Деловодна информация
00053
04-00-339 24/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00053-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Средец 000056878
пл. България № 8
Средец BG341 8300 България
адв.Ирина камбурова +359 0889444-269
info@sredets.bg +359 0889444-269

Интернет адрес/и

www.sredets.bg.

http://sredets.bg/publicOrders.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sredets.bg/publicOrders.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за изпълнение на СМР на обект: „Основен ремонт с преустройство на едноетажната училищна сграда в УПИ I в кв. 49а по плана на гр. Средец“
45000000      
Строителство

Инвестицията, за която ще се избира изпълнител за извършване на строително-монтажни работи се състои в извършване на ремонт на сграда на училище за начално образование в УПИ I в кв. 49а по плана на гр. Средец, с РЗП 515,4кв.м. На посоченото по-горе място има съществуваща едноетажна сграда с Г-образна форма, която е била училище за начално образование. Ремонтът и преустройството на сградата ще осигурят условия за функциониране на сградата съобразно плановете на община Средец.
Предметът включва извършване на строително-монтажни работи (СМР) и предаване на обекта с Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, както и наложилите се СМР до изтичане на гаранционните срокове в обекти – общинска собственост, в съответствие с изискванията на действащото законодателство, съгласно разработените и одобрени инвестиционни проекти, количествата и видовете СМР и всички дейности и изисквания, отразени в техническата спецификация и проектни документации.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
333333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Средец

Инвестицията, за която ще се избира изпълнител за извършване на строително-монтажни работи се състои в извършване на ремонт на сграда на училище за начално образование в УПИ I в кв. 49а по плана на гр. Средец, с РЗП 515,4кв.м. На посоченото по-горе място има съществуваща едноетажна сграда с Г-образна форма, която е била училище за начално образование. Ремонтът и преустройството на сградата ще осигурят условия за функциониране на сградата съобразно плановете на община Средец.
Предметът включва извършване на строително-монтажни работи (СМР) и предаване на обекта с Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, както и наложилите се СМР до изтичане на гаранционните срокове в обекти – общинска собственост, в съответствие с изискванията на действащото законодателство, съгласно разработените и одобрени инвестиционни проекти, количествата и видовете СМР и всички дейности и изисквания, отразени в техническата спецификация и проектни документации.
Конкретните видове СМР са посочени в изготвените и одобрени технически инвестиционни проекти, приложени към настоящата документация.
Всеки участник може да получи информация относно съществуващото състояние на обектите на интервенция, както от огледите, така и от инвестиционните проекти, приложени към настоящата документация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнине    5
„Качество на техническото предложение“    45
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
333333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към датата на решението за откриване на процедурата и обявяване на поръчката е осигурено единствено финансиране в размер на 80 000 /осемдесет хиляди/ лева без ДДС, като остатъка от 233 333, 33 лв. без ДДС не е осигурен;В съответствие с чл. 114 от ЗОП, изпълнението на част от строителните работи, надхвърляща осигурената сума от 80 000 лв. без ДДС се счита за възложено под отлагателно условие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежа от настоящата поръчка, както следва: I -ва група, IV-та категория. .Участниците следва да посочат информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква „А“: „ГОДНОСТ“ от ЕЕДОП. Посочват се данни за вписването в ЦПРС, посочващ уеб адрес, орган или служба, издаваща документа и неговата валидност, а за чуждестранните лица информация в аналогични регистри или комтентни органи, в държавата където осъществяват дейността си.
Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП, чрез попълване на съответното поле.
Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, а когато е чуждестранно лице по чл. 60 от ЗОП, съответен еквивалентен документ, декларация или удостоверение от компетентните органи, съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, придружен с превод на български.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да декларират информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: "ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ", от ЕЕДОП, за наличие на Валидна застраховка ''Професионана отговорност'' по чл.171, ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговоросността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Забележка: Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят изиска от участника, определен за Изпълнител, да предостави валидна застраховка „Професионална отговорност“, в посочения размер за категорията строеж, с която да удостовери липсата на основанията за отстраняване от процедурата. Документи се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поискания от възложителя докумен, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: икономическо и финансово състояние;
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.62, ал.1, т. 3 от ЗОП – Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за общ оборот се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.


1. Участнците в обществената поръчка следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, която да покрива всички вреди, на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на действия или бездействия при или по повод изпълнение на задължения на строителя, с покритие с покритие за обекти трета категория, според чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
-----Участниците в обществената поръчка регистрирани извън република България, следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“ или еквивалентен документ на този по чл.171, ал.1 от ЗУТ, които следва да отговарят и до съответния размер съгласно чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, но направен съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участикът.
---При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за затраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в размер равен или по-голям от 500 000,00 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да декларира информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква В:"ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ" от ЕЕДОП, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, обема на извършеното строителство.
Доказване: Преди, сключване на договора, участникът избран за ипълнител следва да представи списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, съобразно декларираното в ЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпъление, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, обема, както и дали те са изпълнени в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът попълва от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП .
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.1, т. 10 от ЗОП - сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.;– - EN ISO 9001 и/или еквивалентно – за управление на качеството; сертификати, издадени от акредитирани лица, за екологично управление-- EMAS и/или EN ISO 14001 и/или еквивалентно - за управление на околната среда;
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или енямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи отнегопричини.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
4.Професионална компетентност на персонала: При подаване на офертата Участникът следва да предостави, да декларира изискуемата информация в Част ІV, Раздел В „Технически и професионални възможности“ от ЕЕДОП.
При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове.


1.
Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил 2 /две/ дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Под дейности идентични или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира: строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката се разбира ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда – строеж четвърта категория по смисъла на чл. 137 ЗУТ
2.Участникът трябва да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството и - за управление на околната среда:
- EN ISO 9001 и/или еквивалентно – за управление на качеството;
- EMAS и/или EN ISO 14001 и/или еквивалентно - за управление на околната среда;
Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
Участникът следва да разполага с лица - ръководен състав, които ще отговарят за изпълнението на предмета на поръчката с определена професионална компетентност за това, като минимум както следва:
1. Ръководител на обекта
Изисквания за професионална компетентност: Висше образование с квалификация инженер в областта на строителството или архитект или еквивалент;
Технически ръководител, отговарящ на изискванията на чл. 163а от ЗУТ или еквивалент;
3. Експерт ЗБУТ
Изисквания за професионална компетентност: Висше образование в областта на инженерните науки или еквивалент и притежаващ съответната правоспособност за експерт ЗБУТ;
4.Инженер Конструктор
Изисквания за професионална компетентност: Висше образование по специалност „ПГС“ или „ССС“ или еквивалент;
5. Експерт Контрол по качеството
Изисквания за професионална компетентност: Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна.
Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.
Специалист по част „ВиК”
Изисквания за професионална компетентност: Висше образование, квалификация: инженер „ВиК” или еквивалентно
Специалист по част „Електро”
Изисквания за професионална компетентност: Висше образование, квалификация: инженер специалност „Електротехника” или еквивалентна
Посочените седем експерта следва да притежават и опит в изпълнението на минимум две завършени строителства: ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на пет на сто (5%) от стойността на договора без ДДС.Гаранциите се представят в една от следните форми:депозит на парична сума,банкова гаранция,застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Срокът на валидност на гаранцията е 12 (дванадесет) месеца след приключване на строително-монтажните работи по обекта на настоящия договор и въвеждане на обекта в експлоатация. Продължава в VІ.3.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/10/2019 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

гр. Средец, пл. България № 8

Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Финансовите средства за обект „Основен ремонт с преустройство на едноетажната училищна сграда в УПИ I в кв. 49а по плана на гр. Средец“, ще бъдат осигурени от МОН.
Към датата на откирване на настоящата обществена поръчка са осигурни средства в размер 80 000 /осемдесет хиляди/ лева без ДДС или размер на 100 000 /сто хиляди лева/ с вкл. ДДС;
ВАЖНО: Към датата на решението за откриване на процедурата и обявяване на поръчката е осигурено единствено финансиране в размер на 80 000 /осемдесет хиляди/ лева без ДДС или размер на 100 000 /сто хиляди лева/ с вкл. ДДС като остатъка от 233 333, 33 лв. без ДДС не е осигурен;
В съответствие с чл. 114 от ЗОП, изпълнението на част от строителните работи, надхвърляща осигурената сума от 80 000 /осемдесет хиляди/ лева без ДДС или размер на 100 000 /сто хиляди лева/ с вкл. ДДС, се счита за възложено под отлагателно условие.
Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на шест месечен срок от сключването му в случай на неосигурено финансиране. В този случай не се дължат никакви плащания по договора, неустойки, пропуснати ползи или други обезщетения от какъвто и да било характер. Допълнителна информация се съдържа в проекта на договор.
Схема на плащане:
Финансирането за изпълнение на поръчката, ще се осъществява съгласно условията на финансиращия орагн.
Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка ще се извършват по банков път в лева при съобразяване с условията и реда за разплащанията на финансиращия орган.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Подаването на жалби се извършва по реда на чл.197 т. 4 и т. 7 от ЗОП: Жалба може да се подава в 10-дневен срок:
- изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва