Деловодна информация
00417
А-94-00-1526 27/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00417-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Джебел 000235831
ул. „Еделвайс“ № 19
Джебел BG425 6850 България
Мутлу Хашим +359 3632-2051
djebelcit@gmail.com +359 3632-2310

Интернет адрес/и

http://www.dzhebelbg.com/

http://www.dzhebelbg.com/?pid=5,18&pk_type=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.dzhebelbg.com/?pid=5,18&pk_type=1
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на строително-монтажни работи на обект „Рехабилитация и основен ремонт на път KRZ 3073/III – 5082/ Джебел – Тютюнче от км 0+400 до км 2+156“
45233200      
Строителство

Предмет на поръчката е изпълнение на строително-монтажните работи, предвидени в съответните части на инвестиционния проект. Обектът на интервенция представлява общински път KRZ 3073 от км 0+400 до км 2+156, като началото му е при км 0+400 в края на гр. Джебел непосредствено след рехабилитиран участък, а краят е при км 2+156 в началото на с. Тютюнче. Първите 90м от пътния участък са в гр. Джебел, а последните 33м са в с. Тютюнче. Общата дължина на обекта е 1 756м. Габаритът на пътя е както следва: от км 0+400 до км 0+773 - 6.00/8.00м, включващ пътно платно-6м, ограничено с бетонови бордюри 18/35/50 см; банкети - 2х1м; от км 0+773 до км 2+156 - 5.00/7.00м, включващ пътно платно-5м, ограничено с бетонови бордюри 18/35/50 см; банкети - 2х1м. Изграждат се и нови тротоари в началото на обекта ляво в гр. Джебел и в края на обекта в дясно в с. Тютюнче. При входове на гаражи е предвидено понижаване на бордюрите. Предвидено е изграждане на нова конструкция на автобусната спирка в с.Тютюнче.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1523862.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

територията на община Джебел

Предмет на поръчката е изпълнение на строително-монтажните работи, предвидени в съответните части на инвестиционния проект. Обектът на интервенция представлява общински път KRZ 3073 от км 0+400 до км 2+156, като началото му е при км 0+400 в края на гр. Джебел непосредствено след рехабилитиран участък, а краят е при км 2+156 в началото на с. Тютюнче. Първите 90м от пътния участък са в гр. Джебел, а последните 33м са в с. Тютюнче. Общата дължина на обекта е 1 756м. Габаритът на пътя е както следва: от км 0+400 до км 0+773 - 6.00/8.00м, включващ пътно платно-6м, ограничено с бетонови бордюри 18/35/50 см; банкети - 2х1м; от км 0+773 до км 2+156 - 5.00/7.00м, включващ пътно платно-5м, ограничено с бетонови бордюри 18/35/50 см; банкети - 2х1м. Изграждат се и нови тротоари в началото на обекта ляво в гр. Джебел и в края на обекта в дясно в с. Тютюнче. При входове на гаражи е предвидено понижаване на бордюрите. Предвидено е изграждане на нова конструкция на автобусната спирка в с.Тютюнче.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1523862.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към момента на откриване на настоящата обществена поръчка Община Джебел няма осигурено финансиране за реализиране на обекта.В тази връзка и на основание чл.114 от ЗОП изпълнението на договора се отлага и поставя в зависимост от сбъдването на следното условие – наличие на финансов ресурс за реализиране на обекта.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ) за изпълнение на строежи минимум втора група, трета категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2, подт. 2.3.1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранно лице – да е вписано в аналогичен регистър съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, в която е установено или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария и същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
Обектът представлява строеж от трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „а” от ЗУТ във вр. с чл. 6, ал. 1, т. 1 от Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи.
Удостоверяване:
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с критерия за годност, като попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ на еЕЕДОП, като посочва данните за вписване в регистъра по чл. 16 от Закона за камарата на строителите /ЗКС/. Чуждестранните участници представят информация относно вписването им в аналогичен регистър в държава- членка на ЕС или на друга държава-страна по Споразумението за ЕИО, или на Конфедерация Швейцария, в която са установени. Информацията за вписването следва да посочва: уеб адрес; орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа; обхвата на регистрацията и периода на валидност.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от посочените по-долу документи, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване:
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи валидно към датата на сключване на договора Удостоверение за вписване съгласно чл. 19, ал. 2 от ЗКС, а за чуждестранните лица еквивалентен документ, доказващ правото му да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на ЕС или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИО, или на Конфедерация Швейцария.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени по служебен път или чрез публичен регистър, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки, Възложителят не изисква такъв документ при сключване на договора.
В случаите, когато за изпълнител на поръчката е определено чуждестранно лице или обединения на чуждестранни юридически и/или физически лица, при сключване на договора следва да се представи документ (удостоверение), с който да се докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България в съответствие с условията и реда, посочени в Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Изискването се поставя в съответствие с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът през последните 3 (три) приключили финансови години трябва да е реализирал минимален общ оборот съгл. изискваното минимално ниво.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът попълва съответното поле на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП, като посочва данни за общия оборот за съответните финансови години съгласно годишните финансови отчети. В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от посочените по-долу документи, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи един или няколко от следните документи: заверени копия на годишните финансови отчети за последните приключили 3 (три) финансови години или техните съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; или справка за общия оборот. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Информацията от горепосочените документи обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за дейността строителство съгл. изискваното минимално ниво.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът попълва съответното поле на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП, като в активираното поле „Издаден/о от:“ посочва данни за застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа - №, дата на издаване, вида на застрахованата дейност и период на валидност. В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят посочения по-долу документ, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на същата изтича до датата на подписване на договора – и доказателства за новата застраховка.


1.Участникът през последните 3 (три) приключили финансови години /2016г., 2017г. и 2018г./, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността, трябва да е реализирал минимален общ оборот в размер на 3 000 000.00 (три милиона) лева, изчислен на база годишните обороти.
2.Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за дейността строителство с минимална застрахователна сума на застрахователната полица, съответстваща на категорията строеж на обекта от поръчката, съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Обектът представлява строеж трета категория.
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, следва да е изпълнил строителни дейности - идентични или сходни с предмета на поръчката съгл. изискваното минимално ниво.
Удостоверяване: При подаване на офертата съответствието с критерия за подбор се декларира в съответното поле на раздел В „Технически и професионални способности“, Част IV: Критерии за подбор на еЕЕДОП, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката съобразно декларираното в еЕЕДОП, заедно с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с минимален технически екип съгл. изискваното минимално ниво.
Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствието с критерия за подбор се декларира в съответното поле в еЕЕДОП, Част IV, Раздел В „Технически и професионални способности“ с посочване на относимата информация за отделните експерти, като за различните категории данни се посочва следното:
- професионалната квалификация на предложените експерти - учебно заведение, където е придобито образованието, специалност и квалификация, номер на документа, удостоверяващ придобитото образование и квалификация;
- квалификация/преминато обучение (когато се изисква) - посочва се организацията, провела обучението; номер на документа, пълното наименование на проведеното обучение и валидност на документа;
- професионалния опит (когато се изисква) - посочва се местоработата, заемана длъжност, период на заемане заедно с описание на неговите функции или изпълнявани обекти на съответната позиция, чрез индивидуализиране на обекта, изпълнител на обекта, възложител на обекта, период на изпълнение и изпълнявани функции.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора, Възложителят изисква представянето на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, с посочване на професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираните в ЕЕДОП обстоятелства, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
Преди сключването на договора по отношение на експертите от техническия екип, които са чуждестранни лица следва да е налице признаване на съответната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации /в случай, че е приложимо/.


1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Под „строителни дейности с предмет, идентичeн или сходeн с предмета на поръчката“ се приемат строителни дейности, свързани с изграждане или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища и/или на улици (минимум от първостепенната улична мрежа) и съоръженията към тях, като строителните работи независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период с подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на сроежа – Обр. № 15 от Наредба № 3/2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
Възложителят не поставя изискване за обем.
2. Участникът следва да разполага с минимален технически екип за изпълнение на поръчката, както следва:
1. Технически ръководител
Образование и квалификация: висше образование с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ или „Техника“, а за чуждестранните лица – еквивалентно образование и квалификация, когато са придобити в чужбина;
Общ професионален опит: минимум 3 (три) години професионален опит като технически ръководител.
2. Специалист „Контрол на качеството“
Квалификация: наличие на валидно удостоверение/сертификат за завършено обучение в областта на контрола върху качеството на изпълнение в строителството и контрола на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания по ЗУТ или еквивалентно.
3. Специалист „Зравословни и безопасни условия на труд“
Квалификация: наличие на валидно удостоверение/сертификат за завършено обучение за длъжностно лице по безопасност и здраве или еквивалентено.
Важно!!! Участниците могат да предлагат предлагат едно и също лице за повече от една позиция, при спазване на минимално поставените изисквания към съответните позиции.
Под „еквивалентно образование” следва да се разбира специалност, получена в местно или чуждестранно учебно заведение в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления.
Забележка: На етап подаване на офертата чуждестранните лица следва да притежават съответната професионална компетентност, съгласно националното им законодателство, която да обуславя признаването на съответната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации /ЗППК/.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Договорът се сключва при условията на чл. 114 от ЗОП като неговото изпълнение се отлага и се поставя в зависимост от сбъдването на следното условие – наличие на финансов ресурс за реализиране на обекта.
2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранцията може да се внесе под формата на парична сума по банкова сметка на Община Джебел или безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя, със срок на валидност-съгласно условията в документацията и проекта на договор, или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат с проекта на договор за обществена поръчка. Допълнителна информация - в раздел 8 от документацията по обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

16/03/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Общиски съвет гр. Джебел, на адрес: гр. Джебел, ул. Еделвайс №19

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП. Основанието за отстраняване по чл. 55, ал. 1, т. 2 от ЗОП се отнася до лицето, извършващо строителство (строител), което не трябва да е лишено от правото да упражнява строителна дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието.
Други спецецифични национални основания за отстраняване са:
- осъждания за престъпления по чл.194–208; чл.213а–217; чл.219–252; чл.254а–255а и чл.256-260 НК;
- нарушения по чл.61,ал.1;чл.62,ал.1 или 3; чл.63,ал.1 или 2; чл.228, ал. 3 от КТ;
- нарушения по чл.13,ал.1 от ЗТМТМ; наличие на свързаност по см. на § 2,т. 44 от ДР на ЗОП м/у участници в конкретната процедура;
- обстоятелства по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС;
- обстоятелства по чл.69 от ЗПКОНПИ.
2.Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.
3. При участници обединения, които не са юридически лица: договорът за създаване на обединението следва да съдържа: правата и задълженията на членовете в обединението; уговаряне на солидарна отговорност на лицата – участници в обединението, за задълженията по договора за обществена поръчка; видът на дейностите, които ще изпълнява всеки от членовете на обединението.
4. Предвид факта, че поръчката се обявява преди да е осигурено финансиране, то промени в ценовото предложение на Изпълнителя могат да бъдат направени, когато това е продиктувано от специфични изисквания и правила на финансиращия орган/програма и същите не водят до промяна в предмета на поръчката. Промените влизат в сила след направено изменение на сключения договор за обществена поръчка с избрания изпълнител при условията и по реда на чл. 116 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва