Деловодна информация
00307
16.00-155 04/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00307-2019-0035 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Козлодуй 000193250
ул. Христо Ботев № 13
Козлодуй BG313 3320 България
Ирена Кирилова-Попова, директор на Дирекция Национални програми, международни проекти и обществени поръчки +359 97385865
op.ob.kozloduy@gmail.com +359 97380183

Интернет адрес/и

http://www.kozloduy.bg/

https://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy,13306
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител на СМР по проект: „Благоустрояване на пространството източно от читалище „Христо Ботев”, гр. Козлодуй (реконструкция на парка на ул. „Христо Ботев”)... Продължава в Раздел II.1.4)
45112711      
Строителство

Продължава от Раздел II.1.1) … и обновяване на парк в централната част на село Гложене, община Козлодуй” разделена на две обособени позиции”.
Предметът на поръчката обхваща извършване на СМР, вкл. доставка и монтаж на градско обзавеждане на следните обекти: „Благоустрояване на пространството, разположено източно от Читалище „Христо Ботев” - УПИ I, кв. 182 в гр. Козлодуй” – ОП1 (площ на обекта 6890м2) и „Благоустрояване на площадно пространство с плочи и правоъгълни зелени площи тип клоцове пред входа на сградата на Кметството и от страната към ул. „Христо Ботев“ в с. Гложене” – ОП2 (площ на обекта 2510,73м2). Основна цел е чрез предвидените дейности по обновяване и благоустройство на мрежите от площи за широко обществено ползване да се създаде привлекателна градска среда на територията на община Козлодуй.
Подробно описание е представено в приложената към документацията техническа спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
730276.07      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Благоустрояване на пространството, разположено източно от Читалище „Христо Ботев” - УПИ I, кв. 182 в град Козлодуй” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112711      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Козлодуй, община Козлодуй, област Враца

Предметът на обособената позиция обхваща извършване на СМР, включително доставка и монтаж на градско обзавеждане на обект „Благоустрояване на пространството, разположено източно от Читалище „Христо Ботев” - УПИ I, кв. 182 в град Козлодуй” с площ 6890м2.
Основна цел е чрез предвидените дейности по обновяване и благоустройство на мрежите от площи за широко обществено ползване да се създаде привлекателна градска среда на територията на община Козлодуй.
Освен предвидените ремонтни дейности при изпълнението на дейността, е включена и доставка и монтаж на елементи от градското обзавеждане – пейки, кошчета, питейни фонтанки, табели и др. Предвидено е и изграждане на детска площадка. При изпълнението предмета на обособената позиция, ще бъдат изпълнени СМР по следните части от одобрения работен проект:
- Част Архитектурно строителна;
- Конструктивна част;
- Архитектурна част;
- Част Геодезия;
- Част ВиК инсталации;
- Част Автоматизирана подземна поливна система;
- Част Електроинсталации;
- Част Паркоустройство и благоустройство;
- Доставка на градско обзавеждане.
Подробно описание на изискванията, свързани с изпълнението на обществената поръчка по съответната обособена позиция е представено в приложената към документацията техническа спецификация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
420313.23      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка се финансира по ДБФП BG06RDNP001-7.006-0052-С01/14.05.2019 г. за изпълнението на проект № BG06RDNP001-7.006-0052 (от ИСУН) по ПРСР 2014-2020 г.

Прогнозната ст-ст е макс. финансов ресурс, който възложителят може да осигури. Ще бъде отстранен от участие в процедурата участник, предложил цена, по висока от прогнозната ст-ст по съответната обособена позиция, вкл. участник, представил техническо предложение, което не отговаря на изискванията на възложителя.

II.2) Описание 1

„Благоустрояване на площадно пространство с плочи и правоъгълни зелени площи тип клоцове пред входа на сградата на Кметството и от страната към ул. „Христо Ботев“ в с. Гложене” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112711      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

с. Гложене, община Козлодуй, област Враца

Предметът на обособената позиция обхваща извършване на СМР, включително доставка и монтаж на градско обзавеждане на обект „Благоустрояване на площадно пространство с плочи и правоъгълни зелени площи тип клоцове пред входа на сградата на Кметството и от страната към ул. „Христо Ботев“ в с. Гложене” с площ 2510,73 м2.
Основна цел е чрез предвидените дейности по обновяване и благоустройство на мрежите от площи за широко обществено ползване да се създаде привлекателна градска среда на територията на община Козлодуй.
При изпълнението предмета на обособената позиция, ще бъдат изпълнени СМР по следните части от одобрения работен проект:
- Част Вертикална планиравка;
- Ландшафтна архитектура;
- Алейно осветление;
- Доставка на градско обзавеждане.
Подробно описание на изискванията, свързани с изпълнението на обществената поръчка по съответната обособена позиция е представено в приложената към документацията техническа спецификация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
309962.84      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка се финансира по ДБФП BG06RDNP001-7.006-0052-С01/14.05.2019 г. за изпълнението на проект № BG06RDNP001-7.006-0052 (от ИСУН) по ПРСР 2014-2020 г.

Прогнозната ст-ст е макс. финансов ресурс, който възложителят може да осигури. Ще бъде отстранен от участие в процедурата участник, предложил цена, по висока от прогнозната ст-ст по съответната обособена позиция, вкл. участник, представил техническо предложение, което не отговаря на изискванията на възложителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за четвърта група, четвърта категория строежи, в съответствие с Правилник за реда на вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
Изискването важи и за двете обособени позиции.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: Участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в ЦПРС, както и номера на Удостоверението за вписване и датата на валидност, вкл. ако е приложимо уеб адрес, в случай че документът е наличен в електронен формат, издаващият го орган или служба и точното позоваване на документа, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от четвърта група, четвърта категория и талон към него или декларация, или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон, за участниците – чуждестранни лица, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот в размер на 600 000.00 лв. за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Изискването се прилага по отношение на всяка отделна позиция.
2. Участникът следва да има валидна застраховка „Професионална отговорност”, съгласно чл. 171 от ЗУТ, с лимит на отговорността съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектите, предмет на поръчката са четвърта група, четвърта категория строежи).
Важи и за двете обособени позиции.


1. Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот в размер на 600 000.00 лв. за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т. 1а) от ЕЕДОП.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 и 4 от ЗОП, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация.
2. Участникът следва да има валидна застраховка „Професионална отговорност”, съгласно чл. 171 от ЗУТ, с лимит на отговорността съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектите, предмет на поръчката са четвърта група, четвърта категория строежи).
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т. 5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност”, както и номер и валидност на същата, вкл. ако е приложимо уеб адрес, в случай че документът е наличен в електронен формат, издаващият го орган или служба и точното позоваване на документа.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП , чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация или еквивалентни документи за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени.
Забележка: Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата поне една дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват сходен с предмета на поръчката (строителство). Важи и за 2те об. поз.
Уточнение: Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област, или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Важно: При подаване на оферта участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като посочи лицата от ръководния екип, които ще изпълняват поръчката в това число:
- Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
- Професионална/Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);
- Специфичен опит - (участие в съответното експертно качество в обект, сходен с предмета на поръчката).
Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Първи национален план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл. 59 „Прозрачност” от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации. Еквивалентно образование или еквивалентна специалност са придобито образование или специалност приравнени към изисканите. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от изисканите специалности. Тежестта за доказване на еквивалентността е на участника.


Участникът следва:
1. Да е изпълнил през последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата поне 1 дейност с предмет и обем, идент. или сх. с предм. на поръчката. Под „дейност с предмет и обем, идент. или сх. с предм. на поръчката”, да се разбира СМР по изгр. и/или реконстр. и/или ремонт на площадно пространство и/или озеленена площ и/или парково пространство, с площ мин:
За ОП1-6800м2.
За ОП2-2500м2.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: Участникът попълва Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП, като предостави инф. за изп. стр. с предмет и обем, идент. или сх. с предм. на поръчката, с посочване на СМР, площ на обекта, стойността, датата, на която е прикл. изп. и мястото на изп., вкл. ако е приложимо уеб адрес, в случай че документ за добро изп. е наличен в Е-формат, издав. го орган или служба и точното позоваване на док.
ДОКАЗВАНЕ: При усл. на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП - док. по чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП.
2. Да прилага с-ма за управл. на качеств., съгл. БДС EN ISO 9001:2015 или екв., с обхват сх. с предм. на поръчката (строителство).
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: Участникът попълва Част IV, раздел Г от ЕЕДОП, като посочи мин: вид и № на сертиф., обхват, ср. на валид., вкл. ако е приложимо уеб адрес, в случай че съотв. док. е на разположение в Е-формат, издав. го орган или служба и точното позоваване на док.
ДОКАЗВАНЕ: При усл. на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП - Заверено копие на валид. сертификат за внедрена сист. за управл. на качеств.
3. Да разполага с персонал и/или с ръководен състав с опр. профес. компетентност за изп. на поръчката:
ЗА ОП 1:
-Техн. ръководител (1бр.)–техн. правоспособно лице, съгл. чл.163а, ал.2 от ЗУТ или екв. по реда на чл.163а, ал.3 от ЗУТ за чуждестр. лица;
-Инж. геодезист (1бр.)–висше образов. с ОКС мин. „бакалавър” или екв., спец. „Геодезия” или екв. (когато образов. е придобито в чужбина).
-Инж. конструктор (1бр.)–висше образов. с ОКС мин. „бакалавър” или екв., спец.„ПГС” или „Строителство на сгради и съоръжения” или екв. (когато образов. е придобито в чужбина).
-Спец. за контрол на качеството/отговорник по качеството (1 бр.)-да притежава валид. док. за преминато обучение за контрол в/у качеств. на изп. на строителството, за съотв. на влаганите в строежите стр. продукти със съществ. изискв. за безопасност или екв.
-Експерт по безопасност и здраве в стр. (1 бр.)-да притежава валид. удостоверение за ДЛ по безопасност и здраве в стр., съгл. Наредба № РД-07-2/16.12.2009г. за УРППОИРСПОЗБУТ или екв. док.
ЗА ОП2:
-Техн. ръководител (1бр.)–техн. правоспособно лице, съгл. чл. 163а, ал.2 от ЗУТ или екв. по реда на чл.163а, ал.3 от ЗУТ за чуждестр. лица;
-Инж. озеленяване (1бр.)– висше образов. с ОКС мин. „бакалавър” или екв., спец. „Ландшафтна архитуктура” или екв. (когато образов. е придобито в чужбина).
-Спец. за контрол на качеството/отговорник по качеството (1 бр.)-да притежава валид. док. за преминато обучение за контрол в/у качеств. на изп. на строителството, за съотв. на влаганите в строежите стр. продукти със съществ. изискв. за безопасност или екв.
-Експерт по безопасност и здраве в стр. (1 бр.)-да притежава валид. удостоверение за ДЛ по безоп. и здраве в стр., съгл. Наредба № РД-07-2/16.12.2009г. за УРППОИРСПОЗБУТ или екв. док.
СПЕЦИФИЧЕН ОПИТ - Всеки 1 от експертите в екипа по ОП1 и ОП2 следва да е взел участие в съотв. експертно качество, за което е предложен, в изп. на мин. 1 обект с предмет сх. с предм. на поръчката. Под „обект с предмет сх. с предм. на поръчката” следва да се разбира СМР по изгр. и/или реконстр. и/или ремонт на площадно пространство и/или озеленена площ и/или парково простр.
Следва да бъдат предложени различни лица за вс. 1 длъжност от екипа за изп. по съотв. об. позиция. В случай, че участник подава оферта за повече от 1 об.поз., е необх. да бъдат предложени разл. лица за изп. на отделните об. поз.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: Участникът попълва Част IV, раздел В, т.6) от ЕЕДОП.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП-док. по чл.64,ал.1,т.6 от ЗОП
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договор по съответната обособена позиция, участникът определен за изпълнител следва да представи:
- документи, съгласно чл.112, ал.1, т. 2 от ЗОП (представят се и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива);
- Гаранция за изпълнение в размер на 3% от ст-та на дог. без ДДС.
- заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено, когато участникът, опред. за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица;
- декларации по ЗМИП, съгл. приложените към документацията образци - №7, №8 и №9. Образец №9 е приложим, когато в Образец №8 е посочено, че лицето попада в категориите на чл. 36, ал. 2 и 5 от ЗМИП;
В случаите на чл. 112, ал. 1, т. 2-4 от ЗОП възложителят спазва разпоредбата на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

22/03/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/09/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Козлодуй, ул. Христо Ботев № 13, Заседателна зала на Община Козлодуй

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, което отговаря на условията на чл.10, ал.1 ЗОП и изискванията на възложителя.
Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, чл. 55, ал.1, т.1 и т. 3 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон, обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и участник:
-предл. срок за изп. по-голям от макс. допустимия, съгл. документацията.
- чието техн. предложение не отговаря на изискванията на възложителя;
- предложил цена за изп. по-висока от прогнозната стойност по съотв. об поз.;
- допуснал разминаване/несъотв./грешка при изчисленията в ценовото предложение и/или приложенията към него;
- който след покана от Възложителя не удължи или не потвърди срока не валидност на офертата си.
Ако за участник са налице някое от посочените основания за отстраняване по чл.54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 3 от ЗОП, той има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират надеждността му, въпреки наличието на съотв. основание за отстраняване.
Офертите на участниците трябва да са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната или в държавата, където трябва да се предоставят услугите и които са приложими. Неспазването на посоченото условие води до отстраняване.
Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката или ще ползва ресурсите на трети лица, съотв. изисквания се прилагат и по отношение на подизпълнителите и третите лица.
Документите, доказващи липсата на основания за отстраняване са посочените в чл. 58 ЗОП и се представят от участника избран за изпълнител преди сключване на договор за обществена поръчка. Възложителят може да изисква от участниците, по всяко време след отваряне на офертите, да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необх. за законосъобразното провеждане на процедурата.
Оферта може да бъде подадена за една или за всички об. позиции. В случай, че участник желае да представи оферта за повече от една об. позиция в опаковката по чл. 47, ал. 2, от ППЗОП се представят поотделно комплектувани документи по чл. 39, ал. 3, т. 1 от ППЗОП и отделни непрозрачни пликове с надпис „Предлагани ценови параметри”, с посочване на позицията, за която се отнасят. При подаване на офертата, участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ електронен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.
Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя по съотв. об.поз. ще се извършва при спазване на реда и условията, посочени в проекта на договора по съотв. об. поз.
С подаването на офертите се счита, че участниците се съгласяват с вс. условия на възложителя, в. т.ч. с опр. от него срок на валидност на офертите и с проекта на договора.
Участниците могат да получат необх. инф. за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в РБ и относими към предмета на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
НАП:
Тел: 0700 18 700;
Е-адрес: www.nap.bg
Относно задълженията, опазване на околната среда:
МОСВ
Инф. център на МОСВ:
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67
Тел: 02/ 940 6331 всеки работен ден от 14:00 ч. до 17:00 ч.
Е-адрес: http://www.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
МТСП:
Е-адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Тел: 02/8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва