Деловодна информация
00728
ОП-955-00-269 03/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00728-2019-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Народно събрание на Република България 000695018
пл. Народно събрание № 2
София BG411 1169 България
Екатерина Георгиева, Димитринка Рускова, Николай Бациев +359 29392459 / +359 29392171 / +359 29393060
dus@parliament.bg +359 29813131

Интернет адрес/и

www.parliament.bg

http://www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/500


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/500
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Народно събрание на Република България 000695018
пл. Княз Александър I № 1
София BG411 1169 България
Радостина Кирилова +359 29393059
r.kirilova@parliament.bg +359 29813131

Интернет адрес/и

www.parliament.bg

http://www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/500

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Законодателна дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг–проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за обект на ЛВБ на НС – Велинград
45000000      IA01
Строителство

Предметът на обществената поръчка е: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) – Реконструкция на съществуващите спортни площадки, пешеходни алеи, пътни подходи и паркинг и благоустрояване и озеленяване на парковото пространство, в т.ч. изграждане на външно осветление и поливна система на част от откритите площи на Лечебно-възстановителна база на Народното събрание – Велинград”.
Строежът е трета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „е“ от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и чл. 6, ал. 6 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1775000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      IA01
45236112      
45236110      
45236250      
45233161      
45232120      
45310000      
45112700      
71314100      
71420000      
71421000      
77300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

дворното място с площ 54 658 кв. м. на ЛВБ на НС в гр. Велинград, представляващо имот № 7059, УПИ VII, кв. 207, по плана на гр. Велинград, с административен адрес бул. „Вела Пеева“ № 35.

Обществената поръчка включва:
- изработване на инвестиционен проект във фаза „Технически проект“ с обхват и съдържание съгласно Закон за устройство на територията (ЗУТ) и Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти;
- изпълнение на СМР съгласно надлежно съгласуван и одобрен инвестиционен проект;
- упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Изискванията към изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката са подробно описани в техническите спецификации.
Цената (стойността), предложена от участника за изпълнение на услугата по изготвяне на инвестиционен проект не може да надвишава 34 500 (тридесет и четири хиляди и петстотин) лева без ДДС.
Цената (стойността), предложена от участника за изпълнение на услугата за упражняване на авторски надзор по време на строителството не може да надвишава 17 500 (седемнадесет хиляди и петстотин) лева без ДДС.
Цената (стойността) за изпълнение на строителството, предложена от участника не може да надвишава 1 723 000 (един милион седемстотин двадесет и три хиляди) лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
1775000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателят "Техническо предложение" съдържа 2 подпоказателя:1)Стратегия на участника за изпълнение на строителството-20 т. и 2)Стратегия за управление на рискови аспекти по време на изпълнение на строителството-20 т.
Показателят "Цена" съдържа следните 3 подпоказателя:1)Цена за изготвяне на инвестиционния проект-10 т., Цена за упражняване на авторски надзор-5 т. и Цена за изпълнение на СМР-45 т.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи трета категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва Част IV, раздел А, т. 1) от еЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с поставения критерий за подбор се доказва с копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за вписване в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да има реализиран минимален общ оборот в размер 3 550 000 (три милиона петстотин и петдесет хиляди) лева, включително минимален оборот от строителство в размер 1 700 000 (един милион и седемстотин хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си.
За участник - чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, за дейностите по предмета на поръчката – проектиране и строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строеж – трета категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Минималната застрахователна сума за проектант за строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1 ЗУТ е 100 000 лв., а минималната застрахователна сума за строител за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1 ЗУТ е 200 000 лв.


1. Участникът трябва да има реализиран минимален общ оборот в размер 3 550 000 лв., включително минимален оборот от строителство в размер 1 700 000 лв., изчислен на база годишните обороти, за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си.
За участник - чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва част IV, раздел Б, т. 1а) и т. 2a) от еЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с поставения критерий за подбор се доказва със справка за оборота от строително-монтажни работи, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си или копия на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години или техни съставни части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, за дейностите по предмета на поръчката – проектиране и строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строеж – трета категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по споразумението за ЕИП. Минималната застрахователна сума за проектант за строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1 ЗУТ е 100 000 лв., а минималната застрахователна сума за строител за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1 ЗУТ е 200 000 лв.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т. 5) от еЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с поставения критерий за подбор се доказва с копие на документи, доказващи наличие на застраховка „Професионална отговорност в проектирането" и/или застраховка „Професионална отговорност в строителството".
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай че участникът използва подизпълнители, следва да представи доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионалните способности. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност и опит за изпълнение на поръчката, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, само ако тези лица ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката" следва да се разбира (букви "а", "б", "в", "г", "д" и "е" се прилагат кумулативно):
а)ново строителство и/или реконструкция/рехабилитация на бетонови/стоманобетонови/асфалтобетонови площадки/настилки с обща площ минимум 1 500 кв. м;
б)ново строителство и/или реконструкция/рехабилитация на велоалеи/пешеходни алеи и/или пътни подходи и/или паркинги с обща площ минимум 5 000 кв. м;
в)благоустрояване и озеленяване на външни пространства с обща площ минимум 5 000 кв. м;
г)ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция/рехабилитация на открит обект за спортни дейности (открита спортна площадка, открит тенис корт, открито игрище и др.);
д)ново строителство и/или реконструкция/рехабилитация на площадкови електро и ВиК мрежи;
е)ново строителство и/или реконструкция/рехабилитация на подпорна стена.
Забележка 1: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя или за обекта има издадено разрешение за ползване или удостоверение за въвеждане в експлоатация!
Забележка 2: Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
2. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата участникът трябва да е изпълнил услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, както следва (букви "а", "б", "в", "г", "д", "е" и "ж" се прилагат кумулативно):
а) изготвяне на инвестиционен проект за ново строителство и/или реконструкция/рехабилитация на бетонови/стоманобетонови/асфалтобетонови площадки/настилки с обща площ минимум 1 500 кв. м;
б) изготвяне на инвестиционен проект за ново строителство и/или реконструкция/рехабилитация на велоалеи/пешеходни алеи и/или пътни подходи и/или паркинги с обща площ минимум 5 000 кв. м;
в) изготвяне на инвестиционен проект за благоустрояване и озеленяване на външни пространства с обща площ минимум 5 000 кв. м;
г) изготвяне на инвестиционен проект за ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция/рехабилитация на открит обект за спортни дейности (открита спортна площадка, открит тенис корт, открито игрище и др.);
д) изготвяне на инвестиционен проект за ново строителство и/или реконструкция/рехабилитация на площадкови електро и ВиК мрежи;
е) изготвяне на инвестиционен проект за ново строителство и/или реконструкция/рехабилитация на подпорна стена;
ж) упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на ново строителство и/или реконструкция на бетонови/стоманобетонови/асфалтобетонови площадки/настилки и/или подпорна стена и/или открит обект за спортни дейности (открита спортна площадка, открит тенис корт, открито игрище и др.)
Забележка 1: Услугите се считат за изпълнени, когато има документ, удостоверяващ приетото изпълнение, издаден от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнението!
Забележка 2: Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката – екипи за проектирането и за изпълнение на СМР.
4. Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти: EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството или еквивалентен; и EN ISO 14001:2015 Стандарт за опазване на околната среда или еквивалентен.


1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от еЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с поставения критерий за подбор се доказва със списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата участникът трябва да е изпълнил услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с поставения критерий за подбор се доказва със списък на услугите (проектиране и авторски надзор), които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените услуги.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката – екипи за проектирането и за изпълнение на СМР, в които са включени следните специалисти:
Екип за проектирането: 1).Ръководител на проектантския екип; 2).Проектант по част „Архитектурна“; 3).Проектант по част „Конструктивна“; 4).Проектант по част „Електрическа“; 5).Проектант по част „Пътна“; 6).Проектант по част „ВиК“; 7).Проектант по част „Геодезическа“; 8).Проектант по част „Паркоустройство и благоустройство“; 9).Проектант по част „Пожарна безопасност“; 10).Проектант по част „План за управление на строителните отпадъци“; 11).Проектант по част „План за безопасност и здраве“.
Едно лице може да съвместява максимум две длъжности от изискуемия експертен екип за проектиране. В тези случаи лицето трябва да покрива изискванията за всяка една от длъжностите, за които е предложено.
Екип за изпълнение на СМР: 1).Ръководител на обекта; 2).Технически ръководител; 3).Експерт „Геодезия“; 4).Експерт „Ландшафтна архитектура“; 5).Експерт „ВиК“; 6).Експерт „Електро“; 7).Експерт по контрол на качеството; 8).Длъжностно лице по безопасност и здраве.
Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от Екипа за изпълнение на СМР.
Изискванията към всяко лице, включено в екипите за проектиране и изпълнение на СМР, са посочени изчерпателно в раздел II.Б, т.3.3. на документацията за участие в процедурата.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 6) от еЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с поставения критерий за подбор се доказва със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
4. Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти: EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството или еквивалентен; и EN ISO 14001:2015 Стандарт за опазване на околната среда или еквивалентен.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва част IV, раздел Г от еЕЕДОП.
(Продължава в раздел VI.3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. В публичното състезание може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и на изискванията на възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1, чл. 55, ал.1, т. 1 ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица.
2. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 % (пет процента) от общата му стойност. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка,.... (Продължава в раздел VІ.3)
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/10/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

София, пл. „Княз Александър І” № 1, сградата на Народното събрание, етаж първи, зала № 132

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.1.3.
При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с поставения критерий за подбор се доказва със заверено копие от валиден сертификат за прилаганата система за управление на качеството EN ISO 9001: 2015 в областта на строителството, или еквивалентно/и, и заверено копие от валиден сертификат за опазване на околната среда EN ISO 14001:2015 в областта на строителството, или еквивалентно/и.
Продължение от раздел III.2.2).
".......обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
В случай, че гаранцията за изпълнение се представи като банкова гаранция или застраховка, то срокът им на валидност е равен на сбора от сроковете за изпълнение на дейностите в обхвата на поръчката и най–дългия гаранционен срок на СМР, посочен в офертата на определения за изпълнител участник.
3. В случаите по т. 7.1, б. „а“ и б. „б“ на раздел I.Б от документацията за участие в процедурата, Възложителят извършва авансово плащане по договора срещу представена от определения изпълнител гаранция, обезпечаваща авансовото плащане, издадена в полза на Възложителя в една от формите по чл. 111, ал. 5 ЗОП. Документът за гаранцията за авансово плащане по т. 7.1, б. „а“ се представя от определения изпълнител при сключване на договора, но не по-късно от 13.12.2019 г., а документът за гаранцията за авансово плащане по т. 7.1, б. „б“ се представя от определения изпълнител в срок до 10 (десет) работни дни след издаване на Разрешение за строеж.
4. Плащането на общата стойност за изпълнение на обществената поръчка ще се извършва в български левове, по банков път, срещу представена фактура от изпълнителя, както следва:
а) За изготвяне на технически инвестиционен проект – 100 % аванс от стойността на проектирането в срок до 5 работни дни след сключване на договора, но не по-късно от 20.12.2019 г. срещу представена 100 % гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства без ДДС, във форма по избор на изпълнителя, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията се освобождава след одобряване на проекта от компетентните органи и издаване на Разрешение за строеж.
б) За строително-монтажни работи – аванс в размер 15 % от общата стойност на строително-монтажните работи в срок до 15 работни дни след издаване на Разрешение за строеж срещу представена 100 % гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства без ДДС, във форма по избор на изпълнителя, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията, независимо от формата, ще се намалява при всяко междинно плащане по буква „в“ със стойност, пропорционална на усвоения аванс. Гаранцията е със срок равен на срока за изпълнение на СМР, удължен с 3 месеца.
в) Междинни плащания в размер на 75 % от общата стойност на строително-монтажните работи - на база месечни актове за завършени СМР в срок до 15 работни дни след датата на подписването им от страните. От стойността на всеки месечен акт се приспада сума, пропорционална на платения аванс – в размер на 15 % от общата сума на съответния акт за завършени СМР, и се задържа сума в размер на 10 % от общата сума на съответния акт за изпълнение СМР, без ДДС.
г) Остатъкът до 100 % от общата стойност на строително-монтажните работи – в срок до 15 работни дни от съставяне на заключителен протокол за изпълнение на СМР.
д) Плащане на услугата по упражняване на авторски надзор по време на строителството – 80 % от общата стойност за упражняване на авторски надзор, разделена на равни месечни вноски, съобразно срока за изпълнение на строителството (не повече от 180 календарни дни), удължен с 30 календарни дни. Плащането се извършва в срок до 15 работни дни след представяне на месечен отчет за извършената дейност и представяне на фактура от страна на изпълнителя.
е) Плащане на остатъка до 100 % от общата стойност за упражняване на авторски надзор – в срок до 15 работни дни от издаване на Разрешение за ползване от компетентния за това орган.
При плащанията се начислява ДДС, съгласно действащото законодателство.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10-дневен от обстоятелството по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва