Деловодна информация
00044Областно пътно управление Разград
24-00-125 16/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
16/09/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0094 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция пътна инфраструктура, Областно пътно управление Разград 0006950890152
ул. Княз Дондуков №3
Разград BG324 7200 България
Диана Христова Йорданова +359 886153586
opu_razgrad@api.bg +359 084662696

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, строителство и ремонт на републиканските пътища

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на покрив на Кантон "Езерче" към ОПУ Разград
45200000      
Строителство

Избор на изпълнител, който да извърши ремонтни дейности на МТБ, с оглед подобряване на експлоатационното състояние на сградата с цел подобряване на социално-битовите условия и подобряването на работна среда. Обектите включени в предмета на поръчката са както следва:1.Кантон сграда, 2.Склад, лятна кухня и навес, 3.Навес и външна тоалетна и 4.Ограда от към страна на път І-2 Русе –Разград.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
11500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45260000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

Област Разград, община Цар Калоян, с. Езерче, Кантон

Обществената поръчка включва изпълнението на следните основни строително - ремонтни дейности:
I. Кантон сграда - Наковаване на челни рендосани дъски на покрив; Покриване с глинени керемиди върху готова мушама и летви /20 м2 за счупени керемиди по покрива/; Покриване на била и ръбове с глинени капаци; Външна гладка вароциментова мазилка по стени /за комини/; Обшиване на покриви, корнизи, улами с подцинкована ламарина 0,5 мм до 30 градуса; Демонтаж на улуци обикновенни; Демонтаж на водосточни тръби Ф 10-15 см; Доставка и монтаж на комплект улуци от подц. ламарина; Доставка и монтаж на ламаринени водосточни тръби; Доставка и монтаж на водосточно казанче от подцинкована ламарина.
II. Склад, лятна кухня и навес - Разваляне на дъсчена обшивка по покриви и керемиди; Демонтаж на висяща покривна конструкция в съществуващи сгради, вкл. изнасяне на материала; Направа на летвена скара на покрив на керемиди, при ремонти
Покривни конструкции и дървени скелети от бичен иголистен материал; Покриване с глинени керемиди върху готова мушама и летви /30 м2 за счупени кереми по покрива/; Покриване на била и ръбове с глинени капаци; Външна гладка вароциментова мазилка по стени /за комини/; Обшиване на покриви, корнизи, улами с подцинкована ламарина 0,5 мм до 30 градуса.
III. Навес и външна таолетна - Разваляне на дъсчена обшивка по покриви и керемиди; Демонтаж на висяща покривна конструкция в съществуващи сгради, вкл. изнасяне на материала; Направа на летвена скара на покрив на керемиди, при ремонти
Покривни конструкции и дървени скелети от бичен иголистен материал; Покриване с глинени керемиди върху готова мушама и летви /28 м2 за счупени кереми по покрива/.
IV. Ограда - от към страна на път I-2 Русе - Разград - Разваляне на съществуваща ограда /височина 0,80м/; колове стоманобетонни 12/12/240; монтаж на колове стоманобетонни 12/12/240; мрежа подцинкована, оградна; тел бодлива
монтаж на мрежа и бодлива тел; стоманена дворна врата; монтаж на стоманена врата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
11500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се възлага въз основа на "Икономически най-изгодна оферта". Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „най-ниска цена“ по чл. 70, ал, 2, т. 1 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът да е вписан в ЦПРС към КС в РБългария, съгл.чл.3, ал.2 от ЗКС, за строежи V категория по смисъла на чл.137, ал.1, т.5, б.„а“ от ЗУТ.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на:
Четливо заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, издадено на името на Изпълнителя (Участника/ците в Обединението), съгласно изискванията на ЗКС. При участие на обединения, които не са юридически лица, условието за регистрация трябва да е изпълнено за всяко от лицата – партньори в тях. За чуждестранни лица - аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството в държавата, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. За последните три приключили финансови години да са реализирали общ оборот не по-малък от от 20 000 лв., без ДДС включително 11 500 лв. без ДДС минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти.
2. Да имат застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ
Изискването икономическото и финансово състояние на участниците по т.1 и т.2 се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членове на обединения, подизпълнителите или трети лица.
Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представянето на всички или части от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на:
- удостоверения от банки;
доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност", съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ и НУРЗЗПС;
- годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
справка за общи оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.


1. За последните три приключили финансови години да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер не по-малък от 20 000 (двадесет хиляди) лева без ДДС.
2. Да имат застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил поне една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Под „сходен предмет” се разбира дейности, свързани със строителни и монтажни работи на сгради или части от тях. При подаване на оферта съответствието с изискването по тази точка се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Когато съгласно чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят изисква от участниците да представят доказателства относно информацията посочена в ЕЕДОП, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието се доказва с представянето на:
Списък на извършените услуги, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка. Списъкът съдържа предмет, стойност, крайна дата на изпълнение на договора и получателите. Към списъка се прилагат и доказателства за извършените СМР под формата на Удостоверение за добро изпълнение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган/ако има такива/, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за дейността. Ако участникът е работил като подизпълнител при изпълнението на някой от договорите, то е необходимо да посочи съответния дял от общия обем на СМР и освен документите посочени по горе, да бъде добавен и договора за подизпълнител.
2. Участникът в процедурата да разполага с необходимия персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката от минимум 7 /седем/ лица, с необходимата квалификация и професионален опит, включващ най-малко:
а) Технически ръководител – 1 (един) брой, който да е технически правоспособно лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с минимален 3 годишен професионален опит в строителството, от който като технически ръководител да е бил на поне 1 изпълнен обект с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка.
б) Работници – 5 (пет) броя. Лицата, които ще извършват дейностите по ремонта, трябва да притежават опит за извършване на подобен вид дейности. Участникът да има на разположение за целия срок на изпълнение на СМР на обекта необходимия брой квалифицирани строителни работници, съобръзно видовете по КСС.
в) Координатор по безопасни и здравословни условия на труд – 1 (един) брой. Да отговаря на изискванията по чл.5, ал. 2 от Наредба 2/22.03.2004 г.. Завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа, съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредба №3 за функциите и задачите на длъжностните лица и на специализираните служби в предприятията за организиране изпълнението на дейностите, свързани със защитата и профилактиките на професионалните рискове и Наредба №РД-07-2/16.12.2009 г. за условията и реда за прровеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд и/или по Наредба №2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентен курс на обучение. Да има минимум 1 изпълнен обект с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка.
г) Отговорник по контрола на качеството–да притежава правоспособност/удостоверение/ за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
Забележка: Възложителят не позволява едно и също лице да бъде посочено за повече от една позиция при критериите за подбор.
При подаване на оферта изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.


1. Участникът през последните пет (пет) години от датата на подаване на офертата да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, но не по-малко от 2 (два) обекта. Под сходен предмет се разбират дейности, свързани със строителни и монтажни работи на сгради или части от тях. Доказва се с предствавянето на списък от дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът да разполага с необходимия персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката от минимум 7 /седем/ лица, с необходимата квалификация и професионален опит, включващ най-малко:
а) Технически ръководител – 1 (един) брой, който да е технически правоспособно лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с минимален 3 годишен професионален опит в строителството, от който като технически ръководител да е бил на поне 1 изпълнен обект с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка.
б) Работници – 5 (пет) броя. Лицата, които ще извършват дейностите по ремонта, трябва да притежават опит за извършване на подобен вид дейности. Участникът да има на разположение за целия срок на изпълнение на СМР на обекта необходимия брой квалифицирани строителни работници, съобръзно видовете по КСС.
в) Координатор по безопасни и здравословни условия на труд – 1 (един) брой. Да отговаря на изискванията по чл.5, ал. 2 от Наредба 2/22.03.2004 г.. Завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа, съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредба №3 за функциите и задачите на длъжностните лица и на специализираните служби в предприятията за организиране изпълнението на дейностите, свързани със защитата и профилактиките на професионалните рискове и Наредба №РД-07-2/16.12.2009 г. за условията и реда за прровеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд и/или по Наредба №2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентен курс на обучение. Да има минимум 1 изпълнен обект с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка.
г) Отговорник по контрола на качеството–да притежава правоспособност/удостоверение/ за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
Забележка: Възложителят не позволява едно и също лице да бъде посочено за повече от една позиция при критериите за подбор.
3. Участникът да прилага определени мерки за ООС. Доказва се с представянето на списък на мерките за ООС при изпълнение на поръчката.
4. Участникът да прилага система за управление на качеството сертифицирана, съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен сертификат. Доказва се с представянето на четливо заверено копие на валиден сертификат/докученти.удостоверяващи процес на сертификация или еквивалентни сертификати, издадени от органи установени в други държави членки , както и други доказателства за еквивалентните мерки за осигуряване на качеството.
5. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
6.Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат ако възнамеряват да използват такива. В този случай трябва да представят доказателства за поетите от подизпълнителите задължения.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на ОП участник, за когото са налице основанията на чл. 54 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП за когото не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията, чрез регламенитарните в ЗМИП и правилника за прилагането му, ако след покана от Възложителя откаже да удължи срока на валидност на офертата, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не е изпълнил друго условие, посочено в обявлението на ОП или документацията за участие или не отговаря на предварително обявените условия. При сключване на договора избраният Изпълнител представя гаранция за обезпечаване в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/10/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

административна сграда на ОПУ Разград, гр. Разград, ул. Княз Дондуков № 3, ІІ-ри етаж, заседателна зала

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Опаковката съдържа:
- опис на представените документи;
- документи по чл.39, ал. 2 и ал. 3, т. 1 от ППЗОП;
- отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагани ценови параметри", по чл.39, ал. 3, т.2 от ППЗОП, съдържащ:
1. Ценово предложение и
2. Количествено стоййностна сметка (КСС) с предложени единични цени

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби по настоящата процедура са съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва