.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По т.1. При подаване на офертата, участника попълва поле 1а) от раздел В: „Технически и професионални способности“ в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП. *Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, който следва да бъде придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в е-ЕЕДОП.
По т. 2. Участникът попълва поле 6 от раздел В: „Технически и професионални способности“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. *Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които е доказват професионалната компетентност на лицата.
По т. 3 и т.4. Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от е-ЕЕДОП, като посочва обхват и валидност на документа. *Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на валиден сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.Участникът, определен за изпълнител, трябва да разполага с валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.


1. Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 5 (пет)години, считано от датата на подаване на офертата. Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“, следва да се разбира - изпълнение на СМР по изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на сгради с обществено предназначение.
2. Участниците трябва да разполагат със собствен или нает правоспособен квалифициран ръководен и технически персонал, който ще използват при изпълнението на обществената поръчка, следва да отговарят на следните минимални изисквания за професионална квалификация и опит: 2.1. Технически ръководител – висше образование с професионална квалификация – „Строителен инженер”, „Архитект“ или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита квалификация в областите „Архитектура и строителство”, или еквивалентна специалност, придобита в чужбина. Общ професионален опит - минимум 3 години; Специфичен професионален опит – минимум 2 години, за сгради с обществено предназначение.2.2 Длъжностно лице по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за завършен курс по безопасност и здраве в строителството или еквивалент; професионален опит - минимум 2 години;
3. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката;
4. Участниците трябва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3, 4 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/12/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/12/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Бургас, бул. „Проф. Якимов“ № 1, заседателна зала № 212, корпус „Медицински науки“ на Университет 'Проф. д-р Асен Златаров'

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54,ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда,закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“(http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg,
http://www.gli.government.bg,http://www.az.government.bg/).2. При УНП: 3de1e658-5e0f-4450-ab26-66c3258f0c76 7 Партида: ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА (версия 7) изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!3. Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице, някое от изброените в чл. 54, чл.55,ал.1 и чл. 107 от ЗОП обстоятелства.4.Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.5. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.6. Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнението й.Финансирането е със средства по проект„Университети за Наука, Информатика и Технологии в e-обществото (УНИТе)” с № BG05M2OP001-1.001-0004, по оперативна програма „НАУКА И ОБРАЗОВАНИЕ ЗА ИНТЕЛИГЕНТЕН РАСТЕЖ“.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Възложителя, чието решение се обжалва, съгласно сроковете в чл.197, ал. 1 от ЗОП, а именно: в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация; В случаите по чл.197, ал. 1, т. 1 и 8, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва