Деловодна информация
00689
0400-391 03/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00689-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тунджа 000970457
пл. Освобождение №1
Ямбол BG343 8600 България
Галина Иванова - Директор на Дирекция Обществени поръчки +359 46684305
contracts@tundzha.net +359 46661574

Интернет адрес/и

www.tundzha.net

http://87.126.141.18:8080/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://87.126.141.18:8080/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=T11%2fHw2d0qQ%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Тунджа 000970457
пл. Освобождение №1
Ямбол BG343 8600 България
Гергана Димитрова - Деловодител +359 46684209
contracts@tundzha.net +359 46661574

Интернет адрес/и

www.tundzha.net

http://87.126.141.18:8080/frmAOP.aspx

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на СМР във връзка с изпълнение на проект „Изграждане и рехабилитация на улици в населените места на Община „Тунджа“, финансиран по подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването....
45220000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на СМР в рамките на проект „Изграждане и рехабилитация на улици в населените места на Община „Тунджа“, ДБФП №BG06RDNPOO1-7.001-0019-C01 от 22.05.2019 г., финансиран по подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г.“, по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция 1 „Основен ремонт / рехабилитация на ул. „Търговска“ от О.Т. 9 до О.Т. 130, с.Бояджик“
Обособена позиция 2 „Основен ремонт / рехабилитация на ул. „Георги Дражев“ от О.Т. 22 до О.Т. 133, с.Веселиново“
Обособена позиция 3 „Изграждане на ул. „Васил Левски“ от О.Т.190 до О.Т.532, с. Роза“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1113242.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Основен ремонт/рехабилитация на ул. „Търговска“ от О.Т. 9 до О.Т. 130, с. Бояджик“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233221      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

По Обособена позиция 1 – строителството ще се изпълнява на ул. „Търговска“ от О.Т. 9 до О.Т. 130, с. Бояджик, Община „Тунджа“;

В инвестиционния проект за Обособена позиция 1 е предвидено изпълнение на строително - монтажни работи за основен ремонт/рехабилитация на ул. „Търговска“ от О.Т. 9 до О.Т. 130, с. Бояджик, с дължина - 859.10 л.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
303283.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Изграждане и рехабилитация на улици в населените места на Община „Тунджа“, ДБФП №BG06RDNPOO1-7.001-0019-C01 от 22.05.2019 г., финансиран от ПРСР 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

„Основен ремонт/рехабилитация на ул. „Георги Дражев“ от О.Т. 22 до О.Т. 133, с. Веселиново“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

По Обособена позиция 2 – строителството ще се изпълнява на ул. „Георги Дражев“ от О.Т. 22 до О.Т. 133, с. Веселиново, Община „Тунджа“;

В инвестиционния проект за Обособена позиция 2 е предвидено изпълнение на строително - монтажни работи за основен ремонт/рехабилитация на ул. „Георги Дражев“ от О.Т. 22 до О.Т. 133, с. Веселиново“, с дължина – 523.40 л.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
238530.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Изграждане и рехабилитация на улици в населените места на Община „Тунджа“, ДБФП №BG06RDNPOO1-7.001-0019-C01 от 22.05.2019 г., от ПРСР 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

„Изграждане на ул. „Васил Левски“ от О.Т.190 до О.Т.532, с. Роза“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

По Обособена позиция 3 – строителството ще се изпълнява на ул. „Васил Левски“ от О.Т.190 до О.Т.532, с. Роза, Община „Тунджа“.

В инвестиционния проект за Обособена позиция 3 е предвидено изпълнение на строително - монтажни работи за изграждане на ул. „Васил Левски“ от О.Т.190 до О.Т.532, с. Роза“, с дължина – 568.20 л.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
571428.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Изграждане и рехабилитация на улици в населените места на Община „Тунджа“, ДБФП №BG06RDNPOO1-7.001-0019-C01 от 22.05.2019 г., от ПРСР 2014 - 2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да бъдат вписани за изпълнение на строежи Втора група, Четвърта /или по-висока/ категория строежи в централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и да имат издадено удостоверение от камарата на строителите, придружено с валиден талон по чл.23, ал.1 от ПРВВЦПРС, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на оферта участниците декларират годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност в ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, Раздел А: Годност.
При участие на обединение изискването се отнася до лицата в него, които ще извършват дейностите по строителство.
За повече информация: http://register.ksb.bg/.
Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, изискването за годност /правоспособност/ за упражняване на професионална дейност се доказва с представянето на: Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи.
Преди сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП участникът определен за изпълнител представя заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС към камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта (четвърта група, втора категория) или за по-висока категория строежи от същата група, придружено с валиден талон по чл.23, ал.1 от ПРВВЦПРС.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, съобразно изискванията на чл.112, ал.1, т.4 ЗОП, вр. чл.29 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, същият следва да извърши регистрация и представи заверено копие на валидно удостоверение по чл.29, ал.4 от ПРВВЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта или за по-висока категория строежи от същата група.*Изискванията относно годността за упражняване на професионална дейност и вписването в професионални регистри са относими за трите обособени позиции.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строеж – четвърта или по-висока категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителствата, а за чуждестранни лица от държава членка на Европейския съюз, или от друга държава – страна по Споразумението за Европейски икономическо пространство, което се установява на територията на Република България – еквивалентна застраховка или гаранция съгласно чл.171а от ЗУТ.
За съответствието с критерия за подбор, Участниците предоставят информация, като попълват част IV „Критерий за подбор“ буква „Б“, т.5 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се прави точно позоваване на документа, в т.ч. номер, застраховател/издател, срок на застраховката и минимална застрахователна сума.
Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява СМР, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.При участие на подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата, съгл. чл.66, ал.2 от ЗОП.Ако участникът се позовава на капацитета на трети лица, същите следва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата, съгл. чл.65, ал.4 от ЗОП.В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, обстоятелството се доказва с документи съгласно чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност” – заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност”, а за чуждестранни лица от държава членка на Европейския съюз или от друга държава – страна по Споразумението за Европейски икономическо пространство, което се установява на територията на Република България – еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз или в страна по Споразумението за Европейски икономическо пространство.Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.*Изискванията относно икономическото и финансово състояние са относими за трите обособени позиции.


Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строеж – четвърта или по-висока категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителствата, а за чуждестранни лица от държава членка на Европейския съюз, или от друга държава – страна по Споразумението за Европейски икономическо пространство, което се установява на територията на Република България – еквивалентна застраховка или гаранция съгласно чл.171а от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

В съответствие с чл.63,ал.1 от ЗОП Възложителят определя следните критерии:1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем,идентичен или сходен с предмета на обособената позиция през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.При подаване на офертата, за съответствието с критерия за подбор, участниците представят информация като попълват част IV „Критерии за подбор“, буква В, т.1а от ЕЕДОП с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълнените дейности.В случаите по чл.67, ал.5 и чл.112,ал.1, т.2 от ЗОП,обстоятелството се доказва със Списък по чл.64,ал.1,т.1 от ЗОП на строителството,идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години,считано до датата на подаване на офертата – Образец №10, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността,датата на която е приключило изпълнението,място,вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.2.Участникът следва да разполага с инструменти,съоръжения и техн. оборудване, необходими за изпълнение на съответната обособена позиция.При подаване на офертата,за съответствието с критерия за подбор,участниците представят информация като попълват част IV „Критерии за подбор“, буква „В“, т.9 от ЕЕДОП.Съгласно чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП, обстоятелството се доказва с документи, съгласно чл.64,ал.1,т.9 от ЗОП–Декларация по чл.64,ал.1,т.9 от ЗОП за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката–Образец №11.3.Участникът следва да прилага системи за управление на качеството и системи или стандарти за опазване на околната среда.При подаване на офертата, за съответствие с критерия за подбор, участниците представят информация, като попълват ЕЕДОП, Част IV, буква „Г“, като се посочи дали съответните документи са на разположение в електронен формат, посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документите за регистрация и точното позоваване на документа, обхват на регистрацията и периода на валидност.Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки,както и други док-ва за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.Съгласно чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП, обстоятелството се доказва с документи в съответствие с изискванията на чл.64, ал.2 – ал.8 от ЗОП – валидни сертификати за Система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент и система за управление на околната среда, съгласно стандарта EMAS и/или БДС EN ISO 14001:2015 или еквиваленти с обхват в съответствие с предмета на поръчката.4.Участникът следва да разполага с екип от технически лица, които да бъдат ангажирани с изпълнението на СМР.При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с поставеното изискване като попълва ЕЕДОП, Част IV, буква „В“, т.2, като посочи:* имената на лицата от техническия екип;*заеманата при изпълнение на обществената поръчка позиция (технически ръководител или др.) съобразно изискванията на възложителя;*за екипа от технически лица да бъде посочено образованието и/или професионалната квалификация съобразно изискванията на възложителя, в т.ч. да се опишат документите, които ги доказват (№ на документ/година и учебно заведение);*професионален опит– обект сходен с предмета на поръчката, при изпълнението на който е ръководител, за предложения технически ръководител.В случаите на чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП поставените изисквания се доказват с представянето на:Списък по чл.64, ал.1, т.3 от ЗОП на техническите лица, с които участника, ще разполага за изпълнение предмета на поръчката– Образец №12.

По т.1 -Под „дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обособената позиция”,следва да се разбират „изпълнени строителни дейности (на един или няколко обекта),свързани с изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на улици и/или пътища с дължина не по – малко от 500 л.м.“.*Изискванията по т.1 са относими за трите обособени позиции. По т.2 участникът да разполага:За Обособена позиция 1 и Обособена позиция 2 минимум с:Багер–1бр.;Самосвал–2 бр.;Вибрационен валяк – 1 бр.;Валяк с гумени бандажи – 1 бр.;Фугорез–1 бр.;Асфалтополагаща машина–1 бр.;Ръчна трамбовка–1 бр.;Гудронатор – 1бр.;Пътна фреза – 1бр.За Обособена позиция 3 минимум с: - Багер – 1 бр.;Самосвал – 2 бр.;Вибрационен валяк – 1 бр.;Валяк с гумени бандажи – 1 бр.;Асфалтополагаща машина – 1 бр.;Грейдер – 1 бр.;Ръчна трамбовка – 1 бр.;Гудронатор – 1бр.По т.3- Система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент;-Система за опазване на околната среда EMAS и/или БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент.*Изискванията по т.3 са относими за трите обособени позиции.По т.4 - екип от технически лица,които да бъдат ангажирани с изпълнението на СМР, минимум както следва:технически ръководител, който да отговаря на изискването на чл.163а, ал.4 от ЗУТ и да е ръководил изпълнението на най – малко 1 обект сходен с предмета на поръчката;Експерт - Координатор по безопасност и здраве(КБЗ)-притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгл. Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно.*Функцията на Експерт–КБЗ може да бъде съвместявана,от друго лице в екипа,в случай, че отговаря на съответните условия.Изискванията по т.4 са относими за трите обособени позиции.*В случай че, участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП.*При участие на подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата, съгл. чл.66, ал.2 от ЗОП.*Ако участникът се позовава на капацитета на трети лица, същите следва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата, съгл. чл.65, ал.4 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният за изпълнител участник обезпечава изпълн.на договора с гаранция,която е 5% от стойността на договора за съотв.обособена позиция.Изпълнителят представя Гаранция за аванс.предоставени ср-ва преди превеждане на аванс,в р-р на сумата на аванса.Гаранциите се представят в една от следните форми:1.парична сума;2.банкова гаранция в полза на Община„Тунджа”;3.застраховка,която обезпечава изпълнението,чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.Уч-кът определен за изпълнител,избира сам формата на гаранциите.Условията и сроковете за задържане,усвояване и освобождаване на гаранциите се уреждат в договора.Посещение на обектите се организира от Възложителя всеки вторник от 10:00 до 12:00 ч.,до изтичане на срока за представяне на оферти,като Възложителят не поставя изрично изискване за оглед.*На основание чл.47,ал.4 от ЗОП,органите от които може да се получи необх.инф-я са:МТСП;АЗ;ИА„Главна инсп.по труда;Държ.агенция за осигурителен надзор;НЗОК и РЗОК;ИАОС; МОСВ;РИОСВ.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Отварянето на офертите ще се извърши в заседателната зала на Община "Тунджа", пл. "Освобождение" 1, гр. Ямбол.

Отварянето на офертите съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП се извършва на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участник (уч-к) в процедурата може да бъде всяко бълг. или чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения,както и всяко друго образувание,което има право да изпълнява в съотв.с предмета на поръчката строителство,доставки или услуги съгл.законодателството на държавата,в която то е установено.Свърз.лица по смисъла на параграф 2,т.45 от ДР на ЗОП не могат да бъдат самост.участници в една и съща общ.поръчка.В процедурата не може да участва уч-к,който не отговаря на критерии за подбор,посочени в обявлението за общ.поръчка и за който са налице обстоятелства по чл.54,ал.1 и чл.55,ал.1,т.1 от ЗОП.Възложителят отстранява от участие в процедурата уч-к,за когато е налице някое от основанията за отстраняване,посочени в чл.54,ал.1 и чл.55, ал.1,т.1 от ЗОП.Уч-к,за когото са налице основания по чл.54,ал.1 и чл.55,ал.1,т.1 от ЗОП,има право да представи док-ва,че е предприел мерки,които гарантират неговата надеждност.Възложителят отстранява от процедурата:Уч-к,който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни др.условие,посочено в обявлението за обществ.поръчка или в документацията;Уч-к,който е представил оферта,която не отговаря на:предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;правила и изисквания,свързани с опазване на околната среда,соц. и трудовото право,приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично,соц. и трудово право,които са изброени в приложение№10 от ЗОП;Уч-к,който не е представил в срок обосновка по чл.72,ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл.72,ал.3-5 от ЗОП;Уч-к,който е предложил цена по-висока от обявената прогнозна стойност от Възложителя;Уч-ци,които са свързани лица по смисъла на параграф 2,т.45 от ДР на ЗОП;Уч-к,подал оферта,която не отговаря на условията за представяне,вкл. за форма,начин и срок;когато за уч-к,са налице обстоятелствата по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРС,освен когато не са налице условията по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРС.Изисквания към уч-ци обединения:Възложителят не поставя изискв.относно правната форма под която обединението ще участва в процедурата.Когато уч-кът е обединение,което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ,се представя копие от документ за създаване на обединението,съотв.анекс(когато е приложимо),съдържащ следната инф-я във връзка с конкретната обществена поръчка:правата и задълженията на участниците в обединението;уговаряне на солидарна отговорност между уч-ците в обединението;дейностите,които ще изпълнява всеки член на обединението;определяне на партньор,който да представлява обединението за целите на настоящата общ.поръчка.*Подписите на страните в документите за създ. на обединението следва да са нотариално заверени.В случай,че обединението не е регистрирано по БУЛСТАТ,уч-кът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ,след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на договора.Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената прогнозна стойност за съответната обособена позиция.Предложената от уч-ците крайна цена за изпълнение на съответната обособена позиция,не може да надхвърля посочената от Възложителя максимално допустима прогнозна стойност.В случай, че ценовото предложение за съответната обособена позиция надхвърля максимално допустимaта прогнозна стойност,уч-кът ще бъде отстранен от процедурата.Уч-ците следва да представят анализи на единичните цени за всяка една позиция от КСС.Уч-кът трябва да посочи показателите за ценообразуване,ценообразуване на видове строителни и монтажни работи.В случай,че уч-кът не е приложил необходимите анализи,за всяка позиция,доказващи образуването на всяка от посочените в КСС единични цени,същият ще бъде отстранен от процедурата.При несъотв.м/у предложените единични цени в КСС и посочените анализни цени,валидна ще бъде анализната.При несъответствие м/у предложените единична и обща цена,валидна ще бъде единичната.При открито несъотв.комисията по чл.103 от ЗОП превежда един.цена в съотв. с валидната анализна,съответно общата цена с валидната единична цена.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва