Деловодна информация
00087
САГ19-ДР00-1583 18/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
18/09/2019 (дд/мм/гггг)
00087-2019-0115 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - Направление Архитектура и градоустройство 000696327
ул. Сердика 5
София BG411 1000 България
арх. Николай Каменов +359 29238299
op@sofia-agk.com +359 29806741

Интернет адрес/и

www.sofia-agk.com

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=133189&companyId=20914


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=133189&companyId=20914
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Архитектура и градоустройство

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Принудително премахване или поправяне и заздравяване на строежи или части от тях по реда на чл.196,ал.3 и ал.5 от ЗУТ и премахване на незаконни строежи по реда на чл.225А от ЗУТ
45110000      
Строителство

Предметът на обществените поръчки, които ще бъдат възложени за изпълнение с конкретни договори въз основа на рамковото споразумение, ще включват една или няколко от следните основните дейности:подготвителни работи преди започване на действия по поправяне, заздравяване и премахване на строежи, прекъсване на захранването на строежите със ел.енергия, вода, канал, топлинна енергия, газ, премахване на строежи при ограничен достъп на тежка строителна механизация, премахване на строежи – свободно стоящи сгради,премахване на строежи–надземни/въздушни/кабелни електронно съобщителни мрежи, събиране, натоварване и транспортиране на строителни отпадъци, дейности по поправяне и заздравяване на строежи,както и всякакви други СМР-необходими за изпълнението на конретно възложена общ. поръчка.Броят на строежите,които следва да се премахнат,поправят или заздравят по реда на чл.196, ал.3 и ал.5 от ЗУТ и премахване на незаконни строежи по реда на чл.225а от ЗУТ не биха могли да се определят предварително.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45110000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Столична община, на територията на 24-те района

Предметът на обществените поръчки, които ще бъдат възложени за изпълнение с конкретни договори въз основа на рамковото споразумение, ще включват една или няколко от следните основните дейности:подготвителни работи преди започване на действия по поправяне, заздравяване и премахване на строежи, прекъсване на захранването на строежите със ел.енергия, вода, канал, топлинна енергия, газ, премахване на строежи при ограничен достъп на тежка строителна механизация, премахване на строежи – свободно стоящи сгради,премахване на строежи–надземни/въздушни/кабелни електронно съобщителни мрежи, събиране, натоварване и транспортиране на строителни отпадъци, дейности по поправяне и заздравяване на строежи,както и всякакви други СМР-необходими за изпълнението на конретно възложена общ. поръчка.Броят на строежите,които следва да се премахнат,поправят или заздравят по реда на чл.196, ал.3 и ал.5 от ЗУТ и премахване на незаконни строежи по реда на чл.225а от ЗУТ не биха могли да се определят предварително.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на Камарата на строителите на основание чл. 4 от Правилника за реда на вписване и водене на ЦПРС за изпълнение на съответните видове строежи, както следва: Първа група: строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения - строежи от трета или по-висока категория. Документ, с който се доказва изпълнението на това изискване:
При подаване на оферта участниците декларират годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност /номер на Удостоверението, група и категория, валидност/ в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност.
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от посочените категории строежи. В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
За повече информация: http://register.ksb.bg/.
Всеки участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на Камарата на строителите на основание чл. 6 от Правилник за реда на вписване и водене на ЦПРС, в самостоятелна група за отделни видове строителни и монтажни работи, посочени в Националната класификация на икономическите дейности (КИД-2008), позиция „Строителство“, подраздел 43.11 Събаряне и разрушаване или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници в аналогичен регистър на държава-членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство в която са установени. Документ, с който се доказва изпълнението на това изискване:
При подаване на оферта участниците декларират годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност /номер на Удостоверението, група и категория, валидност/ в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност.
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строителство, подраздел 43.11 събраяне и разрушаване . В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
За повече информация: http://register.ksb.bg/.В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл. 67, ал. 5 възможност. Преди сключване на рамковото споразумение и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.За последните три приключили финансови години всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
При подаване на оферта, съответствието с изискването участниците попълват съответната информация в част IV, раздел „Б“, от ЕЕДОП.
2.Всеки участник следва да има застраховка „Професионална отговорност“ съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, /номер на полицата, застраховател, стойност, категория обекти/.


1.Всеки участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот на стойност не по-малка от 3 000 000.00лв. /три милиона лева/, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си."Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката" е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка. (§ 2, т. 66 и т .67 ДР на ЗОП).
Участникът трябва да има минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - изграждане и/или събаряне на сгради и/или съоръжения и/или еквивалентно, на стойност не по-малка от 3 000 000.00 лв. (три милиона лева), изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Под „сферата, попадаща в обхвата на поръчката“, следва да се разбира строителни дейности по изграждане и/или събаряне на сгради и/или съоръжения и/или еквивалентно.
2.Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума/застрахователното покритие да съответства за обекти от трета категория. Застраховката трябва да е в сила към датата на подаване на офертата. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай, че проектантите се явяват трети лица за участника, всеки от тях трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност“.
За доказване на изискването, участникът избран за изпълнител, преди сключване на договора представя:
по т.1 - Удостоверение от банка;
- Годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен;
- Справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката,
заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП.
по т.2 Копие на застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да има опит в изпълнение на строителство с предмет, идентичен и/ или сходен с този на поръчката.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“.
2.Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“.
3.Участниците в процедурата трябва да разполагат с техническо оборудване.
При подаване на офертата участникът декларира сътоветствието с изискванията за технически възможности в ЕЕДОП, част IV, раздел В.


1.През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да има опит в изграждане и/или събаряне на сгради и/или съоръжения и/или еквивалентно на поне един обект.
2.Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
-Технически ръководител на обект – да има образователно квалификационна степен съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна. Да има опит като технически ръководител (по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ) на поне един обект с предмет, идентичен и/или сходен с този на поръчката.
-Експерт по безопасност и здраве в строителството - да притежава валидно удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. Да има опит като експерт „БЗС“ на обект с предмет, идентичени/ или сходен с този на поръчката.
-Експерт по част „Електробезопасност“ минимум III група и/ или еквивалентно. Да има опит като експерт „Електрпбезопасност“ на обект с предмет, идентичен и/или сходен с този на поръчката.
-Строителен инженер – Конструктор по част „Конструкции“ – висше образование, специалност ПГС/ССС или еквивалентна; Пълна проектантска правоспособност по част "Конструкции" или еквивалентна за чуждестранните участници, да е участвал в разработването на поне един проект с предмет, идентичен и/или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
Едно и също лице не може да съвместява експертни позиции.
Под „предмет идентичен и/или сходен с тези на поръчката“ се разбира дейности по изграждане и/или събаряне на сгради и/или съоръжения и/или еквивалентно.
3.Участниците в процедурата трябва да разполагат с техническо оборудване за изпълнение на същата:
-Челен товарач
- Автокран с телескопична стрела /товароподемност минимум 25 тона/
- Багер с хидравличен чук
- Оксижен
- Електрически къртач
- Къртач пневматичен
- Ударопробивна машина
- Подвижно скеле 6х1,3х0,8
- Самосвал /евро 6/.
В случаите на чл. 67, ал.5 и чл. 112 от ЗОП от ЗОП се представя:
по т.1. списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
по т.2. списък на персонала, който съдържа информация за лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката: име и фамилия на лицето, завършено образование - специалност и образователна степен, наличие на пълна проектанска правоспособност (ако е приложимо), професионална квалификация.
по т.3. декларация, съдържаща описание на разполагаемото техническо оборудване. В случай, че същите не са собствени, при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП се представя доказателство, че участникът ще разполага с тях за срока на договора за обществена поръчка.
Когато участник е чуждестранно лице, той представя съответен еквивалент на изискващите се документи за доказване на съответствието с критериите за подбор, съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. В резултат на рамковото споразумение ще се сключват конкретни договор чрез провеждане на вътрешен конкурентен избор по реда на чл.82, ал.4 от ЗОП. Офертите на потенциалните изпълнители ще бъдат оценявани и класирани въз основа на Икономически най-изгодната оферта, който се определя въз основа критерия за възлагане най-ниска цена, съгласно чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП.
2. Гаранция за изпълнение на всеки конкретен договор сключен в резултат на рамковото споразумение – условия, размер и начин на плащане:
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
- парична сума;
- банкова гаранция;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  3
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

24/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/10/2019 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Сердика №5, зала 206

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и преставители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За Участниците не трябва да са на лице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 4 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и обстоятелсвата по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
Обществената поръчка се възлага въз основа на икономически най-изгодната оферта.Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане: „най-ниска цена“. Участникът, събрал най-много точки по критерия за възлагане, разработен от Възложителя, се класира на първо място, а останалите се класират съобразно техните показатели.
Показатели за оценка:
Показател К1 - предложена цена за Подготвителни работи преди започване на действия по поправяне, заздравяване и премахване на строежи - с коефициент на тежест 10 %;
Показател К2 - предложена цена за Премахване на строежи при ограничен достъп на тежка строителна механизация - с коефициент на тежест 30 %;
Показател К3 - предложена цена за Премахване на строежи – свободно стоящи сгради - с коефициент на тежест 20 %;
Показател К4 - предложена цена за Премахване на строежи – надземни /въздушни/ кабелни електронно-съобщителни мрежи - с коефициент на тежест 20 %.
Показател К5 - предложена цена за Поправяне и заздравяване на строежи - с коефициент на тежест 20 %.
Възложителят ще сключи рамково споразумение с участниците, класирани на първо, второ и трето място.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва