Деловодна информация
00872
36-00-595 07/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00872-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Приморско 102164063
ул. Трети март 56
Приморско BG341 8180 България
Савина Димова - ст.юрисконсулт +359 05503-3638
obschtina_primorsko@mail.bg +359 05503-2373

Интернет адрес/и

www.primorsko.bg

www.primorsko.bg/профил%20на%20купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.primorsko.bg/профил%20на%20купувача
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за извършване на СМР дейности за проект„Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа и съоръжения и принадлежности на територията на Община Приморско” в три обособени позиции.
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка е Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа и съоръжения и принадлежности на територията на Община Приморско. Поръчката е разделена на три обособени позиции. Изпълнителят носи пълна отговорност за реализираните видове работи до изтичане на гаранционните срокове за изпълнените строителни и монтажни работи. Всички дейности, предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъдат с високо качество и в съответствие с проекта и с изискванията на нормативните документи.Предвидените строително-монтажни работи се извършват съгласно изискванията на ЗУТ, подзаконовата нормативна уредба и одобрения проект, респективно следва да се изпълняват и да се поддържат в съответствие с изискванията на нормативните актове, настоящата Документация и техническата спецификация. Строежите се изпълняват и поддържат в съответствие с основните изисквания към строежите, определени в Приложение I на Регламент (ЕС)№ 305/2011 на Европейския парламент и на Съвета от 9 март 2011г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1108971.14      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на ул. „Странджа” в село Веселие; 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

село Веселие, община Приморско

Обект № 1: „Реконструкция и рехабилитация на ул. „Странджа” в село Веселие
Улица Странджа е от второстепенната улична мрежа - VI клас.
Улицата започва от ул.”Ропотамо” (Републикански път Ш-992) на км 0+000.00 завършва на ул. „Георги Попов” на км 0+186,17, с дължина на участъка-186,17м.
Дължина на ул.”Странджа” е 186,17м.
Състояние на пътната настилка
Настилката на улицата е в много лошо състояние.
Като цяло настилката на много места липсва. Улицата се намира в терен е надлъжен профил с максимален наклон 7,0%. Съществуващата ситуация е в права. Съществуващите напречни наклони варират и на места липсват. Има изградени тротоари и бордюри от дясната страна на уличното платно.
Габарити
Проектните габарити са съобразени със съществуващия габарит на улицата. Широчина на пътно платно е 6,00м. Широчината на тротоарите от дясно и от ляво е с променлива ширина между платното и регулационната линия.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
132855.65      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG06RDNP001-7.001-0136

II.2) Описание 1

„Реконструкция на четириклонно кръстовище в кръгово кръстовище в град Приморско“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Приморско, община Приморско

Обект № 2: Реконструкция на четириклонно кръстовище в кръгово кръстовище в град Приморско
Четириклонното кръстовище което е предмет на реконструкция се намира на входа на гр.Приморско и е съставено от пресичането на три от основните улици на града, а именно :ул.’’Трети март” , ул.”Съединение”( стария път за Китен) и ул.”Перун (улицата водеща към автогарата)
В момента кръстовището е светофарно регулирано и това от своя страна води до необосновано огромни транспортни задръжки в големи периода на годината когато градът е извън туристическия сезон. Ето защо Възложителя в лицето на Община Приморско взе решение това кръстовище да бъде реконструирано в кръгово.
Проектно решение
В ситуационно отношение кръговото кръстовище ще запази удобрената улична регулация. Вътрешният радиус на кръга е 15,1 м , а външния радиус е 23,6м.Лентата за движение в кръга е 7м.
Освен самото кръстовище ще се реконструират и тротоарите около него,така например в посока от гр. Бургас по ул.”Трети март” към Китен по ул.”Съединение” в тротоара се появява велоалея. Пространствата в кръга и островите, които са извън пешеходните подходи се оформят в зелени площи.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
896553.21      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG06RDNP001-7.001-0136

II.2) Описание 1

Реконструкция на ул. „Трети март” в участъка от о.т. 124 до о.т. 127 от ПУР на гр. Приморско” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Приморско, община Приморско

Обект № 3: Реконструкция на ул. „Трети март” в участъка от о.т. 124 до о.т. 127 от ПУР на гр. Приморско
Участъка от ул. „Трети март" от о.т.124 до о.т.127 е с износена асфалтова настилка, тротоарите от двете страни на места са пропаднали, а тротоарните плочи са ерозирали.
Проектно решение
Проекта е изготвен върху извадка от КК, действащия ПУР и актуална геодезическа снимка. Обхвата на проекта е началото на регулацията до обхвата на кръговото кръстовище /в проект/. Съгласно заданието на Възложителя улицата е част от главната улична мрежа - IV клас.
Габарита на улицата е 10м и е продължение на геометричното решение на проекта за кръгово кръстовище.
От южната/дясна/ страна е проектиран тротоар и двупосочна велосипедна алея, продължение на велоалеята от проекта за кръгово кръстовище. Габарита на велоалеята е съобразен с влезлите промени в наредбата за проектиране на транспортно-комуникационната система на урбанизираните територии. Напречния профил е проектиран съгласно Приложение 11 на Наредба РД-02-20- 2/20.12.2017г. както следва :
разстояниеза сигурност - 0,50м;
велоалея - 2,50м;
тактилна ивица - 0,30м;
тротоарна настилка - 1,50м.
Прехода към габарита от проекта на кръстовището се осъществява последните 10м. Препоръчително е продължението на велоалеята в проекта на кръговото кръстовище да се изпълни с ширина 2.50м, което няма да се отрази на общия габарит, предвиден в проекта.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
79562.28      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG06RDNP001-7.001-0136

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За обособена позиция 1
Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи втора група, четвърта категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
За обособена позиция 2
Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи втора група, трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
За обособена позиция 3
Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи втора група, трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“, т. Вписване в съответния професионален регистър).
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (за повече информация: http://register.ksb.bg/).
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителните дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителни работи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (оборот реализиран от строително- монтажни работи), през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Важи за всички обособени позиции.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. 2а).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т.3 и 4 от ЗОП – годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен или справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ.
Важи за всички обособени позиции.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. Застрахователна полица за риска „Професионална отговорност“).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът трябва да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (оборот реализиран от строително- монтажни работи), през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на съответната обособена позиция. За участник–чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, както следва:
- За обособена позиция 1, съгласно чл.5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на поръчката (четвърта категория) или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
- За обособена позиция 2 и 3, съгласно чл.5,ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа–предмет на поръчката (трета категория) или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил строително-монтажни работи, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката.
Важи за всички обособени позиции.
При подаване на офертатаучастникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП, като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключилоизпълнението, мястото, вида и обема (дължината на изпълнените участъци) на строителството.
В случаите на чл.67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключилоизпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Участникът трябва да разполага с екип от технически лица за изпълнение на поръчката.
Важи за всички обособени позиции.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи специалистите, които ще изпълняват поръчката в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
• Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);
• Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти, сходни с предмета на поръчката).
Информацията за лицата от екипа, се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.


През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил строително-монтажни работи, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката.
Под „СМР идентични или сходни с предмета и обема на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътна и/или улична мрежа, с общ размер, както следва:
- за обособена позиция 1 - не по-малко от 1 000 кв.м;
- за обособена позиция 2 - не по-малко от 4 500 кв.м;
- за обособена позиция 3 - не по-малко от 900 кв.м.
Забележка: Минималното изискване може да бъде доказано с изпълнението на едно или няколко възлагания.
Участникът трябва да разполага с екип от следните технически лица за изпълнение на поръчката:
1. Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка;
2. Технически ръководител(1 бр.) – технически правоспособно лице, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ за чуждестранните лица, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
3. Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
4. Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.
Под обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка следва да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътна и/или улична мрежа.
Забележка: Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от екипа за изпълнение.
Важи за всички обособени позиции.
Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет №352 от 21.05.2015 г. е приетПърви национален план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 07.09.2005 година относно признаването на професионалните квалификации.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение е в размер на 1% о тстойноста на договора без включен ДДС за съответната обособена позиция.
Гаранцията се представя в една от следните форми:
- парична сума;
- банкова гаранция;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

25/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/10/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Приморско ул. "Трети март" №56, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54, ал.1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7, чл. 55, ал. 1, т.1 и т. 4 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ, условията по чл. 107, т.1, т. 2 буква "а", т. 3 и т. 4 от ЗОП.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.
При подписване на участникът определен за изпълнител представя декларации по чл.42, ал.2 , т.2, чл.59, ал.1, т.3 и чл.64, ал.3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 ал.1 т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва