Деловодна информация
00521
08-00-241 24/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00521-2019-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Специализирана болница за активно лечение по акушерство и гинекология - Майчин дом ЕАД 000662769
ул. Здраве № 2
София BG411 1431 България
Стефка Вачева +359 359885202304/+359 35929172499
sbalag.maichindom@abv.bg +359 35929520305

Интернет адрес/и

www.maichindom.com

www.maichindom-tenders.com


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.maichindom-tenders.com/ag/tt/Tenders.evt?cmdDetail=&uid=159
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

чл. 5, ал. 2, т. 16 от ЗОП

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Основен ремонт на част от Втора гинекологична клиника по обща и урогинекологична хирургия, сектор Г и фоайе пред асансьори на девети етаж в сградата на болницата.
45200000      
Строителство

Извършване на строително-монтажни работи на територията на Втора гинекологична клиника по обща и урогинекологична хирургия, сектор Г между ос 16 и 29 без болнични стаи между оси 25 до 29 и фоайе пред асансьори на девети етаж в сградата на болницата, по видове и количества, подробно описани в техническата спецификация – Приложение № 1.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
291666      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Шести етаж в сградата на “СБАЛАГ - Майчин Дом” ЕАД, гр.София, ул.“Здраве“ № 2.

Извършване на строително-монтажни работи на територията на Втора гинекологична клиника по обща и урогинекологична хирургия, сектор Г между ос 16 и 29 без болнични стаи между оси 25 до 29 и фоайе пред асансьори на девети етаж в сградата на болницата, по видове и количества, подробно описани в техническата спецификация – Приложение № 1.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
291666      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е регистриран като търговец по българското законодателство или по законодателство на държава — членка на Европейския съюз, или държава — страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, и да има право да извършва дейностите по настоящата поръчка съгласно нормите на националното законодателство.
За извършване на дейностите по предмета на поръчката участникът да притежава валидна за срока на договора регистрирация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, за строежи от трета до пета категория - първа група строежи.
За удостоверяване на посоченото изискване се попълва част IV, раздел „А“ от еЕЕДОП и се попълват данни за документа, удостоверяващ извършената регистрация - орган, който е издал документа, обхват на документа, дата на издаване, срок на валидност и посочване на националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
Документът, който се представя от участника определен за изпълнител, преди да бъде сключен договор или при поискване от комисията в хода на процедурата, на основание чл. 67, ал.5 от ЗОП е заверено копие на удостоверението за наличието на регистрация в Централния професионален регистър на строителя или друг еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ.
За доказване на съответствието с посоченото изискване се попълва част IV, раздел Б Икономическо и финансово състояние от еЕЕДОП и се попълват данни за документа, удостоверяващ наличието на валидна застраховка „Професионална отговорност”- застрахователна компания, номер на застрахователна полица, дата на издаване, срок на валидност и застрахователна сума.
Документът, който се представя от участника определен за изпълнител, преди да бъде сключен договор или при поискване от комисията в хода на процедурата, на основание чл. 67, ал.5 от ЗОП е заверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство.


Застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа, предмет на обществената поръчка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал, който ще бъде ангажиран с ръководството на строително–ремонтните работи.
За доказване на съответствието с посоченото изискване се попълва част IV, раздел В Технически и професионални способности от еЕЕДОП и се посочват имената на специалиста за съответната позиция с подробни данни за образование, специалност, професионална квалификация и наличен практически опит за съответната позиция от екипа.
Документът, който се представя от участника определен за изпълнител, преди да бъде сключен договор или при поискване от комисията в хода на процедурата, на основание чл. 67, ал.5 от ЗОП е Декларация за инженерно-техническия състав, който ще бъде ангажиран с ръководството на строително–монтажните работи, придружен с копия на документи, удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин изпълнениета на изискванията към експертите, свързани с образованието, съответната специалност, квалификация и професионален опит за съответната позиция.
2.Участникът трябва да разполага с техническо оборудване (машини, съоръжения и инструменти) за изпълнение на поръчката.
За доказване на съответствието с посоченото изискване се попълва част IV, раздел В Технически и професионални способности от еЕЕДОП и се посочват вида и броя на машини, съоръжения и инструменти, с които разполага участникът за изпълнение на СМР.
Документът, който се представя от участника определен за изпълнител, преди да бъде сключен договор или при поискване от комисията в хода на процедурата, на основание чл. 67, ал.5 от ЗОП е Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, с които разполага участникът за изпълнение на СМР.
3.Участникът трябва да е внедрил система за управление на качеството с област на приложение в строителството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент, система за управление на здравето и безопасността с област на приложение в строителството по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалент и система за управление на околната среда с област на приложение в строителството по стандарт БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалент.
За доказване на съответствието с посоченото изискване се попълва част ІV: Критерии за подбор, раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от еЕЕДОП и се попълват данни за документа, който трябва да е издаден от независими лица, акредитирани от “Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация по акредитация, за съответната област.
Документите, които се представят от участника определен за изпълнител, преди да бъде сключен договор или при поискване от комисията в хода на процедурата, на основание чл. 67, ал.5 от ЗОП са заверени копия на сертификати за внедрена система за управление на качеството в съответствие с посочените стандарти с област на приложение в строителството.


1. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал, който ще бъде ангажиран с ръководството на строително–монтажните работи - Ръководител обект, Експерт - контрол върху качеството и Експерт - координатор по безопасност и здраве с минимални изискванията за ОКС, специалност, квалификация и професионален опит за позицията, посочена в документацията за участие.
2. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване (машини, съоръжения и инструменти), необходими за изпълнение на поръчката.
3.Участникът да притежава сертификати за внедрена система за управление на качеството в съответствие с посочените стандарти с област на приложение в строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Дейностите по предмета на поръчката следва да бъдат извършени съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, качествено и в срок.
2. Вложените материали и изделия да бъдат първо качество и да отговарят на техническите изисквания към строителните продукти, съгласно приложимата нормативна уредба.
3.Изпълнителят е длъжен да спазва Правилника по охрана на труда, по противопожарна безопасност и всички нормативни документи, свързани с извършване на строителните процеси.
4. Изпълнителят следва да осигури гаранционен срок на изпълнените СМР, който не може да бъде по-кратък от определените в Наредба № 2 от 31 юли 2003 г.
5. Възложените СМР се извършват в условията на работещи болнични звена и при организация на технологичните процеси, която да осигурява нормалното осъществяване на лечебната и диагностична дейност.
Изискванията за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/10/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/10/2019 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Сградата на „СБАЛАГ — Майчин дом“ ЕАД, гр. София, ул. „Здраве“ № 2, втори етаж — заседателна зала за обществени поръчки.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Финансовите средства за изпълнение на поръчката ще бъдат осигурени от Министерство на здравеопазването. Поръчката се обявява при условията на чл.114 от ЗОП - при откриването й липсва осигурено финансиране, поради което договорът ще бъде сключен с клауза за отложено изпълнение.
2. Максимална допустима стойност на поръчката е 350 000 лв. (триста и петдесет хиляди) лева с включен ДДС. Възложителят ще отстрани от участие ценово предложение, което надвишава посочената максимално допустима стойност.
3.Условия и начин на плащане:
3.1. Авансово плащане - до 20% от стойността на договорените СМР в срок до 20 календарни дни след подписване на протокол за откриване на строителната площадка и представяне на оригинална фактура за стойността на авансовото плащане. Стойността на авансовото плащане се приспада от последващите плащания.
3.2. Остатъчната стойност от цената по договора в размер до 80% от стойността на договорените СМР се заплаща поетапно в срок до 60 календарни дни след представяне на актове за изпълнени и приети СМР и фактура за съответното плащане.
3.3. Останалите 20% от стойността на договорените СМР се заплащат в срок до 60 календарни дни след окончателното приемане на обекта с протокол, подписан от приемателна комисия и оригинална фактура.
4.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС, от които 3 % от стойността на договора без ДДС, обезпечаваща изпълнението на възложените дейности със срок на валидност 30 дни след приемане на изпълнените СМР и 2 % от стойността на договора без ДДС, обезпечаваща изпълнението на задълженията в гаранционните срокове, със срок на валидност 30 дни след изтичане на гаранционния срок. Гаранциите се предоставят в една от формите по чл. 111, ал. 5 от ЗОП по избор на изпълнителя.
Всички изискванията на възложителя са подробно описани в документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Чл.197, aл.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва