Деловодна информация
00261
12-00-164 23/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00261-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Каспичан 000931511
ул. Мадарски конник 91
Каспичан BG333 9930 България
Радостина Механджийска +359 885866212
r_mehandjiiska@abv.bg +359 53517470

Интернет адрес/и

http://www.kaspichan.org

https://kaspichan.nit.bg/proczeduri-po-zop/publichno-sstezanie/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://kaspichan.nit.bg/proczeduri-po-zop/publichno-sstezanie/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация на улична мрежа, съоръжения и принадлежностите към тях на територията на община Каспичан“
45233000      
Строителство

Поръчката предвижда рехабилитация на улична мрежа на част от населените места в рамките на строителните им граници.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1062969.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Подобект: Рехабилитация на ул. "Македония" запад, ул. "Македония" изток, ул. "Симеон Велики", ул. "Добруджа" и ул. "Тракия" в гр. Каспичан; 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

град Каспичан

- ул. "Македония" запад. Предвижда се изграждане на нова конструкция на настилката поради липса на трайна такава, има необходимост от осигуряване достъп до имоти и недосиг на габарит на отделни участъци. Запазва се съществуващия габарит 4,5 м. в участъка със съществуващи бордюри. Участъка с ширина 3-4 м. е геометриран с нов габарит 4,5 м. с нови бодюри и нова конструкция.
- ул. "Македония" изток. Запазват се съществуващите бордюри и габарит. Рехабилитацията на улицата включва следните дейности:
• Технологично фрезоване;
• Студено фрезоване за кърпежи;
• Изкърпване с биндер;
• Полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина мин. 4 см.;
• Полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон тип “А“ с дебелина 4 см.;
- ул. "Симеон Велики". Запазват се бордюрите от страната на къщите и габарита на улицата. От страната на зелената площ се полагат нови бордюри 15/25/50 см.;
Рехабилитацията на улицата включва следните дейности:
• Технологично фрезоване;
• Студено фрезоване за кърпежи;
• Изкърпване с биндер;
• Полагане на нови бетонови бордюри 15/25/50 см.;
• Полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина мин. 4 см.;
• Полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон тип “А“ с дебелина 4 см.;
- ул. "Тракия". Запазват се съществуващите бордюри и габарит. Усилва се настилката с полагане на неплътен асвалтобетон с дебелина 8 см. за тежко движение;
Рехабилитацията на улицата включва следните дейности:
• Технологично фрезоване;
• Изкърпване с биндер;
• Полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина мин. 8 см.;
• Полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон тип “А“ с дебелина 4 см.;
- ул. "Добруджа". Запазват се съществуващите бордюри и габарит. Усилва се настилката с полагане на неплътен асвалтобетон с дебелина 8 см. за тежко движение;
Рехабилитацията на улицата включва следните дейности:
• Технологично фрезоване;
• Изкърпване с биндер;
• Полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина мин. 8 см.;
• Полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон тип “А“ с дебелина 4 см.;
Обектът/строежът е IV-та категория – строежи по чл.137, ал.1, т.4 буква «д» от ЗУТ и чл.9, във връзка с чл.8 ал.1 т.2 от Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи. За обекта има издадено Разрешение за строеж № 28 / 27.09.2016 год. от Главния архитект на община Каспичан, въз основа на одобрен технически инвестиционен проект.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
467543.61      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Рехабилитация на улична мрежа, съоръжения и принадлежностите към тях на територията на Община Каспичан“

Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG06RDNP001-7.001-0030-C01/15.05.2019 г. по Програма за развитие на селските райони 2014 -2020 година по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“

II.2) Описание 1

Подобект: Рехабилитация на ул. "Хаджи Димитър" в с. Върбяне, ул. "Гео Милев" и ул. "Цар Симеон" в гр. Плиска и ул. "Цар Симеон" в с. Златна нива; 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

град Плиска, с. Върбяне, с. Златна нива

- ул. "Хаджи Димитър" в с. Върбяне
Предвижда се изграждане на нова конструкция на настилката поради липса на трайна такава. Запазва се съществуващия габарит с полагане на нови бодюри, като се осигурява достъп до имотите.
- ул. "Гео Милев" в гр. Плиска
Предвижда се изграждане на нова конструкция на участъците, където липсва настилка. Запазва се съществуващия габарит. Участъка с трайна настилка се предвижда да бъдат запълнени деформационните фуги и нарушените участъци преди цялостото преасфалтиране. Предвижда се полагане на нови бетонови бордюри 15/25/50 см. и осигуряване достъп до имоти.
- ул. "Цар Симеон" в гр. Плиска
Предвижда се изграждане на нова конструкция на участъците, където липсва настилка. Запазва се съществуващия габарит. Участъка с трайна настилка се предвижда да бъдат запълнени деформационните фуги и нарушените участъци преди цялостото преасфалтиране. Предвижда се полагане на нови бетонови бордюри 15/25/50 см. и осигуряване достъп до имоти.
- ул. "Цар Симеон" в с. Златна нива
Предвижда се изграждане на нова конструкция поради липса на трайна настилка. Запазва се съществуващия габарит. Полагат се нови бодюри и се осигурява достъп до имоти.
Обектът/строежът е IV-та категория – строежи по чл.137, ал.1, т.4 буква «д» от ЗУТ и чл.9, във връзка с чл.8 ал.1 т.2 от Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи. За обекта има издадено Разрешения за строеж № 24 и 25, 27 от 27.09.2016 год. от Главния архитект на община Каспичан, въз основа на одобрен технически инвестиционен проект.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
380564.82      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Рехабилитация на улична мрежа, съоръжения и принадлежностите към тях на територията на Община Каспичан“

Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG06RDNP001-7.001-0030-C01/15.05.2019 г. по Програма за развитие на селските райони 2014 -2020 година по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“

II.2) Описание 1

Подобект: Рехабилитация на ул. "Кальосна" в с. Кюлевча; 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

село Кюлевча

Предвижда се изграждане на нова конструкция поради липса на трайна настилка. Запазва се съществуващия габарит. Полагат се нови бодюри и се осигурява достъп до имоти.
Рехабилитацията на улицата включва следните дейности:
• Изкоп за нова конструкция, полагане на трошен камък (0-63мм.) за нова конструкция;
• Полагане на трошен камък (0-63мм.) за нова конструкция;
• Полагане на нови бетонови бордюри 15/25/50 см.;
• Полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина мин. 4 см.;
• Полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон тип “А“ с дебелина 4 см.;
Обектът/строежът е IV-та категория – строежи по чл.137, ал.1, т.4 буква «д» от ЗУТ и чл.9, във връзка с чл.8 ал.1 т.2 от Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи. За обекта има издадено Разрешения за строеж № 26 от 27.09.2016 год. от Главния архитект на община Каспичан, въз основа на одобрен технически инвестиционен проект.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
214861.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Рехабилитация на улична мрежа, съоръжения и принадлежностите към тях на територията на Община Каспичан“

Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG06RDNP001-7.001-0030-C01/15.05.2019 г. по Програма за развитие на селските райони 2014 -2020 година по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В съответствие с чл. 60 ал. 1 от ЗОП Възложителят изисква участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България (КСБ), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС за изпълнение на строежи oт „Втора група: „частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях ",
а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Удостоверяване:
При подаване на офертата, съответствието с изискването за годност (правоспособност) се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица, които ще изпълняват строителни дейности. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се попълва се част IV раздел А от ЕЕДОП.
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. За доказване на това изискване преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от втора група, четвърта категория или удостоверение, издадено по реда на чл.25а от Закона за камарата на строителите.
В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, удостоверението за регистрация в ЦПРС/документа по чл.25а от Закона за камарата на строителите, се изисква от членове на обединението, които ще изпълняват строителни дейности.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. за последните три приключили финансови години да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, в двукратния размер на прогнозната стойност за всяка обособена позиция;
2. да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ за изпълнение на строителство, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, предмет на обособената позиция от обществената поръчка, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство;
3. да са постигнали положително съотношение между определени активи и пасиви.


При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, „Годишен оборот за броя финансови години“ (т. 1а), „Годишен оборот в стопанската област, обхваната от поръчката“ (т. 2а), „Застрахователна полица за риск „Професионална отговорност" (т. 5).
За доказване на поставените изисквания участникът, избран за изпълнител следва да представи:
1. удостоверения от банки;
2. доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност" ;
3. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
4. справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, минимум едно строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка, чрез избиране на изпълнител с признат опит в областта на строителството.
Под строителство с обем, идентичен или сходен, с тези на поръчката се разбира: строителство на строеж втора група, четвърта категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 4.2.1 от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) или по-висока.
2. Участникът да разполага с ръководен състав, персонал и технически лица със следните квалификация и професионален опит:
2.1. Технически ръководител, който има квалификация, „строителен инженер – пътно строителство" или „строителен техник– пътно строителство" или еквивалент и отговаря на изискванията за образователен ценз, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, с професионален опит като технически ръководител минимум 3 г.
2.2. Отговорник Контрол по качеството, който има квалификация „строителен инженер", „архитект" или „строителен техник" или еквивалент и притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален опит като Отговорник Контрол по качеството или еквивалент минимум 2 г.;
2.3.Отговорник по безопасност и здраве в строителството, който притежава удостоверение за Експерт за безопасност и здраве съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ, с професионален опит като Отговорник по безопасност и здраве в строителството или еквивалент минимум 2 г.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.


По т. 1 Удостоверяване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В - Технически и професионални способности, т. „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид" (т.1а).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, следва да представи:
- Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
По т. 2 Удостоверяване: При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В - Технически и професионални способности, т. „Технически лица или органи за контрол на качеството“ и „За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството“ (т. 2). като задължително посочва:
- експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
- Образование (специалност/професионална квалификация, № на диплома/ № на издадения документ, учебно заведение);
- Опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: Списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
Предложения от участника персонал трябва да отговаря на подробно описаните изисквания.
Всяка промяна в персонала, който ще отговаря за изпълнението, се извършва при спазване на разпоредбите на договора за изпълнение на обществената поръчка.
По т. 3 Удостоверяване: При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Г - Стандарти за осигуряване на качеството;
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: заверено копие или оригинал на сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент.
Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискванията.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора за съответната обособена позиция.
Гаранцията може да се предостави в една от следните форми:
- Парична сума;
- Банкова гаранция;
- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя;
Участникът, избран за изпълнител, сам избира формата на гаранция за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 9

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

град Каспичан, ул. "Мадарски конник" 91, Стая 203

Радостина Механджийска
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В съответствие с възможността по чл. 181, ал. 2 от ЗОП при провеждане на настоящата процедура оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще бъде направена преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
т.1: изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
т.2: в случаите по чл. 196, ал. 5 се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва