Деловодна информация
00031Малко Търново
28-00-70 23/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00031-2019-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА МАЛКО ТЪРНОВО 000057086
ул. Малкотърновска комуна № 3
Малко Търново BG341 8162 България
Деян Йотов +359 876078020
mt_kmet@b-trust.org +359 59523128

Интернет адрес/и

http://www.malkotarnovo.org/

https://sop.bg/malkotarnovo-370/proceduri-20-2-zop/#h


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/malkotarnovo-370/proceduri-20-2-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ОБЩИНА МАЛКО ТЪРНОВО 000057086
ул. Малкотърновска комуна № 3
Малко Търново BG341 8162 България
Деян Йотов +359 876078020
mt_kmet@b-trust.org +359 59523128

Интернет адрес/и

http://www.malkotarnovo.org/

https://sop.bg/malkotarnovo-370/proceduri-20-2-zop/#h

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

РЕКОНСТРУКЦИЯ НА КОМПРОМЕТИРАНИ УЧАСТЪЦИ ОТ ВОДОПРОВОДНАТА МРЕЖА В С. ЗВЕЗДЕЦ, ОБЩИНА МАЛКО ТЪРНОВО
45232151      
Строителство

Предметът на обществената поръчка е осъществяване на строителство. Настоящата поръчка обхваща изпълнение на строително-монтажни работи за извършване на реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа - улични водопроводи и нови сградни водопроводни отклонения към съответните имоти, находяща се на територията на с.Звездец, община Малко Търново.
Реконструкцията на водопровод е разработена по участъци от уличната водопроводна мрежа на с.Звездец, община Малко Търново по регулационния план
Предвидено е новопроектираната водопроводна мрежа да се изпълни с тръби от полиетилен висока плътност с посочените в проекта сечения - ф90,ф110,РN 10 за уличните водопроводи и ф32, РN 10 за СВО.СВОткл. да се изпълнят до уличната регулация на имота като се монтират ТСК с ОГ на 0,50 м от бордюра на тротоара.
Общата дължина на предвидения за реконструкция водопровод е 4 829,62 м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2351855.97      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232151      
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

участъци от водопроводната мрежа в с. Звездец, Община Малко Търново

Предметът на обществената поръчка е осъществяване на строителство. Настоящата поръчка обхваща изпълнение на строително-монтажни работи за извършване на реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа - улични водопроводи и нови сградни водопроводни отклонения към съответните имоти, находяща се на територията на с.Звездец, община Малко Търново.
Реконструкцията на водопровод е разработена по участъци от уличната водопроводна мрежа на с.Звездец, община Малко Търново по регулационния план както следва:
1. Главен кл.1 – дължина 695,61 л.м.
2. Клон 1 – ул. Михаил Герджиков – дължина 282,90 л.м.
3. Клон 2 – ул. Странджа – дължина 94,59 л.м.
4. Клон 3 – дължина 816,76 л.м.
5. Клон 4 – дължина 536,30 л.м.
6. Клон 5 – дължина 291,13 л.м.
7. Клон 6 – ул. Михаил Шивачев – дължина 163,47 л.м.
8. Клон 7 – ул. Преображенска – дължина 214,49 л.м.
9. Клон 8 – ул. Илинденска – дължина 132,87 л.м.
10. Клон 9 – ул. Преображенска – дължина 227,44
11. Клон 10 – ул. Илинденска и ул. Лазар Маджаров – дължина 279,07 л.м.
12. Клон 11 – ул. Георги Кондолов и ул. Илинденска – дължина 158,79 л.м.
13. Клон 12 – ул. Илинденска – дължина 132,87 л.м.
14. Клон 13 – ул. Изгрев – дължина 282,90 л.м.
15. Клон 14 – ул. Изгрев – дължина 125,52 л.м.
16. Клон 15 – ул. Васил Петлешков – дължина 282,90
17. Клон 16 – дължина 112,01 л.м.
Предвидено е новопроектираната водопроводна мрежа да се изпълни с тръби от полиетилен висока плътност с посочените в проекта сечения - ф90,ф110,РN 10 за уличните водопроводи и ф32, РN 10 за СВО.СВОткл. да се изпълнят до уличната регулация на имота като се монтират ТСК с ОГ на 0,50 м от бордюра на тротоара.
Общата дължина на предвидения за реконструкция водопровод е 4 829,62 м.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за качествено изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2351855.97      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и да имат издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи от IV група, III категория (или по-висока категория от същата група), а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.

За доказване на посоченото изискване при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представи валидна полица за застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИКЪТ ДЕКЛАРИРА ЛИПСАТА НА ОСНОВАНИЯТА ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ И СЪОТВЕТСТВИЕТО С КРИТЕРИИТЕ ЗА ПОДБОР ЧРЕЗ ПРЕДСТАВЯНЕ НА ЕДИНЕН ЕВРОПЕЙСКИ ДОКУМЕНТ ЗА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ (ЕЕДОП) С ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СЪОТВЕТНАТА ИНФОРМАЦИЯ, ИЗИСКВАНА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ - попълват се съответните раздели на ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да разполага със следните технически лица, които ще изпълняват строителството:
• Ръководител на обекта - 1 (един) брой, отговарящ на следните изисквания: Професионална област (квалификация): строителен инженер, специалност „Водно строителство” или „Промишлено и гражданско строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна(ако образователната степен е придобита в държава, където няма подобни специалности); Общ професионален опит: 5 (пет) години; Специфичен опит: участие на подобна ръководна позиция при изпълнение на минимум 1 (един) изпълнен обект за изграждане и/или реконструкция на водопроводни мрежи и/или водоснабдителни системи.
• Инженер по част „Водоснабдяване” - 1 (един) брой, отговарящ на следните изисквания: Професионална област (квалификация): строителен инженер, специалност „Водно строителство” или еквивалентна (ако образователната степен е придобита в държава, където няма подобни специалности); Общ професионален опит: 3 (три) години; Специфичен опит: участие на подобна позиция при изпълнение на минимум 1 (един) изпълнен обект за изграждане и/или реконструкция на водопроводни мрежи и/или водоснабдителни системи.
• Инженер по част: „Геодезия” - 1 (един) брой, отговарящ на следните изисквания: Професионална област (квалификация): инженер геодезист, специалност „Геодезия” или еквивалентна (ако образователната степен е придобита в държава, където няма подобна специалност); Общ професионален опит: 3 (три) години; Специфичен опит: участие на подобна позиция при изпълнение на минимум 1 (един) изпълнен обект за изграждане и/или реконструкция на водопроводни мрежи и/или водоснабдителни системи
• Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - 1 (един) брой, отговарящ на следните изисквания: Професионална област (квалификация): строителен инженер или професионална квалификация строителен техник или еквивалентна (ако образователната степен е придобита в държава, където няма подобни квалификации), със завършен курс за КБЗ; Общ професионален опит: 1 (една) година; Специфичен опит: участие на подобна позиция при изпълнение на минимум 1 (един) изпълнен обект за изграждане и/или реконструкция на водопроводни мрежи и/или водоснабдителни системи.
• Контрол по качество - 1 (един) брой, отговарящ на следните изисквания: лице притежаващо Удостоверение / Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите и ПРВВЦПРС или еквивалентно.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
2. Участниците следва да притежават следните валидни сертификати: Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват строителство ; Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001:2015 или еквивалентен, с обхват строителство.
3. Участникът следва да разполага със следните инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката:
• Машина за челно заваряване - 2 бр.;
• Машина за дифузионно заваряване – 1 бр.
• Товарен автомобил - самосвал - 1 бр.;
• Товарен автомобил с кран – 1 бр.
• Багер товарач – 2 бр.;
• Ел. агрегат – 2 бр.;
• Вибрационен валяк – 2 бр.;
• Фугорезачка - 2 бр.;
• Потапяща помпа - 1 бр.


1. За доказване на посоченото изискване при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представя Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, които ще изпълняват поръчката.
2. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Валидността на сертификатите следва да бъде поддържана през целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
3. За доказване на посоченото изискване при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представя Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИКЪТ ДЕКЛАРИРА ЛИПСАТА НА ОСНОВАНИЯТА ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ И СЪОТВЕТСТВИЕТО С КРИТЕРИИТЕ ЗА ПОДБОР ЧРЕЗ ПРЕДСТАВЯНЕ НА ЕДИНЕН ЕВРОПЕЙСКИ ДОКУМЕНТ ЗА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ (ЕЕДОП) С ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СЪОТВЕТНАТА ИНФОРМАЦИЯ, ИЗИСКВАНА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ - попълват се съответните раздели на ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Начин на финансиране и плащане:
Авансово плащане в размер на 20 % от цената по договор в 30 дневен срок след подписване Акт обр.2а по Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за размера на авансовото плащане.; Междинни плащания в размер до 50 % от цената по договор в 30 дневен срок след подписване и представяне на съответните актове и протоколи по Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за приемане на изпълнението на съответните СМР съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по приложението му и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответното плащане. От стойността на междинните плащания следва да се приспадне съответна част от платения аванс.
2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора (без ДДС)
3. Възложителя отстранява от участе участници за които са налице условията по чл. 54 ал. 1 ЗОП и чл. 55 ал. 1 т. 1 от ЗОП
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на общинска администрация - гр. Малко Търново, ул. Малкотърновска комуна № 3, ет. 2, конферентна зала

Отварянето на офертите е публично.
При отваряне на офертите в залата могат да присъстват участниците подали оферти в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1 т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва