Деловодна информация
00044ОПУ Перник
24-00-153 11/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
11/09/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0092 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура - Областно пътно управление Перник 0006950890274
гр. Перник ул. Софийско шосе № 31
Перник BG414 2307 България
Михаела Михайлова +359 76604433
opu_pernik@abv.bg +359 76600256

Интернет адрес/и

https://www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obstestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1314
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Изграждане, ремонт и поддръжка на РПМ

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на административната сграда на РПС Перник към ОПУ Перник
45200000      
Строителство

Целта на обществената поръчка е избор на Изпълнител, който да извърши ремонтни дейности на МТБ на горепосочения обект, с оглед подобряване на експлоатационното състояние на сградата с цел подобряване на социално-битовите условия и подобряването на работна среда.
Дейности включени в предмета са:
• Демонтаж и монтаж на врати и прозорци
• Зидарски работи
• Мазилки, боядисване и облицовки на стени и под с плочки
• Ел. инсталация
• ВиК инсталация
• Земни работи
• Доставка и монтаж на санитария
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
8500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

гр. Перник, РПС Перник,ул. „Владайско въстание“ № 39

Дейности включени в предмета са:
• Демонтаж и монтаж на врати и прозорци
• Зидарски работи
• Мазилки, боядисване и облицовки на стени и под с плочки
• Ел. инсталация
• ВиК инсталация
• Земни работи
• Доставка и монтаж на санитария
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

1. Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най - изгодната оферта“. Икономически най - изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „най-ниска цена“ по чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП.
2. Под „най-ниска цена“ се приема предложена от участник в процедурата най-ниска цена за изпълнение на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите /ЗКС/, за изпълнение на строежи от първа група V-та категория, във връзка с чл. 10, ал. 2 от Наредба 1 от 30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи, а за участниците – чуждестранни лица - да притежава такава регистрация в търговски или професионален регистър в държавата, в която е установен.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по - малък от 17 000 /седемнадесет хиляди/ лева, без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.


Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по - малък от 17 000 /седемнадесет хиляди/ лева, без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на:
1. удостоверения от банки или
2. годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, или
3. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст).
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Информацията по т. 2 и т. 3 обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
. Изисква се участника да има валидна застраховка „Професионална отговорност”. Изискването произтича от нормативен акт – чл.171, ал. 1 от ЗУТ и от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.При подаване на оферта изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.Изискването се доказва с представянето на Списък от дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката на минимум 3 (три) обекта, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.участникът в процедурата да разполага с необходимия персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката от минимум 7 /седем/ лица, с необходимата квалификация и професионален опит, включващ най-малко:• Технически ръководител – 1 (един) брой, който да е технически правоспособно лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с минимален 3 годишен професионален опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект;Работници – 5 (пет) броя. Лицата, които ще извършват дейностите по ремонта, трябва да притежават опит за извършване на подобен вид дейности;• Координатор по безопасни и здравословни условия на труд – 1 (един) брой. Професионална област /квалификация/: професионална квалификация, свързана със строителството, със завършен курс за КБЗ или еквивалент, да е участвал на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект.;. Да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по европейски стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентни сертификати с обхват сходен с предмета на обществената поръчка, предоставяни в страната или в други държави, издадени от органи, установени в други държави - членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват сходен с предмета на поръчката.

Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Изискването се доказва с представянето на Списък от дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката на минимум 3 (три) обекта, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на:
Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.Изисква се от участникът в процедурата да разполага с необходимия персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката от минимум 7 /седем/ лица, с необходимата квалификация и професионален опит, включващ най-малко:• Технически ръководител – 1 (един) брой, който да е технически правоспособно лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с минимален 3 годишен професионален опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект• Работници – 5 (пет) броя. Лицата, които ще извършват дейностите по ремонта, трябва да притежават опит за извършване на подобен вид дейности.• Координатор по безопасни и здравословни условия на труд – 1 (един) брой. Професионална област /квалификация/: професионална квалификация, свързана със строителството, със завършен курс за КБЗ или еквивалент, да е участвал на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект.В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на:
Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.. Да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по европейски стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентни сертификати с обхват сходен с предмета на обществената поръчка, предоставяни в страната или в други държави, издадени от органи, установени в други държави - членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват сходен с предмета на поръчката. В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на:
Валидни сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието със съответния стандарт.
Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Отстранява се от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, чл.55, ал.1,т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП и по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.За когото са налице обстоятелствата по чл.8а от ППЗМИП. Който след покана от Възложителя и в определения в нея срок, откаже да удължи срока на валидност на офертата си или ако представи оферта с прогнозна стойност на поръчката, надвишаваща прогнозната стойност определена от Възложителя.Избраният изпълнител представя гаранция за обезпечаване на изпълнението на договора в размер на 5% от цената на изпълнението на договора в лева без ДДС в една от формите съгласно разпоредбите на чл.111, ал.5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/10/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/10/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административна сграда на Областно пътно управление Перник, адрес: гр. Перник, ул. Софийско шосе № 31, ет.2, Заседателна зала

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Съдържание на опаковката:Опис на представените документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника;Единен европейски документ за обществени поръчки(ЕЕДОП) в съответствие с изискванията на чл.67 от ЗОП и условията на Възложителя.Съгласно чл.67, ал.4 от ЗОП, ЕЕДОП се представя в електронен вид по образец утвърден с акт на Европейската комисия;Документи за доказване на предприетите мерки за надлежност, когато е приложимо;Документ за създаване на обединението (когато е приложимо)-заверено от участника копие;Техническо предложение - Образец № 2;Поставяне на отделен запечатан непрозрачен плик "Предлагани ценови параметри", попълнен съгл. Образец № 3- Ценово предложение, ведно с попълнена Количествено-стойностна сметка по Образец 3.1.;Документите, систематизирани съобразно посочените по-горе изисквания се запечатват, като върху опаковката участникът посочва:наименование на участника, включително на участниците в обединението, когато е приложимо, наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалба по процедурата са съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва