Деловодна информация
00413Община Горна Оряховица
 
не
00413-2019-0028 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Горна Оряховица 000133673
пл. Георги Измирлиев №5
Горна Оряховица BG321 5100 България
Зорница Тананеева-младши експерт обществени поръчки +359 61860874
go_op_104@abv.bg +359 61860203

Интернет адрес/и

www.g-oryahovica.org

https://www.g-oryahovica.org/2014-07-20-16-47-27/-15042016/118-2016-04-15-09-50-49/7337-2019-08-23-09-11-48.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.g-oryahovica.org/2014-07-20-16-47-27/-15042016/118-2016-04-15-09-50-49/7337-2019-08-23-09-11-48.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рекултивация на депо за твърди битови отпадъци в местност „Бабенец“, Община Горна Оряховица“
45112350      
Строителство

Предметът на настоящата поръчка е „Рекултивация на депо за твърди битови отпадъци в местност „Бабенец“, Община Горна Оряховица“. Настоящата обществена поръчка включва следните дейности:
Предепониране на отпадъците в проектното тяло на депото;
Изпълнение на строителни работи(изкопни и насипни), включително доставка на материали, осигуряване на механизация, работна сила и всички други услуги и дейности, необходими за изпълнение на рекултивационните дейности, съгласноодобрения работен проект за обекта и техническите спецификации за настоящата поръчка;
Техническа и биологична рекултивация;
Грижи за растителността през първата, втората и третата година;
Отстраняване на дефекти през 12-месечния срок за отстраняване на дефекти след изпълнение и приемане на строителството на обекта;
Изготвяне на екзекутивна документация за обекта;
Други нестроителни дейности, необходими за изпълнение на обекта.
Обхватът, обемът и изискванията са посочени в техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3591094.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112350      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Местонст „Бабенец“, Община Горна Оряховица.

Предметът на настоящата поръчка е „Рекултивация на депо за твърди битови отпадъци в местност „Бабенец“, Община Горна Оряховица“. Настоящата обществена поръчка включва следните дейности:
Предепониране на отпадъците в проектното тяло на депото;
Изпълнение на строителни работи(изкопни и насипни), включително доставка на материали, осигуряване на механизация, работна сила и всички други услуги и дейности, необходими за изпълнение на рекултивационните дейности, съгласноодобрения работен проект за обекта и техническите спецификации за настоящата поръчка;
Техническа и биологична рекултивация;
Грижи за растителността през първата, втората и третата година;
Отстраняване на дефекти през 12-месечния срок за отстраняване на дефекти след изпълнение и приемане на строителството на обекта;
Изготвяне на екзекутивна документация за обекта;
Други нестроителни дейности, необходими за изпълнение на обекта.
Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в техническата спецификация, КС и проек, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Т - Срок за изпълнение на техническа рекултивация    55т.
Цена
45т.
II.2.6) Прогнозна стойност
3591094.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
42

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Предложеният от участниците срок за изпълнение на техническата рекултиваця, не може да надвишава 180 (сто и осемдесет ) календарни дни !
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централен професионален регистър на строителя за минимум IV група, II категория строежи, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП.
ДОКАЗВАНЕ: Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят ще изисква от участника, определен за изпълнител, доказване на обстоятелството, че същият е вписан в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, освен ако няма електронен достъп до базите данни – за повече информация: http://register.ksb.bg. Възложителят ще изиска, в случай, че участникът, определен за изпълнител е чуждестранно лице, същото да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да имат застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171 от ЗУТ, с покритие, отговарящо на минималната застрахователна сума за строител за строежи втора категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ в размер на 400 000 лв, съгласно чл. 5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, за вреди причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им.
Важно!
При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в е-ЕЕДОП с изискването.


Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците, трябва да са изпълнили, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.
Под „дейности, сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира извършване на строителни дейности по изграждане и/или рекултивация и/или закриване на сметища и/или депа за отпадъци с обща площ минимум 40 дка.
Важно!
При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в е-ЕЕДОП с изискването.
2. Участниците, следва да разполагат с минимално посочения от Възложителя състав от технически лица и/или организации с определена професионална компетентност за изпълнение, включени или не в структурата на участника, включително тези, които ще отговарят за контрола на качеството в строителството.
Важно!
При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в е-ЕЕДОП с изискването.
3. Уастникът трябва да разполага с посочените в документацията минимални технически средства и съоражения, необходими за изпълнението на обществената поръчка.
Важно!
При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в е-ЕЕДОП с изискването.


1.1 Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител - списък за изпълнен/и обект/и, сходни с предмета на поръчката, посочена в еЕЕДОП, който следва да бъде придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
1.2 Участниците декларират в еЕЕДОП, минимално изискуемите от Възложителя специалисти, като посочат конкретни лица с необходимата професионална и образователна квалификация и компетентност, както следва
• Технически ръководител:
- Да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна.
• Инженер – геодезист - да притежава диплома за завършено висше образование, специалност геодезия или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области еквивалентни на посочените специалности. Да е участвал като инженер - геодезист при изпълнението на обект, сходен с предмета на поръчката;
• Специалист за контрол по качеството/отговорник по качеството:
- Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент;
• Експерт по безопасност и здраве в строителството:
- Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно „Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд” или еквивалентно.
Важно!!!
Съгласно чл.64, ал.1. т.3 от Закона за обществените поръчки, преди сключване на договор, избраният за изпълнител представя списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които ще отговарят за контрола на качеството в строителството.
1.3 Участниците декларират в ЕЕДОП минимално изискуемата от Възложителя техника, както следва:
Багер – 1 брой;
Булдозер (фадрома) -1 брой;
Самосвал – 1 брой.
Мини челен товарач – 1брой.
Автокран - 1брой.
Важно!!!
Съгласно чл.64, ал.1. т.9 от Закона за обществените поръчки, преди сключване на договор, избраният за изпълнител представя декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнението на поръчката!
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Проектът се финансира със средства от ПУДООС и от бюджета на община Горна Оряховица.
При изпълнение на строителните работи, които биват предмет на поръчката, Изпълнителят се задължава:
1.Да изпълни СМР/СРР в договорения срок, като организира и координира цялостния процес в строителството, съгласно с:
•офертата и приложенията към нея;
•действащата нормативна уредба, включително нормите по ЗБУТ;
2.Да влага в строителния процес при изпълнението на СМР/СРР на обекта качествени материали, конструкции и изделия, отговарящи на техническите изисквания на Европейския съюз и БДС;
3.Да обезпечи работата си с необходимите машини и съоръжения;
4.По време на строителството да се придържа към Техническата спецификация, Проекта по всички части и договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

14/03/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Зала 114 в сградата на Община Горна Оряховица

На публичното заседание на комисията, при което ще се отворят подадените оферти, могат да присъстват участниците или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителите на участниците, представят на комисията изрично за настоящата обществена поръчка-пълномощно и се легитимират, чрез документ за самоличност.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Обществената поръчка стартира под условието на чл.114 от Закона за обществените поръчки.
Определената от Възложителят, гаранция за изпълнение е в размер на 3 % от стойноста на договора без включен ДДС. Гаранцията се представя и освобождава, съгласно посочените в Проекта на Договор - условия. В случай, че избраният за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на парична сума, същата следва да бъде преведена по сметка на Възложителя:BG04FINV91503316803795.
Възложителят отстранява участник, ако за него се установи някое от обстоятелствата, съгласно чл.54,чл.55 и чл.107 от Закона за обществените поръкчи, както и в предвидените в Документацията за обществена поръчка, случаи!
Договора може да бъде изменян или допълван, при условията на чл.116 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва