Деловодна информация
00044
24-00-153 09/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
09/09/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0083 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура - Областно пътно управление-Добрич 0006950890064
ул. Отец Паисий № 15
Добрич BG332 9300 България
Георги Йорданов Стратиев +359 58601185
opu_dobrich@api.bg +359 58601254

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, строителство, поддръжка и ремонт на републиканската пътна мрежа

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на помещение в административната сграда на ОПУ Добрич
45000000      
Строителство

Извършване на ремонтни дейности на МТБ на помещение в Административната сграда на ОПУ-Добрич. Дейности включени в предмета на настоящата обществена поръчка са:
•Демонтаж на изгнила облицовка по таван и стени;
•Разбиване на стена за оформяне на отвори врата и гише;
•Натоварване и извозване на строителни отпадъци;
•Демонтаж и монтаж на алуминиева дограма 3,50/2,50;
•Доставка и монтаж на врата и гише;
•Зидария на преградна стена;
•Направа на предстенна обшивка с GK 12.5 mm с вата 50 mm;
•Направа на окачен таван с GK 12.5 mm с вата 50 mm;
•Шпакловка и боядисване стени и тавани;
•Подмяна ел.инсталация;
•Доставка и монтаж ламинат на под;
•Доставка и монтаж осветителни тела;
•Доставка и монтаж охранителна ролетка тип „Оплетка“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр. Добрич, ул. Отец Паисий № 15 Административната сграда на ОПУ-Добрич

Извършване на ремонтни дейности на МТБ на помещение в Административната сграда на ОПУ-Добрич.Дейности включени в предмета на настоящата обществена поръчка са:
•Демонтаж на изгнила облицовка по таван и стени;
•Разбиване на стена за оформяне на отвори врата и гише;
•Натоварване и извозване на строителни отпадъци;
•Демонтаж и монтаж на алуминиева дограма 3,50/2,50;
•Доставка и монтаж на врата и гише;
•Зидария на преградна стена;
•Направа на предстенна обшивка с GK 12.5 mm с вата 50 mm;
•Направа на окачен таван с GK 12.5 mm с вата 50 mm;
•Шпакловка и боядисване стени и тавани;
•Подмяна ел.инсталация;
•Доставка и монтаж ламинат на под;
•Доставка и монтаж осветителни тела;
•Доставка и монтаж охранителна ролетка тип „Оплетка“.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най-изгодната оферта“. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „най-ниска цена“ по чл. 70, ал, 2, т. 1 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да е вписан в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите /ЗКС/, за изпълнение на строежи от V-та категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ, във връзка с чл. 10, ал. 2 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, а за участниците – чуждестранни лица – аналогичен регистър на държава-членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава - страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи за съответната категория строеж.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Изискването се доказва с представянето на: Четливо заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, издадено на името на Изпълнителя, съгласно изискванията на ЗКС. При участие на обединения, които не са юридически лица, условието за регистрация трябва да е изпълнено за всяко от лицата – партньори в тях. За чуждестранни лица – аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по - малък от 13 000 /тринадесет хиляди/ лева, без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.Съответствието с изискването се доказва с представянето на един или няколко от следните документи:
1. удостоверения от банки;
2. годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, или
3. справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст).
Изисква се участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност”. Изискването произтича от нормативен акт – чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Съответствието с изискването се доказва с представянето на: заверено копие на застрахователната полицата.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, на не по-малко от 2 (два) обекта.
Под „сходен предмет” се разбират дейности, свързани със строителни и монтажни работи на сгради или части от тях. Съответствието с изискването се доказва с представянето на: Списък от дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката на минимум 2 (два) обекта, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Изисква се от участника в процедурата да разполага с необходимия персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката от минимум 5 (пет) лица, с необходимата квалификация и професионален опит, включващ най-малко:
•Технически ръководител – 1 (един) брой, който да е технически правоспособно лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с минимален 3 годишен професионален опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект.
•Работници – 3 (три) броя. Лицата, които ще извършват дейностите по ремонта, трябва да притежават опит за извършване на подобен вид дейности.
•Координатор по безопасност и здраве – 1 (един) брой, който да е правоспособно лице с квалификация, професионален опит и техническа компетентност в областта на проектирането, строителството и безопасното и здравословно изпълнение на СМР, доказани съответно с диплома, лицензи, удостоверения или еквивалент - за чуждестранни лица, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, и да е участвал на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект.Съответствието с изискването се доказва с представянето на: Списък на персонала, с необходимата професионална компетентност, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. Списъкът съдържа име, презиме и фамилия, длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, образование и професионален опит.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедуарата участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП и може да отстрани участник, за когото са налице обст. по чл.55, ал. 1, т.1, т.3-т. 5 от ЗОП, по чл. 107 от ЗОП, по чл. 3, т.8 от Закона за иконом. отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и обст. по чл. 69 от ЗПКОНПИ. Отстранява се участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок, откаже да удължи срока на валидност на офертата си или ако представи оферта с прогнозна стойност, надвишаваща прогноз. стойност на поръчката, определена от Възложителя. Когато за участник е налице някое от основанията във вр. с личното му съст-е по чл. 56 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност. В случай че предприетите мерки са достатъчно, за да се гаранатира неговата надеждност,Възложителят не го отстранява.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/10/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/10/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ОПУ-Добрич - гр. Добрич, ул. Отец Паисий № 15, ет. 2

На отварянето могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, назовани в удостоверението за актуално състояние или упълномощени за това лица. Във втория случай се изисква да се представи нотариално заверено пълномощно за изпълнението на такива функции.Всички документи, свързани с предложението, следва да бъдат на български език. Ако в предложението са включени документи на чужд език, то следва да са придружени от превод на български език. Офертите могат да бъдат представени чрез пощенска или друга куриерска услуга, с препоръчана пратка с обратна разписка. Върху опаковката участникът посочва: наименование на участника, включително на участниците в обединението, когато е приложимо, наименование на поръчката за която участва, адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес.Опаковката включва документите по чл . 39, ал . 2 и ал . 3, т . 1 от ППЗОП,опис на представените документи, както и отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагани ценови параметри" , който съдържа ценовото предложение по чл . 39, ал . 3, т . 2 от ППЗОП и Количествено-стойностна сметка (Образец № 4.1. от Документацията за участие).
След влизане в сила на решението за избор на изпълнител, Възложителят сключва договор, при условие, че при подписване на договора, определният за изпълнител изпълни задължението по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, както и представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 (пет) % от Общата цена на договора без ДДС, със срок на валидност до изтичане на последния гаранционен срок, от определените такива в Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, който е 5 (пет) години, в една от следните форми: 1. парична сума; 2. безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение или 3. застраховка в ползва на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва