Деловодна информация
00044
24-00-353 05/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
05/09/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0082 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция пътна инфраструктура - Областно пътно управление Бургас 0006950890186
ул. Цариградска № 30
Бургас BG341 8000 България
Яна Николаева Михайлова +359 56893379
opuburgas@abv.bg +359 56844415

Интернет адрес/и

http://www.api.bg/index.php/bg/

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1304
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, строителство и ремонт на републиканските пътища

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на санитарни възли в административната сграда на ОПУ Бургас
45400000      
Строителство

Обществената поръчка включва изпълнението на строително–ремонтни работи на санитарните възли в административната сграда на ОПУ Бургас.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
17916.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Област Бургас, Община Бургас, гр. Бургас, ул. "Цариградска" №30

Обществената поръчка включва изпълнението на следните основни строително – ремонтни работи:
В сградата на ОПУ Бургас, на първи, втори, четвърти и пети етажи ще бъдат демонтирани старите клекала и ще бъдат поставени нови моноблокове подова замазка, доставка и монтаж на моноблок, подмяна канализация за връзка нов моноблок, настилка с теракот, демонтаж фаянс, фаянсова облицовка по стени, подмяна интериорни врати WC, изкърпване стени и тавани, латексово боядисване стени и тавани върху грапава мазилка - таван и стени пред заседателна зала, измазване около врати, доставка и монтаж на интериорни врати, в т.ч. демонтаж, доставка и монтаж, включително измазване около вратите, подмяна интериорни врати на WС.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
17916.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общ.поръчка се възлага по критерия „оптимално съотношение качество/цена“. Компл.оценка (КО) има макс.стойност 100 (сто) точки и се определя на база показателите: 1.Срок за изпълнение–П1-не по-малко от 15 кал.дни и не повече от 30 кал.дни, с макс.оценка 40 точки; 2.Ценово предложение–П2-не повече от 17916,66 лв без вкл.ДДС, с макс.оценка 60 точки.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът да е вписан в ЦПРС към КС в РБългария, съгл.чл.3, ал.2 от ЗКС, за строежи IV категория по смисъла на чл.137, ал.1, т.4, б.„б“ от ЗУТ.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на:
Четливо заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, издадено на името на Изпълнителя (Участника/ците в Обединението), съгласно изискванията на ЗКС. При участие на обединения, които не са юридически лица, условието за регистрация трябва да е изпълнено за всяко от лицата – партньори в тях. За чуждестранни лица - аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството в държавата, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Уч-те да са реализирали мин. оборот в раз-р на 15 000 лева (петнадесет хиляди лв.) без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Оборотът следва да е реализиран през последните три приключили фин.години в зависимост от датата, на която уч.е създаден или е започнал дейността си.
2.Уч-те да притежават валидна застрах.„Професион.отговорност“ по чл.171, ал.1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Изискването за икономическото и финансовото състояние се доказва с представянето на:
-удостоверения от банки;
-доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност";
-годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която уч.е установен;
-справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.


1.Уч-те да са реализирали мин.оборот в раз-р на 15 000 лева (петнадесет хиляди лв.) без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Оборотът следва да е реализиран през последните три приключили фин.години в зависимост от датата, на която уч.е създаден или е започнал дейността си.
2.Уч-те да притежават валидна застрах.„Професион.отговорност“ по чл.171, ал.1 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Уч.през последните три години от датата на подаване на оф., да е изпълнил дейности по строит-во с предмет и обем, идентични или сходни с тези на общ.поръчка, но не по-малко от два обекта. Под „дейности по строителство с предмет и обем, идентичени или сходни с тези на обществената поръчка“ следва да се разбира строителна дейност по ремонти на сгради и/или части от тях, в чийто обем са включени основните дейности от настоящата ОП. Доказва се с представянето на списък от дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Уч.да разполага с персонал и с ръков.състав с опред.професион.компет-ст, вкл.най-малко: а/ ръководител на екипа - 1 бр., с висше образование, да притежава професионална квалификация строителен инженер или еквивалентно, с най-малко 3 год.профес.опит в строит-то; б/ технически ръководител - 1 бр. техническо лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с най-малко 3 год.профес.опит в строит-то и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект; в/ лице, отговарящо за контрола по качеството, с професионален опит най-малко 2 години и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект; г/ лице, отговарящо за осигуряване на ЗБУТ с професионален опит най-малко 2 години, с професионална квалификация, свързана със строителството, със завършен курс за КБЗ или еквивалент, да е участвал на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект. Доказва се с представянето на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, съдържащ име, презиме и фамилия, длъжността, която ще изпълнява лицето, образование и професионален опит, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
3.Уч.да прилага определени мерки за опазване на околната среда. Доказва се с представянето на списък на мерките за опазване на околната среда при изпълнението на поръчката, които ще се прилагат от участника.
4.Уч.да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен сертификат. Доказва се с представянето на четливо заверено копие на валидни сертификати или документи удостоверяващи процес на ресертификация или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество.
5.Когато уч.се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
6.Уч-те посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. В този случай участниците трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения.
7.Когато уч-к е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информацията по чл.67, ал.1 от ЗОП.
8.Уч.да влага в строит.то строит.продукти, които отговарят на установените за България технич.специф-ии.


1.Уч.през последните три години от датата на подаване на оф., да е изпълнил дейности по строит-во с предмет и обем, идентични или сходни с тези на общ.поръчка, но не по-малко от два обекта. Под „дейности по строителство с предмет и обем, идентичени или сходни с тези на обществената поръчка“ следва да се разбира строителна дейност по ремонти на сгради и/или части от тях, в чийто обем са включени основните дейности от настоящата ОП. Доказва се с представянето на списък от дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Уч.да разполага с персонал и с ръков.състав с опред.професион.компет-ст, вкл.най-малко: а/ ръководител на екипа - 1 бр., с висше образование, да притежава професионална квалификация строителен инженер или еквивалентно, с най-малко 3 год.профес.опит в строит-то; б/ технически ръководител - 1 бр. технически правоспособно лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с най-малко 3 год.профес.опит в строит-то и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект; в/ лице, отговарящо за контрола по качеството, с професионален опит най-малко 2 години и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект; г/ лице, отговарящо за осигуряване на ЗБУТ с професионален опит най-малко 2 години, с професионална квалификация, свързана със строителството, със завършен курс за КБЗ или еквивалент, да е участвал на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект. Доказва се с представянето на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, съдържащ име, презиме и фамилия, длъжността, която ще изпълнява лицето, образование и професионален опит, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
3.Уч.да прилага определени мерки за опазване на околната среда. Доказва се с представянето на списък на мерките за опазване на околната среда при изпълнението на поръчката, които ще се прилагат от участника.
4.Уч.да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен сертификат.
5.Уч.да влага в строит-то строит.продукти, които отговарят на установените за България технич.специф-ии.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на ОП участник за когото са налице: основанията по чл.54 и чл.55, ал.1 от ЗОП; условията по чл. 107 от ЗОП; за когото не може да бъде извършена идентиф-я и проверка на идентиф-ята, чрез регламентир.в ЗМИП и Правилника за прилаг.му; ако след покана от Възлож-я откаже да удължи срока на валидност на оф-та; който не отговаря на постав-е критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в Обявл-то на ОП или докум-та за участие; който е представил оферта, която не отговаря на предварит.обявените усл-я на ОП. При сключване на договора за обществената поръчка, избраният Изпълнител представя Гаранция за обезпечаване изпълнението на договора, в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гар-я или под формата на застрах. в полза на Възл.,е със срок 30 дни след датата на изтичане на гаран-я срок, съгласнo Наредба №2 от 2003г.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/10/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

ул. Цариградска № 30, гр. Бургас, административна сграда на ОПУ Бургас, ет.1, стая №103

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Опаковката съдържа:
-опис на представените документи;
-документите по чл.39, ал.2 и ал.3, т.1 от ППЗОП;
-отделен, запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри”, по чл.39, ал.3, т.2 от ППОЗП, съдържащ:
1) Ценово предложение и
2) Количествено – стойностна сметка (КСС) с предлагани единични цени.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва