Деловодна информация
00085Военномедицинска академия
И - 9753 21/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
21/10/2019 (дд/мм/гггг)
00085-2019-0052 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Военномедицинска академия 129000273
ул. Свети Георги Софийски № 3
София BG411 1606 България
инж. Стефка Стефанова +359 29225906
s.stefanova@vma.bg +359 29526536

Интернет адрес/и

http://www.vma.bg/bg/

http://92.247.27.172/direc/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bit.ly/33v7T5M
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Военномедицинска академия 129000273
ул. Свети Георги Софийски № 3
София BG411 1606 България
Входящо деловодство - ет. 2 +359 29225527
s.stefanova@vma.bg +359 29526536

Интернет адрес/и

http://www.vma.bg/bg/

http://92.247.27.172/direc/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Реконструкция, основен, текущ и авариен ремонт на сграден фонд и съоръжения на Военномедицинска академия и подчинените й структури
45000000      
Строителство

С провеждането на процедурата се предвижда сключване на РС с 5 потенциални изпълнители за извършването на строителни дейности в обекти, стопанисвани от ВМА и подчинените й структури. СМР/СРР, възлагани с конкретните договори след провеждане на мини процедура, ще се изразяват основно, но не само, в следните дейности (работи): строителство и/или реконструкция и/или основен и/или текущ и/или авариен ремонт на сгради и съоръжения, вкл. прилежащите им площи, които от своя страна включват: зидарски работи и преградни вътрешни стени; мазачески работи; бояджийски работи; облицовъчни работи; дърводелски работи; изолационни работи – хидроизолационни, топлоизолационни и пароизолационни; облицовъчни работи и дограми – фасадни и интериорни; инсталационни работи – ВиК, ЕЛ и ОВК; вертикална планировка, енергоефективно саниране; изграждане на достъпна архитектурна среда и др.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
30000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45100000      
45200000      
45300000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG331
BG421
BG342
BG314

Мястото за изпълнение на поръчката е на териториятя на сградния фонд на Военномедицинска академия, находящ се в гр. София, Банкя, Варна, Пловдив, Хисаря, Сливен, Плевен.

С провеждането на процедурата се предвижда сключване на рамково споразумение с 5 /петима/ потенциални изпълнители за извършването на строителни дейности в обекти, стопанисвани от Военномедицинска академия (ВМА) и подчинените й структури („Възложителя“). Строителните дейности [строително-монтажните работи (СМР) / строително-ремонтните работи (СРР)], възлагани с конкретните договори след провеждане на вътрешен конкурентен избор (мини процедура), ще се изразяват основно, но не само, в следните дейности (работи): строителство и/или реконструкция и/или основен и/или текущ и/или авариен ремонт на сгради и съоръжения, вкл. прилежащите им площи, които от своя страна включват: зидарски работи и преградни вътрешни стени; мазачески работи; бояджийски работи; облицовъчни работи; дърводелски работи; изолационни работи – хидроизолационни, топлоизолационни и пароизолационни; облицовъчни работи и дограми – фасадни и интериорни; инсталационни работи – ВиК, ЕЛ и ОВК; вертикална планировка, енергоефективно саниране; изграждане на достъпна архитектурна среда и други.
Критериите по-долу
 
ДА Комплексната оценка (КОi), формирана както следва: КОi = П1i + П2i + П3i + П4i + П5i, където:    100
П1 - Предлаган подход, организация и мерки за минимализиране затрудненията във функционирането на болничното заведение по време на строителния процес, представени в техническото предложение    15
П2 - Стратегия за вътрешно фирмен контрол върху технологичната последователност и качество на строителните процеси и материали    5
П3 - Професионална компетентност и опит на експертния персонал, ангажиран за изпълнение на строителните дейности    22
Критерий, свързан с разходи 1 20
П4 - Ценово предложение    49
П5 - Ценообразуващи показатели    9
II.2.6) Прогнозна стойност
30000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Ако при провеждане на процедурата се установи, че не е налице достатъчен брой потенциални изпълнители, които отговарят на критериите за подбор и/или достатъчен брой оферти, които отговарят на предварително обявените условия, Възложителят ще сключи рамково споразумение само с участниците, които отговарят на критериите за подбор и чиито оферти отговарят на предварително обявените условия.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на обекти от първа група - строежи от първа до пета категория. Когато участникът е чуждестранно лице, то той следва да е вписан в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка*, в която е установен (*"Държава членка" е всяка държава - членка на Европейския съюз, както и всяка държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно § 2, т.7 от ДР на ЗОП).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с горепосоченото изискване за правоспособност за упражняване на професионална дейност се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителни и ремонтни дейности съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосочените изисквания съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Доказване: При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 от ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий в еЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел А – Годност, като представя изчерпателна информация, включително посочване на уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа;
На основание чл. 67, ал. 5 от от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, а именно: копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 60, ал. 1 от ЗОП (Копие от удостоверението за вписаване в ЦПРС или еквивалентен документ за чуждестранни лица).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците да са реализирали минимален оборот от строителни дейности, изчислен на базата на конкретните годишни обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си. Участниците следва да са реализирали минимален оборот от „строителни дейности” за последните три приключили финансови години, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на 4 000 000 лв. (четири милиона) лева без ДДС.
NB! Съгласно чл. 27 от Закона за счeтоводството предприятията съставят годишен финансов отчет към 31 декември на отчетния период, който съгласно пар. 1, т. 14 от Допълнителните разпоредби на Закона за счетоводство, „Отчетен период” е календарната година (1 януари – 31 декември)” и представлява „приключила финансова година” по смисъла на ЗОП.
2.Участниците следва да имат застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на характера на поръчката (за първа категория обекти), съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
На етап процедура, за доказване на изискването за икономическо и финансово състояние (по т. 1 и т. 2) участникът предоставя (декларира) в раздел Б: Икономическо и финансово състояние на Част IV: „Критерии за подбор“ на еЕЕДОП съответствието с критериите за подбор.
Преди сключване на договор за възлагане на поръчка, Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител, един или няколко от следните документи, от които еднозначно да е видно, че е изпълнено горепосоченото изискване:
• удостоверения от банки;
• доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност” (по т. 2);
• годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
• справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ, а именно документ, в който се съдържа информацията, която потвърждава, че участникът отговаря на поставеното от Възложителя изискване за икономическо и финансово състояние (чл. 62, ал. 2 от ЗОП).
ВАЖНО! На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1. Участниците да са реализирали минимален оборот от строителни дейности, изчислен на базата на конкретните годишни обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си. Участниците следва да са реализирали минимален оборот от „строителни дейности” за последните три приключили финансови години, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на 4 000 000 лв. (четири милиона) лева без ДДС.
NB! Съгласно чл. 27 от Закона за счeтоводството предприятията съставят годишен финансов отчет към 31 декември на отчетния период, който съгласно пар. 1, т. 14 от Допълнителните разпоредби на Закона за счетоводство, „Отчетен период” е календарната година (1 януари – 31 декември)” и представлява „приключила финансова година” по смисъла на ЗОП.
2.Участниците следва да имат застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на характера на поръчката (за първа категория обекти), съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1)Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност - строителство, сходна или идентична с предмета на поръчката за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Забележки:
a. Под изпълнена дейност (строителство) се разбира такава, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на започването й.
б. Под дейност „идентична“ с предмета на поръчката се разбира „строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт” в лечебни заведения и/или санаториуми.
в. Под дейност „сходна“ с предмета на поръчката се разбира „строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт” в сгради с обществено и/или социално предназначение.
г. Възложителят не поставя изискване за обем на дейността/ите, изпълнени от участниците.
2) Участникът следва да е внедрил и да прилага система за управление на качеството, съгласно ISO 9001:2015 или по-нов /или еквивалентен/, издаден от акредитирани лица, с обхват, сходен с предмета на настоящата процедура.
Участникът следва да предостави информация за притежаван сертификат за въведена система за качеството в Част IV, Раздел Г от еЕЕДОП /вид, дата на издаване, срок на валидност, обхват/.
Под „сходен предмет” се разбира „изпълнение на строително-монтажни работи (ремонт и/или реконструкция) - на жилищни и смесени сгради и/или сгради и/или съоръжения за обществено обслужване и/или лечебни заведения”.
3) Участникът следва да е внедрил и да прилага система за управление на качеството, съгласно ISO 14001:2015 или по-нов /или еквивалентен/, издаден от акредитирани лица, с обхват, сходен с предмета на настоящата процедура.
Участникът следва да предостави информация за притежаван сертификат за въведена система за качеството в Част IV, Раздел Г от еЕЕДОП /вид, дата на издаване, срок на валидност, обхват/.
Под „сходен предмет” се разбира „изпълнение на строително-монтажни работи (ремонт и/или реконструкция) - на жилищни и смесени сгради и/или сгради и/или съоръжения за обществено обслужване и/или лечебни заведения”.
Сертификатите по 2) и 3) трябва да са валидни към датата на подаване на оферата и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Доказване: При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 от ЗОП, участникът декларира съответствието с посочените критерии в еЕЕДОП, попълнен в съответната част. На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, а именно: документ съгласно чл. 64, ал.1, т.1 и т.10 от ЗОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.1, т.1 и т.10 от ЗОП. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за технически и професионални способности се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосочените изисквания за технически и професионални способности съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.


1)Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност - строителство, сходна или идентична с предмета на поръчката за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Забележки:
a. Под изпълнена дейност (строителство) се разбира такава, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на започването й.
б. Под дейност „идентична“ с предмета на поръчката се разбира „строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт” в лечебни заведения и/или санаториуми.
в. Под дейност „сходна“ с предмета на поръчката се разбира „строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт” в сгради с обществено и/или социално предназначение.
г. Възложителят не поставя изискване за обем на дейността/ите, изпълнени от участниците.
2) Участникът следва да е внедрил и да прилага система за управление на качеството, съгласно ISO 9001:2015 или по-нов /или еквивалентен/, издаден от акредитирани лица, с обхват, сходен с предмета на настоящата процедура.
Участникът следва да предостави информация за притежаван сертификат за въведена система за качеството в Част IV, Раздел Г от еЕЕДОП /вид, дата на издаване, срок на валидност, обхват/.
Под „сходен предмет” се разбира „изпълнение на строително-монтажни работи (ремонт и/или реконструкция) - на жилищни и смесени сгради и/или сгради и/или съоръжения за обществено обслужване и/или лечебни заведения”.
3) Участникът следва да е внедрил и да прилага система за управление на качеството, съгласно ISO 14001:2015 или по-нов /или еквивалентен/, издаден от акредитирани лица, с обхват, сходен с предмета на настоящата процедура.
Участникът следва да предостави информация за притежаван сертификат за въведена система за качеството в Част IV, Раздел Г от еЕЕДОП /вид, дата на издаване, срок на валидност, обхват/.
Под „сходен предмет” се разбира „изпълнение на строително-монтажни работи (ремонт и/или реконструкция) - на жилищни и смесени сгради и/или сгради и/или съоръжения за обществено обслужване и/или лечебни заведения”.
Сертификатите по 2) и 3) трябва да са валидни към датата на подаване на оферата и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участник, за когото са налице някое от основанията по чл.54,ал.1,чл.55,ал.1,т.1,3и5,чл.107 от ЗОП,участ. които са свързани лица по §2,т.45 ЗОП, за обстоят. по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, за осъждания за престъп. по чл.194-208,чл.21За-217,чл.219-252,чл.254а-255а, 256-260 НК,извършени нарушения по чл.61, ал.1,чл.62, ал.1 или 3,чл.63,ал.1 или 2,чл.228, ал.3 от КТ,извършени нарушения по чл.13, ал.1от ЗТМТМ,при наличие на обстоят.по чл.69 от ЗПКОНПИ,се отстранява от процедурата. Обхватът и обемът на поръч., възл.въз основа на рам.споразумение чрез вътр.конкур.избор,ще зависи от конкр.необходимост,както и от изискванията на нормат.уредба в срока на действие на рам.споразумение.За всеки конкр.договор за изпълнение,който ще бъде сключен в рамките на споразумението,ще се провежда вътр.конкур.избор по реда на чл.82, ал.4 ЗОП, като ще конкретизира вида, обема на дейностите и максималния срок за изпълнение в отправяната до потенц.изпълнители писм.покана по чл.82,ал.4,т.1 ЗОП за предст. на оферта
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  5
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/11/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

23/05/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/11/2019 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

Сградата на Военномедицинска академия, на адрес - гр. София, ул. „Св. Георги Софийски” №3, Зала № 10, ет. 1

Офертите ще бъдат отворени от комисия за разглеждане, оценка и класиране на подадените оферти. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Подготовка на офертата: 1.Участниците трябва да проучат всички указания и условия за участие. 2.При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към условията на Възложителя. 3.Офертите за участие се изготвят на бълг.език. 4.Отговорността за правилното разучаване на документацията за участие се носи единствено от участниците. 5.С подаването на оферта се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на Възложителя в т.ч. с определения от него срок на валидност на офертите и с проектите на договорите. ОПАКОВКА на офертата: (1) Опис на представените документите-по Образец № 1; (2) Документ, от който е видно правното основание за създаване на обединение, в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, подписан от лицата включени в обединението. (3) еЕЕДОП в съотв. с чл. 67 от ЗОП - Образец № 2 за участника, подписан от всички лица по чл. 40, ал. 1 от ППЗОП, в съотв. с изискванията на закона и условията на Възложителя, а когато е приложимо - еЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице; за всеки подизпълнител и за всички трети лица, чиито капацитет ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката. Когато офертата се подава от участник - обединение, Образец № 2 се подава и от обединението-участник. (4) Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо. (5) Документ по чл. 37, ал. 4 от ППЗОП, когато е приложимо. В съотв. с изискванията на чл. 47 от ППЗОП „Документите относно личното състояние и критериите за подбор" (в пълния обхват на описаните по-горе документи) се поставят в общия плик (опаковка) на офертата. ОФЕРТАТА включва: (1) „Техническо предложение”, съдържащо: а) Предложение за изпълнение на поръчката в съотв. с техническата спецификация и изискванията на Възложителя – попълнен, подписан и подпечатан Образец № 3, в който участникът посочва своето техническо предложение. Участници, чиито Техн. предложения не съответстват на Техническата спецификация и изискванията, заложени в документацията, се отстраняват; б) В приложимите случаи участникът може да представи в офертата си Декларация за конфиденциалност на информацията по чл. 102 от ЗОП /свободен текст/. Съгласно чл. 47 от ППЗОП "Техническото предложение" (в пълния обхват на описаните по-горе документи) се поставя в общата опаковка на офертата. (2) Запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри", в който се поставя „Ценовото предложение" на участника - попълнен, подписан и подпечатан Образец № 4, в който участникът посочва „Общи стойности“ за отделните основни видове СМР (сума на предложените от участника единични стойности на отделните видове СМР, всяка умножена с определения от Възложителя коефицент на тежест) и също посочени ценообразуващите елементи, за невключените в основния списък на видове СМР, които ще възникват в процедурите за вътрешен конкурентен подбор. Към Образец № 4 участникът прилага попълнен Образци № 4-1 – с посочени единичните цени за отделните строителни работи, доказани с приложени анализи на единичните цени. Като всяка посочена цена трябва да не бъде закръглена, а да бъде изписана до стотинка /до втория знак след десетичната запетая/, да бъде посочена стойността без ДДС. В плика с надпис „Предлагани ценови параметри" се поставя и оптичен носител (CD, DVD и/или флаш памет), с попълнени образци в работен формат и попълнени ценови парамери в табличен вид. В съотв. с изискванията на чл. 47 от ППЗОП ценовото предложение се поставя в отделен запечатан, непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри", поставен в общата опаковка на офертата. При сключване на договор въз основа на РС избраният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора без ДДС и гаранция за авансово предоставени средстава, ако такава са предвидени в поканата за мини процедура. Гаранциите следва да бъдат представени в една от формите, съгласно ЗОП, като Изпълнителят избира сам формата на гаранция.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичане срока по чл.100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва