Деловодна информация
00044ОПУ-Сливен
24-00-175 10/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
10/09/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0090 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура-Областно пътно управление Сливен 0006950890240
ул. Хаджи Димитър № 41
Сливен BG342 8801 България
инж. Митко Иванов +359 44622834
opu_sliven@api.bg +359 44622724

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Изграждане, ремонт и поддържане на републиканската пътна мрежа

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонтни дейности в РПС Твърдица към ОПУ Сливен
45200000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е ремонт на две покривни пространства с цел предотвратяване на рушенето на сградата . Ремонтът включва демонтаж на керемиди, дъсчена обшивка на покривите, покриване с керемиди;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
15000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

гр. Сливен

Настоящата обществена поръчка включва: Демонтаж на керемиди, разваляне на дъсчена обшивка по покриви, разваляне на покривна конструкция висяща, направа дъсчена обшивка за покриване при ремонти, направа покривна конструкция висяща, наковаване рендосани челни дъски при ремонт, мита бучарда по корнизи при ремонт, покриване було с глинени капаци при ремонти, почистване разтвор от дъски при ремонт на покриви, външна мазилка комини, покриване с "Марсилски" керемиди, обшивка поц. ламарина поли, улами и комини; покриване с битумизирана мушама върху готова дъсчена обшивка при ремонти, пердашена цим. замазка по подове 2 см., грундиране на плоскости за хидроизолация, хидроизолация от един пласт битомна мушама 3,5 кг./м2 с посипка на газопламъчно залепване; демонтаж на врати; доставка и монтаж врата, демонтаж на прозорци, уплатняване на дограма между зид и каса, доставка и монтаж на прозорци;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Офертата се представя на български език, в запечатана непрозрачна опаковка, по начин упомената в документацията.ОП се възлага въз основа на най-ниска цена, при критерий за възлагане, съгласно чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП;
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставя изискване за годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални и търговски регистри.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците. Изисква се участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност”. Изискването произтича от нормативен акт – чл.171, ал. 1 от ЗУТ и от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица и се доказва с представянето на заверено копие на застрахователната полицата.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

. Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Под „сходен предмет” се разбира дейности, свързани с поставка на хидроизолация.
Изискването се доказва с представянето на Списък от дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката на минимум 2 (два) обекта, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
Изисква се от участникът в процедурата да разполага с необходимия персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката от минимум 5 /пет/ лица, с необходимата квалификация и професионален опит, включващ най-малко:
• Технически ръководител – 1 (един) брой, който да е технически правоспособно лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с минимален 3 годишен професионален опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект
• Работници – 3 (три) броя. Лицата, които ще извършват дейностите по ремонта, трябва да притежават опит за извършване на подобен вид дейности.
• Координатор по безопасни и здравословни условия на труд - 1 (един) брой. Професионална област /квалификация/: професионална квалификация, свързана със строителството, да е участвал на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект.
Изискването се доказва с представянето на списък на персонала, с необходимата професионална компетентност, които ще отговарят за изпълнението на поръчката. Списъкът съдържа име, презиме и фамилия, длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, образование и професионален опит, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник.
Забележка: Възложителят не позволява едно и също лице да бъде посочено за повече от една позиция при критериите за подбор.
При подаване на оферта изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по европейски стандарт ISO 9001:2015 или еквивалентни сертификати с обхват сходен с предмета на обществената поръчка, предоставяни в страната или в други държави, издадени от органи, установени в други държави - членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват сходен с предмета на поръчката.
Съответствието с изискването се доказва с представянето на валидни сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието със съответния стандарт. Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.
Участникът да притежава валидна застрахователна полица "Професионална отговорност";


. Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Под „сходен предмет” се разбира дейности, свързани с поставка на хидроизолация.
Изискването се доказва с представянето на Списък от дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката на минимум 2 (два) обекта, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
Изисква се от участникът в процедурата да разполага с необходимия персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката от минимум 5 /пет/ лица, с необходимата квалификация и професионален опит, включващ най-малко:
• Технически ръководител – 1 (един) брой, който да е технически правоспособно лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с минимален 3 годишен професионален опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект
• Работници – 3 (три) броя. Лицата, които ще извършват дейностите по ремонта, трябва да притежават опит за извършване на подобен вид дейности.
• Координатор по безопасни и здравословни условия на труд - 1 (един) брой. Професионална област /квалификация/: професионална квалификация, свързана със строителството, да е участвал на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект.
Изискването се доказва с представянето на списък на персонала, с необходимата професионална компетентност, които ще отговарят за изпълнението на поръчката. Списъкът съдържа име, презиме и фамилия, длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, образование и професионален опит, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник.
Забележка: Възложителят не позволява едно и също лице да бъде посочено за повече от една позиция при критериите за подбор.
При подаване на оферта изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по европейски стандарт ISO 9001:2015 или еквивалентни сертификати с обхват сходен с предмета на обществената поръчка, предоставяни в страната или в други държави, издадени от органи, установени в други държави - членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват сходен с предмета на поръчката.
Съответствието с изискването се доказва с представянето на валидни сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието със съответния стандарт. Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.
Участникът да притежава валидна застрахователна полица "Професионална отговорност";
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, когато: 1.е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.108а, чл.159а-159г, чл.172, чл.192а, чл.194-217, чл.219-252, чл.253-260, чл.301-307, чл.321, 321а, и чл.352-353е от НК/чл.54, ал.1т.1 от зоп/, е осъден с влязла в сила присъда за престъпление, аналогично на тези по т.1, в друга държава членка или трета страна ( чл.54, ал.1, т.2 от ЗОП); - има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл.162, ал.2 т.1 от ДОПК и лихвите по тях към държавта или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения съгласно закнодателството на държаватау в която кандидатът или участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган (чл.54, ал.1т.3 от ЗОП);- е налице равнопоставеност в случаите по чл.44, ал.5 от ЗОП (чл.54, ал.1, т.4 ЗОП ) продължава на т. VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/10/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административната сграда на ОПУ-Сливен на адрес: гр. Сливен, ул. Хаджи Димитър № 41, етаж 2-ти, заседателна зала

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел III.2.2).установено е, че: - е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор (чл. 54, ал. 1, т. 5, буква „а“ от ЗОП); - не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор (чл. 54, ал. 1, т. 5, буква „б“ от ЗОП); - е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП); - налице са обстоятелствата по чл. 55, ал.1,т.1,т.3 и т.4 от ЗОП. Изпълнителят представя Гаранция за обезпечаване на изпълнението на договора в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва