Деловодна информация
00047
12-00-309 20/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00047-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сунгурларе 000057250
ул. Георги Димитров № 2
Сунгурларе BG341 8470 България
Петър Мушиев +359 55715183
zamkmet_sungurlare@abv.bg +359 55715585

Интернет адрес/и

www.sungurlare.org

https://e-obp.eu/bp/Document/2350e577-3bf0-4ea3-99ac-bbd2161b3edf


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Document/2350e577-3bf0-4ea3-99ac-bbd2161b3edf
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Сунгурларе, Фронт - офис 000057250
ул. Георги Димитров № 10
Сунгурларе BG341 8470 България
Марияна Петкова +359 55715112
zamkmet_sungurlare@abv.bg +359 55715585

Интернет адрес/и

www.sungurlare.org

https://e-obp.eu/bp/Document/2350e577-3bf0-4ea3-99ac-bbd2161b3edf

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„РЕМОНТ НА ОБЩИНСКА ПЪТНА МРЕЖА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА СУНГУРЛАРЕ“
45233140      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е извършване на ремонт на общинска пътна мрежа на територията на община Сунгурларе.
Предметът на обществената поръчка включва извършване на ремонт на част от общинската пътна мрежа на Община Сунгурларе – път BGS 2261/BGS 1265 Лозица – Огнен – Терзийско от км. 0+000 до км. 1+400 и път BGS 2267/ II -73 Прилеп – ж.п гара Завет – Съединение от км. 12+000 до км. 16+900. Предметът на обществената поръчка включва и поддръжка на подобектите, в съответствие с предложения от избрания изпълнител План за осигуряване на гаранционната поддръжка и устойчивост на изпълнените обекти, в рамките на предложените гаранционни срокове.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
183333.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Ремонт на общински път BGS 2261/BGS 1265 Лозица – Огнен – Терзийско от км. 0+000 до км. 1+400“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

- общински път BGS 2261/BGS 1265 Лозица – Огнен – Терзийско от км. 0+000 до км. 1+400;

„Ремонт на общински път BGS 2261/BGS 1265 Лозица – Огнен – Терзийско от км. 0+000 до км. 1+400“ който включва работи, свързани с отстраняването на локални повреди вследствие нормалната експлоатация на пътя и на повреди по пътната настилка, пътните съоръжения и принадлежности, с които не се променят конструкцията и техническите характеристики на платното за движение. Предмет на поръчката са следните видове строителни и ремонтни работи:
- доставка и машинно полагане асфалтобетон плътна смес(вкл. запълване на фугите с битумна емулсия) -лв./т;
-изкърпване на единични дупки и деформации на настилката с асфалтобетон плътна смес(вкл. запълване на фугите с битумна емулсия) с деб. 4 см.-лв./м2;
-разкъртване на асфалтова настилка-лв./м2;
-изкоп за пътно платно-лв./м3;
-изкоп за оформяне на банкети-лв./м3;
-изкоп за оформяне на канавки с разриване на изкопаната пръст- лв./м3;
-насип банкети от НТК 0/40-лв./т.;
-насип банкети с фрезована смес-лв./т.;
-основа от несортиран трошен камък 0/75 и фракция 0/40-лв./т.;
-фрезоване на асфалтобетонова настилка със средна дебелина 4 см. и превоз на депо 1км.-лв./м2;
-профилиране на банкети-лв./м2;
-превоз земни почви със самосвал на 1 км-лв./м3;
- изкърпване на единични дупки и деформации на настилката с асфалтобетон плътна смес (вкл. запълване на фугите с битумна емулсия)с деб. 6 см-лв./м2;
-доставка и машинно полагане на асфалтобетон за долен пласт(вкл. запълване на фугите с битумна емулсия)-лв./т.;
-изсичане на храсти по канавки ,събиране и извозване на 1км.-лв./м2;
-направа на битумен разлив за връзка с битумна емулсия-лв./м2.
Предметът на обществената поръчка включва и поддръжка на обекта, в съответствие с предложения от избрания изпълнител План за осигуряване на гаранционната поддръжка и устойчивост на изпълнения обект, в рамките на предложените гаранционни срокове.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    20
Ниво на изпълнение, като изммерител на качеството    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
41666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонт на общински път BGS 2267/ II -73 Прилеп – ж.п гара Завет – Съединение от км. 12+000 до км. 16+900“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

- общински път BGS 2267/ II -73 Прилеп – ж.п гара Завет – Съединение от км. 12+000 до км. 16+900;

„Ремонт на общински път BGS 2267/ II -73 Прилеп – ж.п гара Завет – Съединение от км. 12+000 до км. 16+900“, който включва работи, свързани с отстраняването на локални повреди вследствие нормалната експлоатация на пътя и на повреди по пътната настилка, пътните съоръжения и принадлежности, с които не се променят конструкцията и техническите характеристики на платното за движение.
Предмет на поръчката са следните видове строителни и ремонтни работи:
- доставка и машинно полагане асфалтобетон плътна смес(вкл. запълване на фугите с битумна емулсия) -лв./т;
- изкърпване на единични дупки и деформации на настилката с асфалтобетон плътна смес(вкл. запълване на фугите с битумна емулсия) с деб. 4 см.-лв./м2;
-разкъртване на асфалтова настилка-лв./м2;
-изкоп за пътно платно-лв./м3;
-изкоп за оформяне на банкети-лв./м3;
-изкоп за оформяне на канавки с разриване на изкопаната пръст- лв./м3;
-насип банкети от НТК 0/40-лв./т.;
-насип банкети с фрезована смес-лв./т.;
-основа от несортиран трошен камък 0/75 и фракция 0/40-лв./т.;
-фрезоване на асфалтобетонова настилка със средна дебелина 4 см. и превоз на депо 1км.-лв./м2;
-профилиране на банкети-лв./м2;
-превоз земни почви със самосвал на 1 км-лв./м3;
-изкьрпване на единични дупки и деформации на настилката с асфалтобетон плътна смес (вкл. запълване на фугите с битумна емулсия)с деб. 6 см-лв./м2;
-доставка и машинно полагане на асфалтобетон за долен пласт(вкл. запълване на фугите с битумна емулсия)-лв./т.;
-изсичане на храсти по канавки, събиране и извозване на 1км.-лв./м2;
- направа на битумен разлив за връзка с битумна емулсия-лв./м2.
Предметът на обществената поръчка включва и поддръжка на обекта, в съответствие с предложения от избрания изпълнител План за осигуряване на гаранционната поддръжка и устойчивост на изпълнения обект, в рамките на предложените гаранционни срокове.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    20
Ниво на изпълнение, като измерител на качеството    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
141666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 4 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.
Доказателството се представя под формата на заверено от участника копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС или валиден еквивалентен документ, или декларация, или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон, или чрез посочване на препратка към публичен регистър.
Чуждестранните лица трябва да бъдат вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава еквивалентен документ, то същият декларира, че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (http://register.ksb.bg/), или еквивалентен регистър, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните от Възложителя документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС, или съответен регистър, съобразно националното му законодателство, което е еквивалентно на вписването в ЦПРС, в случай, че в страната, в която участника е установен не е въведено аналогично изискване и задължение за първоначално вписване в еквивалентен регистър.
Минимално ниво:
Регистрацията трябва да отговаря на категорията на строежа, предмет на обществената поръчка: Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи ІІ група - строежи от транспортната инфраструктура, ІV категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква "а" от ЗУТ – частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на Част ІV: Критерии за подбор, раздел А „Годност“, т.1) в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност“, когато такова изискване произтича от нормативен акт.
Доказателството се представя под формата на заверено от участника копие на застраховка „Професионална отговорност“, или валиден еквивалентен документ, или декларация, или удостоверение за наличието на такава застраховка от компетентните органи, съгласно националния му закон, или чрез посочване на препратка към публичен регистър в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 5) в ЕЕДОП.
На основание чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП при сключване на договор, избраният за изпълнител участник представя документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват: минимум четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 ЗУТ, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството).
Чуждестранните участници, представят заверено копие на еквивалентна застраховка.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентичен или сходен с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата. Документът, с който се доказва изискването е Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 1а) в ЕЕДОП.
2.Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Документът, с който се доказва изискването е Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 6) в ЕЕДОП.
3. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Документът, с който се доказва изискването е Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 9) в ЕЕДОП.
На основание чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП при сключване на договор, избраният за изпълнител участник представя документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.
Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество.


1. Участниците да имат опит в извършване на строителство (на поне един обект), което е идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
*** Под „строителство, сходно с предмета на обществената поръчка да се разбира извършване на СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „а” от Закона за устройство на територията. Изискването се прилага за всички обособени позиции.
2.Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
• 1 (един) технически ръководител обект, отговарящ на изискванията на чл. 163а ЗУТ, с опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 3 (три) години като ръководител обект или технически ръководител;
• 1 (един) строителен техник с опит в изпълнението на обекти от подобен характер;
• 1 (един) специалист по контрол на качеството - строителен инженер и/ или специалист със средно специално образование, завършил обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството или „еквивалентно“;
•1 (един) специалист, отговорен за безопасността на труда – правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо валидно удостоверение за завършен курс за координатор по безопасност и здраве в строителството или „еквивалентно“;
в) изпълнителският персонал, който ще участва в изпълнението на СРР:
•всички лица, с изключение на общите работници да притежават необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват.
Изискването се прилага за всички обособени позиции.
В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, той може да използва един и същи персонал и/или на членове на ръководния състав за изпълнението им.
3.Участникът трябва да разполага с: - самосвал – 2 бр., багер – 2 бр., бордови автомобил – 1 бр., ударо-пробивни машини – 3 бр., автогрейдер - 1 бр., асфалтополагаща машина - 1 бр., фреза за асфалтова настилка 1 бр., валяк - 2 бр.
Изискването се прилага за обособени позиции. В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, той може да използва едни и същи инструменти, съоръжения и техническо оборудване за изпълнението им.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Общата прогнозна стойност, както и стойността по обособените позиции представлява максимален финансов ресурс за изпълнение на обществената поръчка. 2. Начин на плащане:а) Авансово плащане: не се предвижда; б) Периодични плащания: предвижда се извършване на периодични плащания с общ размер до 90 (деветдесет) %, които ще се извършат на база реално извършени СРР; в) Окончателно плащане: размерът на окончателното плащане е до 10 (десет процента) %. Окончателното плащане ще се извърши в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на двустранен приемо-предавателен протокол за приемане изпълнението на възложените СРР на обекта. 3. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. 4.Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП, чл. 107 от ЗОП, както и при наличие на други национални основания за изключване, посочени в документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/10/2019 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

Сградата на Община Сунгурларе, ул. "Георги Димитров" № 10, ет. 2, зала на ОС

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва