Деловодна информация
00126
Н2-УОП-5970 27/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00126-2019-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Несебър 000057122
ул. Еделвайс №10
Несебър BG341 8230 България
Сюрея Исуф +359 55429399
uopnesebar@abv.bg +359 55429399

Интернет адрес/и

www.nessebarinfo.com

https://nesebar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=qjd8fy9Dg%2bo%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nesebar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=qjd8fy9Dg%2bo%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на строително- монтажни работи по ремонт, подмяна, поддръжка и изграждане на ел. мрежи и съоръжения на системите за улично и парково осветление на територията на Община Несебър“.
45000000      
Строителство

Обхватът на обществената поръчка включва изпълнението на всички мероприятия по ремонт и подмяна на ел. мрежи и съоръжения на системите за улично и парково осветление на територията на Община Несебър- включващи следните административни единици:гр.Несебър-нова част,гр.Несебър – стара част, к.к.Слънчев бряг-запад, гр.Свети Влас, село Равда, село Кошарица, село Тънково, село Оризаре, село Гюльовца
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1800000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

община Несебър

Основните дейности, включени в предмета на поръчката са:
- Контрол, мониторинг на състоянието и грижа за безопасна експлоатация на съществуващи съоръжения;
- Откриване и отстраняване на кабелни повреди на улично и парково осветление;
- Доставка и монтаж на нови осветителни тела за улично и парково осветление – при констатирани липси по съществуващи трасета;
- Саниране и почистване на елементите на мрежите за улично осветление;
- Подмяна със същия вид, качество и визия на осветители и осветителните тела за улично и парково осветление;
- Извършване на текущ ремонт и профилактика на улично и парково осветление;
- Осигуряване работата на съществуващите мрежи и съоръжения по време на официални празнични дни и мероприятия;
- Извършване на проучвателна дейност с цел възстановяване на съществуващи неработещи стари съоръжения за улично и парково осветление и подмяната им с нови;
- Преобразуване (прекомплектовка) на съоръженията, с цел да се осигури безопасността им и адекватност на мрежите със съвременните технически и екологични изисквания;
- Други видове дейности, свързани с ремонт и подмяна на улично и парково осветление при необходимост и по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Критериите по-долу
 
ДА срок за отзоваване    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
1800000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

20.1 Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи Трета група- трета категория строежи от енергийната инфраструктура и Пета група- отделни видове строителни и монтажни работи ( съгласно позиция „Строителство“ на КИД – 2008) с класове минимум: 42.22; 43.11; 43.12; 43.21; 43.33; 43.39; 43.99, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, за чуждестранни лица- в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Документи за доказване: За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“, т. Вписване в съответния професионален регистър).
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1,т.2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (за повече информация: http://register.ksb.bg/).
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителните дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителни работи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

22. Участниците разполагат с валидна застраховка за „Професионална отговорност в проектирането и строителството “ по чл.171, ал. 1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт. Да се представят доказателства за наличие на застраховка „Професионално отговорност“.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. Застрахователна полица за риска „Професионална отговорност“).
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП изискването се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
4. Всеки участник трябва да има реализиран минимален общ оборот, за последните 3(три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 2 500 000 (два милиона и половина) лева.
5. Всеки участник трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката*, общо за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 1 000 000 (един милион лева) лева от дейности по техническа експлоатация и поддръжка на улично осветление, включващо ремонтно-възстановителни дейности на уличното осветление и/или строително-монтажни дейности по ново изграждане или реконструкция на улично осветление и/или изграждане на автоматизирани системи за контрол и радио-канално управление с обратна връзка на улични осветителни уредби.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. Застрахователна полица за риска „Професионална отговорност“).
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП изискването се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 3, т.4 от ЗОП . Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците да са изпълнили дейности, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
Под дейности, сходни с предмета на поръчката следва да се разбира дейности, свързани с експлоатационна поддръжка и/ или ремонтно- възстановителни работи по улично осветление и/или парково осветление.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид).
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1,т.2 от ЗОП, изискването се доказва със списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло.


22.2. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката, включващ най-малко:
-един отговорник по контрола на качеството, един координатор по безопасност и здраве,
-минимум двама електро инженер с образователно- квалификационна степен магистър с V- та квалификационна група по електробезопасност .
изпълнителски персонал
– най- малко пет ел. монтьори, с V- та квалификационна група по електробезопасност, съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V
- трима оператори на машини и съоръжения с минимум III- та квалификационна група по електробезопасност.
* Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от екипа си отделни лица
При подаване на оферта, съответствието с изискванията по т. 2. се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството), като посочи специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)
• Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
• Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции)
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1,т.2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло.
22.3. Участниците трябва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, съобразно техническото предложение, при следните минимални изисквания:
минимум 2 броя автовишки, от които поне едната с работна височина 22м и втора с работна височина минимум 14 метра.;
1 брой челен товарач / багер/ с хидравличен чук;
2 броя мобилни / подвижни/ електрогенератори;
1 брой трамбовка;
2 броя фугорез,
2 броя ел.къртач;
2 броя товарен автомобил с товароносимост над 500 кг.;
2 броя леки автомобили / за дежурства и аварийни нужди/.
Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е Декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
22.4. Участниците следва да прилагат:
Участниците да разполагат със система за управление на качеството ISO EN 9001:2015 или еквивалент с обхват „Изграждане на улично и/или парково осветление и електрически мрежи 0,4/20kV”
Документи за доказване на изискването са Сертификати по чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП, удостоверяващи съответствието с изискуемия се стандарт. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" и/или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
При подаване на оферта участниците деклари
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54 от ЗОП и условия по чл. 107 ЗОП.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/10/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Несебър, ул. Еделвайс №10, Заседателна зала

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.196, ал.1, т.1 от ЗОП, във връзка с чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението за откриване на процедура подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва