Деловодна информация
044ОПУ Благоевград
24-00-393 18/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
18/09/2019 (дд/мм/гггг)
044-2019-0103 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура - Областно пътно управление Благоевград 0006950890045
ул. Тодор Александров № 21
Благоевград BG413 2700 България
Стоил Паргов +359 73884688
opu_blgr@mail.bg +359 73884692

Интернет адрес/и

http://www.api.bg/index.php/bg/

http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1318


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, поддържане, ремонт и строителство на републиканските пътища

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на „Ремонт на покрив на кантон м. Предела към ОПУ Благоевград“ и „Ремонтни дейности на помещение № 9 в Административната сграда на ОПУ Благоевград“
45000000      
Строителство

Целта на обществената поръчка е избор на Изпълнител, който да извърши ремонтни дейности на покривната конструкция на кантон, находящ се в м. Предела за възстановяване състоянието на сградата и на помещение № 9 в Административната сграда на Областно пътно управление Благоевград, с оглед ефективното изпълнение на задълженията на работещите служители от Национално ТОЛ управление.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
8416.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Благоевград, ул. „Тодор Александров” №21, Административна сграда на ОПУ Благоевград, ет. 1

Дейностите включени в предмета са: За „Ремонт на покрив на кантон м. Предела към ОПУ Благоевград“: Монтаж и демонтаж на тръбно скеле; Демонтаж ламарина по покрив; Демонтаж на поцинкована ламарина по било и челни дъски; Демонтаж на дъсчена обшивка на стреха; Демонтаж дървени челни дъски; Демонтаж на носещи дървени греди по покрив; Демонтаж и преработка на надзид; Доставка и монтаж на нова дъсчена обшивка на стреха; Доставка и монтаж на метални планки; Ваксиране две ръце на нова дъсчена обшивка и дървена конструкция; Доставка и монтаж на нови дървени греди; Доставка и монтаж на нова челна дъска; Обшивка челни дъски и било с поцинкована ламарина; Доставка и монтаж на поцинкована ламарина по покрив; Рендосване на дървени греди Шарени греди. За „Ремонтни дейности на помещение № 9 в Административната сграда на ОПУ Благоевград“: Демонтаж на стари дървени прозорци; Демонтаж на стара дървена врата; Демонтаж осветителни тела; Демонтаж на стари радиатори; Демонтаж на настилка от линулеум балатум; Доставка и монтаж на нови двупанелни радиатори; Доставка и монтаж на PVC дограма; Изкърпване с гипсова мазилка около новомонтирана PVC дограма вкл. монтаж на ръбохранител; Трикратно боядисване около прозорци; Доставка и монтаж на интериорна врата МДФ с каса и первази; Направа на куфар от гипсокартон на метална конструкция за скриване на тръби; Ремонт на ел. инсталация; Направа на окачен таван от гипсокартон; Гипсова шпакловка по тавани; Трикратно боядисване с латексова боя на таван от гипсокартон; Доставка и монтаж на осветителни тела за вграждане 4х18w; Гипсова шпакловка по стени; Трикратно боядисване на стени с латекс; Доставка и монтаж на ламиниран паркет АС-3 вкл. первази; Доставка и монтаж преходна лайсна под врата; Доставка и монтаж ключ за осветление; Изнасяне и извозване на строителни отпадъци. Конкретните видове СМР са посочени в количествената сметка, приложена към настоящата документация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8416.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най-изгодна оферта“. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „най-ниска цена“ по чл.70, ал.2, т.1 от ЗОП. Под „най-ниска цена” се приема предложена от участник в процедурата най-ниска цена за изпълнение на договора за обществена поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът да е вписан в ЦПРС към КС в РБългария, съгл. чл. 3, ал. 2 от ЗКС, за строежи ІV-та и V-та категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „б” и т. 5, б.„а“ от ЗУТ. В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на: Четливо заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, издадено на името на Изпълнителя (Участника/ците в Обединението), съгласно изискванията на ЗКС. При участие на обединения, които не са юридически лица, условието за регистрация трябва да е изпълнено за всяко от лицата – партньори в тях. За чуждестранни лица - аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството в държавата, в която са установени.
Изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по - малък от 8 000 /осем хиляди/ лева без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Изисква се участника да има валидна застраховка „Професионална отговорност”. Изискването произтича от нормативен акт – чл.171, ал.1 от ЗУТ. При подаване на оферта изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Изискването се доказва с представянето на заверено копие на застрахователната полицата.Изисква се участникът в процедурата да има сключена застраховка по чл.171, ал.1 от ЗУТ.
Изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Изискването се доказва с представянето на застрахователна полица - заверено копие от участника.
Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.


1. Участникът да представи доказателство, че е е реализирал минимален общ оборот в размер не по - малък от 8 000 /осем хиляди/ лева без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Минималният общ оборот се доказва с представянето на:1. удостоверения от банки; 2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква; 3. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
2. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност”. Изискването се доказва с представянето на заверено копие на застрахователната полицата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Под „сходен предмет” се разбира дейности, свързани със строителни и монтажни работи на сгради или части от тях.
Изискването се доказва с представянето на Списък от дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката на минимум 3 /три/ обекта, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Изисква се от участникът в процедурата да разполага с необходимия персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. При подаване на оферта изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Изискването се доказва с представянето на списък на персонала, с необходимата професионална компетентност, които ще отговарят за изпълнението на поръчката. Списъкът съдържа име, презиме и фамилия, длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, образование и професионален опит.


Изискването се доказва с представянето на Списък от дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката на минимум 3 /три/ обекта, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката от минимум 4 /четири/ лица, с необходимата квалификация и професионален опит, включващ най-малко: Технически ръководител – 1 брой, който да е технически правоспособно лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с минимален 3 годишен професионален опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект; Работници – 4(четири) броя. Лицата, които ще извършват дейностите по ремонта, трябва да притежават опит за извършване на подобен вид дейности; Координатор по безопасни и здравословни условия на труд - 1 брой. Професионална област (квалификация): професионална квалификация, свързана със строителството, със завършен курс за КБЗ или еквивалент, да е участвал на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Отстранява се от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП и по чл. 107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. За когото са налице обстоятелствата по чл.8а от ППЗМИП. Който след покана от Възложителя и в определения в нея срок, откаже да удължи срока на
валидност на офертата си или ако представи оферта с прогнозна стойност на поръчката, надвишаваща прогнозната стойност, определена от Възложителя. Избраният изпълнител представя гаранция за обезпечаване на изпълнението на договора, в размер на 5% от цената на изпълнението на договора в лева, без ДДС, в една от формите, съгласно
разпоредбите на чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/10/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/10/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Благоевград, ул. „Тодор Александров” №21, Административна сграда на ОПУ Благоевград, ет. 2

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Съдържание на опаковката: Опис на представените документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в съответствие с изискванията на чл. 67 от ЗОП и условията на възложителя. Съгласно чл. 67, ал. 4 от ЗОП, ЕЕДОП се предоставя в електронен вид по образец, утвърден с акт на Европейската комисия; Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо; Документ за създаване на обединението (когато е приложимо) - заверено от участника копие; Предложение за изпълнение на поръчката, което се разработва в съответствие с Техническите спецификации и изискванията на Възложителя и е съобразено с критерий за възлагане на поръчката по чл. 70 от ЗОП / Техническо предложение - Образец 2/; Поставяне на отделен запечатан непрозрачен плик „Предлагани ценови параметри” се поставя ценовото предложение по Образец №3, ведно с попълнена Количествено - стойностна сметка по Образец 3.1. Документите, систематизирани съобразно посочените по-горе изисквания се запечатват, като върху опаковката участникът посочва: наименование на участника, включително на участниците в обединението, когато е приложимо, наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва