Деловодна информация
00496РДСП-София-област
23-12-00-0904 01/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00496-2019-0111 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане чрез директора на Регионална дирекция за социално подпомагане - София област 1210150560207
ул. Софроний Врачански № 104, ет. 3
София BG411 1233 България
Христина Василева Оцетова +359 29310883
sofiaoblast-rdsp@asp.government.bg +359 29310883

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2576&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2576&_pprocou_WAR_asp_delta=10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториални структури на Агенцията за социално подпомагане в област София област” – основен ремонт и/или изгражда
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториални структури на Агенцията за социално подпомагане в област София област – основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. на МРРБ за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания.
Дейностите, включени в обхвата на предмета на обществената поръчка по отделните обособени позиции, са подробно описани като видове, количества, изисквания към начина на изпълнение и др. в техническата спецификация и количествено-стойностни сметки за ремонт на сградите по обособени позиции, които са неразделна част от настоящата документация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
158280      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обект: Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Ботевград, находяща се на адрес: гр. Ботевград, ул. „Свобода“ № 1 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Ботевград, находяща се на адрес: гр. Ботевград, ул. „Свобода“ № 1.

Предметът на обществената поръчка включва извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Ботевград – основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. на МРРБ за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания.
Дейностите, включени в обхвата на предмета на обществената поръчка по отделните обособени позиции, са подробно описани като видове, количества, изисквания към начина на изпълнение и др. в техническата спецификация и количествено-стойностни сметки за ремонт на сградите по обособени позиции, които са неразделна част от документацията на поръчката.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
75000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Стойността на обществената поръчка е максималният разполагаем финансов ресурс на възложителя и не може да бъде надвишавана.

II.2) Описание 1

Обект: Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Ботевград – приемна, находяща се на адрес: гр. Ботевград, площад „Саранск“ № 10 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Ботевград – приемна, находяща се на адрес: гр. Ботевград, площад „Саранск“ № 10.

Предметът на обществената поръчка включва извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в аАдминистративна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Ботевград – приемна – основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. на МРРБ за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания.
Дейностите, включени в обхвата на предмета на обществената поръчка по отделните обособени позиции, са подробно описани като видове, количества, изисквания към начина на изпълнение и др. в техническата спецификация и количествено-стойностни сметки за ремонт на сградите по обособени позиции, които са неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
12500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност на поръчката е максималният финансов ресурс, с който Възложителят разполага и не може да бъде надвишавана.

II.2) Описание 1

Обект: Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Ихтиман, находяща се на адрес: гр. Ихтиман, ул. „Иван Вазов“ № 10 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Ихтиман, находяща се на адрес: гр. Ихтиман, ул. „Иван Вазов“ № 10.

Предметът на обществената поръчка включва извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Ихтиман – основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. на МРРБ за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания.
Дейностите, включени в обхвата на предмета на обществената поръчка по отделните обособени позиции, са подробно описани като видове, количества, изисквания към начина на изпълнение и др. в техническата спецификация и количествено-стойностни сметки за ремонт на сградите по обособени позиции, които са неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност на поръчката е максималният финансов ресулс, с който Възложителят разполага и не може да бъде надвишавана.

II.2) Описание 1

Обект: Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Ихтиман, изнесено работно място /ИРМ/ - Долна баня, находяща се на адрес: гр. Долна баня, ул. „Търговска“ № 131А 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Ихтиман, изнесено работно място /ИРМ/ - Долна баня, находяща се на адрес: гр. Долна баня, ул. „Търговска“ № 131А

Предметът на обществената поръчка включва извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Ихтиман, изнесено работно място /ИРМ/ - Долна баня – основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. на МРРБ за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания.
Дейностите, включени в обхвата на предмета на обществената поръчка по отделните обособени позиции, са подробно описани като видове, количества, изисквания към начина на изпълнение и др. в техническата спецификация и количествено-стойностни сметки за ремонт на сградите по обособени позиции, които са неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
14810      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност на поръчката е максималният финансов ресурс с който разполага Възложителят и не може да бъде надвишавана.

II.2) Описание 1

Обект: Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Ихтиман, изнесено работно място /ИРМ/ - Костенец, находяща се на адрес: с. Костенец, ул. „Иван Вазов“ № 2 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Ихтиман, изнесено работно място /ИРМ/ - Костенец, находяща се на адрес: с. Костенец, ул. „Иван Вазов“ № 2.

Предметът на обществената поръчка включва извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Ихтиман, изнесено работно място /ИРМ/ - Костенец – основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. на МРРБ за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания.
Дейностите, включени в обхвата на предмета на обществената поръчка по отделните обособени позиции, са подробно описани като видове, количества, изисквания към начина на изпълнение и др. в техническата спецификация и количествено-стойностни сметки за ремонт на сградите по обособени позиции, които са неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1810      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност е максималният финансов ресурс, с който Възложителят разполага и не може да бъде надвишавана.

II.2) Описание 1

Обект: Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Пирдоп, находяща се на адрес: гр. Пирдоп, ул. „Цар Освободител“ № 39 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Пирдоп, находяща се на адрес: гр. Пирдоп, ул. „Цар Освободител“ № 39.

Предметът на обществената поръчка включва извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Пирдоп – основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. на МРРБ за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания.
Дейностите, включени в обхвата на предмета на обществената поръчка по отделните обособени позиции, са подробно описани като видове, количества, изисквания към начина на изпълнение и др. в техническата спецификация и количествено-стойностни сметки за ремонт на сградите по обособени позиции, които са неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
25

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност на поръчката е максималният финансов ресурс, с който Възложителят разполага и не може да бъде надвишавана.

II.2) Описание 1

Обект: Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Своге, находяща се на адрес: гр. Своге, ул. „Александър Стамболийски“ № 3 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Своге, находяща се на адрес: гр. Своге, ул. „Александър Стамболийски“ № 3.

Предметът на обществената поръчка включва извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Своге – основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. на МРРБ за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания.
Дейностите, включени в обхвата на предмета на обществената поръчка по отделните обособени позиции, са подробно описани като видове, количества, изисквания към начина на изпълнение и др. в техническата спецификация и количествено-стойностни сметки за ремонт на сградите по обособени позиции, които са неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8330      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност е максималният финансов ресурс, с който възложителят разполага и не може да бъде надвишавана.

II.2) Описание 1

Обект: Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Сливница, находяща се на адрес: гр. Сливница, площад „Съединение“ № 1 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Сливница, находяща се на адрес: гр. Сливница, площад „Съединение“ № 1.

Предметът на обществената поръчка включва извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Сливница – основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. на МРРБ за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания.
Дейностите, включени в обхвата на предмета на обществената поръчка по отделните обособени позиции, са подробно описани като видове, количества, изисквания към начина на изпълнение и др. в техническата спецификация и количествено-стойностни сметки за ремонт на сградите по обособени позиции, които са неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
19130      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност на поръчката е максималният финансов ресурс, с който Възложителят разполага и не може да бъде надвишавана.

II.2) Описание 1

Обект: Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Сливница, изнесено работно място /ИРМ/ - Драгоман, находяща се на адрес: гр. Драгоман, ул. „Христо Ботев“ № 19 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Сливница, изнесено работно място /ИРМ/ - Драгоман, находяща се на адрес: гр. Драгоман, ул. „Христо Ботев“ № 19

Предметът на обществената поръчка включва извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Сливница, изнесено работно място /ИРМ/ - Драгоман – основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. на МРРБ за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания.
Дейностите, включени в обхвата на предмета на обществената поръчка по отделните обособени позиции, са подробно описани като видове, количества, изисквания към начина на изпълнение и др. в техническата спецификация и количествено-стойностни сметки за ремонт на сградите по обособени позиции, които са неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
14

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност на поръчката е максималният финансов ресурс, с който Възложителят разполага и не може да бъде надвишавана.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В настоящата обществена поръчка не се поставят изисквания за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“, която обхваща категория строеж, съобразно предмета на поръчката по смисъла на чл. 171 от ЗУТ. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се доказва за всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участие на лицата при разпределение на дейностите, предвидено в договора за обединение. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. В случай, че участникът е чуждестранно лице, застраховката за професионална отговорност може да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ.
За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел Б.
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП. В случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора - и заверено копие на новата застрахователна полица – това се декларира също в еЕЕДОП. Това изискване се отнася за всяка една обособена позиция.


Валидна застраховка „Професионална отговорност“, която обхваща категория строеж, съобразно предметата на поръчката по смисъла на чл. 171 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците за всяка една обособена позиция трябва да имат изпълнени през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертите, не по-малко от 1 (една) дейност по строителство, с предмет идентична или сходна с тази на обществената поръчка
Забележка: За целите на тази обществена поръчка, като идентична или сходна с тази на обществената поръчка следва да се разбират каквито и да е строително-монтажни работи, без значение от източника на финансирането им.
За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В.
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на строителството идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участниците за всяка една обособена позиция в процедурата следва да разполагат с минимален брой специалисти, заети пряко с изпълнение на поръчката, съгласно посоченото в изискваното минимално ниво.
За доказване на поставеното изискване, участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В.
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата, удостоверяващ декларираната информация за персонала в ЕЕДОП, както и документи, които доказват професионалната компетентност.
3. Участниците следва да разполагат със строителни работници в следните профили, които ще изпълняват строителството, съгласно посоченото в изискваното минимално ниво.
За доказване на поставеното изискване, участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В.
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на лицата, които ще изпълняват строителството.
4. Участниците за всяка една обособена позиция в процедурата следва да притежават внедрена система за управление на качеството - БДС EN ISO 9001:20хх или еквивалентен с обхват предмета на настоящата обществена поръчка. Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството.
Възложителят приема и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки на ЕС, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Сертификатите следва да са с предмет на насоящата обществена поръчка и да са издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството.
*** Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл, 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, Раздел Г.
При сключване на договора възложителят изисква заверени копия на валидни сертификати.


1. Участниците трябва да имат изпълнени през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертите, не по-малко от 1 (една) дейност по строителство, идентична или сходна с предмета на тази обществена поръчка
Забележка: За целите на тази обществена поръчка, като дейност - идентична или сходна с тази на обществената поръчка - следва да се разбират каквито и да е строително-монтажни работи и/или дейности за изграждане на достъпна среда за хората с увреждания, без значение от източника на финансирането им.
2. Участниците следва да разполагат с мин. брой специалисти, заети пряко с изпълнение на поръчката, както следва:
- Технически ръководител на обекта, който да отговаря на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващ минимум 3 години професионален опит като строителен инженер, архитект или строителен техник;
- Длъжностно лице по чл. 24 от ЗЗБУТ – сертифициран специалист, притежаващ минимален професионален опит – 2 години на длъжност „Координатор по безопасност и здраве“, както и валидно удостоверение за преминато ежегодно обучение съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009г. за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба №2/2004 на МРРБ;
- Лице за контрол върху качеството на изпълнение на строителството за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти, притежаващ валиден сертификат за завършен курс за контрол на качеството, и притежаващо минимум 2 години професионален опит.
3. Участниците трябва да разполагат с минимален състав на строителни работници в следните профили, които ще изпълняват строителството:
За обособена позиция № 1
- Покрив и отводняване – 6 бр.;
- Електро – всички части –2 бр.;
- Отопление – 2 бр.;
- Фасадни дейности – 3 бр.;
- В и К част –1 бр.;
- Вътрешни довършителни дейности – 4 бр.;
За обособена позиция № 2
- Вътрешно-довършителни дейности – 2 бр.;
- Електринсталации – 1 бр.;
- ВиК инсталации и санитария – 1 бр.;
- Климатизация – 2 бр.;
За обособена позиция № 3
- Кофраж – 1 бр.;
- Метални конструкции – 1 бр.;
- Изолация – 1 бр.;
За обособена позиция № 4
- Електро инсталации – 1 бр.;
- Вътрешно-довършителни дейности – 1 бр.;
За обособена позиция № 5
- Кофраж – 1 бр.;
- Метални конструкции - 1 бр.;
- Климатизация – 1 бр.;
За обособена позиция № 6
- Вътрешни довършителни дейности – 2 бр.;
За обособена позиция № 7
- Възстановяване на компютърна мрежа – 1 бр.;
- Вътрешни довършителни дейности – 1 бр.;
За обособена позиция № 8
- Електро инсталации – 1 бр.;
- Вътрешни довършителни дейности – 2 бр.;
- ВиК част – 1 бр.;
- Климатизация – 1 бр.;
За обособена позиция № 9
- Електро инсталации – 1 бр.;
- Вътрешни довършителни дейности – 1 бр.
4. Участниците следва да притежават внедрена система за управление на качеството - БДС EN ISO 9001:20хх или еквивалентен с обхват предмета на настоящата обществена поръчка. Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява дейностите предмет на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която е установено.
За участниците в процедурата не трябва да са на лице основанията за отстраняване, посочени в чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП. Избраният за изпълнител на обществената поръчка представя гаранция, с която обезпечава изпълнението на договора в размер на 3 /три/ на сто от стойността на договора, като документът за гаранция се представя при сключване на договора. Освобождаване и задържане на гаранцията се урежда с договора за поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/10/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, ул. "Софроний Врачански" № 104, ет. 3, в административната сграда на РДСП - София област

В съответствие с изискванията на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертите на участниците не подлежат на отваряне в мястото на получаване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участниците в процедурата не трябва да са налице основанията за отстраняване,
посочени в чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1,
т.1 от ЗОП. В случай, че за участник е налице основание за отстраняване, същият има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност.
II. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за
икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с
преференциален данъчен режим,контролираните от тях лица и техните действителни
собственици, както и обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на
корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
III. Свързани лица по смисъла на §2, т.45 от Допълнителните разпоредби на ЗОП не
могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.
IV. Посочената прогнозна стойност е максималния финансов ресурс, с който
възложителят разполага. В случай че участник предложи цена за изпълнение, която е
по-висока от прогнозната стойност, то същият ще бъде отстранен от участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва