Деловодна информация
00640
 
да
да
21/08/2019 (дд/мм/гггг)
00640-2019-0031 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител №15
София BG411 1504 България
Петър Станулов +359 29308259
pstanulov@admin.uni-sofia.bg +359 28464210

Интернет адрес/и

https://www.uni-sofia.bg.

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g/otkriti_proceduri
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител № 15, Ректорат, отдел Секретариат и деловодство, стаи 114-115
София BG411 1504 България
Петър Станулов +359 8464210
pstanulov@admin.uni-sofia.bg +359 8464210

Интернет адрес/и

https://www.uni-sofia.bg

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на СУ „Св. Климент Охридски” по 10 обособени позиции:
15000000      
Доставки

Обект на настоящата обществена поръчка е „Доставка“ по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
Предметът на настоящата обществена поръчка е „Периодична доставка храни за нуждите на СУ „Св. Климент Охридски”, по 10 обособени позиции. В обхвата на обществената поръчка са включени следните дейности:
- Доставка
Изпълнението на доставката трябва да бъде в съответствие с техническите спецификации на Възложителя, с изискванията на нормативните изисквания в България и ЕС.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка на хляб и хлебни изделия” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №1 включва доставка на:
- Хляб “Добруджа” - 830 гр.
- Хляб "Бял" - 830 гр.
- Хляб “Типов" - 830 гр.
- Хляб пълнозърнест - 400 гр.
- Козунак - 500 гр.
- Готово тесто - 0.830 кг.
- Питка – 80 гр.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    30
„Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация”    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
390000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на мляко и млечни продукти” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №2 включва доставка на:
- Кисело мляко, краве – БДС 12/2010 г - 0.400 кг Масленост- 2%.
- Кисело мляко, краве – БДС 12/2010 г. - 0.400 кг Масленост- 3,6%.
- Кисело мляко, краве - 0.400 кг Масленост- 2%.
- Кисело мляко, краве - 0.400 кг Масленост- 3,6%
- Пастьоризирано мляко - 1 л.
- Сухо мляко – 25 кг.
- Маргарин 60% масленост- 0.500 кг
- Краве масло - 250 гр.
- Топено сирене – / 6 бр. в кутия/
- Крема сирене - 0.125
- Сирене краве - 1.00 кг
- Кашкавал - 1.00 кг
- Кисело мляко – кофа от 10.00 кг
- Руска салата - 1.00 кг
- Салата “Снежанка” - 1.00 кг
- Кисело плодово мляко - 0.280 кг
- Извара - 1.00 кг
- Цедено кисело мляко - 1.00 кг
- Сирене пармезан - 0.200 кг
- Сметана за готвене - 0.200 л
- Сирене моцарела - 0.100 кг
- Синьо сирене - 0.100 кг
Критериите по-долу
 
ДА „Техническа оценка”    30
„Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация”    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
350000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на месо и продукти от месо” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №3 включва доставка на:
- Свинско месо без кости - Свински бут без кост 1.00 кг
- Свинско месо - замразено - Свинска плешка обезкостена 1.00 кг
- Свински черен дроб - 1.00 кг
- Кайма смес - 1.00 кг
- Кебапчета - 80 гр
- Кюфтета - 80 гр
- Колбас шунков - 1.00 кг
- Кренвирши-свински - 1.00 кг
- Карначета (замразени) - 1.00 кг
- Варена наденица - 1.00 кг
- Сурова кълцана наденица за скара - 1.00 кг
- Салам малотраен - телешки - 1.00 кг
- Шпеков колбас - 1.00 кг
- Агнешки комплект - 1.00 кг
- Пастет свински - 0.140 кг
- Кренвирши телешки диетични - 1.00 кг
- Плескавица - 0.200 кг
- Свински джолан с кост - 1.00 кг
- Свински джолан без кост - 1.00 кг
- Телешки джолан без кост - 1.00 кг
- Свинско контра филе - 1.00 кг
- Шкембе телешко - 1.00 кг
- Бон филе - 1.00 кг
- Пастърма - 0.200 кг
- Свински врат - 1.00 кг
- Телешко месо - 1.00 кг
Критериите по-долу
 
ДА „Техническа оценка”    30
„Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация”    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
700000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на риба" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №4 включва доставка на:
- Скумрия (замразена) - 1.00 кг
- Риба хек - 1.00 кг
- Филе бяла риба - 1.00 кг
- Риба скумрия филе - 1.00 кг
- Пъстърва - 1.00 кг
- Шаран - 1.00 кг
- Тилапия - 1.00 кг
Критериите по-долу
 
ДА „Техническа оценка”    30
„Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация”    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
35000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на пилета и продукти от пилешко месо" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15112130      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №5 включва доставка на:
- Пилешки бутчета - 1.00 кг
- Пилешки дреболии /дробчета/ - 1.00 кг
- Пилета замразени - 1.00 кг
- Пилешко филе – замразено - 1.00 кг
- Пилешко бяло месо без кост - 1.00 кг
- Пилешка пържола бут - 1.00 кг
- Пилешка пържола бут без кожа - 1.00 кг
- Пилешка пържола бяло месо - 1.00 кг
- Пилешки шишчета - 1.00 кг
- Пилешка вешалица - 0.150 кг
- Крилца - 1.00 кг
- Пилешки воденички - 1.00 кг
- Пуешки бутчета - 1.00 кг
- Пилешка пържола - 1.00 кг
Критериите по-долу
 
ДА „Техническа оценка”    30
„Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация”    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на тестени и сладкарски изделия” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15850000      
15812000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №6 включва доставка на:
- Тестени закуски - баница - 0.160 кг
- Тестени закуски - кифла със сладко, мармалад или шоколад - 0.140 кг
- Тестени закуски - рогче - 0.100 кг
- Тестени закуски - поничка - 0.100 кг
- Сладкарски изделия - паста - 0.100 кг
- Сладкарски изделия - еклер - 0.100 кг
- Сладкарски изделия - негърче - 0.070 кг
- Шоколадови вафли - 45 гр
- Суха паста - 30 гр
- Бисквити - 330 гр.
- Обикновени бисквити-150 гр.
- Кроасани-65 гр.
- Тахан халва - 1.00 кг
- Обикновени вафли - кутия с 24 бр. - 600 гр (0.025 гр/бр)
- Шоколадови вафли- 50 гр.
- Сухи пасти - кутия с 12 бр. кутия - 360 гр (30 гр/бр)
- Баница - 0.150 кг
- Кифла с мармалад - 0.150 кг
- Кифла козуначена - 0.150 кг
- Кифла осморка - 0.150 гр
- Кифла със сирене - 0.150 гр
- Толумба - 70 гр
- Солети - 60 гр
Критериите по-долу
 
ДА „Техническа оценка”    30
„Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация”    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
750000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на зеленчукови и плодови консерви" 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №7 включва доставка на:
- Зелен фасул - 0.680 гр
- Домати консерва - 0.680 гр
- Гювеч - 0.680 гр
- Грах - 0.680 гр
- Мариновани краставици - 2,7 л
- Лютеница - 5 кг
- Кисело зеле рязано - 1.700 кг
- Зелеви листа - 1.700 кг
- Доматено пюре - 5 кг
- Ловджийска салата - 1.700 кг
- Пипер печен, белен - 0.680 кг
- Гъби консерва - 0.700 кг
- Грах замразен - 1.00 кг
- Зеленчуци микс - замразени - 1.00 кг
- Конфитюри – 900 мл
- Маслини - 1.00 кг
- Алвеоли кетъринг пчелен мед - 15 гр
- Алвеоли кетъринг – конфитюр - 15 гр
- Алвеоли кетъринг - течен шоколад - 12 гр
- Туршия - 1.700 кг
- Кьопоолу - 400 гр
- Лозов лист - 0.680 кг
- Замразени зеленчуци - 2.50 кг
- Нахут - 0.570 кг
- Каперси - 0.540 кг
- Кисело зеле - 60 кг
- Царевица - 0.425 кг
- Туршия - 10 кг
Критериите по-долу
 
ДА „Техническа оценка”    30
„Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация”    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
155000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на пресни плодове и зеленчуци" 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03221000      
03222000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №8 включва доставка на:
- Картофи - над 50 мм - 1.00 кг
- Зелен фасул - 1.00 кг
- Тиквички - 1.00 кг
- Домати червени - 1.00 кг
- Сух лук над 45 мм - 1.00 кг
- Моркови - 1.00 кг
- Зеле прясно - 1.00 кг
- Гъби - 1.00 кг
- Червен пипер - капия - 1.00 кг
- Зелен пипер капия - 1.00 кг
- Краставици ланги - 1.00 кг
- Марули - до 30.04. над 200 гр, след 30.04. над 250 гр
- Патладжан - 1.00 кг
- Спанак - 1.00 кг
- Праз лук - връзка - мин. 2.5 кг
- Зелен лук - връзка
- Зелен чесън – връзка
- Ряпа - 1.00 кг
- Бамя - 1.00 кг
- Чесън - 1.00 кг
- Магданоз връзка
- Целина връзка
- Репички - връзка
- Праскови - 1.00 кг
- Кайсии - 1.00 кг
- Череши - 1.00 кг
- Ягоди - 1.00 кг
- Ябълки - 1.00 кг
- Дюли - 1.00 кг
- Тиква - 1.00 кг
- Банани - 1.00 кг
- Портокали - 1.00 кг
- Киви - 1.00 кг
- Лимони - 1.00 кг
- Сини сливи - сушени - 1.00 кг
- Мандарини - 1.00 кг
- Грозде бяло - 1.00 кг
- Грозде черно - 1.00 кг
- Круши - 1.00 кг
- Броколи - 1.00 кг
- Карфиол - 1.00 кг
- Салата Айсберг - 1.00 кг
- Босилек пресен - връзка
- Брюкселско зеле - 1.00 кг
Критериите по-долу
 
ДА „Техническа оценка”    30
„Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация”    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
375000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на други храни" 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15871270      
15872000      
15871000      
03142500      
15411200      
15555000      
15871230      
15871273      
15332300      
15332310      
15831000      
15872400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №9 включва доставка на:
- Захар кристална – 1.00 кг
- Пудра захар - 1.00 кг
- Сол готварска - 1.00 кг
- Олио – 1 л
- Яйца- размер L
- Яйчен прах – 5 кг
- Брашно пшенично - 1.00 кг
- Грис пшеничен - 1.00 кг
- Царевично брашно - 1.00 кг
- Ориз объл - 1.00 кг
- Макарони - 0.500 кг
- Спагети - 0.500 кг
- Кус-кус - 0.500 кг
- Фиде - 0.400 кг
- Юфка - 0.400 кг
- Жито грухано - 0.400 кг
- Кори за баница - 0.500 кг
- Бутер тесто - 1.00 кг
- Нишесте десертно - 0.060 кг
- Какао на прах - 1.00 кг
- Сух боб - 1.00 кг
- Леща - 1.00 кг
- Картофено пюре - 1.00 кг
- Риба консерва /скумрия/ - 0.190 кг
- Русенско варено-консерва - 0.190 кг
- Майонеза - 0.200 кг
- Оцет винен 6% - 0,700 л
- Лимонов сок - 0.200 л
- Черен пипер - 10 гр
- Червен пипер – сладък - 100 гр
- Чубрица ронена - 0.025 кг
- Риган сушен - 0.025 кг
- Кимион млян - 10 гр
- Босилек сух - 0.025 кг
- Девесил сушен - 0.025 кг
- Магданоз сушен - 0.025 кг
- Копър сушен - 0.025 кг
- Чесън сушен - 0.025 кг
- Джоджен сушен - 0.025 кг
- Целина сушена - 0.025 кг
- Канела - 10 гр
- Бакпулвер -10 гр
- Амонячна сода - 10 гр
- Сода бикарбонат - 100 гр
- Лимонтузу - 0.010 кг
- Ванилия - 0.002 кг
- Мая за хляб - 0.040 кг
- Орехови ядки - 1.00 кг
- Стафиди - 1.00 кг
- Овесени ядки - 0.500 кг.
- Галета - 0.125 кг
- Чай билков – оп. 20 бр
- Горещ шоколад - 25 гр
- Какао - 400 гр
- Корнфлейкс - 0.200 кг
- Червен пипер - 0.500 кг
- Дафинов лист - 10 гр
- Шарена сол - 0.500 кг
- Качамак - 0.500 кг
- Балсамов оцет - 0.5 л
- Кетчуп - 1.00 кг
- Бульон - 10 бр. в опаковка
- Инстантни супи - 50 гр
- Бадем - 1.00 кг
- Кашу - 1.00 кг
- Фъстъци - 1.00 кг
- Орехи - 1.00 кг
- Кориандър - 10 гр
- Куркума - 10 гр
- Индийско орехче - 10 гр
- Къри - 10 гр
- Джинджифил - 10 гр
- Розмарин - 10 гр
- Дъвки лента - пакет x5 бр.
- Дъвки дражета - пакет x10 бр.
- Сладолед 79 гр. на клечка
- Сладолед 72 гр. на клечка
- Сладолед 65 гр. в кутия
- Сладолед 330 гр. в кутия
- Сладолед 1 кг. в кутия
- Течен шоколад - 5 кг
Критериите по-долу
 
ДА „Техническа оценка”    30
„Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация”    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на напитки" 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15900000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Складовете и заведенията за хранене на ПСБО при СУ в гр. София, както и морските и планински бази на СУ, описани подробно в документацията за участие.

Настоящата обществена поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, са описани в Техническата спецификация. Доставките на съответните хранителни продукти трябва да обхващат всички дейности по реализиране на поръчката - товарене, разтоварване, транспортиране и др. съпътстващи дейности. Обособена позиция №10 включва доставка на:
- Минерална вода - бутилка от 1.5 литра
- Минерална вода - бутилка от 0.5 л
- Минерална вода /газирана/ - бутилка от 0.5 л
- Газирана безалкохолна кофеино съдържаща тонизираща напитка - пластмасова бултика от 0.5 л
- Газирана безалкохолна кофеино съдържаща тонизираща напитка - в метална (алуминиева) опаковка от 0.33 л
- Газирана безалкохолна кофеино съдържаща тонизираща напитка - стъклена бутилка от 0.25 л
- Газирана диетична безалкохолна кофеино съдържаща тонизираща напитка - пластмасови бутилки от 0.5 л
- Газирана диетична безалкохолна кофеино съдържаща тонизираща напитка - в метална (алуминиева) опаковка от 0.33 л
- Газирана диетична безалкохолна кофеино съдържаща тонизираща напитка - стъклена бутилка от 0.25 л
- Газирана безалкохолна напитка - пластмасова бултика от 0.5 л
- Газирана безалкохолна напитка - в метална (алуминиева) опаковка от 0.33 л
- Газирана безалкохолна напитка - стъклена бутилка от 0.25 л
- Тонизиращи напитки кафе 3 в 1 - прахообразна - 18 гр
- Кафе – мляно - 500 гр
- Кафе – на зърна - 1.00 кг
- Чай – билков, зелен и черен - 20 бр в кутия
- Сметана течна - 10 гр
- Сметана суха - 3 гр
- Енергийна напитка - в метална (алуминиева) опаковка от 0.250 л
- Енергийна напитка - в метална (алуминиева) опаковка от 0.5 л
- Студен чай - пластмасова бутилка от 0.5 л
- Сайдер - стъклена бутилка 0.33 л
- Бира българска - в метална (алуминиева) опаковка от 0,50 л. – 1 вид.
- Бира българска - в метална (алуминиева) опаковка от 0,50 л. – 2 вид.
- Бира българска - в метална (алуминиева) опаковка от 0,50 л. – 3 вид.
- Бира внос - в метална (алуминиева) опаковка от 0,50 л. – 1 вид.
- Бира внос - в метална (алуминиева) опаковка от 0,50 л. – 2 вид.
- Ракия българска – 1 вид – 0,7 л.
- Ракия българска – 2 вид – 0,7 л.
- Ракия българска – 3 вид – 0,7 л.
- Водка българска – 1 вид – 0,7 л.
- Водка българска – 2 вид – 0,7 л.
- Водка внос – 1 вид – 0,7 л.
- Водка внос – 2 вид – 0,7 л.
- Уиски българско – 1 вид – 0,7 л.
- Уиски българско – 2 вид – 0,7 л.
- Уиски внос – 1 вид – 0,7 л.
- Уиски внос – 2 вид – 0,7 л.
- Коняк български – 0,7 л.
- Коняк внос – 0,7 л.
- Джин български – 0,7 л.
- Джин внос – 0,7 л.
- Вино бяло българско 1 вид – 0,7 л.
- Вино бяло българско 2 вид – 0,7 л.
- Вино бяло внос 1 вид – 0,7 л.
- Вино бяло българско 2 вид – 0,7 л.
- Вино червено българско 1 вид – 0,7 л.
- Вино червено българско 2 вид – 0,7 л.
- Вино червено внос 1 вид – 0,7 л.
- Вино червено внос 2 вид – 0,7 л.
- Вино розе българско – 0,7 л.
- Вино розе внос – 0,7 л.
- Вино - стъклена бутилка от 0.7 л
- Вино - стъклена бутилка от 0.7 л
- Вино - стъклена бутилка от 0.7 л
- Нектари - 0.250 л
- Натурален сок – 0.250 л
- Боза - 0.250 кг
Критериите по-долу
 
ДА „Техническа оценка”    30
„Предложена отстъпка за продукти извън техническата спецификация”    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
695000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да разполага с минимум един обект, регистиран по чл.12 от Закона за храните, за производство и/или търговия с храни, за групите храни, включени в техническата спецификация по съответната обособена позиция, за която участникът подава оферта, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри/спписъци, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с настоящия критерий за подбор се доказва от лицата, включени в него, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела на поръчката ще изпълняват доставките. Третите лица, трябва да отговарят на този критерий за подбор, само ако участикът се позовава на техния капацитет за доказването му.
Обстоятелството се удостоверява в част IV, раздел А „Годност” на ЕЕДОП, с посочване на срока на валидност на документа.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, по съответната обособена позиция за която участва.

Участникът следва да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, по съответната обособена позиция не по-малък от:
Обособена позиция №1: „Доставка на хляб и хлебни изделия” – 780 000 (седемстотин и осемдесет хиляди) лева без ДДС;
Обособена позиция №2: „Доставка на мляко и млечни продукти” – 700 000 (седемстотин хиляди) лева без ДДС;
Обособена позиция №3: „Доставка на месо и продукти от месо” – 1 400 000 (един милион и четиристотин хиляди) лева без ДДС;
Обособена позиция №4: „Доставка на риба” – 70 000 (седемдесет хиляди) лева без ДДС;
Обособена позиция №5: „Доставка на пилета и продукти от пилешко месо” – 500 000 (петстотин хиляди) лева без ДДС;
Обособена позиция №6: „Доставка на тестени и сладкарски изделия” – 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди) лева без ДДС;
Обособена позиция №7: „Доставка на зеленчукови и плодови консерви” – 310 000 (триста и десет хиляди) лева без ДДС;
Обособена позиция №8: „Доставка на пресни плодове и зеленчуци” – 750 000 (седемстотин и петдесет хиляди) лева без ДДС;
Обособена позиция №9: „Доставка на други храни” – 600 000 (шестотин хиляди) лева без ДДС;
Обособена позиция №10: „Доставка на напитки” – 1 390 000 (един милион триста и деветдесет хиляди) лева без ДДС;
Под оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката следва да се включва сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирани от изпълнение на производство и/или доставка на хранителни продукти.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 1а и т. 2а от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на ГФО или техни съставни части, когато публикуването им се изисква и/или справка за реализирания оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателни причини участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, които възложителят приема за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има внедрени системи за управление на качеството

Участникът трябва да има внедрени системи за управление на качеството, както следва:
- EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент,
- EN ISO 14001:2004 / EN ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда” или еквивалент.
- ISO 22000:2005 / БДС EN ISO 22000:2006 „Системи за управление на безопасността на храните” или еквивалент.
Внедрените системи трябва да са в сферата, попадаща в обхвата на поръчката доставка на хранителни продукти, с предмета на обособената позиция, за която участват. Под доставки със сходен или идентичен предмет да се разбира „доставка на хранителни продукти” за групите храни по вид, включени в техническата спецификация на съответната обособена позиция, за които участникът подава оферта по смисъла на §1, т.12 от ДР на Закона за храните, са храни, обединени на базата на техния произход и състав;
Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качество и стандарти за екологично управление” на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Забележка:
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При разглеждане на офертите, когато е необходимо, ще се извърши проверка по заявените от участниците данни, включително чрез изискване на информация от други органи и лица. От участниците може да се изиска да предоставят разяснения или допълнителни доказателства за данни, посочени в офертата в петдневен срок. Проверката и разясненията не могат да водят до промени в техническото и ценовото предложение на участниците. Възложителят отстранява от участие в процедура за на обществена поръчка кандидат или участник, когато е установено, че е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% (пет процента)от стойността на договора за изпълнение по съответната обособе позиция без ДДС.
Гаранцията може да бъде под формата на:
- парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя или
- безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя, със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора или
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Доставките, предмет на обществената поръчка, ще се извършват при възникнала необходимост и по заявка от страна на Софийски университет „Св. Климент Охридски“, в рамките на определения прогнозен финансов ресурс. Възложителят ще подава заявки за конкретни доставка по предмета на договора, съобразно нуждите на факултетите/звената като си запазва правото да не изчерпи изцяло посочените прогнозни стойности.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

25/06/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Софийски университет, сграда Ректорат, зала 1, адрес: бул. Цар освободител № 15

На публучно заседание за отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискваният на възложителя. За участник не трябва да са налице обстоятелства по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 ЗПКОНПИ и условията на чл. 107 ЗОП, а информация за наличието или липсата за обстоятелства за тези обстоятелства се попълва в ЕЕДОП в част III, Раздел А, Б, В и Г.
2. Участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
3. Отстранява се участник, който не отговаря на критериите за подбор и/или е представил представил „Неподходяща оферта“. „Неподходяща оферта“ е тази оферта, която не отговаря на техническите спецификации и на изискванията за изпълнение на поръчката или която е подадена от участник, за когото са налице някое от посочените в процедурата основания за отстраняване.
4. Изменение на сключен договор за обществена поръчка се допуска по изключение, съгласно приложимите хипотези по чл. 116 ЗОП.
5. Избраният за изпълнител, преди сключване на договор представя доказателства по чл. 58 ЗОП:
5.1. За обстоятелствата по чл.54, ал. 1, т. 1 ЗОП - свидетелство за съдимост;
5.2. за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 2 - съответния документ, съгласно законодателството на държавата, в която е установен. Когато в съответната държава не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение съгласно законодателството на съответната държава;
5.3. за обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 3 - удостоверение от органите по приходите и удостоверение от общината по седалището на възложителя и на участника;
5.4. за обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 6 и по чл. 56, ал. 1, т. 4 - удостоверение от органите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда";
5.5. За обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП - удостоверение издадено от Агенцията по вписванията.
6. Всички условия и изисквания са посочени в документацията към настоящата процедура, достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g/otkriti_proceduri/periodichna_dostavka_na_hranitelni_produkti_za_nuzhdite_na_su_sv_kliment_ohridski_po_10_obosobeni_pozicii

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на чл. 196 от ЗОП, при спазване на срока, посочен в чл. 197, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва