Деловодна информация
00100община Правец
12 02/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00100-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Правец 000776477
пл.Тодор Живков №6
Правец BG412 2161 България
инж. Парашкева Генчева +359 889322934
parashkeva.gencheva@pravets.bg +359 71332433

Интернет адрес/и

http://pravets.bg

http://pravets.bg/obshtina/poruchki


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pravets.bg/obshtina/poruchki
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Неотложни и текущи ремонти на общински пътища и улици в регулация на територията на община Правец.
45233000      
Строителство

Основните ремонтни работи включват:Демонтажни работи на бордюри, тротоарни плочи, разкъртване на стара асфалтова настилка, транспорт на строителни отпадъци ; Полагане на пълнежни пластове, необходими за достигане равност и наклони на повърхността на настилката; Доставка и монтаж на нови улични и градински бордюри, доставка и монтаж на нови тротоарни плочи, пренареждане на стари бордюри и тротоарни плочи, доставка и монтаж на клинкерни павета;Изкърпване на асфалтова настилка; доставка и полагане на плътен асфалтобетон тип;Почистване на стари и направа на нови дъждоприемни шахти и решетки; Полагане на нова маркировка; доставка и монтаж на стандартни рефлектиращи пътни знаци II-ри типоразмер и др. подробно отразени в техническата спецификация и предвидените за остойностяване позиции в ценовото предложение.
Обществената поръчка се възлага за период от 4 години 2020 -2023г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3340000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Община Правец

сновните ремонтни работи включват:Демонтажни работи на бордюри, тротоарни плочи, разкъртване на стара асфалтова настилка, транспорт на строителни отпадъци ;Полагане на пълнежни пластове, необходими за достигане равност и наклони на повърхността на настилката; Доставка и монтаж на нови улични и градински бордюри, доставка и монтаж на нови тротоарни плочи, пренареждане на стари бордюри и тротоарни плочи, доставка и монтаж на клинкерни павета;Изкърпване на асфалтова настилка; доставка и полагане на плътен асфалтобетон тип;Почистване на стари и направа на нови дъждоприемни шахти и решетки; Полагане на нова маркировка; доставка и монтаж на стандартни рефлектиращи пътни знаци II-ри типоразмер и др. подробно отразени в техническата спецификация и предвидените за остойностяване позиции в ценовото предложение.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3340000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът /съответно член на обединението, който ще изпълнява СМР/ трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти втора група, трета категория, по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.4.1. и т. 2.4.2. от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „а“ и буква „д“ от ЗУТ, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да е вписано в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени и да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ:При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а чуждестранно физическо или юридическо лице, посочва документа/основанието за вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени и на което същото има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът/съответно член на обединението, който ще изпълнява СМР/ трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” за изпълнение на строежи от втора група строежи, трета категория, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
ДОКАЗВАНЕ:При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и застрахователно дружество - издател, номер и валидност на същата.
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”. При условията начл. 67, ал. 6 от ЗОП,преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представипоисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансовосъстояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти.
Забележка: Съгласно § 2, т. 66 от ДР на ЗОП “годишен общ оборот“ е сумата от нетните приходи от продажби.
Минимално ниво:
Участникът следва да е реализирал през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на 1 000 000,00лв.
Под сферата, попадаща в обхвата на поръчката, следва да се разбира изпълнение на дейности по реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътища и/или улици и прилежащите им съоръжения.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът попълва в еЕЕДОП, Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ данни за неговия „годишен оборот“ в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, съгласно годишните му финансови отчети.


Участникът/съответно член на обединението, който ще изпълнява СМР/ трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” за изпълнение на строежи от втора група строежи, трета категория, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
ДОКАЗВАНЕ:При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и застрахователно дружество - издател, номер и валидност на същата
2. Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти.
Забележка: Съгласно § 2, т. 66 от ДР на ЗОП “годишен общ оборот“ е сумата от нетните приходи от продажби.
Минимално ниво:
Участникът следва да е реализирал през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на 1 000 000,00лв.
Под сферата, попадаща в обхвата на поръчката, следва да се разбира изпълнение на дейности по реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътища и/или улици и прилежащите им съоръжения.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът попълва в еЕЕДОП, Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ данни за неговия „годишен оборот“ в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, съгласно годишните му финансови отчети.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците (общо обединението), през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, трябва да са изпълнявали минимум 3 (три) дейности за различни обекти по изграждане, реконструкция, основен, текущ ремонт на улични и/или пътни настилки и прилежащите им съоръжения.
2. Участникът следва да разполага минимум със следната собствена и/или наета специализирана техника и транспортни средства:
? багер с обем на кофата от 0.5 мЗ до 1 м3 - 1 бр.;
? колесен товарач с обем на кофата до 1,5 м3 - 1 бр.;
? колесен товарач с обем на кофата минимум 2 м3 - 1 бр.;
? валяк до 2 т - 1 бр.;
? валяк до 10 т - 1бр.;
? валяк над 10 т – 1 бр.;
? валяк над 13 т – 1 бр.;
? ръчноводим двубандажен валяк с широчина на работната площ до 0.70 м.;
? ръчна трамбовка или виброплоча – 2 бр.
? автогрейдер - 1 бр.;
? автобетоносмесител, с обем минимум 3 мЗ - 1 бр.;
? самосвали минимум 13 т - 3 бр.;
? бордови автомобил минимум 13 т - 3 бр.;
? машина за рязане на асфалт - 2бр.;
? машина за фрезоване на асфалт -1 бр;
? асфалтополагаща машина - 2 бр.
3. Участникът трябва да разполага минимум със следния екип за изпълнение на поръчката:
1)Технически ръководител (2 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години, с висше или средно техническо образование по специалностите: пътно строителство или геодезия;
2)Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
3)Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.
4.Участниците трябва да притежават следните сертификати:
- по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството;
- по стандарт БДС EN ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда;
Обхвата на сертификация трябва да е с обхвата на предмета на поръчката.


1. Участниците (общо обединението), през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, трябва да са изпълнявали минимум 3 (три) дейности за различни обекти по изграждане, реконструкция, основен, текущ ремонт на улични и/или пътни настилки и прилежащите им съоръжения.
2. Участникът следва да разполага минимум със следната собствена и/или наета специализирана техника и транспортни средства:
? багер с обем на кофата от 0.5 мЗ до 1 м3 - 1 бр.;
? колесен товарач с обем на кофата до 1,5 м3 - 1 бр.;
? колесен товарач с обем на кофата минимум 2 м3 - 1 бр.;
? валяк до 2 т - 1 бр.;
? валяк до 10 т - 1бр.;
? валяк над 10 т – 1 бр.;
? валяк над 13 т – 1 бр.;
? ръчноводим двубандажен валяк с широчина на работната площ до 0.70 м.;
? ръчна трамбовка или виброплоча – 2 бр.
? автогрейдер - 1 бр.;
? автобетоносмесител, с обем минимум 3 мЗ - 1 бр.;
? самосвали минимум 13 т - 3 бр.;
? бордови автомобил минимум 13 т - 3 бр.;
? машина за рязане на асфалт - 2бр.;
? машина за фрезоване на асфалт -1 бр;
? асфалтополагаща машина - 2 бр.
3. Участникът трябва да разполага минимум със следния екип за изпълнение на поръчката:
1). Технически ръководител (2 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години, с висше или средно техническо образование по специалностите: пътно строителство или геодезия;
2). Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
3). Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.
Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Както и съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации
4.Участниците трябва да притежават следните сертификати:
- по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството;
- по стандарт БДС EN ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда;
Обхвата на сертификация трябва да е с обхвата на предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник на основание чл.54 ал.1 т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55 ал.1 т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата и участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 101, ал. 11 и чл. 107 от ЗОП, чл. 69 от ЗПКОНПИ и по чл. 3, т. 8 вр.с чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
Участникът, определен за Изпълнител, при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на2% от стойността на договора за обществена поръчка. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за авансово предоставените средства се представя от участника, определен за изпълнител, преди получаването им, за пълния размер на предоставяните авансово средства. По отношение Гаранциите важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/09/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сградата на община Правец с адрес: гр. Правец, пл. Тодор Живков №6, ет.3, зала 301.

На отварянето на офертите могат да присъстват лицата по чл.54, ал.2 от ППЗОП, а именно участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
-Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП – 0700 18 700;
интернет адрес: http://www.nap.bg
Национален осигурителен институт (НОИ)
Контактен център: 0700 14 802
Адрес: гр.София, 1303, бул.”Александър Стамболийски” № 62-64
Интернет адрес: www.noi.bg
-Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
Информационен център на МОСВ;
работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
Адрес: 1000 София, бул.”Мария Луиза” № 22, телефон 02/940 60 00
Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/
-Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/ 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП , в 10- дневен срок от настъпване на обстоятелството по чл.197,ал.1, т.4 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренциятаЗК с копие до община Правец.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва