Деловодна информация
00619община Елена
РД.02.12-102 12/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00619-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Елена 000133762
ул. Иларион Макариополски 24
Елена BG321 5070 България
Директор на дирекция УТОС +359 61516262
obshtina@elena.bg +359 61516510

Интернет адрес/и

http://elena.acstre.com/

http://zop.elena.bg/?p=2754


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zop.elena.bg/?p=2754
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
община Елена 000133762
ул. Иларион Макариополски 24
Елена BG321 5070 България
кмет на община Елена +359 61516132
obshtina@elena.bg +359 61516510

Интернет адрес/и

http://elena.acstre.com/

http://zop.elena.bg/?p=2754

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция и рехабилитация на ул. „Възрожденска” и тротоари към съществуващи улици в гр. Елена“
45233252      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е „строителство“ на обекти: „Реконструкция и рехабилитация на ул. „Възрожденска” и тротоари към съществуващи улици в гр. Елена“ със следните подобекти:
1: Реконструкция на ул. „Възрожденска” - гр. Елена, вкл. тротоари;
2: Реконструкция и рехабилитация на тротоари към ул. „Крайбрежна“, ул. „Мир“, ул. „Костовска“, ул. „Оборище“, ул. „Опълченска“, ул. „Кършовска“, ул. „Спортист“, ул. „Църковна“, ул. „Кокиче“ и ул. „Стара планина“ в гр. Елена;
3: Реконструкция и рехабилитация на тротоари към ул. „Самуилец“, ул. „Острец“, ул. „Петко Ю. Тодоров“, ул. „Калето“, ул. „Чумерна“, ул. „Неофит Бозвели“, ул. „Георги Сава Раковски“, ул. „Никифор Попконстантинов“, ул. „Паисий Хилендарски“, ул. „Здравец“, ул. „Дойно Граматик“, ул. „Балкан“ и ул. „Генерал Домбровски“ в гр. Елена.”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
586585.92      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Улици в гр. Елена, община Елена, област Велико Търново

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е „строителство“ на обекти: „Реконструкция и рехабилитация на ул. „Възрожденска” и тротоари към съществуващи улици в гр. Елена“ със следните подобекти:
1: Реконструкция на ул. „Възрожденска” - гр. Елена, вкл. тротоари;
2: Реконструкция и рехабилитация на тротоари към ул. „Крайбрежна“, ул. „Мир“, ул. „Костовска“, ул. „Оборище“, ул. „Опълченска“, ул. „Кършовска“, ул. „Спортист“, ул. „Църковна“, ул. „Кокиче“ и ул. „Стара планина“ в гр. Елена;
3: Реконструкция и рехабилитация на тротоари към ул. „Самуилец“, ул. „Острец“, ул. „Петко Ю. Тодоров“, ул. „Калето“, ул. „Чумерна“, ул. „Неофит Бозвели“, ул. „Георги Сава Раковски“, ул. „Никифор Попконстантинов“, ул. „Паисий Хилендарски“, ул. „Здравец“, ул. „Дойно Граматик“, ул. „Балкан“ и ул. „Генерал Домбровски“ в гр. Елена.”
Критериите по-долу
 
ДА Показател К1 - ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА    50
Критерий, свързан с разходи 1 20
Показател К2 - Организация за изпълнение на поръчката    50
II.2.6) Прогнозна стойност
586585.92      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 16/11/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Реконструкция и рехабилитация на ул. „Възрожденска” и тротоари към съществуващи улици в гр. Елена“, ДБФП № BG06RDNP001-7.001-0134-C01/16.05.2019 г., ПРСР 2014-2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник в процедурата трябва да е регистриран за изпълнение на строежи ІV-та категория (съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „а” от ЗУТ и чл. 8, ал. 1, т. 2 от Наредба № 1/30.VІІ.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи) в Централния професионален регистър на строителя. Чуждестранните участници доказват съответствието си с вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в еЕЕДОП (Образец), попълнен в съответната част. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 60, ал. 1 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Всеки участник за последните три приключили финансови години да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти. Под минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката се разбира оборот, реализиран от дейности за изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях. При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 от ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор в ЕЕДОП, попълнен в съответната част - Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ от еЕЕДОП, с данни за реализиран минимален общ оборот и минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
2. Участникът следва да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с клауза „Строител”, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строежи, произтичаща от нормативен акт. Когато участват чуждестранни участници, същите да притежават еквивалентна застраховка с лимит, покриващ минимално изискуемата застрахователна сума по чл. 171 от ЗУТ. При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в еЕЕДОП, попълнен в съответната част - Част IV: „Критерии за подбор, Раздел Б - Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП, като участниците следва да декларират наличието на застраховка с клауза „Строител“.


1.1. минимален общ оборот не по-малък от 1 170 000,00 (един милион сто и седемдесет хиляди) лева без ДДС.
1.2. минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в размер не по-малък от 580 000,00 (петстотин и осемдесет хиляди) лева без ДДС.
2. Участникът следва да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с клауза „Строител”, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строежи, произтичаща от нормативен акт.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнена най-малко 1 (една) дейност, с предмет и обем идентична или сходна с теза на поръчката.
Под дейности идентични или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира строителство, при което е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях с обем не по-малко 11 440 кв. м. При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 от ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, попълнен в съответната част - Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, от еЕЕДОП.
2. Всеки участник трябва да притежава сертификат по EN ISO 9001:2015 - за внедрена система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват „Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура”, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП. При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 от ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, попълнен в съответната част - Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП.


1. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнена най-малко 1 (една) дейност, с предмет и обем идентична или сходна с теза на поръчката.
Под дейности идентични или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира строителство, при което е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях с обем не по-малко 11 440 кв. м.
2. Всеки участник трябва да притежава сертификат по EN ISO 9001:2015 - за внедрена система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват „Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура”, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП е определена в размер на 3% от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
1. Парична сума;
2. Банкова гаранция;
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията за изпълнение може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/10/2019 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

гр. Елена, ул. Иларион Макариополски № 24, община Елена - стая 211

Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Начин на плащане:
Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет процента) платимо в срок до 20 (двадесет) дни след представяне на следните документи:
а) подписан Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа (Приложение № 2 към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството);
б) представена фактура в оригинал от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ;
в) гаранция, във форма по избор от избрания за изпълнител участник, обезпечаваща цялата сума на авансово предоставените средства, със срок на валидност най-малко 60 дни по-дълъг от срока на договора.
Гаранцията, която обезпечава авансово предоставените средства, се освобождава до пет дни след усвояване на аванса, което се удостоверява с подписан констативен протокол между страните по договора;
Междинно плащане - до 50 % (петдесет процента) от стойността на договора, вкл. стойността на авансовото плащане, като авансът се приспада пропорционално. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща поетапно на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършените дейности на база на одобрени от лицата упражняващи строителен, авторски надзор и инвеститорския контрол. Количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи, актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, след приспадане на авансово разплатени стойности на съответните видове и количества СМР.
(а). Стойността на авансовото и междинното плащане не може да надвишава 50 % от стойността на договора.
(б). Ако при приемане на отделни работи представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и/или лицето, осъществяващо инвеститорския контрол и/или строителен надзор, констатират недостатъци, до отстраняването им ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да задържи дължимата сума за тях. Задържането на сумата не е забава за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и не влече последици поради просрочване на плащането.
Окончателно плащане в размер до 50 % (петдесет процента) от стойността на договора, определено на база дейстително изпълнени и документирани по надлежния ред СМР, в срок от 30 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (актове и протоколи съгласно чл. 2 от Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г.), подписани от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и строителния надзор доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура.
Окончателно плащане за изпълнените и приети видове работи, но не-повече от размера на цената по договора, се извършва въз основа на:
- Констативни актове за установяване годността за приемане на строежите (Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3/31.07.2003 г.), приети без забележки;
- Удостоверения за въвеждане в експлоатация на строежите.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 ал. 1 т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва