Деловодна информация
00334Централно митническо управление
32-266974 16/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00334-2019-0036 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Митници 000627597
ул. Г.С.Раковски №47
София BG411 1202 България
Ирена Илиева +359 298594019
irena.ilieva@customs.bg +359 298594060

Интернет адрес/и

https://customs.bg/wps/portal/agency/home

https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile/customer-profile-from-01012018/customer-profile-from-01012018


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile/customer-profile-from-01012018/procedures-after-01012018/00334-2019-0036/00334-2019-0036
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Агенция Митници 000627597
ул. Г. С. Раковски № 47
София BG411 1202 България
Красимира Василева +359 298594411
Krasimira.Vasileva@customs.bg +359 298594066

Интернет адрес/и

https://customs.bg/wps/portal/agency/home

https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile/customer-profile-from-01012018/customer-profile-from-01012018

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

митническа дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Инженеринг (проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор) за обект: "Основен ремонт и преустройство на "Национален учебен център" в гр. София"
45200000      
Строителство

Обхватът на обществената поръчка включва следните дейности:
Инженеринг (проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор) за обект: „Основен ремонт и преустройство на „Национален учебен център“ в гр. София“
Дейност I – Изготвяне на инвестиционен проект;
Дейност II - Изпълнение на СМР по реализиране на строителството на обектите;
Дейност III - Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обекта.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71000000      
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

град София, район „Слатина“, в близост до летище „София“ и до него се стига по булевард „Брюксел“, вид собственост - „Държавна частна“, вид територия „Урбанизирана“, със застроена площ 540,00 кв.м

Обхватът на обществената поръчка включва следните дейности:
Дейност I – Изготвяне на инвестиционен проект: Разработване на инвестиционен проект във фаза „технически проект“, включително необходимите работни детайли за нуждите на обекта по реда и условията й, съгласно обема и обхвата, регламентирани в Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, другото приложимо действащо законодателство, както и заложените в Техническата спецификация изисквания за разработване на инвестиционния проект, както и дейности, представляващи условие, следствие или допълнение към него, съобразно нормативната уредба, и текущото състояние на съответния обект, включително експлоатационни дружества и други органи и одобряване по реда на ЗУТ.
Дейност II - Изпълнение на СМР по реализиране на строителството на обектите, съгласно изготвените от Изпълнителя и съгласувани и одобрени по съответния ред инвестиционни проекти, количества и видове СМР и всички дейности, отразени в техническата спецификация, Предложението за изпълнение на поръчката и Ценовото предложение.
Дейност III - Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обекта.
Сградата на Национален учебен център е построена през 1990 г. и е монолитна конструкция със застроена площ 540 кв. м, на четири етажа и сутерен.
Техническият проект трябва да съдържа следните части:
- Част: „Архитектурна”;
- Част: „Конструктивна”;
- Част: „Електрическа”;
- Част: „Пожароизвестяване“;
- Част: „Водоснабдяване и канализация”;
- Част: „Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация”;
- Част: „Пожарна безопасност”;
- Част: „Енергийна ефективност”;
- Част: „Геодезическа” (Трасировъчен план и вертикална планировка);
- Част: „Паркоустройство и благоустройство“;
- Част: „План за управление на строителните отпадъци”;
- Част: „План за безопасност и здраве”;
- Част: „Сметна документация“
Критериите по-долу
 
ДА Техническото предложение - Т, със следните подпоказатели    60 точки
П1 – Разпределение на ресурсите и организация на проектантския екип    20 точки
П2 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    40 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
3250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането за обществената поръчка се осигурява от бюджета на Агенция „Митници”.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на стоежи 1 (първа) група, IV (четвърта) категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Ако участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото трябва да има право (съгласно законодателството на държавата, в която е установено и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) или поле „Вписване в съответен професионален регистър“ от еЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя или аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, номера на Удостоверението за вписване или на еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която е установен и дата на валидност на контролния талон (в приложимите случаи).
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за вписване в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т. 1 по-долу, като попълва част IV, раздел Б, т. 2a) или поле „Конкретен годишен оборот“ от еЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в еЕЕДОП информация:
- Справка за оборота от строително-монтажни работи, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си
или
- Копия на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години или техни съставни части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т. 2 по-долу, като попълва в част IV, раздел Б, т. 5) или поле „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ от еЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на съответната сключена застраховка „Професионална отговорност“; дейността, която е предмет на застраховане; както и номер и валидност на застраховката.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи, доказващи наличие на застраховка „Професионална отговорност в проектирането” и/или застраховка „Професионална отговорност в строителството”.
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на обществената поръчка. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2.Участникът трябва да притежава валидни застраховка „Професионална отговорност в проектирането” и застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриващи минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 4 и ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Минималната застрахователна сума за проектант за строежи четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 ЗУТ е 50 000 лв., а минималната застрахователна сума за строител за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 ЗУТ е 100 000 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.При подаване на офертата участникът деклар. съответствие с поставеното изискване по т. 1, чрез попълване на Част IV, раздел В, т.1а) или поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от еЕЕДОП като предостави и информация за: стойността; датата, на която е приключило изпълнението (номер и дата на документ за предаване и приемане на строежа или на разрешението за ползване (РП) или на удостоверението за въвеждане в експлоатация (УВЕ)); мястото на изпълнение; вида на изпълнените дейности (ново строителство и/или преустр. и/или реконстр. и/или осн. ремонт); обема (обща ЗП в кв. м) на строителството, обект на строителна интервенция и получател (публичен или частен субект).
2.При подаване на офертата участникът деклар. съответствие с поставеното изискване по т. 2, чрез попълване на Част IV, раздел В, т.1б) или поле „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ от еЕЕДОП, като предостави и информация за изпълнените дейности (вида на предоставените услуги; обектите, във връзка с които или по време на които са предоставени услугите – сграда или друго; обща ЗП в кв. м. на посочените обекти, във връзка с които са предоставени услугите – в зависимост от поставеното изискване); стойностите; датите на док. за предаване и приемане на услугите (протоколи, изд. от получателите или док., изд. от компетентни органи-РП или на УВЕ или други); получателите на услугите.
3.При подаване на офертата участникът деклар. съответствие с поставеното изискване по т. 3 чрез представяне на еЕЕДОП, като посочи специалистите, които ще изпълняват поръчката (ОП) и в зависимост от поставените изисквания към експертите, предостави и следната приложима информация:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на ОП);
• Образование (продълж. на пров. обучение – в зависимост от поставеното изискване към експерта; специалност, проф. квалификация, год. на дипломиране, № на диплома, уч. заведение);
• Доп. квалификация (наименование на док.; направление, год. на придобиване, № на изд. документ, издател; година за която документът е валиден; частите, за които док. е издаден);
• Проф. опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти/проекти, идентични или сходни с предмета на поръчката (ИСПП)(сгради или друго); вида на услугите (разраб. на инвест. проект и фазите на инвест. проект, които е разраб. – в приложимите случаи) или строителството (ново строителство и/или преустр./реконстр. и/или осн. ремонт), в изпълн. на които е участвал).
Информацията за лицата от екипа се попълва в еЕЕДОП, Част IV,раздел В, т.6) или поле „Образователна и проф. квалификация“.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необх. за законосъобр. провеждане на процедурата, възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва деклар. в ЕЕДОП информация, а именно: по т. 1–Списък на строителството, ИСПП, изпълнено през посл. 5 г., считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с норм. изисквания; по т. 2-Списък на услугите (проектиране и авторски надзор), които са ИСПП, изпълнени през посл. 3 г., считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените услуги; по т. 3-Списък на персонала, който ще изпълнява ОП, и/или на членовете на рък. състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват проф. компетентност на лицата.


1. През последните 5г., считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира ново строителство и/или преустройство/реконструкция/основен ремонт на сграда с обща ЗП минимум 540 кв. м.
Забележка 1: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя или за обекта има издадено разрешение за ползване или удостоверение за въвеждане в експлоатация!
Забележка 2: Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
2. През последните 3г., считано от датата на подаване на офертата участникът трябва да е изпълнил услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, както следва (б. „а“ и „б“ се прилагат кумулативно):
а) изготвяне на инвестиционен проект за ново строителство и/или преустройство/реконструкция и/или основен ремонт на сграда с обща ЗП минимум 540 кв. м;
б) упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на ново строителство и/или преустройство/реконструкция и/или основен ремонт на сграда.
Забележка 1: Услугите се считат за изпълнени, когато има документ, удостоверяващ приетото изпълнение, издаден от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнението!
Забележка 2: Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
3. Участникът трябва да докаже, че за изпълнение на поръчката разполага с екипи от следните специалисти:
1.Екип за проектирането:
1.1). Ръководител на проектантския екип - Да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентна за чуждестранните участници и мин. 5 г. проф. опит;
1.2). Проектант по част „Архитектурна” – да притежава ППП по съотв. част, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.3). Проектант по част „Конструктивна” – да притежава ППП по съотв. част, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или еквив. за чуждестранните участници;
1.4). Проектант по част „Електрическа” – да притежава ППП по съотв. част, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.5). Проектант по част „ВиК” – да притежава пълна ППП по съотв. част, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.6). Проектант по част „Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация” – да притежава ППП по съотв. част, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.7). Проектант по част „Геодезическа” - да притежава ППП по съотв. част, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.8). Проектант по част „Паркоустройство и благоустройство” - да притежава ППП по съотв. част, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.9). Проектант по част „Енергийна ефективност” - да притежава ППП, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници, да притежава съотв. удостоверение, изискващо се за тази част от инвест. проект или екв. за чуждестранните участници;
1.10). Проектант по част „Пожарна безопасност” - да притежава ППП по съотв. част, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.11). Проектант по част „План за управление на строителните отпадъци” - да притежава ППП, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
... продължава в раздел VI.3 Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.При подписване на договора избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС.
2. Изпълнителят има право да получи авансово плащане в размер на 35 % от стойността договора, ако е представил гаранция за авансово предоставени средства под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица. Гаранция за авансово предоставените средства не се представя, ако в 3-дневен срок от подписване на договора Изпълнителят писмено заяви пред Възложителя, че не желае да бъде извършвано авансово плащане.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/03/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/10/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

В сградата на Агенция "Митници" - Централно митническо управление, находяща се в гр. София, ул. "Г. С. Раковски" № 47, ет. 10, зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и за обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
2. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 и чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП се отнасят за лицата по чл. 54, ал. 2 и 3 от ЗОП.
3. При подаване на офертата участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ електронен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.
4. С подаването на оферти се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на възложителя, в т.ч. с определения от него срок на валидност на офертите и с проекта на договор.
5. Прогнознaта стойност е максималният финансов ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката. В случай че всички получени оферти, които отговарят на предварително обявените условия, надвишават финансовия ресурс, който възложителят може да осигури, на основание чл. 110, ал. 1, т. 7 от ЗОП възложителят ще прекрати процедурата.
... продължава от раздел III.1.3) Технически и професионални възможности:
1.12). Проектант по част „План за безопасност и здраве” - да притежава ППП, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници.
Всяко едно лице от екипа трябва да е участвало в изпълнението на мин. 1 проектиране, което е идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка. Под „проектиране, идентично или сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира изготвяне на технически или работен инвест. проект за извършване на ново строителство и/или преустройство/реконструкция и/или основен ремонт на сграда.
Едно лице може да съвместява максимум 2 длъжности от изискуемия експертен екип за проектиране. В тези случаи лицето трябва да покрива изискванията за всяка една от длъжностите, за които е предложено.
2.Екип за изпълнение на СМР:
2.1). Ръководител на обекта – строителен инженер, образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „ПГС/ССС” или еквивалентна, мин. 5г. проф. опит и участие, като „Ръководител" или "Зам. ръководител на обект“ или „Групов технически ръководител“ в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката;
2.2).Технически ръководител – технически правоспособно лице, съгл. чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ за чуждестранните лица, да притежава проф. опит от мин. 3г. и участие като „Технически ръководител“ в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката;
2.3). Експерт по контрол на качеството – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент и участие като „Експерт по контрол на качеството” в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката;
2.4). Длъжностно лице по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по ЗБУТ, съгласно ЗЗБУТ и Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на ЗБУТ или еквивалентен документ и участие като „Длъжностно лице по безопасност и здраве” в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката.
Под „строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на СМР, свързани с извършване на ново строителство и/или преустройство/реконструкция и/или основен ремонт на сграда.
Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от Екипа за изпълнение на СМР.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва