Деловодна информация
00369Община Луковит
01-2544 01/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00369-2019-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Луковит 000291602
ул. Възраждане № 73
Луковит BG315 5770 България
гл. експерт ППОП А.Цветанова +359 69752464
lukovit@lukovit.bg +359 69752014

Интернет адрес/и

www.op.lukovit.bg

https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/245-


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/245-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за реконструкция на част от вътрешната водопроводна мрежа по улици „Симов дол“, ул.“Петко Д. Петков“ и ул.“Кирил и Методи 133
45332000      
Строителство

2.1. Дейност № 1 - Разработване на технически проект по части: • Техноложка - Водоснабдяване;• Пожарна безопасност; • План за безопасност и здраве ( ПБЗ); • План за управление на отпадъците (ПУСО) *; • Проектно-сметна документация, съдържаща: количествена сметка (КС) и Количествено-стойностна сметка (КСС); 2.2. Дейност № 2 - Изпълнение на СМР на част Вододоснабдяване“ и част „Пътна“ (където е приложимо); 2.3. Дейност № 3 - Авторски надзор.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
412000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Луковит по улици „Симов дол“, ул.“Петко Д. Петков“ и ул.“Кирил и Методий“

І.1. Част „ Водоснабдяване“ 1.1.Ул.“Симов дол“ (Приложение №1 към Техническата спецификация) -от ОК14 ( ул.“Велчо Комитата“) до ОК15(ул.“Кънчо Велин“) - Кл.29 -от ОК 15(ул.“Кънчо Велин“) до ОК 29(ул.“Симов дол“) - Гл.клон І -от ОК 29(ул.“Симов дол“) до ПТ41(ОК 156 - при ул.“Съединение“) - кл.31, кл.140, кл.141 За ул.“Симов дол“- Дължина на участъка L=715л.м. -Тръби полиетилен висока плътност HDPE (PE 100) – 715л.м., от които: ф 90- 671л.м.; ф 200- 44 л.м.; -СВО - 45 бр. до водомерен възел;-ПХ- 7 бр. 70/80 за надземен монтаж, Връзки към прилежащите пресечни улици; 1.2.Ул.“П.Д.Петков“ (Приложение №2 към Техническата спецификация); от ОК 538(при ул.“Предел“) до ОК 540 (при кръстовище ул.“Петко Д.Петков“ и ул.“Кирил и Методий“); Гл.кл.ХІ(транзитен водопровод); Гл.клон ІІІ (разпредел. водопровод); За ул.“ П.Д.Петков“; Дължина на участъка L=182л.м.- Тръби полиетилен висока плътност HDPE (PE 100) – 364л.м., от които:- ф 200- 364 л.м.(транзитен и разпределителен водопроводи) -СВО- 16 бр. до водомерен възел; Връзки към прилежащите пресечни улици; 1.3.Ул.“Кирил и Методий“(Приложение №2 към Техническата спецификация); от ОК 540 ( ул.“П.Д.Петков) до ОК 601( ул.“Пролет“); -Гл.кл.ХІ(транзитен водопровод), -Гл.кл.ІІІ(разпред. водопровод) За ул.“Кирил и Методий“ Дължина на участъка L=302л.м.- Тръби полиетилен висока плътност HDPE (PE 100) – 604л.м., от които: - ф 200- 604 л.м.(транзитен и разпределителен водопроводи)
-СВО- 18 бр. до водомерен възел;-ПХ- 3 бр. 70/80 за надземен монтаж, Връзки към прилежащите пресечни улици; .2.Част „ ПЪТНА“ Обхват на поръчката- За ул.“Симов дол“ - Не се предвижда изпълнение по част „Пътна“. Дейностите ще се изпълняват от Общината в обхвата на друг проект. За ул.“ П.Д.Петков“ -полагане на асфалтова настилка с плътен асфалтобетон ( в обхвата на изкопа) с дебелина 6 см. и всички свързани с това разходи – 273м2; За ул.“Кирил и Методий“ ( Чертеж 01-02) -Направа асфалтова настилка с фрезоване за предварителен ремонт с дебелина 5см. и всички свързани с това разходи -2500м2; -Доставка и монтаж бетонен бордюр 50/15/25 с включен демонтаж на старите-600м.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
412000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
225

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обектите са втора категория строежи, съгласно чл. 4, ал.2, т.2 от Наредба № 1 /30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи по чл.137, ал.1, т.2, б. “б“ от ЗУТ, съответно ІV-група, втора категория по чл.5,ал.6, т.4.2.1 от Правилник за реда за вписване и подене на Централния професионален регистър на строителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Право да участва има лице, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и спрямо което не са налице обстоятелствата: чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи ІV група, ІІ категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т.2 буква„б”от ЗУТ, и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г. или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи трета категория. (чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП (Приложение № 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: икономическо и финансово състояние, т.5); Участникът попълва от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, в Част IV: „Критерии за подбор“ в ЕЕДОП .
Избраният изпълнител представя копие на валиден Сертификат за въведена система на управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват в областта на „инвестиционното проектиране“.


Участникът трябва да притежава застраховка "Професионална отговорност" с покритие съгласно чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява проектиране и авторски надзор, както и строително-монтажни работи, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва списък на услуги по проектиране, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, което се посочва в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1б от ЕЕДОП. При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП (Приложение № 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.1б); Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (е-ЕЕДОП), като представи Списък на експертите, които са ангажирани за изпълнението на обществената поръчка – проектиране и упражняване на авторски надзор, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, в това число: Експерт/специалист (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка); Данни за удостоверението за пълна проектантска правоспособност – номер, издател, валидност, по кои части. Информацията се посочва в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности”, т. 6) от е- ЕЕДОП. Участникът доказва съответствието си с критериите за подбор със Списък на лица които ще бъдат ангажирани с изпълнението на обществената поръчка, в който се посочва професионалната компетентност на лицата, посочен в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.2 от ЕЕДОП. Списъкът съдържа име, образование, професионален опит, квалификация и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, информация за вида на правоотношението на лицата с участника – трудово, гражданско, друго, (за техническия ръководител на строежа (обекта) – трудовото правоотношение да е в съответствие с чл.163а, ал.1 от ЗУТ) и наличие на разрешение за пребиваване (виза) и разрешение за работа, ако е приложимо; За координатора по безопасност и здраве – да се представи удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труда и/ или еквивалентен документ за чуждестранно лице. Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от е- ЕЕДОП. Участникът попълва от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, в Част IV: „Критерии за подбор“ в ЕЕДОП .
Избраният изпълнител представя копие на валиден Сертификат за въведена система на управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001: /2015 или еквивалентен с обхват в областта на строителството. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката.


Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата най - малко една услуга с предмет проектиране, идентичен или сходен с този на поръчката. Под “сходно или еднакво с предмета на настоящата обществена поръчка проектиране” се разбира: дейности по изготвяне на технически и/или работен проект за изграждане и/или, реконструкция и/или ремонт на канализационни и/или водопроводни мрежи и/или проводи. Участникът да е изпълнил строителни дейности, с предмет идентичен или сходен с тези на поръчката за последните пет години считано от датата на подаване на офертната с минимум една строителна дейност. Под “сходно или еднакво с предмета на настоящата обществена поръчка строителство” се разбира: дейности по за изграждане и/или, реконструкция и/или ремонт на канализационни и/или водопроводни мрежи и/или проводи. 3.3. Участникът трябва да предложи инженерно-технически състав за изпълнение на поръчката – проектиране и упражняване на авторски надзор, както следва: минимум 5 специалисти, които ще извършат проектирането и ще участват при упражняването на авторския надзор. Предложените експерти - проектанти трябва да притежават актуални документи за пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации.
Проектантите следва да бъдат по части, както следва: • Геодезия; • Техноложка - Водоснабдяване; • Пожарна безопасност; • План за безопасност и здраве ( ПБЗ); • План за управление на строителните отпадъци (ПУСО) *; Участникът трябва да посочи за всяка от частите на проекта лица – правоспособни проектанти. Когато участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя Списък на експертите, като притежаваните от тях специалности и правоспособност следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт. Забележка: Едно лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт в изискуемия експертен екип за проектиране. В тези случаи лицето трябва да покрива изискванията за всяка една от длъжностите, за които е предложено. 3.4. Участникът трябва да предложи инженерно-технически състав за изпълнение на строително-монтажни работи, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, включващ като минимум: 3.4.1. Ръководител обект – 1 лице, инженер по специалност „ВиК” или еквивалентна; с мин. 3 г. стаж по специалността и опит като ръководител обект на минимум един строителен обект сходен с предмета на поръчката;
3.4.2. Технически ръководител – 1 лице, с придобита образователно-квалификационна степен, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2, във връзка с чл. 163а, ал. 4, изр. първо от ЗУТ; мин. 3 г. професионален опит по специалността; опит като технически ръководител на минимум един строителен обект сходен с предмета на поръчката. 3.4.3. Отговорник по контрол на качеството – 1 лице, с придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ; притежаващ валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството и/или документ, удостоверяващ, че лицето заема длъжност и/или са му възложени функции на отговорник по контрола на качеството; 3.4.4. Експерт по безопасност и здраве - 1 лице, притежаващо валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за извършване на тази дейност, съобразно изискванията на ЗБУТ. Участниците могат да предлагат експерти, които да съвместяват функциите на експерти по т. 3 и 4, в случай, че отговарят на изискванията на настоящата поръчка за тези експерти. Участник в обществената поръчка може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи доказателства, че има прод. в р. VІ.3).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, платима по следната банкова сметка на община Луковит, съответстващ на прогнозната стойност; • IBAN – BG40 UBBS 800 2330 0354 310; • BIC UBBSBGSF. кода за плащания в лева е 1724, или
• банкова гаранция;• застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя; Плащанията по изпълнение на договора ще се извършват по следния начин: Авансово плащане - в размер на 30 % (тридесет процента) от цената на строително-монтажните работи без ДДС за съответната обособена позиция, в срок до 15 (петнадесет) дни от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на гаранция
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/10/2019 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр. Луковит, ул. Възраждане № 73, Община Луковит

Получените заявления за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

3.5. Участникът да прилага системи за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001: 2015 или еквивалент, с предметен обхват „инвестиционно проектиране“ или еквивалент. 3.6. Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана Система за управление на качеството (СУК) по стандарт ISO 9001: 2015 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството. 3.7. Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана Система за управление на околната среда (СУОС) по стандарт ISO 14001: 2015 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството. р.ІІІ.1.1. гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства: парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя) и оригинална фактура. Плащането за извършени проектантски работи съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, се извършват в срок от 30 (тридесет) дни след влизане в сила на Разрешение за строеж по смисъла на ЗУТ, издадено въз основа на изготвен, одобрен и съгласуван технически проект и получаване на фактура. Плащането на стойността на осъществения авторски надзор – в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – Приложение № 15. Междинни плащания за изпълнени СМР до достигане на 90 % (деветдесет процента) от стойността на СМР. В съответствие с чл. 114 от ЗОП договорът ще бъде сключен под условие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10-дневен срок срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобрението за изменение или за допъбнителна информация съгл. чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Луковит
ул. Възраждане № 73
Луковит 5770 България
Lukovit@lukovit.bg +359 69752464
www.op.lukovit.bg +359 69752014

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва