Деловодна информация
00599
12-00-128 23/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00599-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бобов дол 000261363
ул. 27-ми октомври №2
Бобов дол BG415 2670 България
Силвия Иванова +359 895656-140
zop@bobovdol.eu +359 702623-55

Интернет адрес/и

www.bobovdol.eu

https://sop.bg/bobovdol-178/proceduri-20-2-zop/a2-0005336.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/bobovdol-178/proceduri-20-2-zop/a2-0005336.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за извършване на СМР по проект №BG06RDNP001-7.001-0103:„Реконструкция и/или рехабилитация на съществуващи улици-ул.„В. Демиревски“, ул.„Св. Св. Кирил и Методий,ул."Цар Самуил"...
45233252      
Строителство

В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени строително-монтажни работи в съответствие с издадените строителни книжа при спазване на технологичната последователност и срокове, в т.ч.: Реконструкция и рехабилитация на улици в град Бобов дол: улица „Цар Самуил“, улица „Свети свети Кирил и Методий“, улица „Васил Демиревски“ – 8 123 м2;Реконструкция и рехабилитация на тротоари към улица „Цар Самуил“ в гр. Бобов дол – 1 431 м2; Реконструкция и рехабилитация на тротоари към улица „Кирил и Методий“ в град Бобов дол – 710 м2; Реконструкция и рехабилитация на тротоари към улица „Васил Демиревски“ в град Бобов дол – 1 446 м2; Ремонт на големи съоръжения в град Бобов дол – 1 брой. Обектът е ІV-та категория съгласно чл.137, ал.1, т. 4, буква “а” от ЗУТ и чл. 8, ал.1, т.2 от Наредба №1 от 2003 г. за номенклатурата на видове
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
912566.84      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Бобов дол,ул.„Васил Демиревски“, ул. „Св.Св. Кирил и Методий“, ул.„Цар Самуил“

В рамките на настоящата обществена поръчка Избор на изпълнител за извършване на строително монтажни работи по проект №BG06RDNP001-7.001-0103: „Реконструкция и/или рехабилитация на съществуващи улици – улица „Васил Демиревски“, улица „Св.Св. Кирил и Методий“, улица „Цар Самуил“, тротоари и съоръжения и принадлежностите към тях на територията на гр. Бобов дол“, финансиран по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ на Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г., следва да бъдат извършени строително-монтажни работи в съответствие с издадените строителни книжа при спазване на технологичната последователност и срокове, в т.ч.:Реконструкция и рехабилитация на улици в град Бобов дол: улица „Цар Самуил“, улица „Свети свети Кирил и Методий“, улица „Васил Демиревски“ – 8 123 м2; Реконструкция и рехабилитация на тротоари към улица „Цар Самуил“ в гр. Бобов дол – 1 431 м2;Реконструкция и рехабилитация на тротоари към улица „Кирил и Методий“ в град Бобов дол – 710 м2;Реконструкция и рехабилитация на тротоари към улица „Васил Демиревски“ в град Бобов дол – 1 446 м2;Ремонт на големи съоръжения в град Бобов дол – 1 брой;Обектът е ІV-та категория съгласно чл.137, ал.1, т. 4, буква “а” от ЗУТ и чл. 8, ал.1, т.2 от Наредба №1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи на Министерство на регионалното развитие и благоустройството. Съгласно чл.3, ал.2 от Закона за камарата на строителите и във връзка с чл.5, ал.1, т.2 от Правилник за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (обн. ДВ. бр.100 от 15 Декември 2017 г. ) и на основание чл.5, ал.6, т.2.4.1. – обектът е втора група, четвърта категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква "а" Закона за устройство на територията - частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация и одобрените количествени сметки.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50 т.
Цена
50 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
912566.84      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 28/05/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №BG06RDNP001-7.001-0103, финансиран по подмярка 7.2 ,по мярка 7 от ПРСР 2014-2020 г., съфинансирана от ЕЗФРСР

Условията и реда за заплащане на изпълнените СМР е уредено в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за участие, както следва: Авансово плащане в размер на 50% (петдесет на сто) от цената на договора съгл.чл.9, ал.1 и окончателно плащане в р-р до 50% от стойността на договора, съгл.чл.9,ал.2 от договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи втора група, четвърта категория, съгласно чл.137, ал.1, т.4, буква „а“ от ЗУТ и чл.8, ал.1, т.2 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи на МРРБ, когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
Доказване: При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с този критерий за подбор и поставените с него минимални изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност, с попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел А „Годност“, т. 1) на представения от него Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), включително и предоставяйки информация, относно: (1) документа за регистрация (наименование на документа; номер на вписване на документа в съответния Регистър; срок на валидност на контролния талон, неразделна част от Удостоверението за вписване в Регистъра или друг еквивалентен документ; групата и категорията/ите строеж/и), (2) професионален или търговски регистър (наименование на професионалния или търговски регистър; посочване на наименованието на органа или службата, извършила регистрацията и издала документа за упражняване на професионална дейност). В случай, че Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с поставения критерий за подбор и посоченото минимално изискване се доказва от Обединението, а не от всяко от лицата, включени в него. Спазването на изискването може да бъде осигурено и следва да бъде доказано от този/тези член/ове на Обединението, който/които, според направеното разпределение на дейностите в договора за Обединение ще е/са ангажиран/и с изпълнението на конкретните СМР, според категорията на строежа, съобразена с разпоредбите на чл. 137 от ЗУТ.
Когато Участникът предвижда ползване на подизпълнител/и, изискването се доказва от този подизпълнител, който ще изпълнява строителни дейности, съобразно дела от поръчката, възложен му от Участника.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отваряне на офертите, представяне на всички или част от документите, чрез, които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата - копие на документи доказващи наличие на застраховка “Професионална отговорност”, или съответен валиден, аналогичен документ.Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, ЕЕДОП се подава от всеки от участниците в обединението. При необходимост от деклариране на обстоятелства, относими към обединението, ЕЕДОП се подава и за обединението.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.Под идентични или сходни с предмета поръчката следва да се разбира минимум едно строителство по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или еквивалентна дейност на път/пътища и/или улица/улици.При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата - списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;


Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.Под идентични или сходни с предмета поръчката следва да се разбира минимум едно строителство по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или еквивалентна дейност на път/пътища и/или улица/улици минимум 11 700 кв. м.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:банкова гаранция (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);парична сума, преведена по следната банкова сметка на община Бобов дол: Банка: ТБ “Юробанк” – България; Банков код (BIC): BPBIBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG60BPBI79253158922500;застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Участникът определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Гаранция за аванс - за пълния размер на аванса, който е 50% от стойността на договора.Гаранцията за авансово предоставени средства се представя в една от формите, посочени в чл.111, ал.5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранциите се уреждат в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административната сграда на община Бобов дол с адрес: гр. Бобов дол, ул. 27-ми октомври №2, ет.1, ст.109

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, участник: 1. за който са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията по чл.54, ал.1, т.1, т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 и определените от възложителя обстоятелства по чл.55, ал.1, т.1 и т.5 от ЗОП ( когато възложителят е поставил изискване за липса на обстоятелства по чл.55, ал.1, т.1, той има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен( чл.55, ал.4 от ЗОП); 2.Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързаните с тях лица включително и чрез обединение/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици(ЗИФОДРЮДРСЛТДС), освен когато не са налице условията по чл. 4 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС;за които са налице обстоятелствата по чл.107 от ЗОП;за които са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки ( НАП- www.nap) опазване на околната среда (МОСВ-http://www3.moew.government.bg/, закрила на заетостта и условията на труд( МТСП - http://www.mlsp.government.bg).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1-Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва