Деловодна информация
0057община
10-00-501 23/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
0057-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Твърдица 000590704
пл.Свобода № 1
Твърдица BG342 8890 България
Атанас Атанасов +359 45442311
oba_tv@abv.bg +359 45444049

Интернет адрес/и

http://www.tvarditsa.org

https://www.profilnakupuvacha.com/1483


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.profilnakupuvacha.com/1483,13291
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Реконструкция на път Т-1 от м. Циганска поляна до хижа “Чумерна” - II -ри етап“, Община Твърдица
45233000      
Строителство

Реконструкция на път Т-1 от м. Циганска поляна до хижа “Чумерна” - II -ри етап , Община Твърдица
Целта на проекта е подобряване на транспортно - експлоатационните качества и носимоспособността на пътната настилка, и подобряване на отводняването на съществуващия път до хижа „Чумерна“.
Предвиденият за реконструкция участък е от км 0+680 до км 2+384 – портала на хижа „Чумерна“. Проектът се осъществява на два етапа - I-ви етап - от км 0+000 до км 0+680 и II-ри етап - от км 0+680 до хижата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

община Твърдица, гр.Твърдица

Реконструкция на път Т-1 от м. Циганска поляна до хижа “Чумерна” - II -ри етап“, Община Твърдица
Целта на проекта е подобряване на транспортно - експлоатационните качества и носимоспособността на пътната настилка, и подобряване на отводняването на съществуващия път до хижа „Чумерна“.
Предвиденият за реконструкция участък е от км 0+680 до км 2+384 – портала на хижа „Чумерна“. Проектът се осъществява на два етапа - I-ви етап - от км 0+000 до км 0+680 и II-ри етап - от км 0+680 до хижата.
Критериите по-долу
 
ДА програма за управление на дейностите    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
2500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Във връзка с възможността, която чл.114 от ЗОП предвижда, Възложителят посочва, че към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансиране за обществената поръчка. В този смисъл и изпълнението на договора се отлага до датата на подписване на Договор за финансиране на строежа. Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на три месеца.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от „втора група, трета категория”, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници в съответен регистър на държава-членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Документ, с който се доказва изпълнението на това изискване:
При подаване на оферта участниците декларират годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност /номер на Удостоверението, група и категория, валидност/ в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност.
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да е реализирал минимнален годишен общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Документ, с който се доказва изпълнението на това изискване:
Участниците попълват Част IV,раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП.
Определеният за изпълнител преди сключване на договор за обществена поръчка, представя документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП – доказателства за наличието на декларираните данни и обстоятелства – Годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква.
2.През последните три приключили финансови години участникът следва да е реализирал оборот в сферата, попадащ в предмета на поръчката.Под „оборот в сферата, попадащ в предмета на поръчката“ следва да се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от изграждане и/или реконструкция на пътища.
Документ, с който се доказва изпълнението на това изискване:
Участниците попълват Част IV,раздел Б:„Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП.
Определеният за изпълнител преди сключване на договор за обществена поръчка, представя документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП – доказателства за наличието на декларираните данни и обстоятелства – справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
3.Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл.171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Документи, с който се доказва изпълнението на тези изисквания:
При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т 5) /номер на полицата, застраховател, стойност, категория обекти/
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя копие на застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ.


1.Участникът следва да е реализирал минимнален годишен общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, не по-малък от 5 000 000лв. ( пет милиона лева) без ДДС.
2.През последните три приключили финансови години участникът следва да е реализирал оборот в сферата, попадащ в предмета на поръчката не по – малко от 2 500 000лв (два милиона и петстотин хиляди лева) без ДДС.
3.Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума/застрахователното покритие да съответства за обекти трета категория. Застраховката трябва да е в сила към датата на подаване на офертата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да има опит в изпълнение строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тази на поръчката.
Документ, с който се доказва изпълнението на това изискване:
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“.
Преди сключване на договор Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да предостави списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът в процедурата трябва да докаже, че разполага с необходимите специалисти нужни за качественото изпълнение на проекта. Предлаганият ключов персонал от участника трябва да има изискуемия опит, изрично посочен от възложителя в документацията и обявлението.
Документ, с който се доказва изпълнението на това изискване:
При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“ т.6).Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3.Участникът трябва да има система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват строителство.
4.Участникът трябва да има система за управление на околната среда ISO 14001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват строителство.
Документ, с който се доказва изпълнението на това изискване:
При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“. (уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа и обхвата на сертификация).Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копия на сертификатите.


1.През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да има опит в изграждане и/или реконструкция на пътища, съгласно предмета на поръчката и отговарящи на изискванията за поне ІII-та категория строежи по ЗУТ, с дължина 2,5км.
2. Ключови експерти необходими за изпълнението на строителството:
- Технически ръководител на обекта –образователно квалификационна степен съгласно чл. 163 а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна. Да имат опит като технически ръководители (по смисъла на чл. 163а, ал.4 от ЗУТ) на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката;
- Експерт „Контрол по качеството“ - да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент. Да има опит като експерт „Контрол по качеството“ на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката.
- Експерт по безопасност и здраве в строителството - да притежава валидно удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно. Да има опит като експерт „ безопасност и здраве в строителството “ на обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката.
3.Участникът трябва да има система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват строителство.
4.Участникът трябва да има система за управление на околната среда ISO 14001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Във връзка с възможността, която чл.114 от ЗОП предвижда, Възложителят посочва, че към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансиране за обществената поръчка. В този смисъл и изпълнението на договора се отлага до датата на подписване на Договор за финансиране на строежа. Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му в случай на неосигурено финансиране.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

община Твърдица

Отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците, по чл. 54, ал. 1 и чл.55,ал.1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.Възложителят предоставя безплатен и пълен достъп до Документацията за участие и всички документи към нея на интернет адреса на Профил на купувача.Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора e 3% (три на сто) от стойността му без ДДС. Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията по т. 1 или т. 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка. Когато определеният изпълнител избере да внесе гаранцията за изпълнение като парична сума по банков път това следва да стане по посочена от Възложителя банкова сметка: IBAN – BG 44 SOMB 91303317000701, ВIC – SOMBBGSF при ОБЩИНСКА БАНКА AД, финансов център - Твърдица. Когато определеният изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Твърдица, и че е със срок на валидност най-малко 1 месец след изтичане срока на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.
Когато гаранцията за изпълнение на договора е представена от определеният изпълнител под формата на застраховка, същата трябва да е сключена в полза на Община Твърдица, като застрахователната сума да е равна по размер на размера на дължимата гаранция за изпълнение и премията по застраховката да е внесена еднократно, а не на части. Срок на валидност на застраховката, трябва да бъде най-малко 1 месец след изтичане срока на договора.
Когато определеният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва