Деловодна информация
00904
07-00196 17/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00904-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Драгоман 000776235
ул. Захари Стоянов 26
Драгоман BG412 2210 България
Елена Ангелова - Директор дирекция ИППОПХДМДТ +359 879103417
obshtina_dragoman@abv.bg +359 71722014

Интернет адрес/и

http://obshtinadragoman.com/

https://dragoman.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=g87jQjliWm0%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://dragoman.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=g87jQjliWm0%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ТЕКУЩ РЕМОНТ И ОБНОВЯВАНЕ НА ТРОТОАРНА НАСТИЛКА В ГРАД ДРАГОМАН“ по три обособени позиции
45000000      
Строителство

За Позиция 2 - Тротоарите се предвиждат да бъдат с нова настилка от бетонно паве, поне два цвята, по габарита на съществуващите тротоари, полагане на тактилни плочи, направа на подстъпи по тротоари, полагане на тротоарен бордюри, озеленяване и оформяне на дървесната растителност. По дължината на обекта се засаждат декоративен сорт дървета, които предварително ще трябва да се одобрят от Възложителя и да се съобразят с неговата визия за развитие на района. Предвидени са и тактилни плочи с червен цвят, размер 40/40/8см и положени на 40 см от ръба на асфалта.За Позиция 3 - Тротоарите се предвиждат да бъдат с нова настилка Разкъртване на бетонови бордюри, полагане на бетонови бордюри 15/25/50 по габарита на съществуващите тротоари, направа на подстъпи по тротоари, озеленяване и оформяне на дървесната растителност. Доставка и полагане на тротоарни плочи (30х30х4). Оформяне място за контейнер от ляво 2,04 м?. Ще се премахват дървета, които са съгласувани предварително с Възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
632639.07      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Текущ ремонт и обновяване на тротоарна настилка на ул. „Св. Иван Рилски“ от о.т 27 +287,26 до о.т. 26 + 490 км 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Гр. Драгоман

По текущия ремонта на Ул. Иван Рилски - предвижда се реконструкция на тротоарна настилка от о.т 27 +287,26 до о.т. 26 + 490 км на улицата Иван Рилски - 3776 м2. Предвидено е премахване на съществуващите настилки по тротоара и след оформяне на земното легло се полага следната конструкция:
• Бетонно паве с размери 16/20/8см;
• Сипица с дебелина – 10 см;
• Трошен камък /0-40мм/ - 20 см
• Доставка и полагане на тактилни плочи 40/40/8 с червен цвят включително сипица 0-4 H=10см всички свързани с това разходи
• Доставка и засаждане на декоративни дървета, C50L; 8-16 см. (след одобрение от възложител)
• Доставка и монтаж на стандартни пътни знаци
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
353774.75      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансиране. В съответствие с чл. 114 от ЗОП изпълнението на поръчк. ще се счита за възложено под отлагател. условие след осигурено финанс. В случай, че не бъде осиг. финансиране дейн. предмет на общ. поръчка няма да се изпълняват. Изпълн. се задължава да представи гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на дог.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт и обновяване на тротоарна настилка на ул. „Васил Левски“ в гр. Драгоман 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Драгоман

По текущ ремонт и обновяване на тротоарна настилка на ул. „Васил Левски“ в гр. Драгоман - предвижда се реконструкция на тротоарна настилка по цялата дължина на улица „Васил Левски“ в гр. Драгоман. – 3269,20м2
• Разкъртване на старите тротоарни плочи, оформяне на земна основа
• Разкъртване на старите бетонови бордюри, полагане на бетонови бордюри 15/25/50, оформяне място за контейнер
• Доставка и полагане на тротоарни плочи (30х30х4 )
• Премахване на изгнили дървета, доставка и поставяне на градински бордюри около съществуващи дърветата 6 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
278864.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да представи гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 3 на сто от стойността на договора без ДДС. Към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансиране. В съответствие с чл. 114 от ЗОП изпълнението на договора се счита за възложено под отлагателното условие след осигурено финансиране.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изпълнителят трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара. Когатo е чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодатеслтвото на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Да има валидна застраховка "Професионална отговорност" за строителство по чл.171 от ЗУТ или валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.

1. Застраховките трябва да са в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъдат придружени с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди срока за изпълнение на поръчката, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да има като изпълнител, изпълнен обект, сходен с предмета на поръчката, считано от датата на подаване на офертата.
- „идентични или сходни" с тези на поръчката са дейностите, свързани с „изпълнение на СМР за реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на външни настилки (тротоари, алеи, площадни пространства) ".
2.За изпълнението на поръчката участникът трябва да разполага със специалисти от съответните области с опит, стаж и с необходимата професионална квалификация, за да осигурят точното, качествено и своевременно изпълнение на обекта на поръчката.При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.
Когато Участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите, като притежаваните от тях специалности и правоспособност следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт.
3. Участникът да разполага с техническо оборудване, съоръжения и технически средства за изпълнение на поръчката.


1.През последните 5 години участникът да има като изпълнител, изпълнен поне 1 (един) обект, сходен с предмета на поръчката, считано от датата на подаване на офертата.В офертата участникът декларира съответствието с критериите по т. 3.3.1 в част ІV: „Критерии за подбор”, раздел В: Технически и професионални способности, в еЕЕДОП.
2. За изпълнението на поръчката участникът трябва да разполага със следните специалисти :Технически ръководител - най-малко един специалист с висше или средно техническо образование по специалностите: пътно строителство или промишлено и гражданско строителство или еквивалент, с професионален опит минимум 3 години по специалността;
Специалист - контрол на качеството - с висше или средно техническо образование, притежаващ удостоверение/сертификат за вътрешен одитор по качество или еквивалент, да притежава специфичен опит – най-малко 1 изпълнен обект като участник на подобна позиция в обекти, сходни с предмета на поръчката;
Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - да притежава валидно удостоверение за обучение съгласно Наредба No РД-07-2 от 16.12.2009 г., или еквивалентно, да притежава специфичен опит – най-малко 1 изпълнен обект като участник на подобна позиция в обекти, сходни с предмета на поръчката. В офертата участникът декларира съответствието с критериите по т. 3.3.2. в част ІV: „Критерии за подбор”, раздел В: Технически и професионални способности, в еЕЕДОП.
3. Участникът да разполага с минимум следното техническо оборудване, съоръжения и технически средства за изпълнение на поръчката:
1. Челен товарач – 1 бр.,;2. Вибрационен валяк – 1 бр., ;3. Валяк 2,5 т. – 1 бр., ;4. Товарен автомобил - 2 бр.,
В офертата участникът декларира съответствието с критериите по т. 3.3.2. в част ІV: „Критерии за подбор”, раздел В: Технически и професионални способности, в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Офертите на участниците трябва да бъдат изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към строителството, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:Национална агенция по приходите:www.nap.bg.;
Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: : http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: : http://www.mlsp.government.bg;
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

04/05/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/11/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Драгоман, ул. Захари Стоянов 26, административната сгада, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Прогнозната стойност на Позиция 1 не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. Възложителят ще се възползва от дадената му възможност в чл. 21, ал.6 от ЗОП и ще възложи като Обособена позиция 1 Текущ ремонт и обновяване на тротоарна настилка на ул. „Св. Иван Рилски“ от о.т. 27+563 км до о.т. 27+287,26 км по реда, валиден за индивидуалната стойност, а именно събиране на оферти с обява.
Към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансиране за Позиции 2 и 3. В съответствие с чл. 114 от ЗОП изпълнението на поръчката ще се счита за възложено под отлагателното условие след осигурено финансиране. В случай, че не бъде осигурено финансиране дейностите предмет на обществената поръчка няма да се изпълняват. В такъв случай никоя от страните не дължи обезщетение за вреди или пропуснати ползи на другата страна.
11. Цена и начин (ред и срокове) на плащане за всяка позиция:
1. Първо плащане: 40 % от стойността на изпълнявания етап след представяне от страна на Изпълнителя на междинен протокол за извършени 50% строително-ремонтни работи от съответния етап и на представяне на надлежно оформена фактура и реално постъпили средства от републиканския бюджет.
2. Окончателно: останалата сума до 100% от стойността на изпълнения етап след подписване на Протокола за установяване на завършени СРР/СМР, реално постъпили средства от републиканския бюджет и представяне на надлежно оформена фактура-оригинал, в която задължително се посочва номера на договора.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава и връща/възстановява гаранцията за изпълнение, в срок до 15 (петнадесет) дни от извършване на окончателното плащане по договора, като задържа сума, представляваща 20% (двадесет на сто) от гаранцията за обезпечаване изпълнението на задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ през гаранционния срок.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби са уредени в чл. 197, ал. 1 от ЗОП.
Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва