Деловодна информация
00340
5229 08/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00340-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Угърчин 000291716
гр. Угърчин 5580, пл. „Свобода” № 1
Угърчин BG315 5580 България
Мария Динова - заместник - кмет на община Угърчин +359 69312121
obshtina@ugarchin.com +359 69312014

Интернет адрес/и

http://www.ugarchin.bg

http://e-obp.eu/bp/Document/%7B341F3B3B-0083-4F52-8CCF-A4D349C37A82%7D


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Document/%7B341F3B3B-0083-4F52-8CCF-A4D349C37A82%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“СМР по обособени позиции в изпълнение на проект„Обновяване на площадно и парково пространство в гр.Угърчин,с.Лесидрен и с.Кирчево“№BG06RDNP001-7.006-0040-C01 по обос. позиции съгл. р.II.2
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на строежи за обновяване на площадно и парково пространство в гр. Угърчин, с. Лесидрен и с. Кирчево, четвърта категория строежи, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), както следва: Обособена позиция №1 „Благоустрояване и озеленяване на обществен парк в гр. Угърчин, община Угърчин“; Обособена позиция №2 „Благоустрояване и озеленяване на обществен парк в с. Лесидрен, община Угърчин“ и Обособена позиция №3 „Благоустрояване на обществен площад в с. Кирчево, община Угърчин“. За извършването на строително-монтажните работи се предоставя безвъзмездна финансова помощ от Държавен фонд „Земеделие“ за изпълнението на одобрен проект№BG06RDNP001-7.006-0040, а именно: „Обновяване на площадно и парково пространство в гр. Угърчин, с. Лесидрен и с. Кирчево“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
745135.84      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Благоустрояване и озеленяване на обществен парк в гр. Угърчин, община Угърчин“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45112000      
45453000      
45112700      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Република България, община Угърчин, град Угърчин

За имот с идентификатор 75054.900.2298 гр. Угърчин проектът предвижда изграждане на нова детска площадка, нова спирка за обществения транспорт, алея, която свързва североизточния със западния тротоар и ограда с височина 1,80м по периметъра на цялата зелена площ. Новата детска площадка е ситуирана почти в центъра на имота. Тя е с размери 11/11м. Ще бъде оборудвана с комбинирано детско съоръжение за деца от 3-12г, два броя занимателни игри, пясъчник със сенник и детска игра „Дама“. Настилката е саморазливна каучукова ударопоглъщаща, положена върху бетонна основа. Около детска площадка се поставят пейки с перголи.Съществуващата спирка се демонтира и на нейно място се изгражда нова.Новопроектираната алея осъществява връзката между двата тротоара около градинката и осигурява достъпност до детската площадка. Настилката на алеята е решена с вибропресовани бетонови блокчета.По целия периметър на имота се поставя ограда от мрежа от поцинковани пана с ПВЦ покритие с височина 1,80м и поцинковани колони с ПВЦ покритие. Колонките за мрежата се замонолитват в бетонови стъпки.
За имот с идентификатор 75054.900.2278 в гр. Угърчин проектът предвижда изграждане на алея, монтиране на дървена шестоъгълна беседка и оформяне на пространството около съществуващия паметник.Настилката на алеята е решена с вибропресовани бетонови блокчета.Пространството около паметника се оформя с вибропресовани бетонови блокчета. Пред паметника се оформя цветна леха, а от двете й страни се монтират пейки за отдих.Предвижда се монтирането на пейки и пейки с перголи на посочените в чертежа места.По периметъра на двете зелени площи се монтират градински бордюри.Настилката на тротоарите около градинките се подменят.В част Електрически инсталации се дава решение за осветяване на парковото пространство в двата имота.Съществуващата дървесна растителност се допълва с нови дървесни и храстови видове, а останалата тревна площ се залесява.
В прогнозната стойност по Обособена позиция №1 „Благоустрояване и озеленяване на обществен парк в гр. Угърчин, община Угърчин“, съгласно раздел II2.6 са включени: Изпълнение на одобрени за финансиране от ДФЗ СМР в размер на 233 390,48 лв. без ДДС, както финансирани от общината СМР в размер на 12 500,00 лв. без ДДС и непредвидени разходи по време на строителството в размер до 5% или сумата от 12 294,52 лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение (КТП)    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
258185      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект №BG06RDNP001-7.006-0040, а именно: „Обновяване на площадно и парково пространство в гр. Угърчин, с. Лесидрен и с. Кирчево“(прод. в р. II.2.14)

(от раздел. II. 2.13)по подмярка 7.2. „Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ №BG06RDNP001-7.006 ПЛОЩИ "Изграждане и/или обновяване на площи за широко обществено ползване, предназначени за трайно задоволяване на обществ.потребности отобщинско значение

II.2) Описание 1

„Благоустрояване и озеленяване на обществен парк в с. Лесидрен, община Угърчин“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45112000      
45112700      
45453000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Република България, община Угърчин, село Лесидрен

Проектът предвижда изграждане на втора детска площадка, спортна площадка за фитнес на открито, поставяне на дървена беседка и нова алейна мрежа за осъществяване на достъпност между различните зони в парка. Оформя се и пространството около съществуващия паметник, разположен в близост до основния северозападен вход на парка.
Новата детска площадка е ситуирана на запад от спортното игрище, в близост до съществуващата такава. Тя е с размери 9/14м. Ще бъде оборудвана с комбинирано детско съоръжение за деца от 3-12г , комбинирана детска люлка 2бр. + 1бр. люлка за деца от 0-3г, детска люлка тип „везна“, и два броя занимателни игри. Настилката е саморазливна каучукова ударопоглъщаща. Около детска площадка се проектира ограда с височина 1м., съобразена с изискванията на Наредба №1 от 12 януари 2009 г. за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра. По проект такава ограда с височина 1м. се поставя и около съществуващата детска площадка.
Спортната площадка за фитнес на открито е на север от игрището. Ще бъде оборудвана с три уреда - комбиниран фитнес уред – преса за гърди с издърпване надолу и нагоре, уред за въздушно ходене и комбинирано съоръжение с лежанки и халки. Настилката е саморазливна каучукова ударопоглъщаща. В близост до тази площадка се монтират две маси за тенис на открито.
Съществуващата телена мрежа около спортното игрище се демонтира и се подменя с нова PVC мрежа, като се запазват съществуващите метални колонки.
Алейната мрежа е решена с настилка от вибропресовани бетонови блокчета, подредени в определена шарка, посочена в детайл.
Предвижда се монтирането на пейки, пейки с пергола и беседка на посочените в чертежа места.
Съществуващата дървесна растителност се допълва с нови дървесни и храстови видове.
В прогнозната стойност по Обособена позиция №2 „Благоустрояване и озеленяване на обществен парк в с. Лесидрен, община Угърчин“ съгласно раздел II2.6 са включени: Изпълнение на одобрени за финансиране от ДФЗ СМР в размер на 316 735,69 лв. без ДДС, както и изпълнение на финансирани от общината СМР в размер на 607,50 лева без ДДС и непредвидени разходи по време на строителството в размер до 5% или сумата от 15 867,16 лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение (КТП)    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
333210.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Обновяване на площадно и парково пространство в гр. Угърчин, с. Лесидрен и с. Кирчево“ №BG06RDNP001-7.006-0040-C01(прод в II.2.14)

(от раздел. II. 2.13)по подмярка 7.2. „Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ №BG06RDNP001-7.006 ПЛОЩИ "Изграждане и/или обновяване на площи за широко обществено ползване, предназначени за трайно задоволяване на обществ.потребности отобщинско значение

II.2) Описание 1

„Благоустрояване на обществен площад в с. Кирчево, община Угърчин“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45112000      
45112700      
45453000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Република България, община Угърчин, село Кирчево

Проектът основно предвижда цялостна подмяна на настилката на площада с вибропресовани бетонови блокчета с различни размери и цветове. Около съществуващата тревна площ на площада се изгражда нов бордюр с височина h=45см.и ширина 45см., който ще бъде облицован с естествен камък – термолющен гранит. Върху него ще бъдат монтирани дървени седалки за сядане. Настилката на стълбите ще бъде подменена с термолющен гранит. Съществуващото корито на чешмата се подменя с нова с размери 1,20/67см. Алеите около съществуващата детска площадка се демонтират. На изток от площадката се изгражда нова детска площадка с размери 9/5,50м. Настилката ще бъде саморазливна ударопоглъщаща каучукува. Площадката ще се оборудва с едно комбинирано съоръжение за деца от 3 - 12г., а в тревната площ ще се монтират и две занимателни игри: „Магазин“ и „Морски шах“. Около двете детски площадки се проектира ограда с височина 1м., съобразена с изискванията на Наредба №1 от 12 януари 2009 г. за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра. На запад от съществуващата детска площадка се предвижда пешеходна алея с широчина 1,20 м, която продължава до североизточния край на парцела. Чрез нея ще се осъществи достъпност до градинката и площада за хора в неравностойно положение. В близост до излаза за тротоара е проектирано уширение на алеята за спортна площадка, със саморазливна каучукова ударопоглъщаща настилка. Тя ще бъде оборудвана с два уреда - комбиниран фитнес уред – преса за гърди с издърпване надолу и нагоре и уред за въздушно ходене. Пред сградата на общината ще се поставят 4бр. подвижни вертикални цветарника. Предвижда се монтирането на пейки с пергола на посочените в чертежа места. В прогнозната стойност по Обособена позиция №3 „Благоустрояване на обществен площад в с. Кирчево, община Угърчин“, съгласно раздел II2.6 са включени: Изпълнение на одобрени за финансиране от ДФЗ СМР в размер на 145 219,51 лв. без ДДС, както и изпълнение на финансирани от общината СМР в размер на 1 200,00 лв. без ДДС и непредвидени разходи по време на строителството в размер до 5% или сумата от 7 320,98 лв. без ДДС.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение (КТП)    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
153740.49      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
(прод в II.2.14)проект „Обновяване на площадно и парково пространство в гр. Угърчин, с. Лесидрен и с. Кирчево“ №BG06RDNP001-7.006-0040-C01(

(от раздел II. 2.13)по подмярка 7.2. „Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ №BG06RDNP001-7.006 ПЛОЩИ "Изграждане и/или обновяване на площи за широко обществено ползване, предназначени за трайно задоволяване на обществ.потребности отобщинско значение
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За обособена позиция 1, 2 и 3: Участникът следва да има регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи от: IV - та (четвърта) група – четвърта категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 4.4. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „г” от ЗУТ, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП (Част IV: „Критерии за подбор“, раздел А: „Годност“, т. 1 от формулярa, подготвен в MS WORD файлово разширение .doc или Част IV: „Критерии за подбор“, раздел А: „Годност“ в образеца на ЕЕДОП (espd-request), като посочи информация относно регистрацията (вписването) на участника в съответния регистър, както и информация относно националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация, уеб адрес, точно позоваване на документа и издателя му.
При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП участникът, а преди сключване на договор – избраният за изпълнител, представя Заверено копие на Удостоверение, съгласно чл. 33 от ПРВВЦПРС и валиден контролен талон по чл. 34 от същия за наличие на регистрация в ЦПРС. Когато участникът, съответно избраният за изпълнител, е чуждестранно лице, следва да представи копие от валиден документ, удостоверяващ вписването му в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която e установенo.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За обособена позиция 1, 2 и 3: Участникът следва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица, регистрирани на територията на РБългария или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата, в която са установени.
За участник, установен/регистриран в РБългария, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ – за строителство, с минимално покритие в размер на 100 000 (сто хиляди) лв., съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.


При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП (Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ т. 5 от формулярa, подготвен в MS WORD файлово разширение .doc или Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ поле „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ в образеца на ЕЕДОП (espd-request), като посочи информация относно застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и информация относно националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация, уеб адрес, точно позоваване на документа и издателя му.
При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП участникът, а преди сключване на договор – избраният за изпълнител, представя заверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентна застраховка за професионална отговорност, или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника.
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.За обособена позиция 1, 2 и 3: През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил поне един обект, включващ дейности с предмет и обем в областта на строителството, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка.!!! Под дейности, сходни с предмета и обема на поръчката следва да се разбират дейности по строително-монтажни работи в областта на изграждане/ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или ремонт на площадни или еквивалентни пространства и/или на паркове и/или на градини и/или на улично озеленяване и/или на зони за обществен отдих чрез паркоустройствени и благоустройствени работи в минимални обеми, както следва:За Обособена позиция №1 - не по-малко от 1 400 (хиляда и четиристотин) кв.м.;За Обособена позиция №2 - не по-малко от 4 600 (четири хиляди и шестстотин) кв.м.;За Обособена позиция №3 - не по-малко от 1 200 (хилядa и двеста) кв.м.Забележка***В случай, че участник в процедурата участва за повече от една обособена позиция, горепосочените изисквания, ще се считат за изпълнени, ако участникът покрива по - високите от изискуемите параметри по конкретната обособена позиция за площ, т.е. без да се сумират!
2.За обособена позиция 1, 2 и 3: За изпълнение на настоящата поръчка участникът трябва да предложи в своята оферта експерти, които да управляват и контролират изпълнението на отделните работи, предмет на поръчката.Всеки участник, трябва да разполага с инженерно-технически състав от правоспособни лица, включващ минимум експертите, посочени по–долу:2.1 Технически ръководител, който да отговаря на следните минимални изисквания:а) има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност);б) придобил е минимум 3 (три) години професионален опит по признатата му специалност;в) има опит като технически ръководител на поне 2 (два) строителни обекта за изграждане/ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или ремонт на площадни или еквивалентни пространства и/или на паркове и/или на градини и/или на улично озеленяване и/или на зони за обществен отдих чрез паркоустройствени и благоустройствени работи.
2.2.Отговорник/специалист по контрола на качеството, който да отговаря на следните минимални изисквания:а) има минимум 1 (една) година опит в осъществяването на контрол на качеството при изпълнение на строително-монтажни работи;б) притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания по ЗУТ или еквивалентен документ.2.3.Координатор/длъжностно лице по безопасност и здраве, който да отговаря на следните минимални изисквания:а) има минимум 1 (една) година опит в областта на безопасността и здравето при работа в строителството.б) притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс на обучение за Координатор по безопасност и здраве в строителството (по реда на Наредба №2/22.03.2004 г.) и/или за длъжностно лице по безопасност и здраве при работа (по реда на Наредба № РД-07-2/16.12.2009 г.) или еквивалент.Под „еквивалентно образование“ или „еквивалентно специалност“ следва да се разбира придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите, посочени по-горе. Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт! Ако участникът участва за повече от една от обособените позиции от поръчката, се допуска един и същи експертен състав за позициите, за които участва.(Продължава в раздел VI.3.Допълнителна информация)


1. За обособени позиции 1, 2 и 3:При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП (Част IV: „Критерии за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 1а) от формулярa, подготвен в MS WORD файлово разширение .doc или Част IV: „Критерии за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“ поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ в образеца на ЕЕДОП (espd-request), като посочи информация относно горепосоченото изискване за техн. и проф. способности – в списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с норм. изисквания.При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП участникът, а преди сключване на договор – избраният за изпълнител, представя: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен от: - оригинал или заверено копие на удостоверение/я за добро изпълнение, което/които съдържа/т стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с норм. изисквания. 2. За обособена позиция 1, 2 и 3:При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП (Част IV: „Критерии за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 6) от формулярa, подготвен в MS WORD файлово разширение .doc или Част IV: „Критерии за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“ поле „Образователна и професионална квалификация“ в образеца на ЕЕДОП (espd-request), като посочи информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности – в списък на персонала, който ще изпълнява поръчката с посочени: - Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка); -Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); -Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на изд. документ, издател, валидност); Профес. опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти сходни с предмета на поръчката); При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП участникът, а преди сключване на договор – избраният за изпълнител, представя:- Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. 3. За обособена позиция 1, 2 и 3: При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП (Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от формулярa, подготвен в MS WORD файлово разширение .doc или Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Г: „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ в образеца на ЕЕДОП (espd-request), като посочи информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, като посочи и вида, номера и дата на валидност на съответните сертификати или техни еквиваленти.При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП участникът, а при сключване на договор – избраният изпълнител, представя:- оригинал или заверено копие на валидни сертификати за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен и система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация, съобразен с предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора определеният за изпълнител участник предоставя гаранция за изпълнение в размер от 5% от стойността на договора без ДДС, за всяка обособ. позиция. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: парична сума;- банкова гаранция;- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Банковата гар. или застр. следва да са със срок на валидност 30 дни повече от срока, предложен за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора. Ще бъде отстранен отпроцедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.54 ал.1 т.1-7 от ЗОП, чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС,чл. 69, ал. 1 и ал. 2 от ЗПКОНПИ и чл. 101, ал. 11 от ЗОП;е предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от определения в настоящото обявление и раздел VII от документацията финансов ресурс;в случаите на чл.107ЗОП
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/10/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Угърчин 5580, пл. Свобода № 1, сградата на Общинска администрация Угърчин, заседателната зала на Общински съвет

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

(Прод. от раздел III.1.3.Технически и професионални възможности).! Уточнение: При използването на експерти – чужд. лица, доказв на съответст. с поставените изисквания за ОКС се удостоверява и с посочване на еквив на избр. по-горе специалности. Прилагат се разп. на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на проф. квалиф., придобити в др. държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в РБ, приети с Решение на МС№352 от 21.05.2015 г. Прилага се също и чл. 59 Прозрачност от изменената Директива 2005/36/ЕО на ЕП и на Съвета от 7 септември 2005 г относно признаването на проф. квалификации. 3. За ОП 1, 2 и 3: Участникът да прилага системи за управление на качеството и системи или стандарти за опазване на околната среда, както следва:3.1. Система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация, съобразен с предмета на поръчката; 3.2.Система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация, съобразен с предмета на поръчката; Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и др. доказ. за еквив. мерки за осигуряване на качеството и управление на околната среда, ког. участн. не е имал достъп до такива серт. или е нямал възможност да ги получи в съотв. срокове по независещи от него причини. В този случаи участ. трябва да е в съст. да докаже, че предлаганитемерки са екв.на изискваните.Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Участници в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко др. образувание, което има право да изпълнява дейностите, предмет на наст. общ. пор., съгл. законодат. държ., в която то е установено. Възлож. не предвиждаизискв. за създаване на юридическо лице, к. участникът, опр. за изпълн. е обединение от физ. и/или юр. лица. В сл, че участ. участва като обединение, което не е регистр. като самост. юрид. лице, тогаваучастн.следвадапредст.копие от документзасъздаванененаобедин.вкойто- се опред. партньор, к. да предст. обединението за целите на общ. поръчка;-се уговаря солидарна отговорност;и инф. за: правата и задълж.на участн.вобед.;разпределението на отговорността между членовете на обед.; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. Уч-ците в проц могат да получ. необх. инф. за задълж., св. с данъци и осиг., закр. на заетостта и усл. на труд, опазв. на ок. среда, ко. са в сила в РБ и относими към предм.на поръч., както сл: отн. зад-я, свърз. с данъци и осиг.и: НАП: 070018700; www.nap.bg; отн. обст. свърз със закр. на заетостта и усл. на труд: МТСП: гр. София1051,ул.„Триадица“ № 2, тел. 2/8119443; https://www.mlsp.government.bg/; отн. обст., свърз. с опазв на ок. среда: МОСВ София1000, ул.„У.Гладстон“№67,02/9406331; http://www.moew.government.bg/При участие на обед, к. не са юрид. лица, съотв. с критер. за подбор се доказва от обединението участник, с изключение на съотв. регистрация, представянето на сертификат или др. условие, необх. за изпълн. на поръч., съгл. изискв. на норм. или адм. акт и съобр. разпред. на лицата при изпълн. на дейностите, предв. в д-ра за създ. на обедин. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подборсъобразно вида и дела от поръчката, к. ще изпълнявати за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва