Деловодна информация
00226
ЕП-566 30/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00226-2019-0028 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Плевен 000413974
пл.Възраждане №2
Плевен BG314 5800 България
Камелия Горненска +359 64881228
stefan.milev@pleven.bg +359 64822414

Интернет адрес/и

http://www.pleven.bg

https://pleven.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://pleven.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=JOt3ygY9Q8Y%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Плевен 000413974
Център за административно обслужване на граждани - пл.Възраждане №4
Плевен BG314 5800 България
Людмила Иванова +359 64822414
cao@pleven.bg +359 64822414

Интернет адрес/и

http://www.pleven.bg

https://pleven.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Укрепване на свлачища с рег. № PVN 24.06999.01 и PVN 24.06999.02 в района на Регионална система за управление на отпадъците (РСУО) на регион Плевен“, с. Буковлък, община Плевен – I и II етапи ОП-45
45000000      
Строителство

Укрепване на свлачища с рег. № PVN 24.06999.01 и PVN 24.06999.02 в района на Регионална система за управление на отпадъците (РСУО) на регион Плевен“, с. Буковлък, община Плевен – I и II етапи
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2241756      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Регионална система за управление на отпадъците (РСУО) на регион Плевен“, с. Буковлък, община Плевен

За овладяване на свлачищните процеси, в района на регистрираните съвременни периодично-активни свлачища с №№ PVN24.06999.01 и PVN24.06999.02 са проведени инженерно-геоложки проучвания, въз основа на които през февруари 2019 г. е разработен актуален проект за укрепване на свлачищата, изпълнението на който ще се осъществи в два етапа.
Етап 1: За укрепване на свлачище № PVN24.06999.02 и осигуряване на нормална експлоатация на Клетка 1 и системата за отвеждане и изпомпване на инфилтрата, геозащитните мероприятия включват изграждане на пилотно-анкерна конструкция, контрафорсен насип от уплътнени земни почви и вертикална планировка. Силовата конструкция се състои от 7 броя ламели с обща дължина 105 м. Пилотно-анкерната конструкция е от два реда сондажно-изливни пилоти, обединени с висок ростверк (подпорна стена), анкериран в ненарушаната подложка от склона. Зад силовата конструкция на свлачище № PVN24.06999.01 ще се изпълни вертикална планировка.
Изграждането на 5 бр. от ламелите е предвидено да се изпълни през първия етап от укрепването. Това са ламели 2.1 и 2.2, които ще се разположат в основата на дигата на Клетка 1 и ламели 2.3, 2.4 и 2.5, които ще са в средната част от петата на свлачището. За укрепване на терена в югоизточния край на свлачище № PVN24.06999.02 през първия етап ще се изпълни контрафорсен насип от уплътнени земни почви.
Изграждането на ламели 2.6 и 2.7 ще се осъществи във втория етап на строителство, като продължение на пилотно-анкерната конструкция след ламела 2.5.
Етап 2: Геозащитните укрепителни и отводнителни мероприятия за стабилизиране на свлачище № PVN24.06999.01 изцяло са предвидени за изграждане през втория етап. Те включват силова укрепителна конструкция, водоотвеждащ облицован окоп, траншейни дренажи, укрепване на басейна за инфилтрат и вертикална планировка.
Пилотно-анкерната система е с обща дължина 120 м и се състои от 8 броя ламели с дължина по 15 м, които са разположени югоизточно от Ретензионния басейн и продължават по склона под служебния път. Пилотите са сондажно-изливни и са разположени в два реда. Горният им край е обединен с анкериран висок роствек.
За улавяне и контролирано отвеждане на повърхностните води, над силовата конструкция е предвидено направата на облицован окоп, две водосъбирателни шахти и водоотвеждащ улей. Заустването на уловените води ще се извърши в заскален участък в основата на склона.
За понижаване нивата на подземните води в района е проектирана система от траншейни дренажи тип „лястовица опашка”. Състои се от един централен клон и 4 дренажа, разположени под ъгъл 45о към централния. Заустването на дренираните води ще се извърши в заскален участък в основата на склона.
За стабилизиране на Басейна за инфилтрат е предвидено укрепване в югоизточната му част. Укрепването ще се извърши с едноредова пилотна система, разположена в края на фундаментната плоча. Пилотите са обединени с ростверк, който навлиза под фундамента на резервоара.
Зад силовата конструкция на свлачище № PVN24.06999.01 е предвидено да се изпълни вертикална планировка, с която ще се осигури надеждно отвеждане на повърхностните води към облицования окоп.
За възстановяване на разрушения участък от служебния път се предвижда възстановяване на пътното платно, изграждане и възстановяване на отводнителната канавка и възстановяване на нарушените тротоарните ивици.
След изпълнението на геозащитните мероприятия, теренът ще бъде заравнен и затревен за предотвратяване на повърхностна ерозия.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
2241756      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
200

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Изготвена е актуализация на Инженерно-геоложкото проучване от м. февруари 2019 г., както и инвестиционен проект.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от „първа категория, четвърта група”, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници в съответен регистър на държава-членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.При подаване на оферта участниците декларират годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност /номер на Удостоверението, група и категория, валидност/ в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието се доказва от лицето което ще изпълнява строителството, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл. 59. Ал. 6 от ЗОП и чл. 3, ал. 3 от ЗКС.
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, при подписване на договора следва да представи копие на валидно Удостоверение от Камара на строителите в България по реда на чл. 17, ал. 3 от ЗКС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума е съгласно чл.5, ал.2, т.1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в строителството. Застраховката следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Застраховката трябва да е в сила към датата на подаване на офертата.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл.171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.


Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума/застрахователното покритие да съответства за обекти първа категория – 600 000,00 лв..
Документи, с който се доказва изпълнението на тези изисквания:
При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т 5) /номер на полицата, застраховател, стойност, категория обекти/
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя копие на застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет идентичен или сходен с тази на поръчката. 2. Участникът трябва да докаже, че разполага с необходимите специалисти нужни за качественото изпълнение на проекта. Предлаганият ключов персонал от участника трябва да има изискуемия опит, изрично посочен от възложителя в документацията и обявлението. 3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват сходен с предмета на поръчката. 4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват сходен с предмета на поръчката.

1. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да има опит в изпълнението на укрепителни и отводнителни мероприятия в района на свлачища, съгласно предмета на поръчката и отговарящи на изискванията за Четвърта група, І-ва категория. Преди сключване на договор Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да предостави списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2. Ключови експерти необходими за изпълнението на строителството:
Ръководител обект: да е бил ръководител на поне два строителни обекта с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката; Технически ръководител на обекта – да има образователно квалификационна степен съгласно чл. 163 а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна. Да имат опит като технически ръководители (по смисъла на чл. 163а, ал.4 от ЗУТ) на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката; Експерт „Контрол по качеството“ - да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент. Да има опит като експерт „Контрол по качеството“ на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката. Експерт по безопасност и здраве в строителството - да притежава валидно удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно. Да има опит като експерт „БЗС“ на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката. Експерт по опазване на околна среда - да има опит като Експерт по опазване на околна среда на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката.
*Под „обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката“ да се разбира изпълнение на укрепителни и отводнителни мероприятия в района на свлачища и отговарящи на изискванията Четвърта група, ІV-та категория. Забележка:
*Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт. Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. 3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват сходен с предмета на поръчката. 4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват сходен с предмета на поръчката. Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копия на сертификатите.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят ще финансира дейностите поетапно. Финансирането на Етап 1 е осигурено със СПОРАЗУМЕНИЕ № РД – 02-30-64/13.12.2018 г. с МРРБ. Финансирането на Етап 2 ще се осигурява поетапно, като към датата на обявяване на поръчката са осигурени 600 000,00 лв. от държавния бюджет. На основание чл. 114 от ЗОП възложителят предвижда отложено изпълнение на договора. Плащането ще се извършва съгласно условията на договора - авансово, междинни и окончателно. Гаранция за изпълнение на договора - 2 % от стойността му.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/10/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Плевен - гр.Плевен, пл.Възраждане №2, Актова зала на първия етаж.

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците, по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, както и при наличие на специфичните национални основания за отстраняване: - осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП); - нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП); - нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП); - наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; - обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. Възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. участници, които са свързани лица; 5. участник, подал заявление за участие или оферта, които не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин и срок; 6. участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката по позиция, по-висока от определената в обявлението от Възложителя; 7. участник, който след покана от Възложителя не удължи в определен срок валидността на офертата си; 8. участник, на който пликът с наименование „Предлагани ценови параметри” /ценовото предложение/ е незапечатан или прозрачен.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва