Деловодна информация
00044
53-00 10/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
10/09/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0086 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция пътна инфраструктура - Областно пътно управление Пазарджик 0006950890055
бул. Александър Стамболийски № 20
Пазарджик BG423 4400 България
инж. Мария Петкова, Янка Бангеева +359 34444725
opu_pz@abv.bg +359 34443987

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1286


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1286
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, строителство и ремонт на републиканските пътища

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на ремонтни дейности на МТБ на обект: Административна сграда на РПС Велинград към ОПУ Пазарджик
45261000      
Строителство

Обществената поръчка включва изпълнението на строително–ремонтни работи по покрив 540 м2, в това число подмяна дървена покривна конструкция, подмяна керемиди, подмяна ламаринена обшивка и др.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
69500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Област Пазарджик, Община Велинград, гр. Велинград, ул. "Хан Аспарух" № 116, Районна пътна служба Велинград

Обществената поръчка включва изпълнението на следните основни строително – ремонтни работи:
-подмяна на дъсчена обшивка покрив, включително битумизирана мушама;
-частична подмяна дървена покривна конструкция;
-подмяна стрехи, челни дъски;
-боядисване на дървени повърхности;
-препокриване с марсилски керемиди, капаци по било;
-подмяна ламаринена обшивка, улуци, казанчета, водосточни тръби;
-вароциментова мазилка по комини;
-бетонови шапки за комини;
-демонтаж и монтаж гръмоотводна инсталация;
-фасадно скеле;
-извозване строителни отпадъци на депо;
-всички разходи свързани с горепосочените ремонтни дейности.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на изпълнение    45
Цена
55
II.2.6) Прогнозна стойност
69500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общ.поръчка се възлага по критерия „оптимално съотношение качество/цена“. Компл.оценка (КО) има макс.стойност 100 (сто) точки и се определя на база показателите: 1.Срок за изпълнение–П1-не по-малко от 15 кал.дни и не повече от 60 кал.дни, с макс.оценка 45 точки; 2.Ценово предложение–П2-не повече от 69 500 лв без вкл.ДДС, с макс.оценка 55 точки.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите /ЗКС/, за изпълнението на строежи V категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 5, б. „а“ от ЗУТ, и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите (ЗКС) или съответен регистър на държава-членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи за съответната категория строеж.
При подаване на офертите, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членове на обединението, подизпълнителите или трети лица.
Съгл.чл.67, ал.5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобр.провеждане на процедурата. В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на: Четливо заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, издадено на името на Изпълнителя (Участника/ците в Обединението), съгласно изискванията на ЗКС. При участие на обединения, които не са юридически лица, условието за регистрация трябва да е изпълнено за всяко от лицата – партньори в тях. За чуждестранни лица - аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството в държавата, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Уч-те да са реализирали мин.общ оборот в раз-р не по-малко от 50 000 лева (петдесет хиляди лв.) без ДДС, изчислен на база год-те обороти на уч-а, вкл-о мин.оборот в раз-р на 20 000 лева (двадесет хиляди лв.) без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Оборотите, следва да са реализирани през последните три приключили фин.години в зависимост от датата, на която уч.е създаден или е започнал дейността си.
2.Уч-те да притежават валидна застрах.„Професион.отговорност“ по чл.171, ал.1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Изискв.за ИФС на уч-те по т.1. и по т.2. се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от уч-те, членовете на обед-я, подизп-те или третите лица.
Съгл.чл.67, ал.5 от ЗОП, Възл-ят може да изисква по всяко време след отварянето на оф-те представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва инф-ята, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобр.провеждане на процедурата. В тези случаи, както и при сключв.на договор за изпълн.на поръчката, съотв.с изискването се доказва с представянето на:-удостоверения от банки;-доказателства за наличие на застраховка „Профес.отгов-ст", съгл.изискв-та на чл. 171 от ЗУТ и Нар.за условията и реда за задължит.застрах.в проектир.и строит-то;-годишните фин.отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгл.законод-то на държ., в която уч.е установен; -справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
3.Когато по основат.причина уч-к не е в състояние да представи поисканите документи, той може да докаже своето ИФС с помощта на всеки друг документ, който Възл.приеме за подходящ.


1.Уч-те да са реализирали мин.общ оборот в раз-р не по-малко от 50 000 лева (петдесет хиляди лв.) без ДДС, изчислен на база год-те обороти на уч-а, вкл-о мин.оборот в раз-р на 20 000 лева (двадесет хиляди лв.) без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Оборотите, следва да са реализирани през последните три приключили фин.години в зависимост от датата, на която уч.е създаден или е започнал дейността си.
2.Уч-те да притежават валидна застрах.„Професион.отговорност“ по чл.171, ал.1 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Уч.в процед.през последните 5 год.от датата на подаване на оф., да е изпълнил дейности по строит-во с предмет и обем, идент.или сходни с тези на общ.поръчка, но не по-малко от 2 обекта. Под „идент.или сходни с тези на обществената поръчка“ следва да се разбира строителна дейност по ремонти на покриви и укрепване на покривни конструкции. При подаване на оферта, съотв.с изискв-то се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от уч-те, членовете на обед-я, подизпълнит.или третите лица. Съгл.чл.67, ал.5 от ЗОП, Възлож.може да изисква по всяко време след отварянето на оф-те представяне на вс.или част от докум-те, чрез които се доказва инф-ята, посочена в ЕЕДОП, когато това е необх-о за законосъобр.провеждане на процедурата. В тези случаи, както и при сключв.на дог-р за изпълн-е на поръчката, съответств.с изискването се доказва с представянето на: Списък от дейности с предмет и обем, идент.или сходни с предмета на поръчката, придружен с удостов-я за добро изпълн-е, които съдържат стойн-тта, датата, на която е приключило изпълн-то, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормат.изискв-я.
2.Изисква се от уч.в процед.да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професион.компет-ст за изпълн-то на поръчката, вкл.най-малко: а/ ръков-л на екипа-един бр., с висше образ-е, да притежава профес.квалиф-я строит.инженер или еквивалентно, с най-малко три год.профес-лен опит в строит-то; б/ технич.ръков-л - 1 бр. технич.лице, отговарящо мин.на условията по чл. 163а от ЗУТ, с най-малко 3 год.профес.опит в строит-то и да е бил на подобна поз-я на поне 1 изпълнен обект; в/ лице, отговарящо за контрола по кач-то, с профес.опит най-малко 2 г. и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект; г/ лице, отговарящо за осигуряване на ЗБУТ с профес.опит най-малко 2 год., с профес.квалиф-я, свързана със строит-то, със завършен курс за КБЗ или еквивалент, да е бил на подобна по-я на поне един изпълнен обект.
Едно физическо лице може да изпълнява функциите за не повече от две позиции в офертата на един участник. При подаване на оферта изискв-то се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от уч-те, членовете на обед-я, подизп-те или третите лица. Съгл.чл.67, ал.5 от ЗОП, Възл.може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, както и при сключв.на дог., съотв-то с изискв.се доказва с представ.на: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръков-я състав, които ще отговарят за изпълн-то, съдържащ име, презиме и фамилия, длъжността, която ще изпълнява лицето, образ-е и профес.опит, както и докум., които доказват профес.компет-ст и опит на лицата.
3.Уч.трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгл.стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивал.сертификат. При подаване на оферта изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от уч-те, членовете на обед-я, подизп-те или третите лица. Съгл.чл.67, ал.5 от ЗОП, Възл.може да изисква по всяко време след отварянето на оф-те представ.на вс.или част от докум., чрез които се доказва инф-ята, посочена в ЕЕДОП, когато това е необх.за законосъобр.провежд.на процед-та. В тези случаи, както и при сключв.на дог.за изпълн-е на поръчката, съотв.с изискв-то се доказва с представ.на: Четливо заверено копие на валидни сертиф-и или документи удостов-щи процес на ресертиф-ия или еквивал.сертиф-и, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказ-ва за еквивалентни мерки за осигуряване на качество. Уч., определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълн. на дог., а когато е приложимо да прилагат еквивал.мерки.
4.Уч.да влага в строит-то строит.продукти, които отговарят на установ.за България техн.специф.


Уч.в процедурата през последните пет години от датата на подаване на оф., да е изпълнил дейности по строит-во с предмет и обем, идентични или сходни с тези на общ.поръчка, но не по-малко от два обекта. Под „идентичени или сходни с тези на обществената поръчка“ следва да се разбира строителна дейност по ремонти на покриви и укрепване на покривни конструкции.
Изисква се от участникът в процедурата да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко: а/ ръководител на екипа - 1 бр., с висше образование, да притежава професионална квалификация строителен инженер или еквивалентно, с най-малко 3 годишен професионален опит в строителството; б/ технически ръководител - 1 бр. техническо лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с най-малко 3 годишен професионален опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект; в/ лице, отговарящо за контрола по качеството, с професионален опит най-малко 2 години и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект; г/ лице, отговарящо за осигуряване на ЗБУТ с професионален опит най-малко 2 години, с професионална квалификация, свързана със строителството, със завършен курс за КБЗ или еквивалент, да е участвал на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект.
Уч.трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен сертификат.
Уч.да влага в строит-то строит.продукти, които отговарят на установените за България технич.специф-ии.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на ОП участник за когото са налице: основанията по чл.54 и чл.55, ал.1 от ЗОП; условията по чл. 107 от ЗОП; за когото не може да бъде извършена идентиф-я и проверка на идентиф-ята, чрез регламентир.в ЗМИП и Правилника за прилаг.му; ако след покана от Възлож-я откаже да удължи срока на валидност на оф-та; който не отговаря на постав-е критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в Обявл-то на ОП или докум-та за участие; който е представил оферта, която не отговаря на предварит.обявените усл-я на ОП. При сключване на договора за обществената поръчка, избраният Изпълнител представя Гаранция за обезпечаване изпълнението на договора, в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гар-я или под формата на застрах. в полза на Възл.,е със срок 30 дни след датата на изтичане на гаран-я срок, съгласнo Наредба №2 от 2003г.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/10/2019 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

бул. Александър Стамболийски № 20, гр. Пазарджик, административна сграда ОПУ Пазарджик

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Опаковката съдържа:
-опис на представените документи;
-документите по чл.39, ал.2 и ал.3, т.1 от ППЗОП;
-отделен, запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри”, по чл.39, ал.3, т.2 от ППОЗП, съдържащ:
1) Ценово предложение и
2) Количествено – стойностна сметка (КСС) с предлагани единични цени.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва