Деловодна информация
00087
 
да
да
13/09/2019 (дд/мм/гггг)
00087-2019-0113 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска №33
София BG411 1000 България
Добрина Йорданова +359 29377366
d.vasileva@sofia.bg +359 29377324

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

http://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=132828&companyId=20779
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг проектиране и строителство/ за „Оптимизация на ПСОВ „САДИНАТА“ към ОП „СТОЛИЧНО ПРЕДПРИЯТИЕ ЗА ТРЕТИРАНЕ НА ОТПАДЪЦИ“
45259200      
Строителство

Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство;
Получаване на разрешение за строеж;
Строителство и монтаж на всички съоръжения на пречиствателната станция осигуряващи предлаганата схема на пречистване на водите за достигане параметрите фиксирани в разрешителното за заустване и тръжните документи;
Строителство на всички други съпътстващи сгради и съоръжения осигуряващо правилното функциониране на пречиствателната станция;
Ремонтно-възстановителни работи;
Изпитания и документация за предаване на обекта съгласно действащото в момента българско законодателство;
Обучение на персонала, надзор и подпомагане на експлоатацията и поддръжката на ПСОВ;
Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол образец 16;
Осъществяване на авторски надзор - технически решения, доработки на проекта, контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация.
Основна цел на проекта е оптимизиране на пречиствателния процес и недопускане на заустване на непречи
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1097040      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Столична община, с. Яна, местност Садината, площадка на ОП СПТО.

Обхватът на работа на Изпълнителят трябва да включва всички необходими елементи, така че да осигури правилното реализиране на проекта за оптимизация и пускане в експлоатация на обновената ПСОВ, обучението на персонала за контрол и управление на работата на ПСОВ. В обхвата на Дейностите, предмет на поръчката, се включва:
Изготвяне на Работен проект за всички необходими проекти по всички части: технологична, архитектурна, конструктивна, електро силнотокова, КиП и Автоматизация (SCADA), отопление и вентилация, водоснабдяване и канализация, геодезия и вертикална планировка, пътища и т.н. в обхват и съдържание съгласно действуващото в момента българско законодателство (Наредба №4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти), както и всички нестроителни предварителни дейности;
Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; Получаване на разрешение за строеж;
Строителство и монтаж на всички съоръжения на пречиствателната станция осигуряващи предлаганата схема на пречистване на водите за достигане параметрите фиксирани в разрешителното за заустване и тръжните документи; Съоръженията трябва да са с капацитет над 2000 еквивалент жители.
Строителство на всички други съпътстващи сгради и съоръжения осигуряващо правилното функциониране на пречиствателната станция; Ремонтно-възстановителни работи; Изпитания и документация за предаване на обекта съгласно действащото в момента българско законодателство; Обучение на персонала, надзор и подпомагане на експлоатацията и поддръжката на ПСОВ; Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол образец 16; Осъществяване на авторски надзор - технически решения, доработки на проекта, контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация.
Основна цел на проекта е оптимизиране на пречиствателния процес и недопускане на заустване на непречистени отпадъчни води във водоприемника, както и в по-общ план - постигане на изискванията, заложени в комплексното разрешително.
Критериите по-долу
 
ДА 1.Техническо предложение, в това число:    60
1.1. Технологичен процес    20
1.2. Експлоатационни разходи    20
1.3. Организация на проектантската задача    10
1.4. Организация на строителството и доставките на оборудване и съоръжения за ПСОВ    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1097040      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозна стойност за изпълнение на поръчката по дейности: за изработване на работен проект в размер на 50000лева без ДДС; -за изграждане на ПСОВ 1037140,00лева без ДДС и за авторски надзор в размер на 9900лева без ДДС.
Срок за изпълнение на договора: Срокът за проектиране не може да надвишава 60календарни дни; Срок за изпълнение на строителство – 240календарни дни.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите за строежи от четвърта група, втора категория съгласно чл. 5, ал. 6, т.4 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя , във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 2 от ЗУТ и чл. 4, ал. 2 от Наредба № 1/2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
2.За доказване на професионалната годност участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства по т.1, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
3.Документът, с който се доказва изискването по т.1 е копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от съответната група и категория строежи. В случай,че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение,издадени от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз,или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство,доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл.67,ал.5 възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл.112, ал.1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
*Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението,които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в договора за създаване на обединението,са ангажирани с изпълнението на строителството.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката,които са им възложени,ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот.
2. Всеки участник трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“.


1.Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 500 000 (петстотин хиляди) лева.
2.Всеки участник трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ (съгласно чл.171 от ЗУТ), като лице, изпълняващо проектантска и строителна дейност, отговаряща категорията на строежа, предмет на настоящата поръчка (втора категория, съгласно чл.137 от ЗУТ), която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и проектирането и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им или еквивалент на застраховка „Професионална отговорност“ за чуждестранните лица, съгласно чл. чл.171а от ЗУТ).
3.Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника:
Съответствието с изискванията Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част ІV „Критерии за подбор”, буква „Б” „Икономическо и финансово състояние”, като посочва съответната информация за обстоятелствата.
За доказване на изискването участникът представя един или няколко от следните документи:
3.1.Удостоверения от банки;
3.2.Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“за посочената категория;
3.3.Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
3.4.Справка за общия оборот.
Информацията по т. 3.3 и 3.4 обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Доказателствата се представят, съгласно чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има опит в изпълнението на дейности идентични или сходни с предмета и обема на поръчката.
2. Участникът трябва да разполага с инженерно - технически персонал за изпълнение на поръчката.


1.Участникът следва през последните 5год.,считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил минимум едно строителство,идентично или сходно с предмета и обема на поръчката.
2.Участникът следва през последните 3год.,считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил минимум едно проектиране идентично или сходно с предмета и обема на поръчката.
3.Съответствието с изискванията по т.1и2-Участникът декларира в ЕЕДОП,частІV„Критерии за подбор”,като посочва съответната информация за обстоятелствата по отношение на опита за изпълнение на строителство през последните 5год.,считано от датата на подаване на оферта и опита в изпълнение на проектиране последните 3год., считано от датата на подаване на оферта.
Доказателства се представят съгласно чл.67,ал.5и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП: 1.списък на строителството,идентично или сходно с предмета на поръчката,придружен с удостоверения за добро изпълнение,които съдържат стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото,вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; 2.списък на проектирането идентично или сходно с тези на поръчката,с посочване на стойностите,датите и получателите,заедно с документи,които доказват извършените дейности
Забел.Сходни с предмета и обема на поръчката:
1)Изпълнение на строителство по изграждане,рехабилитация или ремонт на ПСОВ с капацитет над 2000еквивалент жители
2)Изпълнение на проектиране във връзка с изграждане,рехабилитация или ремонт на ПСОВ с капацитет над 2000еквивалент жители
4.Участникът трябва да разполага с персонал и ръководен състав с определена профес.компетентност за изпълнението на поръчката,както следва.
5.За изпълнение на проектирането:
а)Ръководител на обекта:висше образ.със степен магистър,със специалност в областта на ВиК или еквивалентна специалност,с общ профес.опит по специалността не по-малко от 5год. и специф.профес.опит като ръководител проект при проектиране и авторски надзор на минимум една ПСОВ;
б)Инженер ВиК:висше образ.със степен магистър,специалност ВиК или еквивалентна специалност,с общ профес.опит–минимум 5год.по специалността и специф.профес.опит–проектант в екип по проектиране и авторски надзор по част ВиК на минимум 1обект за ПСОВ;
в)Инженер Електро:висше образ.със степен магистър в направление Електротехника, електроника и автоматика или еквивалентна специалност,с общ профес.опит–минимум 5год. по специалността и специф.профес.опит–проектант в екип по проектиране и авторски надзор по част Електро на минимум 1обект за ПСОВ
г)Инженер КИПиА:висше образ.със степен магистър,в направление Електротехника, електроника и автоматика или еквивалентна специалност,с общ профес. опит–минимум 5год. по специалността и специф.профес.опит–проектант в екип по проектиране и авторски надзор по част КИПиА на минимум 1обект за ПСОВ;
д)Строителен инженер промишлено и гражданско или строителство на сгради и съоръжения:висше образ.със степен магистър, специалност:Промишлено и гражданско строителство или Строителство на сгради и съоръжения или еквивалентно,с общ профес.опит–минимум 5год. по специалността и специф.профес.опит–проектант в екип по проектиране и авторски надзор по част Конструктивна на минимум 1обект за ПСОВ;
е)Проектант по част Пожарна безопасност
Забележки: Всички проектанти следва да притежават пълна проектантска правоспособност и да са регистрирани в Регистъра на инженерите с пълна проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране или в Регистъра на архитектите с пълна проектантска правоспособност в Камарата на архитектите или съответен регистър на държавата в която са установени.Проектантите следва да са осъществили проектиране и авторски надзор по съответните части.
Под„еквивалентна специалност”в настоящата процедура следва да се разбира специалност,получена в наше или чуждо учебно заведение,където съответната специалност е наименувана по друг начин или обхваща същата област на знанието. Продължава в раздел VI.3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Начин на плащане:Съгласно проекта на договор.
ГАРАНЦИИ: 1. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. 2. Гаранция за авансово плащане за изпълнение на строителството в размер на 100% от стойността на аванса (до 20%). Тя се представя от избрания изпълнител при искането за авансово плащане за изпълнение на СМР. Гаранцията за авансово плащане се освобождава от Възложителя съгласно проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/10/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

ул. Париж №3,етаж№1, зала №109

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от разделIII.1.3)Забележка:На етап подаване на офертата чуждестранните лица е достатъчно да притежават съответната професионална компетентност,съгласно националното им законодателство,която да обуславя признаването на съответната професионална квалификация по реда на Закон за признаване на професионалната квалификация.Преди сключването на договора по отношение на същите следва да е налице признаване на съответната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации.
Съответствието с изискванията по т.5-Участникът декларира в ЕЕДОП,част ІV„Критерии за подбор”,като посочва съответната информ. за обстоятелствата по отношение на инженерно-техническият персонал,в който посочва:лицата,позицията,образов. и профес.квалификация,опит,валидно удостоверени за пълна проектанска правоспособност.
Документът,с който се доказва изискването по т.5 е Списък на персонала,който ще изпълнява поръчката и/или на членовете а ръководния състав,които ще отговарят за изпълнението,както и документи,които доказват профес. компетентност на лицата.Доказателствата се представят,съгласно чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП.
6.За изпълнение на строителството:
а)Ръководител на екипа:висше образ.със степен магистър в направление Архитектура, строителство и геодезия или еквивалентно,с общ профес. опит–минимум 5години по специалността и специфичен опит като ръководител проект на минимум 1обект по строителството на ПСОВ;
б)Инженер ВиК:висше образ.със степен магистър, специалност ВиК,или еквивалентно и общ профес. опит–минимум 5години, профес. опит по специалността и специфичен опит като специалист по ВиК на минимум 1обект по строителството на ПСОВ;
в)Инженер Електро и КИПиА:висше образ.със степен магистър в направление на висше образ. Електротехника, електроника и автоматика или еквивалентно, с общ профес. опит–минимум 5години профес. опит по специалността и специфичен опит като специалист по електро и/или КИПиА на минимум 1обект по строителството на ПСОВ;
Съответствието с изискванията по т.6,Участникът декларира в ЕЕДОП,част ІV„Критерии за подбор”,като посочва съответната информ. за обстоятелствата по отношение на експертите,в който посочва образов. и профес. квалификация,№на диплома за завършено висше образование,№на удостоверение/валидно удостоверение и опит на лицата.
Документът,с който се доказва изискването по т.6е Списък на персонала,който ще изпълнява поръчката,и/или на членовете на ръководния състав,които ще отговарят за изпълнението,както и документи които доказват професионалната компетентност на лицата.Доказателствата се представят,съгласно чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1,т.2отЗОП.
*Забележка:Един експерт не може да съвместява две експертни позиции
За участниците в процедурата не трябва да са на лице основанията за отстраняване,посочени в чл.54,ал.1,т.1,т.2,т.3,т.4,т.5,т.6 и т.7 и чл.55,ал.1,т.1 и т.4отЗОП.За участниците не трябва да важат забраните,посочени в чл.3,т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,контролираните от тях лица и техните действителни собственици,както и чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Съгласно чл.67,ал.1 ЗОП при подаване на оферта участникът декларира съответствие с критериите за подбор и липсата на основания за отстраняване чрез представяне на ЕЕДОП.Докум.,чрез които се доказва посочената информ.,могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл.67,ал.5от ЗОП.Съгласно чл.112,ал.1,т.2отЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка,възложителят изисква от участника,определен за изпълнител,да представи документи,удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата,както и съответствието с поставените критерии за подбор.Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица,ако има такива.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва