Деловодна информация
00109Дирекция ПНООП
ИЗ-00-3228 10/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
10/10/2019 (дд/мм/гггг)
00109-2019-0064 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Благоевград 000024695
пл. Георги Измирлиев №1
Благоевград BG413 2700 България
Панка Олева - Старши юрисконсулт Обществени поръчки +359 894460771
poleva@blgmun.com +359 73884451

Интернет адрес/и

http://www.blgmun.com

https://blagoevgrad.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=NpOWwQVeXkc%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.blgmun.com
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на проект „Въвеждане на мерки за подобряване на енергийната ефективност в сграда на отдел - прод. в Доп. инфо.
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на проект „Въвеждане на мерки за подобряване на енергийната ефективност в сграда на отдел „Държавен архив” – Благоевград, дирекция „Регионален държавен архив” – София в Държавна агенция „Архиви”, Процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, Инвестиционен приоритет 1 „Енергийна ефективност в административни и жилищни сгради“, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
335193.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Благоевград

Обществената поръчка, изпълнима при условията, описани в Документацията за участие в процедурата с предмет: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на проект „Въвеждане на мерки за подобряване на енергийната ефективност в сграда на отдел „Държавен архив” – Благоевград, дирекция „Регионален държавен архив” – София в Държавна агенция „Архиви”, Процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, Инвестиционен приоритет 1 „Енергийна ефективност в административни и жилищни сгради“, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие“.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Срок за изпълнение на строителството” (ПСС)    20%
Показател "Срок за проектиране" (ПСП)    20%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
335193.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
170

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Въвеждане на мерки за подобряване на енергийната ефективност в сграда на отдел „Държавен архив” – Благоевград, дирекция „Регионален държавен архив” – София - прод. в раздел II.2.14)

Прод.от раздел II.2.13) в Държавна агенция „Архиви”, Процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, Инвестиционен приоритет 1 „Енергийна ефективност в административни и жилищни сгради“, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г., съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания отнасящи се до годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да притежават Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с клауза „Строител” и клауза „Проектант“, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, произтичаща от нормативен акт. Когато участват чуждестранни участници, същите да притежават еквивалентна застраховка с лимит, покриващ минимално изискуемата застрахователна сума по чл. 171 от ЗУТ.
В случай, че в офертата на участника е посочен екип от лица на граждански договори, които ще изпълняват проектирането, доказателство за наличие на Застраховката по чл.171 от ЗУТ за дейност проектиране се представя за всеки един от проектантите поотделно. В този случай участникът представя Застраховката по чл.171 от ЗУТ, с клауза „Строител”.
Забележка: Попълва се Част IV: „Критерии за подбор, Раздел Б – Икономическо и финансово състояние, точка 5 от ЕЕДОП.
Документи за доказване на изискването:
За доказване на изискването, отнасящо се до икономическото и финансово състояние на участниците, участникът, определен за изпълнител, следва да представи, преди сключване на договора, доказателство за наличие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с клауза „Строител” и клауза „Проектант“, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж. Когато участват чуждестранни участници, същите представят копие на документ за наличие на еквивалентна застраховка с лимит, покриващ минимално изискуемата застрахователна сума по чл. 171 от ЗУТ.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.През последните 5 г. от датата на подаване на офертата, участникът следва да e изпълнил минимум една дейност, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета и обема на настоящата обществена поръчка.За дейност, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката, Възложителят ще приема: „Строително - монтажни работи на обект, които включва полагане на хидроизолация, топлоизолация и поставяне на дограма“.Под сходен обем следва да се разбира: минимум 2/3 от обема на поръчката.Забележка: Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП. Документи за доказване на изискването: Преди сключване на договор, участникът, определен за изпълнител, представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.2. Участникът трябва да предложи инженерно–технически състав и екип от проектанти, включително и лица със следните минимални изисквания към тях, както следва: 1. Ръководител на екипа - Архитект, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: а) да притежава пълна проектантска правоспособност (ППС) по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или еквивалент съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.2. Проектант по част „Конструктивна“, отговарящ на следните минимални изисквания:а) да притежава ППС по ЗКАИИП или еквивалент съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.3. Проектант по част „Енергийна ефективност”, който да отговаря на следните минимални изисквания:а) да притежава ППС по ЗКАИИП или еквивалент съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.4. Проектант по част „ОВК”, който да отговаря на следните минимални изисквания:а) да притежава ППС по ЗКАИИП или еквивалент съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.5. Проектант по част „Електро”, който да отговаря на следните минимални изисквания:а) да притежава ППС по ЗКАИИП или еквивалент съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.6. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд, който да отговаря на следните минимални изисквания:а) да притежава удостоверение (сертификат) за изпълнение на този вид дейност или еквивалент;
7. Проектант по част „Пожарна безопасност”, който да отговаря на следните минимални изисквания:а) да притежава ППС по ЗКАИИП или еквивалент съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.8. Проектант по част „ПБЗ”, който да отговаря на следните минимални изисквания:а) да притежава ППС по ЗКАИИП или еквивалент съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.9. Проектант по част „Управление на отпадъците”, който да отговаря на следните минимални изисквания:а) да притежава ППС по ЗКАИИП или еквивалент съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.10. Проектант по част „ВиК”, който да отговаря на следните минимални изисквания:а)да притежава ППС по ЗКАИИП или еквивалент съгласно законодателство


на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство;Забележка: Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 6) от ЕЕДОП. Преди сключването на договор участникът, определен за изпълнител, представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.3. Участникът следва да разполага със следния ръководно-експертен екип /персонал/ за изпълнение на поръчката и работници, както следва:1. Строителен инженер, строителен техник или архитект с професионален опит минимум 3 г. - 1 бр. 2. Контрол по качеството - 1 бр., който да отговаря на следните минимални изисквания:
- да притежава удостоверение за преминат курс контрол по качеството или еквивалент. 3. Квалифицирани работници:
3.1. Работници топлоизолация - 7 бр. 3.2. Работници хидроизолация – 5 бр. 3.3. Ел. работници – 2 бр.
3.4. Работници за ВиК – 3 бр. 3.5 Работници ОВК - 2 бр. 3.5. Работници монтаж дограма - 6 бр. 3.6 Бояджии - 3 бр 4. Общи работници - 5 бр. Забележка: Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 2) от ЕЕДОП. Преди сключването на договор участникът, определен за изпълнител, представя списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на кандидата или участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството и лицата, които ще изпълняват строителството. 4. Участникът следва да разполага минимално със следното техническо оборудване /механизация/, инструменти и съоръжения, както следва: 1. Заваръчен апарат – 1 бр.
2. Оградни пана – 300 мл 3. Тръбно скеле - 2000 м2 4. Пробивна техника - 5 бр. 5. Лекотоварни автомобили - 2 бр. Забележка: Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности”, т. 9) от ЕЕДОП.
За доказване на съответствие с горния критерий, преди сключване на договора, участникът, определен за изпълнител, представя списък-деларация на техническите средства и съоръжения, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. 5. Всеки участник следва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти: ЕN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП; EN ISO 14001:2015 Система за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 11 от ЗОП.
Забележка: Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи, преди сключване на договора за обществена поръчка, заверено копие на валиден сертификат: EN ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството или еквивалентни сертификати или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и заверено копие на валиден сертификат ISO 14001:2015 Система за управление на околната среда или еквивалентни сертификати или еквивалентни мерки, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за нац. акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложит. приема еквивал. сертиф.,издадени от органи, установени в други държави членки. Възложит.приема и други доказат.за еквивал.мерки за осигур.на качеството, когато участн.не е имал достъп до такива сертиф.или е нямал възм.да ги получи в съотв.срокове по независещи от него причини или еквив.документи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
Възложителят не поставя изискване обединенията да имат определена правна форма, за да участват при възлагането на поръчка.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелства: по чл.54, ал. 1 т.1-7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1-4 от ЗОП. Във връзка с чл. 55, ал. 1, т. 2 от ЗОП, под „определена професия или дейност“ участниците следва да разбират: Определената професия или дейност съгласно законадателството на държавата, в която е извършено деянието включва лишаване от право да се изпълнява дейности, попадащи в обхвата на поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

16/05/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/11/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала 101 на Община Благоевград, пл. Георги Измирлиев №1

Получените заявления/оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Прод. от раздел II.1.1. „Държавен архив” – Благоевград, дирекция „Регионален държавен архив” – София в Държавна агенция „Архиви”, Процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, Инвестиционен приоритет 1 „Енергийна ефективност в административни и жилищни сгради“, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие“.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП, Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва