Деловодна информация
00044АПИ-Областно пътно управление - Хасково
24-00-610 16/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
16/09/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0096 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

АПИ-Областно пътно управление -Хасково 0006950890171
Хасково, бул. Съединение № 38
гр. Хасково BG422 6300 България
инж. Недка Димитрова, инж. Митко Митков +359 038624037
prrp_haskovo@abv.bg +359 038663631

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1323
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Строителство, ремонт и поддържане на републиканската пътна мрежа

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонтни дейности на III-етаж в Административната сграда на ОПУ Хасково
45400000      
Строителство

Ремонтни дейности на III-етаж в Административната сграда на ОПУ Хасково - Боядисване с латекс, грундиране, демонтаж, доставка и монтаж алуминиева врата,коридор III-етаж;Ремонт на санитарни възли III-етаж- демонтаж, доставка,и монтаж алуминиеви врати,демонтаж тоалетна мивка, тоалетни клекала,батерия за мивка,доставка и монтаж;Разваляне и лепене на теракотни плочи; Окачен таван от гипсокартон;Доставка и монтаж на LED осветително тяло;Облицовка на водосточни тръби;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Гр. Хасково,Административната сграда на ОПУ Хасково

Дейности включени в предмета са: Коридор- Боядисване с латекс-20м2, грундиране-20м2, Демонтаж каса на врата - 6бр., Доставка и монтаж алуминиева врата коридор III-етаж-11,34м2;Уплътняване на дограма - 71,46м; Ремонт на санитарни възли III-етаж-демонтаж на каса - 5 бр.-,доставка и монтаж алуминиеви врати-6м2уплътняване на дограма- 10м;,демонтаж и монтаж тоалетна мивка - 2 бр.,демонтаж и монтаж тоалетни клекала - 2 бр.,демонтаж и монтаж батерия за мивка - 2 бр.;Разваляне и лепене на теракотни плочи - 68,79 м2;Окачен таван от гипсокартон - 7,13м2;Доставка и монтаж на LED осветително тяло - 4 бр.;Облицовкана водосточни тръби с гипсокартон - 2,40 м2;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се възлага въз основа на "икономически най-изгодна оферта" - най- ниска цена.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ към камарата на строителите в РБългария, съгласно чл. 3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите /ЗКС/, за изпълнение на строежи V-та категория по смисъла на чл.137,ал.1,т.5 б"а" от ЗУТ, във връзка с чл. 10, ал.2 от Наредба 1 от 30.07.2003 г.за номенклатурата на видовете строежи - сгради и съоръжения за обществено ползване до 1000 м2 вкл. и с капацитет до 100 м. вкл. за посетители, а за участниците - чуждестранни лица - да притежава такава регистрация в търговски или професионален регистър в държавата в която е установен.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице,съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него,което ще изпълнява съответната дейност, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката , изчислен на база годишни обороти в размер не по- малък от 10000 /десет хиляди/ лева , без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.При подаване на оферта изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците,членовете на обединения,подизпълнителите или трети лица.Съответствието с изискването се доказва с представянето на: удостоверения от банки или годишни финансови отчети или справка за общия оборот и за оборота в обхвата на поръчката.
2. Изисква се участникът да има валидна застраховка "Професионална отговорност".Изискването произтича от нормативен акт - чл. 171 , ал. 1 от ЗУТ.При подаване на офертата изискването се декларира в ЕЕДОП.Изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователната полица.


1.Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по- малък от 10000 /десет хиляди/ лева , без ДДС , включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
2. Изисква се участникът да има валидна застраховка "Професионална отговорност".Изискването произтича от нормативен акт - чл. 171 , ал. 1 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Изисква се участникът в процедурата през последните 5/пет/ години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.Изискването се доказва с представянето на Списък от дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката на минимум 1/един/ обект,придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността,датата,на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. При подаване на оферта,съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП,който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
2.Изисква се от участника в процедурата да разполага с необходимия персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката:Технически ръководител- 1 /един/ брой , който да е технически правоспособно лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с минимален 1 годишен професионален опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект;Работници - 3/три/ броя с необходимия опит за такъв вид строителство, обектите на които са работили;При подаване на офертата се декларира в ЕЕДОП.Изискването се доказва със представяне на Списък на персонала с необходимата професионална компетентност и на какви обекти са работили. 3.Координатор по безопасни и здравословни условия на труд - 1/един/ брой.Професионална квалификация свързана със строителството, със завършен курс за безопасност и здраве или еквивалент, да е участвал на подобна позиция на поне на един изпълнен обект.При подаване на офертата изискването се декларира в ЕЕДОП и се доказва с Документ за завършен курс.4.Да има внедрена система за управление на качество сертифицирана по европейски стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификат и обхват сходен с предмета на обществената поръчка.При подаване на офертата се декларира в ЕЕДОП.Изискването се доказва със Копие на сертификат.


1.Изисква се участникът в процедурата през последните 5/пет/ години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката на минимум 1/един/ обект.
2.Изисква се от участника в процедурата да разполага с необходимия персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката:Технически ръководител- 1 /един/ брой , който да е технически правоспособно лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с минимален 1 годишен професионален опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект;Работници - 3/три/ броя с необходимия опит за такъв вид строителство, сходно с предмета на поръчката. 3.Координатор по безопасни и здравословни условия на труд - 1/един/ брой.Професионална квалификация свързана със строителството, със завършен курс за безопасност и здраве или еквивалент, да е участвал на подобна позиция на поне на един изпълнен обект.4.Да има внедрена система за управление на качество сертифицирана по европейски стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификат и обхват сходен с предмета на обществената поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Отстранява се от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1,чл.55, ал.1,т.3,4,5 от ЗОП и по чл. 107 от ЗОП,обстоятелствата по чл.3,т.8 от Закона за икономическите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,контролираните от тях лица и техните действителни собственици.За когото са налице обстоятелства по чл.8а от ППЗМИЛ.Който след покана от Възложителя и в определения в нея срок, откаже да удължи срока на валидност на офертата си или ако представи оферта с прогнозна стойност на поръчката ,надвишаваща прогнозната стойност, определена от Възложителя.Избраният изпълнител представя гаранция за обезпечаване на изпълнението на договора, в размер на 5% от цената на изпълнението на договора в лева,без ДДС, в една от формите, съгласно разпоредбите на чл. 111, ал.5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/10/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/10/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ОПУ хасково, гр. Хасково, бул. Съединение № 38 в приземния етаж

На отварянето могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Съдържание на опаковката: Опис на представените документи, съдържащи се в офертата,подписан от участника;Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/ в съответствие с изискванията на чл. 67 от ЗОП и условията на възложителя.Съгласно чл. 67,ал.4 от ЗОП ,ЕЕДОП се представя в електронен вид по образец, утвърден с акт на Европейската комисия;Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо;Документ за създаване на обединението, когато е приложимо/ -заверено от участника копие;Предложение за изпълнение на поръчката,което се разработва в съответствие с Техническите спесификации и изискванията на Възложителя -Техническо предложение - образец 2;Поставяне на отделен запечатан непрозрачен плик "Предлагани ценови параметри", попълнен съгласно образец 3-Ценово предложение, ведно с попълнена Количествено- стойностна сметка по образец 3.1;Декларации по образец;Документите ,се запечатват, като върху опаковката участникът посочва:наименование на участника,наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон, факс,и електронен адрес.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби по процедурата са съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва