Деловодна информация
00044АПИ-Областно пътно управление Ловеч
24-00-243 25/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
25/09/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0105 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура Ловеч 0006950890133
ул. Васил Йонков 5
Ловеч BG315 5500 България
инж. Георги Иванов Грозданов +359 68600405
opu_lovech@api.bg +359 68600408

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1332
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, строителство, ремонт и поддържане на републикански пътища.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на сграда на РПС Луковит към ОПУ Ловеч
45200000      
Строителство

Извършване на ремонт на сграда на районна пътна служба Луковит към Областно пътно управление Ловеч.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
23916.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Луковит, РПС Луковит

Извършване на ремонтни дейности, като предвидените в количествено – стойностната сметка видове работи включват: грундиране на стари стени с латексов грунд; боядисване с латекс двукратно при ремонти; демонтаж теракот; разваляне на стенна облицовка от керамични плочки на лепило; облицоване с керамични плочки с лепило по стени; направа теракот; демонтаж врати 70/200; доставка и монтаж PVC врата 70/200; доставка и монтаж алуминиева врата 275/250, отваряема част 160/200; вароциментна изравнителна мазилка с дебелина до 10 мм с готова смес; демонтаж прозорец 80/80; доставка и монтаж PVC прозорец 80/80; демонтиране на поцинковани тръби в сграда; вътрешна водопроводна инсталация от полипропиленови тръби за студена вода Ф20; вътрешна водопроводна инсталация от полипропиленови тръби за студена вода Ф50; демонтаж мивка; доставка и монтаж тоалетна мивка; демонтаж писоар; демонтаж тоалетно седало с казанче; доставка и монтаж тоалетно седало с казанче; доставка и монтаж бойлер; доставка и монтаж смесителна батерия; доставка и монтаж подов сифон чугунен Ф50; грундиране на стоманени повърхности с грунд; блажна боя по стоманени повърхности, ограда; демонтаж радиатори; циклене и лакиране паркет; ремонт покрив; натоварване и разтоварване боклуци и отпадъци и превоз с камион до 5 км.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
23916.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най-изгодната оферта“. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерия за възлагане „НАЙ –НИСКА ЦЕНА“ по чл. 70, ал, 2, т. 1 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи V категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ, и да притежава удостоверение за тях, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи пета категория.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изисква се от участник в процедурата да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка и да разполага с персонал за изпълнението ?.

Изисква се от участник в процедурата да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка - минимум 1 (един) обект, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Изискването се доказва с представянето на Списък от дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката на минимум 1 (един) обект, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. При подаване на оферта изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Изисква се от участника в процедурата да разполага с необходимия персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката: лица, осигуряващи изпълнение на обществената поръчка и ръководство при изпълнението, с необходимата квалификация и професионален опит, включващ най-малко: Ръководител на екипа: 1 /едно/ лице, с квалификация, минимум строителен техник-строителство и архитектура и/или строителен инженер, отговарящ на условията на чл.163а от ЗУТ; Професионален опит: минимум 3 (три) години и да е бил на такава позиция на поне 1/един/ изпълнен обект. Специалисти в екипа: да притежават съответната квалификация и опит за извършване на подобен вид дейности с професионален опит минимум 2 (две години). Минимален брой на екипа, обезпечаващ поръчката – 6 /шест/ човека: работник покривни работи – минимум 2 бр.; строителен работник ВиК- минимум 1 бр.;
строителен работник дърводелец – минимум 1 бр.; общи работници - минимум 2 бр. Координатор по безопасни и здравословни условия на труд – 1 (един) брой, с професионална квалификация, свързана със строителството, със завършен курс за КБЗ или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Отстранява се от участие участник, за когото са налице: основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП и по чл. 107 от ЗОП; обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите отношения с дружества, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; обстоятелствата по чл. 69 отЗПКОНПИ; свързани лицо по смисъла на §2, т. 45 от допълнителните разпоредби на ЗОП. Участник, който след покана от Възложителя, откаже да удължи срока на валидност на офертата или ако представи оферта със стойност надвишаваща прогнозната стойност на поръчката определена от Възложителя. За обезпечаване изпълнението на договора за обществената поръчка, избраният изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от общата Цена на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от формите съгласно разпоредбите на чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/11/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на Областно пътно управление Ловеч, ул. Васил Йонков №5, салона на първия етаж.

На отварянето могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово уведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Съдържание на опаковката: Опис на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в съответствие с изискванията на чл.67 от ЗОП и условията на възложителя, а когато е приложимо - ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката. Съгласно чл. 67, ал. 4 от ЗОП ЕЕДОП се предоставя в електронен вид по образец, утвърден с акт на Европейската комисия. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност /ако е приложимо/; Документите по чл. 37, ал. 4 от ППЗОП от кандидат или от участник – обединение, което не е юридическо лице, от които да е видно правното основание за създаване на обединението, както и разпределението на отговорността между членовете (когато е приложимо); Предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническата спецификация и изискванията на възложителя по образец. Отделен запечатан плик с надпис "Предлагани ценови параметри" - Ценово предложение по образец, ведно с попълнена количествено - стойностна сметка приложение: КСС – Образец 4.1. Върху опаковката се посочва: наименование на участника, включително на участниците в обединението, когато е приложимо, наименование на поръчката за която участва, адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва