Деловодна информация
00753Община Свищов
12-00-1899 21/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00753-2019-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Свищов 000133965
ул. Цанко Церковски №2
Свищов BG321 5250 България
Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП +359 63168111
op@svishtov.bg +359 63160504

Интернет адрес/и

www.svishtov.bg

http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=251


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=251
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Преустройство на двуетажна сграда в "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване", УПИ IV-4296, кв. 83, гр. Свищов, Община Свищов, Област Велико Търново“
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва:
Извършване на строително-монтажни работи и дейности за преустройство и промяна на предназначение на сграда в гр. Свищов, ул. Цар Борис I, №36 в Център за грижа на възрастни хора в невъзможност за самообслужване, съгласно изготвеният, съгласуван и одобрен по съответния ред работен инвестиционен проект.
Изпълнение на строително-монтажните работи на обекта ще се осъществява на два етапа, както следва:
I етап, включващ строително-монтажни работи по част Архитертура (демонтажни, зидарски, мазачески, настилки, тавани и стени; бояджийски; покривни тенекеджийски; изолационни работи, доставка и монтаж на дограма и щори – 140 кв.м); по част Конструкции (саниране на бетонови сечения и промяна в архитектурното разпределение; изграждане на шахта за асансьор), по част ВиК(водопровод по сграда; външен водопровод; канализация на сграда; външен дворен канал), по част Електро (силова и осветителна инсталация; заземителна и мълниезащитна инсталация; видеонаб
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
519000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Свищов, ул. Цар Борис I, №36.

Предметът на обществената поръчка включва:
Извършване на строително-монтажни работи и дейности за преустройство и промяна на предназначение на сграда в гр. Свищов, ул. Цар Борис I, №36 в Център за грижа на възрастни хора в невъзможност за самообслужване, съгласно изготвеният, съгласуван и одобрен по съответния ред работен инвестиционен проект.
Изпълнение на строително-монтажните работи на обекта ще се осъществява на два етапа, както следва:
I етап, включващ строително-монтажни работи по част Архитертура (демонтажни, зидарски, мазачески, настилки, тавани и стени; бояджийски; покривни тенекеджийски; изолационни работи, доставка и монтаж на дограма и щори – 140 кв.м); по част Конструкции (саниране на бетонови сечения и промяна в архитектурното разпределение; изграждане на шахта за асансьор), по част ВиК (водопровод по сграда; външен водопровод; канализация на сграда; външен дворен канал), по част Електро (силова и осветителна инсталация; заземителна и мълниезащитна инсталация; видеонаблюдение; контрол на достъп; мрежа; SOS система) по част ОВК (отоплителна инсталация, инсталация за битова гореща вода; ветилационни инсталации на 2 етаж; отводняване на вътрешни тела).
II етап, включващ строително-монтажни работи по част Архитектура (околно пространство), по част Конструкции (надграждане на подпорна стена), по част ВиК (част от СМР за водопровод и канализация на сграда), част ОВК (Доставка и монтаж на Отоплителни тела и топлинен център; вентилационни инсталации 2 етаж; Дейностите по част Паркоустройство и благоустройство и част ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ.
Подробните изисквания за изпълнение са съгласно техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
519000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Създаване на нова социална услуга „Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване“ по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“.

Осигурено е финансиране за строителството на етап I от инвестиционния проект, в размер на 294 000,00 лева (словом: Двеста деветдесет и четири хиляди) лева без ДДС.
Към датата на откриване на поръчката не е осигурено финансиране за строителството на етап II от инвестиционния проект. При условие, че не бъде осигурено финансиране за II етап, то Възложителят няма да възлага за изпълнение на частта от
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнението на строежи и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г и чл.5 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, както следва:
За извършване на строително - монтажни работи на строеж: четвърта категория или по-висока съгласно от ЗУТ.
Участникът попълва т.1 на раздел А: Годност в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Документ, с който се доказва: Заверено копие на удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада предметът на обществената поръчка, включително на талона към удостоверението, неразделна част от него.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ от аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. При сключването на договор, избраният за изпълнител (чуждестранно лице), следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изискване.

Възложителя не поставя изискване.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Минимални изисквания:
1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката пет години от датата на подаване на офертата.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни“ следва да се разбира: строително - монтажни работи за изграждане и/или основен ремонт на сграда/и с обществено предназначение с РЗП минимум 650 кв.м.
Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Документ, с който се доказва: Списък по чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП – по образец №5, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания - копия заверени с гриф „Вярно с оригинала” от участника.
2. Участникът следва да има внедрени следните системи:
•БДС EN ISO 9001:2008 (БДС EN ISO 9001:2015) или еквивалент за внедрена система за управление на качеството, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП с обхват строителство, реконструкции, ремонтни работи;
•БДС EN ISO 14001:2004 (БДС EN ISO 14001:2015) или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП с обхват строителство, реконструкции, ремонтни работи
Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Документ, с който се доказва: Копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
3. Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
A)Ръководител екип, който:
-да притежава висше образование, със специалност „Строителство на сгради и съоръжения”, „Архитект“ или еквивалент съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за признаване на правоспособност в областта на устройственото планиране и инвестиционното проектиране на лица с професионална квалификация „инженер” или „Архитект“, придобита в държава - членка на Европейския съюз, на Европейското икономическо пространство, в Швейцария и в трети държави, приета с ПМС №219 от 17.10.2005 г.
Б) Координатор по безопасност и здраве, който да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително - монтажни работи или еквивалент;
В) Технически ръководител, който да отговаря на изискванията чл.163а от ЗУТ или еквивалент.
* Участникът трябва да посочи отделни технически лица, едно техническо лице не може да съвместява двете позиции.
Участникът попълва поле 2) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Документ, с който се доказва: Списък по чл.64, ал.1, т.6 от ЗОП на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата - по образец №6.


Минимални изисквания:
1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката пет години от датата на подаване на офертата.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни“ следва да се разбира: строително - монтажни работи за изграждане и/или основен ремонт на сграда/и с обществено предназначение с РЗП минимум 650 кв.м.
Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Документ, с който се доказва: Списък по чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП – по образец №5, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания - копия заверени с гриф „Вярно с оригинала” от участника.
2. Участникът следва да има внедрени следните системи:
•БДС EN ISO 9001:2008 (БДС EN ISO 9001:2015) или еквивалент за внедрена система за управление на качеството, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП с обхват строителство, реконструкции, ремонтни работи;
•БДС EN ISO 14001:2004 (БДС EN ISO 14001:2015) или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП с обхват строителство, реконструкции, ремонтни работи
Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Документ, с който се доказва: Копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
3. Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
A)Ръководител екип, който:
-да притежава висше образование, със специалност „Строителство на сгради и съоръжения”, „Архитект“ или еквивалент съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за признаване на правоспособност в областта на устройственото планиране и инвестиционното проектиране на лица с професионална квалификация „инженер” или „Архитект“, придобита в държава - членка на Европейския съюз, на Европейското икономическо пространство, в Швейцария и в трети държави, приета с ПМС №219 от 17.10.2005 г.
Б) Координатор по безопасност и здраве, който да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително - монтажни работи или еквивалент;
В) Технически ръководител, който да отговаря на изискванията чл.163а от ЗУТ или еквивалент.
* Участникът трябва да посочи отделни технически лица, едно техническо лице не може да съвместява двете позиции.
Участникът попълва поле 2) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Документ, с който се доказва: Списък по чл.64, ал.1, т.6 от ЗОП на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата - по образец №6.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В обществената поръчка може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя.
Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5 % от стойността на договора, която се представя в една от следните форми:•Банкова гаранция;•Парична сума;•Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала № 1 на административната сграда на Община Свищов, ул. "Цанко Церковски" № 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице:
- основанията по чл.54, ал.1, чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП
- условията по чл. 107 от ЗОП;
- обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;
- за когото не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП) и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато участникът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП;
- за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество (ЗПКОНПИ);
- който, след покана от страна на Възложителя и в определения в нея срок, откаже да удължи срока на валидност на офертата си или ако представи оферта с по-кратък срок на валидност;
- чието Ценово предложение надвишава прогнозната стойност на обществената поръчка, определена от Възложителя за настоящата обществена поръчка, и/или по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ за настоящата поръчка елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея);
- в случаите, предвидени в методиката за оценка на офертите - Критерий за възлагане на поръчката по чл. 70 от ЗОП.
- са свързани лица по смисъла на &1, т.13 и т.14 от допълнителните разпоредби на Закона за публично предлагане на ценни книжа.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва