Деловодна информация
00044Областно пътно управление Габрово
24-00-135 10/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
10/09/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0087 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура - Областно пътно управление Габрово 0006950890098
Христо Смирненски № 3
Габрово BG322 5300 България
Надежда Цанкова +359 66815059
opu_gb@abv.bg +359 66805996

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1311
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на републикански пътища

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Частичен ремонт на покрива на Административната сграда на ОПУ-Габрово”.
45261420      
Строителство

Дейностите включени в предмета са: Демонтаж стара изолация; Ремонт дилатационни фуги; Частично изкърпване на циментова замазка; Грундиране с битумен грунд; Направа хидроизолация - І-ви пласт без посипка; Направа хидроизолация - ІІ-ри пласт с посипка 4.5 кг/м?; Обшивка борд с поцинкована ламарина; Доставка и монтаж воронки; Подмяна /демонтаж, доставка и монтаж/ на водосточни тръби в подпокривно пространство; Ръчно натоварване строителни отпадъци и превоз с транспорт на 8 км.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4083.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45261420      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

област Габрово

Демонтаж стара изолация, Ремонт дилатационни фуги, Частично изкърпване на циментова замазка, Грундиране с битумен грунд, Направа хидроизолация - І-ви пласт без посипка, Направа хидроизолация - ІІ-ри пласт с посипка 4.5 кг/м?
Обшивка борд с поцинкована ламарина, Доставка и монтаж воронки, Подмяна /демонтаж, доставка и монтаж/ на водосточни тръби в подпокривно пространство, Ръчно натоварване строителни отпадъци и превоз с транспорт на 8 км.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4083.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се възлага въз основа на икономически най-изгодната оферта. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане: най-ниска цена, съгласно чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите /ЗКС/, за изпълнение на строежи от I-ва група, IV-та категория по смисъла на чл. 137, ал.1,т.4,б. "б" от ЗУТ, и да притежава удостоверение за тях, съгласно ЗКС или съответен регистър на държава -членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи изпълнение на строежи от съответната категория. При подаване на офертите, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки участниците, членове на обединението, подизпълнителите или третите лица. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието се доказва с представянето на заверен препис от валидно Удостоверение за вписване в Централният професионален регистър на строителя. При участие на обединения, които не са юридически лица, условието за регистрация трябва да е изпълнено за всяко от лицата - партньори в тях. За чуждестранни лица - аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството в държавата, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания по чл. 61 от ЗОП за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците за настоящата обществена поръчка. Участникът да има валидна застраховка "Професионална отговорност" . Изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки участниците, членове на обединението, подизпълнителите или третите лица. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието се доказва с представянето на валидна застрахователна полица за "Професионална отговорност".

Да има сключена застраховка "Професионална отговорност", съгласно чл. 171, ал.1 от ЗУТ. - представя се преди сключване на договора за възлагане на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Под „сходен предмет” се разбира дейности, свързани с направа на хидроизолация и обшивка борд с поцинкована ламарина. 2. Да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки/, в обхват приложим към предмета на поръчката, изданен от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация. При подаване на офертите, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки участниците, членове на обединението, подизпълнителите или третите лица. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, както и при сключване на договор ца изпълнение, съответствието с изискванията се доказва с представянето на :
Списък от дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификатпрез целия срок на изпълнение на договора.


1.Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, но не по-малко от три обекта. Да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки/, в обхват приложим към предмета на поръчката, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При сключване на договора изпълнителят представя гаранция за изпълнението в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност 30 дни след датата на изтичане на гаранц. с
рок, съгласно Наредба № 2/31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Р.България и мин. Гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти, в една от следните форми: 1.Парична сума в размер – 5 % от Общата цена на договора без ДДС преведена по сметка на Възложителя; 2.Безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение, издадена в полза на Възложителя, покриваща размер от 5 % от Общата цена на Договора без ДДС; 3. Застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава задълженията на Изпълнителя с покритие в размер на 5 % от Общата цена на Договора без ДДС, озобрена от Възложителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/10/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

15/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/10/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала в Областно пътно управление Габрово в гр. Габрово, ул. Христо Смирненски № 3, ет.3.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението или документацията за участие; За когото са налице основанията по чл.54, ал.1, чл. 55, ал.1,т.1, 3 и 4 от ЗОП и/или условията на чл. 107 от ЗОП; За когото е приложима забраната по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не е налице изключение по чл. 4 от същия закон; за който е налице несъответствие с чл. 101, ал. 9-11 от ЗОП; за когото е налице забраната по чл.69 от ЗПКОНПИ. Участниците могат да се възползват от възможността по чл. 56 от ЗОП, като представят мерки за надеждност. Възложителят отстранява участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право; не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта или обосновка не са приети, съгл. чл. 72, ал.3-5 от ЗОП; е свързано лице с друг участник в процедурата; е представил документи за участие, които не отговарят на изискванията на чл. 47, ал.1, ал.2 и ал. 3 от ППЗОП; е предложил цена за изпълнение, която надвишава прогнозната стойност на поръчката;

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби по процедурата са съгласно чл. 197, ал.1,т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва