Деловодна информация
00111
15-00-196 04/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00111-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Котел 000590540
Община Котел, пл.Възраждане № 1
Котел BG342 8970 България
Румен Стоилов - зам.кмет +359 879599108
svasileva@kotel.bg +359 45342540

Интернет адрес/и

https://kotel.bg/

https://kotel.bg/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://kotel.bg/profil-na-kupuvacha/proceduri-po-zop-2019/4-2019-007
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в агломерации с под 2000 е. ж. в община Котел по три обособени позиции 4-2019-007
45231100      IA13
Строителство

Изпълнение на строително-монтажни работи по проекта на Община Котел по ПРСР с предмет:„Изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в агломерации с под 2000 е. ж. в община Котел,съгласно одобрени инвестиционни проекти за следните обекти, предмет на обособените позиции от настоящата обществена поръчка:
Обособена позиция №1:Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с.Тича, община Котел – втори етап и Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с.Тича, община Котел – трети етап;
Обособена позиция №2:Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с.Нейково, община Котел;
Обособена позиция №3:Реконструкция на външна водоснабдителна мрежа и нов напорен резервоар с.Тича, община Котел.
Всички видове СМР подлежащи на изпълнение, съгласно одобрените инвестиционни проекти са посочени в съответните количествени сметки,приложени към документацията за общ.поръчка.
Изискванията за изпълнение на обектите са посочени в Техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4652335.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с.Тича, община Котел – втори етап и Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с.Тича, община Котел – трети етап 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      IA13
45232151      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

с.Тича, Община Котел

Обособената позиция включва извършване на СМР за Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с.Тича,община Котел - етап II и етап III, съгласно одобрен инвестиционен проект.
Основните видове СМР са свързани с полагане на тръби ПЕВП както следва:
За Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа с.Тича, етап II - ф90 в земна почва - 1110 мл и в скална почва - 69 мл, ф110 в земна почва- 438 мл и в скална почва - 51 мл и ф140 в земна почва - 367 мл и в скална почва - 44 мл.
За Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа с.Тича, етап III - ф90 в земна почва - 1352 мл и в скална почва - 82 мл, ф110 в земна почва- 138 мл и в скална почва - 20 мл и ф140 в земна почва - 669 мл и в скална почва - 65 мл.
Съгласно издаденото разрешение за строеж обектът е ВТОРА категория.
Критериите по-долу
 
ДА Показател ТП - Техническо предложение за изпълнение на обособена позиция № 1 от поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
872976.79      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 04/08/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В прогнозната стойност на обособена позиция №1 от обществената поръчка, посочена в обявлението и документацията на възложителя, е включена и стойност за разходи за непредвидени видове и количества СМР в размер на 5% от прогнозната стойност на обекта по КСС. Тази сума ще бъде разходвана при доказана необходимост, съгласно посочения в проекто-договора механизъм.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за отпускане на БФП № 10/07/2/0/00644 от 04.10.2018 г., финансиран по ПРСР 2014-2020 г., Мярка 7, Подмярка 7.2.

II.2) Описание 1

Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с.Нейково, община Котел 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      IA13
45232151      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

с.Нейково, Община Котел

Обособената позиция включва извършване на СМР за Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с.Нейково, община Котел, съгласно одобрен инвестиционен проект.
Основните видове СМР са свързани с полагане на тръби ПЕВП както следва: ф90 в земна почва - 5537 мл и в скална почва - 1534 мл, ф110 в земна почва - 1551 мл и в скална почва - 553 мл, ф125 в земна почва - 697 мл и в скална почва - 618 мл и ф160 в скална почва - 307 мл.
Съгласно издаденото разрешение за строеж, обектът е ВТОРА категория.
Критериите по-долу
 
ДА Показател ТП - Техническо предложение за изпълнение на обособена позиция №2 от поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2161673.12      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 04/08/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В прогнозната стойност на обособена позиция №2 от обществената поръчка, посочена в обявлението и документацията на възложителя, е включена и стойност за разходи за непредвидени видове и количества СМР в размер на 5% от прогнозната стойност на обекта по КСС. Тази сума ще бъде разходвана при доказана необходимост, съгласно посочения в проекто-договора механизъм.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за отпускане на БФП № 10/07/2/0/00644 от 04.10.2018 г., финансиран по ПРСР 2014-2020, мярка 7, подмярка 7.2.

II.2) Описание 1

Реконструкция на външна водоснабдителна мрежа и нов напорен резервоар с.Тича 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
45220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

Землищата на с.Тича и гр.Котел, Община Котел

Обособената позиция включва извършване на СМР за изпълнение на следните дейности: Реконструкция на външна водоснабдителна мрежа и нов напорен резервоар с.Тича. Инвестиционният проект предвижда направа каптаж на изворите; събирателна шахта; външен водопровод до напорен резервоар и нов напорен резервоар с обем 400 м3. Предвижда се водоемът да се изгради монолитно със стоманобетонова конструкция, вкопан.
Съгласно издаденото разрешение за строеж, обектът е ПЪРВА категория.
Критериите по-долу
 
ДА Показател ТП - Техническо предложение за изпълнение на обособена позиция №3 от поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1617685.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 04/08/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В прогнозната стойност на обособена позиция №3 от обществената поръчка, посочена в обявлението и документацията на възложителя, е включена и стойност за разходи за непредвидени видове и количества СМР в размер на 5% от прогнозната стойност на обекта по КСС. Тази сума ще бъде разходвана при доказана необходимост, съгласно посочения в проекто-договора механизъм.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за отпускане на БФП № 10/07/2/0/00644 от 04.10.2018 г., финансиран по ПРСР 2014-2020, мярка 7, подмярка 7.2.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В съответствие с чл.60, ал.1 от ЗОП и на осн. чл.3, ал.1 и ал.2 от Закона за камарата на строителите (ЗКС) възложителя поставя условие всеки уч-ник в процедурата да отговаря на следното мин.изискване за годност за упражняване на профес. дейност, в зависимост за коя/кой об.позиции от поръчката подава оферта:
1.Да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в РБългария за изпълнение на строежи както следва:
- За об.позиции 1 и 2: строежи от ЧЕТВЪРТА група, минимум ВТОРА категория по смисъла на чл.5, ал.6, т.4.2.1. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС/ПРВВЦПРС/,обн.,ДВ бр.100 от 15.12.2017г.,
- За об. позиция 3: строежи от ЧЕТВЪРТА група, ПЪРВА категория по смисъла на чл.5, ал.6, т.4.1.1. от ПРВВЦПРС,
което му позволява извършването на строителните работи, предмет на посочените об.позиции,съгласно ЗКС и ПРВВЦПРС.
- Когато уч-кът е обединение,което не е ЮЛ, изискването за вписване в ЦПРС се отнася за всички членове на обединението, които ще изпълняват стр.дейност, като в съответствие с чл.3, ал.3 от ЗКС е достатъчно поне един от членовете на обединението да е вписан в ЦПРС за посочената от Възлож.група строежи и минимум за съответната изисквана категория, в зависимост за коя об.позиция се участва. Всички вписани в ЦПРС следва да имат необходимото удостоверение и валиден контролен талон към него.
- Когато уч-кът е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнител/и и същите ще изпълняват някаква стр-на дейност, те също трябва да са вписани в ЦПРС най-малко за дейностите, които ще изпълняват.
- Когато уч-кът е чуждестранно ФЛ или ЮЛ и не е вписан в ЦПРС в РБългария, на етап подаване на оферта той трябва да е вписан в аналог.професионален регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското иконом.пространство, или на Конфедерация Швейцария, за еквивалента група и съответна еквивалента категория строежи, допускащо съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на стр.работи, които са предмет на съответните об.позиции, в зависимост за коя об.позиция се участва.
На етап подаване на оферта:
Уч-ците и техните подизпълнители, ако има такива, попълват полето за отговор по т.1) в раздел А от Част IV на ЕЕДОП, като се посочва съответния профес.регистър и се прави точно позоваване на документа, в т.ч. номер,дата,обхват и срок на валидност, в съответствие с мин.изисквания на Възлож-я.
На етап разглеждане на офертите:
Възложителят чрез назначената от него комисия има право на осн.чл.67, ал.5 от ЗОП да изисква от уч-ците по всяко време след отваряне на офертите да представят всички или част от изискваните по настоящия раздел док-ти, удостоверяващи вписването им в ЦПРС или в аналогичен профес.регистър, чрез които се доказва инф-ята, декларирана в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
На етап сключване на договор:
У-кът, определен за изпълнител на об.позиция от поръчката представя следните документи, освен ако те са били предоставени по време на разглеждане на офертите или в ЕЕДОП има посочен публичен регистър, от който да бъде получен достъп до документа/инф-ята:
- Заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към КС в РБ-я и валиден талон към него по чл.22 от ПРВВЦПРС за посочената от Възлож. група строежи и мин.за съответната изисквана категория, в зависимост за коя об.позиция от поръчката се сключва договора.
- Когато съответния уч-к, определен за изпълнител е чуждестранно лице и към датата на подаване на офертата не е вписан в ЦПРС към КС в РБ-я, но е вписан в аналогичен проф.регистър, на осн.чл.112, ал.1,т.4 от ЗОП Възл.ще изисква от този уч-к при да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС по чл.19 във вр. с чл.17, ал.3 от ЗКС или по чл.25а от последния.
За повече информация - виж т.6.6 от раздел IV на Условията от Документацията за обществената поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник в процедурата трябва да отговаря на следните мин.изисквания за иконом.и финансово състояние в съответствие с чл.61, ал.1 от ЗОП, в зависимост за коя/кои обособени позиции от поръчката, подава оферта:
1.Да е застраховал професионалната си отговорност за вреди, причинени на други участници в стр-вото и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията си, за което да има валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в стр-вото” по смисъла на чл.171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) със застрахователна сума, покриваща минималната такава за строежи:
- За обособени позиции 1 и 2: ВТОРА категория съгласно чл.137, ал.1, т.2 от ЗУТ в съответствие с чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн.,ДВ бр.17 от 02.03.2004г.) и с изискванията на Възложителя посочени в долното поле.
- 2.2. За обособена позиция 3: ПЪРВА категория съгласно чл.137, ал.1, т.1 от ЗУТ в съответствие с чл.5, ал.2, т.1 от посочената по-горе Наредба и с изискванията на Възложителя посочени в долното поле.
- Съгласно чл.171а от ЗУТ изискването за застраховката по чл.171 от ЗУТ не се прилага за лице от държава-членка на ЕС, или от друга държава-страна по Споразумението за ЕИП, което се установява на територията на РБългария, когато същото има валидна еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава-членка на ЕС, или в страна по Споразумението за ЕИП. Този участник представя в ЕЕДОП информация за съответния валиден еквивалентен документ, който притежава.
- Когато уч-кът е обединение, което не е ЮЛ, изискването за наличие на валидна застраховка за профес.отговорност се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строителни дейности, като поне един от членовете на обединението следва да има застраховка за съответната посочена от Възложителя застрахователна сума, в зависимост за коя об.позиция се участва. Застрахов.суми по полиците на останалите членове в обединението, които ще изпълняват стр.дейности, следва да са съобразени с мин.посочени такива в чл.5, ал.2 от горепосочената Наредба в съответствие с категорията на строежите, за които съответните лица са вписани в ЦПРС.
- Когато уч-кът е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнител/и и същите ще изпълняват стр. дейност, изискването за наличие на валидна застраховка за професионална отговорност се прилага и за тях. Застрахователните суми по полиците на подизпълнителите, следва да са съобразени с мин.посочени такива в чл.5, ал.2 от горепосочената Наредба в съответствие с категорията на строежите, за които подизпълнителите са вписани в ЦПРС
На етап подаване на оферта:
Уч-ците и техните подизпълнители, ако има такива, попълват полето за отговор по т.5) в раздел Б: Икономическо и финансово състояние от Част IV: „Критерии за подбор“ на ЕЕДОП като се прави точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата, обхват/ застрахователна сума и срок на валидност, в съответствие с минималните изисквания на Възложителя.Посочва се дали съответните документ/и са на разположение в ел.формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа.
- Когато уч-кът е обединение,което не е ЮЛ, полето за отговор по т.5) в раздел Б от Част IV: Критерии за подбор на ЕЕДОП се попълва от тези членове на обединението в съответния личен ЕЕДОП, които ще изпълняват стр.дейност и чрез които обединението доказва съответствие си с поставения критерий за подбор.
На етап разглеждане на офертите:
Възложителят чрез назначената от него комисия има право на осн.чл.67, ал.5 от ЗОП да изисква от уч-те по всяко време след отваряне на офертите да представят всички или част от изискваните по настоящия раздел документ/и, чрез които се доказва инф-цията, декларирана в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
....................... /продължава в полето по-долу/


продължение от горното поле:
На етап сключване на договор: Уч-никът, определен за изпълнител на об.позиция от поръчката представя следния документ, освен ако той е бил предоставен по време на разглеждане на офертите или в ЕЕДОП има посочен публичен регистър или безплатни нац.бази данни, от които да бъде получен достъп до документа/инф-цията:
- Заверено копие на Документ (напр. застрахователна полица) удостоверяващ наличието на валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по смисъла на чл.171 от ЗУТ или еквивалентна на нея, за сума в размер не по-малък от съответния размер, определен от Възложителя в съответствие с Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството и в зависимост за коя об.позиция се сключва договора.
- Когато съответния участник, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение, представя посочения по-горе документ за всеки член на обединението, който ще изпълнява строителни дейности, като най-малко една застрахователна полица от тях следва да бъде за сума в размер, не по-малък от съответния размер, определен от Възложителя в зависимост за коя обособена позиция от поръчката се сключва договора.
- Когато съответният участник, определен за изпълнител, е посочил, че ще ползва подизпълнител/и, посоченият по-горе документ се представят и от тях, който документа следва да отговарят на изискванията на Възложителя, посочени в колона 1.
- Когато съответния участник, определен за изпълнител, е чуждестранно физическо или юридическо лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на РБългария, представя документ/и за еквивалентна застраховка за професионална отговорност на тази по чл.171 от ЗУТ, изготвен съгласно законодателството на държавата, в която е установен. Документът/ите задължително се представят и в превод на български език.
------------------------------
Изисквано минимално/ни ниво/а:
- Във вр. с изискването по т.1 от горното поле - Застрахователната сума по полицата на застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл.171, ал.1 от ЗУТ или еквивалентна на нея следва да е бъде в размер:
- За обособени позиции 1 и 2: не е по-малък от 400 000 (четиристотин хиляди) лева.
- За обособени позиции 1 и 2: не е по-малък от 600 000 (шестстотин хиляди) лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Всеки уч-ник в процедурата трябва да отговаря на следните мин.изисквания за технич.и профес.способности в съответствие с чл.63, ал.1 от ЗОП, в зависимост за коя/кои об.позиции от поръчката, подава оферта:
1.Уч-кът, през последните 5 (пет) години,считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на мин.1(един) обект, идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката (об.позиция от нея). Информация по отношение на обема виж в полето по-долу.
Заб.: Стр-вото се счита за изпълнено, когато за обекта има подписан най-малко акт/протокол за предаване на строежа на Възложителя.
2.Уч-кът трябва да разполага с/да има на разположение квалифициран и опитен инженерно-техн.екип с определена профес.компетентност,който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката (об.позиция от нея). Инженерно-техн.екип се състои минимум от 3 (три) ключови експерта, които трябва да отговаря на изискванията за профес.компетентност, посочени в полето по-долу.
- Когато участникът подал оферта е обединение, което не е ЮЛ, съответствието с критериите за подбор по т.1 и т.2 се доказва общо от обединението-участник.
- Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията по т.1 и т.2 се отнасят и за тях, съобразно вида и дела от съответната об.позиция от поръчката, които ще изпълняват.
- По отношение на третите лица – виж указанията, посочени в т.6.6 от раздел IV на Условията от Документацията за обществената поръчка, които са в съответствие с чл.64, ал.1, 2 и 3 от ЗОП.
3.Уч-кът трябва да има въведена и да прилага система за управление на качеството в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 9001: 2015 или на европейски стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентни на тях.
4. Уч-кът трябва да има въведена и да прилага система за управление на околната среда в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 14001:2015 или на европейски стандарт EN ISO 14001:2015 или еквивалентни на тях.
- Когато уч-кът е обединение, което не е ЮЛ, изискванията по т.3 и 4 се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строителни дейности.
- Когато уч-кът предвижда участие на подизпълнители, изискванията по т.3 и 4 се отнася и за тях.
На етап подаване на оферта: Уч-ците, техните подизпълнители, ако има такива,или други трети лица, ако има такива, попълват:
- за изискването по т.1- полето за отговор по т.1а) в раздел В от Част IV на ЕЕДОП, като се посочва инф-ция за изпълненото стр-во за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата,което е идентично или сходно с предмета и обема на об.позиция, за която се подава оферта, с посочване на изпълнения вид и обем, дата на приемане/приключване, стойност и др. инф-ция по преценка на уч-ника.Посочват се и данни за съответният възложител.
- за изискването по т.2- попълват полето за отговор по т.6) в раздел В от Част IV на ЕЕДОП като се посочва инф-ция за профес.компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност,год.на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Профес.квалификация (направление, година на придобиване,№ на издадения документ, издател); Профес.опит (месторабота, период, длъжност, основни функции), в съответствие с мин.изисквания на Възложителя.
-Когато уч-кът е обединение,което не е ЮЛ, полетата за отговор по т.1а) и по т.6 в раздел В от Част IV на ЕЕДОП се попълва от тези негови членове в съответния личен ЕЕДОП,чрез които обединението доказва съответствие с поставените критерии по т.1 и 2.
Във вр.с изискването по т.3 и 4 уч-ците и техните подизпълнители,ако има такива, попълват съответно първото и второ поле за отговор в раздел Г от Част IV на ЕЕДОП. Освен отговора на поставените там въпроси, се прави и точно позоваване на документа - № на съответния сертификат, серията стандарти, по която са сертифицирани, обхват и срок на валидност.
- Когато уч-кът е обединение,което не е ЮЛ, полетата за отговор в раздел Г от Част IV на ЕЕДОП се попълват от тези членове ......


продължение от горното поле:
.... на обединението в съответния личен ЕЕДОП, които ще изпълняват строителна дейност.
На етап разглеждане на офертите: Възложителят чрез назначената от него комисия има право на осн.чл.67, ал.5 от ЗОП да изисква от уч-ците по всяко време след отваряне на офертите да представят всички или част от изискваните по настоящия раздел документи,чрез които се доказва инф-ята, декларирана в ЕЕДОП,когато това е необходимо за законосъобраз.провеждане на процедурата.
На етап сключване на договор: Уч-кът,определен за изпълнител на съответната об.позиция представя следните док-ти,освен ако те са били предоставени по време на разглеждане на офертите или в ЕЕДОП има посочен публичен регистър или безплатни нац.бази данни,от които да бъде получен достъп до док-тите/инф-цията:
- във вр.с изискването по т.1- Списък по чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП на изпълненото стр-тво, идентично или сходно с предмета и обема на съответната об.позиция, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат инф-ция за вида и обема, стойността, датата, на която е приключило изпълнението и мястото, както и дали изпълненото стр.во е в съответствие с нормативните изисквания.
- във вр.с изискването по т.2 - Списък по чл.64, ал.1, т.6 от ЗОП на лицата от инженерно-техн.екип (собствени и/или наети), които ще бъдат ангажирани с организацията и изпълнението на об.позиция от поръчката, с посочено образование, профес.квалификация и опит, както и документи, които доказват профес.компетентност на лицата.
- Когато съответния уч-ник, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение, представя посочените по-горе док-ти общо за всички членове на обединението, чрез които е доказал съответствие си с поставените критерии за подбор по т.1 и 2.
- Когато съответният участник, определен за изпълнител, е посочил, че ще ползва подизпълнител/и и/или други трети лица, посочените по-горе док-ти се представят и от тях.
ВАЖНО! Когато посочения от съответния уч-ник определен за изпълнител, Технич.ръководител не е лице/служител от структурата на дружеството, на основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП във вр. с чл.163а, ал.1 от ЗУТ, този експерт трябва да бъде назначен на трудов договор в дружеството преди сключване на договора за съответната об.позиция.
- във вр. с изискванията по т.3 и 4 – Заверени копия на Документи (напр. валидни сертификати), издадени от лица по чл.64, ал.5 от ЗОП, удостоверяващи че уч-кът има въведени системи за управление на качеството и на околната среда в съответствие с посочените стандарти или еквивалентни на тях, с обхват на сертификацията „строителство”.
- Когато съответния уч-ник, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение, представя посочените по-горе док-ти за всички членове на обединението, който ще изпълнява строителни дейности.
- Когато съответният уч-ник, определен за изпълнител, е посочил, че ще ползва подизпълнител/и и/или други трети лица, посочените по-горе док-ти се представят и от тях.
--------------
Изисквано минимално/ни ниво/а:
-във вр. с изискването по т.1 по-горе - Под дейност(строителство) „сходна с предмета и обема на поръчката (об.позиция от нея)” следва да се разбира:
За об.позиция № 1: Изпълнено стр-во по изграждане,реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна/и мрежа/и с обща дължина мин.3400 мл
За об.позиция № 2: Изпълнено стр-во по изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна/и мрежа/и с обща дължина мин.8400 мл
За об.позиция № 3:Изпълнено стр-во по изграждане,реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна/и мрежа/и с обща дължина мин.6500 мл
За всички или няколко об.позиции: В случай, че уч-кът подава оферта за повече от една об. позиция, изискването за „сходен обем” се отнася към по-големия мин.изискуем обем от минималните изискуеми обеми за тези об.позиции.
- във вр. с изискването по т.2 по-горе – лицата от инженерно-техн.екип са както следва:
....... продължава в поле VІ.3) Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят обявява с оглед на предоставената му правна възможност по чл.111, ал.1 от ЗОП, че ще изисква от уч-ците определени за изпълнители на съответните об.позиции от поръчката, представянето на следните гаранции:
а)гаранцията за изпълнение на договора за всяка една об.позиция- в размер на 3 (три) % от стойността на обекта по КСС без ДДС и без стойността за непредвидени СМР.
б) гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане - в размер до 20 (двадесет)% от стойността на обекта по КСС с ДДС без стойността за непредвидени СМР.
Гаранциите се представят в една от посочените в чл.111, ал.5 от ЗОП форми, по избор на съответния участник, определен за изпълнител.
Условията и сроковете, при които се задържат, усвояват или освобождават гаранциите се уреждат с договора за възлагане на поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/11/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Котел, в административната сграда на общината на адрес: гр. Котел, пл. Възраждане 1

На откритите заседания на Комисията могат да присъстват участниците, техни законни представители или упълномощени представители, както и представители на медиите.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

продължение от поле ІІІ.1.3) "Изисквано минимално/ни ниво/а"/:
2.1.Технически ръководител–технич.правоспособно лице,получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или лице със средно образование с 4-годишен курс на обучение, и придобита профес.квалификация в област "ВиК" или еквивалентни /съгласно чл.163а, ал. 3 от ЗУТ/, с профес.опит като техн.ръководител мин.2(две) години.
2.2.Специалист Контрол на качеството-лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за „Контрол върху качеството на изпълнение в стро-вото и за контрол на съответствието на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност” или еквивалентно, със специфичен профес.опит на длъжностно лице по Контрол на качеството мин.1 (една) година;
2.3.Специалист Здравословни и безопасни условия на труд–лице със завършен курс на обучение по безопасност и здраве или еквивалентен, със специфичен профес.опит на длъжностно лице по БЗ – мин.1 (една) година.
Забележки: 1.Едно ФЛ може да заема длъжността на един ключов експерт от инженерно-техн.екип за изпълнение на съответната об.позиция от поръчката.
Уч-никът може да предвиди по своя преценка и доп.ключови и неключови експерти, необходими за качествено изпълнение на об.позиция, като ги посочи в технич.си предложение за изпълнение на съответната об.позиция.
2.Когато уч-кът подава оферта за повече от една об.позиция, технич.ръководители трябва да бъдат по 1/един/за всяка об.позиция,за която се участва, а специалиста Контрол на качеството и специалиста ЗБУТ може да са по един за всички об.позиции, за които се участва.
- във вр. с изискването по т.3 и 4 по-горе- Обхвата на сертификациите следва да бъде „строителство”, за което уч-кът да има валидни документи (напр. валидни сертификати), издадени от лица по чл.64, ал.5 от ЗОП.
2)Основания, определени от Възложителя, наличието на които биха могли да доведат до отстраняването на уч-ците или до замяна на посочените от тях подизпълнители и трети лица са: обстоятелствата,посочени в чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП, освен ако не са предприети съответните мерки за доказване на надеждност, при наличие на някое от посочените основания за отстраняване. На етап подаване на оферти-наличието или липсата на посочените основания за отстраняване се декларира в ЕЕДОП.
3)Други основания, наличието на които водят до отстраняване на уч-ците или до замяна на посочени от тях подизпълнители или трети лица, ако има такива, са:
- наличието на условията по чл.3 във вр. с т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС,възпрепятстващи участието в процедури за възлагане на общ.поръчки. без да е налице някое от изключенията по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС.
- обстоятелствата по чл.107 от ЗОП, вкл. когато се установи, че има участници, които са свързани лица по смисъла на § 2, т.45 от ДР на ЗОП /отнася се само до уч-ниците/.
- наличие на обстоятелствата по чл.69 от Закон за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
На етап подаване на оферти-наличието или липсата на посочените обстоятелства по т.3 се декларира в ЕЕДОП.
4)Възложителят няма изискване за създаване на ЮЛ,когато уч-ник определен за изпълнител е обединение от ФЛ и/или ЮЛ, което не е ЮЛ. В този случай договорът за об.позиция от поръчка се сключва, след като Изпълнителят представи освен док-тите по чл.67, ал.6 от ЗОП и копия на удостоверенията за данъчна рег-ция, вкл. за рег-ция по ЗДДС, когато е приложимо и за рег-ция по БУЛСТАТ за неперсонифицираното дружество или еквивалентни док-ти съгл. законодателството на държавата, в която обединението е установено.
5)За датата, часа и мястото на отваряне на ценовите предложения, уч-ците подали оферта, ще бъдат уведомени от комисията чрез съобщение, публикувано в ел.преписка за общ.поръчка създадена в Профила на купувача, в регламентирания за това срок в ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на приложимите обстоятелства по чл.197, ал.1, т.4 или по чл.197, ал.2 от ЗОП.
Жалбите се подават едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва