Деловодна информация
00270
02.24-423 12/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00270-2019-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерски съвет 000695025
бул. Княз Александър Дондуков № 1
София BG411 1000 България
Б. Цветков; А. Асенов; Н. Атанасов; Ст. Янчев +359 29402666/+359 29402021/+359 29402248/ +359 29402757
b.tsvetkov@government.bg +359 29402177

Интернет адрес/и

www.government.bg

http://customerprofile.government.bg/Vieworder.php?id=d95f7d20-d2c5-11e9-a84f-00155def3411


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://customerprofile.government.bg/Vieworder.php?id=d95f7d20-d2c5-11e9-a84f-00155def3411
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Министерски съвет

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на ВиК инсталации, бани и тоалетни в хотели за представителни нужди „Тунела“ и „Манастира“ на стопанство „Евксиноград“, гр. Варна
45231300      
Строителство

Ремонтните строително-монтажни работи предвиждат извършване на ремонт на съществуващите бани и тоалетни в сградите и подмяна на всички вертикални и хоризонтални водопроводни и канализационни щрангове на двата хотела. СМР ще се извършват въз основа на изработена проектна документация по част Архитектура – Интериор, Електро, ВиК, ОВИК и ПБЗ, с работни интериорни решения, свързани с изпълнение на СМР за ремонт на 42 бр. санитарни възли към хотелски стаи/апартаменти и 5 бр. служебни санитарни възли в хотел „Тунела“ и 8 бр. санитарни възли към хотелските стаи в хотел „Манастира“, намиращи се в Стопанство „Евксиноград“, гр. Варна.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Република България, стопанство Евксиноград, гр. Варна.

Ремонтните строително-монтажни работи предвиждат извършване на ремонт на съществуващите бани и тоалетни в сградите и подмяна на всички вертикални и хоризонтални водопроводни и канализационни щрангове на двата хотела. СМР ще се извършват въз основа на изработена проектна документация по част Архитектура – Интериор, Електро, ВиК, ОВИК и ПБЗ, с работни интериорни решения, свързани с изпълнение на СМР за ремонт на 42 бр. санитарни възли към хотелски стаи/апартаменти и 5 бр. служебни санитарни възли в хотел „Тунела“ и 8 бр. санитарни възли към хотелските стаи в хотел „Манастира“, намиращи се в Стопанство „Евксиноград“, гр. Варна.
Критериите по-долу
 
ДА К2.1. - Технология и организация на изпълнението на поръчката    30
К2.2. - Управление на риска    10
К2.3. - Организация на ръководството на строежа    10
К2.4. - Норми при непредвидени СМР    10
Цена
К1 - 40
II.2.6) Прогнозна стойност
1500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на дейностите по ремонт се предвижда да бъде до 150 календарни дни, считано от датата на предоставяне на достъп до обекта.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците следва да бъдат вписани в Централен професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите, първа група, строежи от четвърта до пета категория, или еквивалент, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на офертата изпълнението на изискването се удостоверява само с посочване на вписването в Част ІV, Раздел А, т.1) от ЕЕДОП - Критерии за подбор, А. „Годност“, „Вписване в съответен професионален регистър“, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите.
Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП - копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от изисканата група и категория.
За чуждестранни лица – еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.При подаване на офертата изпълнението на изискването се удостоверява само с посочване на вписването в Част ІV, Критерии за подбор, буква Б. „Икономическо и финансово състояние“, „Конкретен годишен оборот“ от ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите.
За доказване на съответствието си с това изискване в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, участниците представят доказателства съгласно чл. 62, ал. 1 от ЗОП.
2. При подаване на офертата изпълнението на изискването се удостоверява само с посочване на вписването в Част ІV, Критерии за подбор, буква Б. „Икономическо и финансово състояние“, „Застраховка за риск „професионална отговорност“ от ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите.
За доказване на съответствието си с това изискване в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, участниците представят доказателства съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП.


1.Участниците следва да са реализирали минимален оборот от строителни дейности, попадащи в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата на която е създаден или е започнал дейността си, в размер на 1 800 000,00 лв. (един милион и осемстотин хиляди лева) с ДДС.
2. Участниците следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съгласно чл. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.При подаване на офертата изпълнението на изискването се удостоверява само с посочване на вписването в Част ІV, Критерии за подбор, буква В. „Технически и професионални способности“, „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите.
За доказване на съответствието си с това изискване в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, участниците представят доказателства за изпълненото строителство, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП.


1.Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност - строителство на обект с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
*Под обект, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира изграждане и/или ремонт на сгради, предлагащи сходни на хотелските услуги: жилищни сгради, общежития, мотели, с РЗП минимум 3000 м2. В извършените ремонтни работи и/или ново строителство следва да са включени дейности по части Архитектура, ВиК, ОВиК и Електро.
*Под изпълнени дейности, се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в последните пет години.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя при подписването на договора за обществената поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
60% (шестдесет процента) от стойността на гаранцията за изпълнение се задържат за обезпечаване на гаранционното поддържане на извършените СМР. Условията за представяне на гаранцията за изпълнение са посочени в договора.
Начин на плащане:
1. Авансово плащане в размер до 50% (петдесет на сто) от стойността на договора в срок до 20 (двадесет) работни дни от сключване на договора - при поискване от изпълнителя. Авансовото плащане се извършва след представяне на гаранция за обезпечаване на пълния размер на авансовото плащане.
2. Окончателно плащане в размер до стойността на договора в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на изискуемите документи.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/10/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков №1, Администрация на Министерски съвет

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП способи, вкл. когато клиентът е ЮЛ - на ФЛ, които са негови действителни собственици, по смисъла на §2 от ДР на ЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и когато предложената цена надхвърля максимално допустимата стойност на поръчката.
Всеки участник в обществената поръчка, преди да изготви своето предложение е длъжен да извърши оглед на място на обекта и да се запознае с графичните материали. Оглед на обекта е възможен след предварителна писмена заявка с данни за лицата и представяне на пълномощно/и. От заявката следва да е видно ЕИК, името на фирмата и същата да е подписана и подпечатана. Заявката се изпраща на адреса на възложителя: гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков" № 1 и/или на e-mail: a.asenov@government.bg; n.atanasov@government.bg; st.yanchev@government.bg. Предложения на участници неизвършили оглед на обекта и преглед на графичните материали няма да се разглеждат.
За извършения оглед на обекта и запознаване с графичните материали се съставя двустранен протокол, който се прилага към документацията на участника.
МС предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществена поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://customerprofile.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва