Деловодна информация
00275
08.00-1062 16/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00275-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Годеч 000776160
Обл. Софийска, общ. Годеч, гр. Годеч, пл.Свобода № 1
Годеч BG412 2240 България
инж. Ангел Ангелов - директор на д-я ТУЕП +359 729-22300
obshtina_godech@abv.bg +359 729-23513

Интернет адрес/и

www.godech.bg

https://www.godech.bg/profil-na-kupuvacha/1914-protzedura-084-19


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.godech.bg/profil-na-kupuvacha/1914-protzedura-084-19
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНИ И МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА ОБЕКТ: „Реконструкция на улици и тротоари и съоръжения и принадлежностите към тях в град Годеч”
45000000      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е изпълнение на строителни и монтажни работи за реконструкция на улици и тротоари и съоръжения и принадлежностите към тях в град Годеч: ул.”Република” от о.т. 258 до о.т. 301; ул. „Нишава” от о.т. 161 до о.т. 149; ул. Георги Сава Раковски” о.т. 523 до о.т. 268 и ул. Георги Сава Раковски” о.т. 264 до о.т. 263.
Със следните три обособени позиции:
Обособена позиция номер 1: „Реконструкция на улица, тротоари, съоръжения и принадлежностите към тях в град Годеч: ул.”Република” от о.т. 258 до о.т. 301.“
Обособена позиция номер 2: „Реконструкция на улица, тротоари, съоръжения и принадлежностите към тях в град Годеч: ; ул. „Нишава” от о.т. 161 до о.т. 149“
Обособена позиция номер 3: „Реконструкция на улица, тротоари, съоръжения и принадлежностите към тях в град Годеч: ; ул. Георги Сава Раковски” о.т. 523 до о.т. 268 и ул. Георги Сава Раковски” о.т. 264 до о.т. 263“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1067274.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Реконструкция на улица, тротоари, съоръжения и принадлежностите към тях в град Годеч: ул.”Република” от о.т. 258 до о.т. 301.“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Република България, Област Софийска, Община Годеч, гр. Годеч

Предметът на ообособената позиция обхваща изпълнението на строително-монтажни работи- реконструкция на улица, тротоари, съоръжения и принадлежностите към тях в град Годеч: ул.”Република” от о.т. 258 до о.т. 301.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
460472.77      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG06RDNP00l-7.001-0150-C01 от 29.05.2019г. сключен между Община Годеч и ДФ „Земеделие, Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

„Реконструкция на улица, тротоари, съоръжения и принадлежностите към тях в град Годеч: ; ул. „Нишава” от о.т. 161 до о.т. 149“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Република България, Област Софийска, Общ. Годеч, гр. Годеч

Предметът на ообособената позиция обхваща изпълнението на строително-монтажни работи - реконструкция на улица, тротоари, съоръжения и принадлежностите към тях в град Годеч: ; ул. „Нишава” от о.т. 161 до о.т. 149.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
238896.05      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG06RDNP00l-7.001-0150-C01 от 29.05.2019г. сключен между Община Годеч и ДФ „Земеделие, Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

„Реконструкция на улица, тротоари, съоръжения и принадлежностите към тях в град Годеч: ; ул. Георги Сава Раковски” о.т. 523 до о.т. 268 и ул. Георги Сава Раковски” о.т. 264 до о.т. 263“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Обл. Софийска, общ. Годеч, гр. Годеч

Предметът на ообособената позиция обхваща изпълнението на строително-монтажни работи- реконструкция на улица, тротоари, съоръжения и принадлежностите към тях в град Годеч:ул. Георги Сава Раковски” о.т. 523 до о.т. 268 и ул. Георги Сава Раковски” о.т. 264 до о.т. 263
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
367905.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG06RDNP00l-7.001-0150-C01 от 29.05.2019г. сключен между Община Годеч и ДФ „Земеделие, Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Важи и за трите обособени позиции:
Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват ВТОРА ГРУПА, ЧЕТВЪРТА КАТЕГОРИЯ строежи по смисъла на чл. 5, ал. 6. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Документи, с които се доказва съответствието: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV” Критерии за подбор”, Раздел А „Годност”).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За Обособена позиция номер 1: Участникът да има минимален конкретен оборот на стойност не по - малко от 400 000,00 (четиристотин хиляди) лева, общо през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
Обособена позиция номер 2: Участникът да има минимален конкретен оборот на стойност не по - малко от 200 000,00 (двеста хиляди) лева, общо през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
Обособена позиция номер 3: Участникът да има минимален конкретен оборот на стойност не по - малко от 350 000,00 (триста и петдесет хиляди) лева, общо през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
Под „конкретен оборот“ следва да се разбира: Оборот, реализиран от строително – монтажни работи.
За трите обособени позиции:
Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна за участник - чуждестранно лице, съгласно законодателството на държавата в която е установен. Застрахователното покритие по застрахователната полица следва да е не по-малко от 100 000,00 (сто хиляди) лева - минимум, предвиден в чл. 5, ал. 2, т. 4 (строежи от четвърта категория) и съобразно предмета на поръчката, съгласно чл. 2, ал. 1, (строителство) от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (Обн. ДВ. бр.17от 2 март 2004г.). Застраховките на чуждестранните лица следва да осигуряват най-малко посочените застрахователни покрития.
Важи и за трите обособени позиции, както и за двете изисквания:
Документи, с които се доказва съответствието: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”).
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, необходимо за изпълнение на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, ще извършват строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва от тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителството.


За Обособена позиция номер 1: Участникът да има минимален конкретен оборот на стойност не по - малко от 400 000,00 (четиристотин хиляди) лева, общо през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
Обособена позиция номер 2: Участникът да има минимален конкретен оборот на стойност не по - малко от 200 000,00 (двеста хиляди) лева, общо през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
Обособена позиция номер 3: Участникът да има минимален конкретен оборот на стойност не по - малко от 350 000,00 (триста и петдесет хиляди) лева, общо през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
Под „конкретен оборот“ следва да се разбира: Оборот, реализиран от строително – монтажни работи
За трите обособени позиции:
Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна за участник - чуждестранно лице, съгласно законодателството на държавата в която е установен. Застрахователното покритие по застрахователната полица следва да е не по-малко от 100 000,00 (сто хиляди) лева - минимум, предвиден в чл. 5, ал. 2, т. 4 (строежи от четвърта категория) и съобразно предмета на поръчката, съгласно чл. 2, ал. 1, (строителство) от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (Обн. ДВ. бр.17от 2 март 2004г.). Застраховките на чуждестранните лица следва да осигуряват най-малко посочените застрахователни покрития.
Важи и за трите обособени позиции, както и за двете изисквания:
Документи, с които се доказва съответствието: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”).
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, необходимо за изпълнение на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, ще извършват строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва от тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Важи и за трите обособени позиции:
В съответствие с чл. 63, ал. 1 ЗОП Възложителят определя следните минимални критерии, въз основа на които се установява, че участниците разполагат с необходимите ресурси и опит за изпълнение на поръчката при спазване на подходящ стандарт за качество:
a) Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на минимум 1 (един) обект, идентичен или сходен с предмета и обема на обособената позиция, за която се подава оферта.
Под дейност (строителство), „сходна с предмета”, следва да се разбира: ново строителство и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища или улици или тротоари или пътни съоръжения или принадлежности към тях или еквивалентни строителни обекти.
Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан акт/протокол за предаване на строежа на Възложителя.
Възложителят не поставя изискване за обем.
б) Участникът трябва да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството с предметен обхват в областта на строителството:
- по стандарт ISO EN 9001:2008/ISO EN 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи.Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление”) като се описва стандарта, неговата валидност и издалата го организация. В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на копие на сертификат, издаден от независимо лице, което е акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискването за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Приема се и еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини.


Важи и за трите обособени позиции:
В съответствие с чл. 63, ал. 1 ЗОП Възложителят определя следните минимални критерии, въз основа на които се установява, че участниците разполагат с необходимите ресурси и опит за изпълнение на поръчката при спазване на подходящ стандарт за качество:
a) Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на минимум 1 (един) обект, идентичен или сходен с предмета и обема на обособената позиция, за която се подава оферта.
Под дейност (строителство), „сходна с предмета”, следва да се разбира: ново строителство и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища или улици или тротоари или пътни съоръжения или принадлежности към тях или еквивалентни строителни обекти.
Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан акт/протокол за предаване на строежа на Възложителя.
Възложителят не поставя изискване за обем.
б) Участникът трябва да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството с предметен обхват в областта на строителството:
- по стандарт ISO EN 9001:2008/ISO EN 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи.Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление”) като се описва стандарта, неговата валидност и издалата го организация. В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на копие на сертификат, издаден от независимо лице, което е акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискването за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Приема се и еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В съответствие с чл. 111 от ЗОП участникът, определен за изпълнител на поръчката следва да представи на Възложителя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора за обществена поръчка в размер на 3 на сто от стойността на договора със срок на валидност за целия срок на действие на Договора плюс 30 (тридесет) дни след прекратяването на Договора, като при необходимост срокът на валидност се удължава или се издава нова.Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
а)парична сума, депозирана по указана от Възложителя сметка;
б) банкова гаранция;
в)застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на Изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Участникът, определен за изпълнител следва да представи гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства, в размер на тези средства.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/11/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Годеч, ет.2

Получените оферти за участие в процедурата се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Годеч: https://www.godech.bg/profil-na-kupuvacha
2. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите: - Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
- интернет адрес: http://www.nap.bg/
Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
- София1000, ул. "У. Гладстон" № 67,Телефон: 02/ 940 6331;
- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 44
3. Други специфични основания, които следва да не са налице за участниците са: изискванията по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност; чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици /ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС /
В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не могат да участват пряко и/или косвено дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и контролираните от тях лица, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС .
Обстоятелствата се декларират чрез попълване на Част ІІІ, раздел Г: „СПЕЦИФИЧНИ НАЦИОНАЛНИ ОСНОВАНИЯ ЗА ИЗКЛЮЧВАНЕ“ в еЕЕДОП.
*Начин на плащане: - авансово плащане, в размер на 50 % (петдесет процента) от стойността на сключеният договор за изпълнение на СМР, което се осъществява до 30 дни, считано от изпълнение на следните кумулативни условия:
а) получаване на авансово плащане по Договора за безвъзмездна финансова помощ № BG06RDNP001-7.001-0150-C01/ 29.05.2019г. от ДФ „Земеделие“ – РА към Община Годеч;
б) подписване на Протокол Обр. 2 за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа;и
в) представяне на оригинална фактура от Изпълнителя, съдържаща в описателната си част текста „Разходът е по договор за безвъзмездна помощ № BG06RDNP00l-7.001-0150-C01/29.05.2019г. по ПРСР 2014-2020, приета с приемо-предавателен протокол от Възложителя; г) Предоставяне на Гаранция за авансово плащане
- окончателното плащане – в размер на разликата между стойността на реално извършените и актувани СМР и стойността на авансовото, което сеосъществява до 30 дни, след настъпване на следните условия:
а) подписване от участниците в строителството на Протокол за завършените строителни и монтажни работи, подлежащи на заплащане; и
б) подписване от участниците в строителството на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (образец №15 от Наредба № 3/31.07.2003 г.); и
в) представянето на оригинална данъчна фактура от страна на Изпълнителя и приемането ? от страна на Възложителя, което се удостоверява с подписването на приемно-предавателен протокол; и
г) отпускане на временен безлихвен заем от централния бюджет по бюджета на общината за финансиране на разходи за окончателни плащания по одобрения проект, по Постановление № 215/5.10.2018 г. за условията и реда за отпускане на временни безлихвени заеми от централния бюджет по бюджетите на общините за финансиране на разходи за междинни и окончателни плащания по одобрени проекти по ПРСР за периода 2014 – 2020 г. и тяхното възстановяване.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва