Деловодна информация
01026
15-14-77 21/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
21/08/2019 (дд/мм/гггг)
01026-2019-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Искър 000413942
гр. Искър,Община Искър, област Плевен, ул. „Георги Димитров” № 38
Искър BG314 5868 България
Теменужка Василева; Бистра Минковска +359 0879010314
iskar@atlantis.bg +359 065162196

Интернет адрес/и

http://iskarbg.nit.bg

https://iskarbg.nit.bg/proceduri/pr-57.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://iskarbg.nit.bg/proceduri/pr-57.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Основен ремонт/Реконструкция и ремонт на улична мрежа в община Искър”,включващи две обособени позиции
45220000      
Строителство

„Изпълнение на строително-монтажни работи с предмет:
„Основен ремонт/Реконструкция и ремонт на улична мрежа в община Искър”, включващи две обособени позици:
Обособена позиция № 1: „Текущ ремонт на улици в Община Искър”
Обособена позиция № 2: „ Реконструкция на ул. „Христо Смирненски” от ОТ 14 до ОТ 36 гр. Искър”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
161107.95      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Текущ ремонт на улици в община Искър” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Мястото за изпълнение на поръчката е в гр. Искър, Община Искър, Република България.

Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
67306.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Реконструкция на ул. „Христо Смирненски” от ОТ 14 до ОТ 36” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Мястото за изпълнение на поръчката е Община Искър, обл. Плевен, Република България.

Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
93801.75      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците трябва да притежават:
За Обособена позиция №1:
Да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя по чл. 3, ал. 2 от ЗКС за втора група или отделни видове строителни и монтажни работи, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция "Строителство"(чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя)
За Обособена позиция №2:
Да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от втора група, четвърта категория и валиден талон или да притежава еквивалентна такава регистрация в професионален, или търговски регистър в държавата, в която е установен, за участниците – чуждестранни лица.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“, т. 1). С еЕЕДОП участниците представят информация относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, съответно дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците трябва да имат: За Обособена позиция №1:Да представи сключена валидна Застраховка професионална отговорност (минимална застрахователна сума за дейността) по чл. 171 от ЗУТ.
За Обособена позиция №2:Да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума на вида строеж (четвърта категория), съгласно нормативните изисквания или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.


ДОКАЗВАНЕ: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. 5), с посочване на застрахователната полица (номер, дата, издател, застраховано лице), застрахователна сума, застрахована професионална дейност, срок на валидност на застраховката, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил строително-монтажни работи, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката. За "обекти, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка" възложителят ще приема: изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на улична и/или пътна мрежа.
2. Участникът трябва да разполага екип от следните технически лица за изпълнение на обособената позиция, за която участва:
1).Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
2). Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
3).Експерт по безопасност и здраве(КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.Под обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка възложителят ще приема: изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на улична и/или пътна мрежа.
3. Участникът трябва да има технически способности/възможности, за доставка на асфалтови смеси, ако няма собствена и/или наета асфалтова база.


Доказване по т.1.: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.Забележки: При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска по всяко време след отварянето на офертите да да представят документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Доказване по т.2.: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване – критерий за подбор, чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочи специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)
• Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
• Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти сходни с предмета на поръчката)Информацията се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП.Забележки:При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. Забележка 1: Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от екипа за изпълнение.Забележка 2: В случай, че участник е подал оферта за повече от една обособена позиция, не е необходимо да представя отделни екипи за изпълнение по отделните обособени позиции. Ако участникът бъде определен за изпълнител по повече от една обособена позиция, преди сключването на договора трябва да предложи различни експерти за всяка една обособена позиция, която ще изпълнява. В този случай предложените нови експерти трябва да отговарят на минималните изисквания за съответните експерти, посочени в настоящата точка.
Доказване по т.3.: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в Част IV, раздел буква В, т.9) от ЕЕДОП. Забележки:При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Декларация за съоръженията, собствеността им и техните основни технически характеристики.
Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания !
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Искър,Община Искър, област Плевен, ул. „Георги Димитров” № 38

На отварянето имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възлагането на настоящата обществена поръчка е спешно и срокът по чл. 74, ал. 1 от ЗОП не може да бъде спазен, поради следните причини: Община Искър има сключен договор № Д-ОА-110/27.07.2018 г. с предмет: „Изпълнение на строително – монтажни работи по проект: „Реконструкция на улична мрежа в община Искър“, финасиран по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г. На 05.02.2018 г. община Искър е сключила с ДФЗ втори Договор с рег. № 15/07/2/0/00489 от 05.02.2018 г. с предмет: „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа“. Във връзка с намеренията на Община Искър, разчетите на финансови средства не са достатъчни за изпълнението на цялостен ремонт на уличната мрежа в общината и това доведе до необходимостта от поемане на дългосрочен общински дълг. В изпълнение на Решение № 605 на Общински съвет – Искър по протокол № 37 от 20.07.2018г., писмено Искане за предоставяне на кредит от Кредитополучателя на Общински съвет гр. Искър и отпуснат дългосрочен общински дълг на Община Искър от „СОСИЕТЕ ЖЕНЕРАЛ ЕКСПРЕСБАНК” АД гр. ПЛЕВЕН и е сключен анекс към него със срок за усвояване на кредита до 29.09.2019 г. Община Искър е сключила договор № Д-ОА-189/08.11.2018 г. за строително-монтажни работи и дейности на уличната мрежа с предмет: „Основен ремонт и реконструкция на улична мрежа – Община Искър“. Предвид идентичния предмет на дейностите по горепосочените договори излагам следните мотиви за съкращаване на срока за обявяване на настоящата обществена поръчка с предмет: „Основен ремонт/Реконструкция и ремонт на улична мрежа в община Искър“, включващи две обособени позиции:Предметът на настоящата обществена поръчка, както и изпълнението на строително - монтажните работи по горецитираният сключен договор представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими.Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнението им.Своевременното възлагането на поръчката е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска от недостатъчната координация или некачествено изпълнение.Навременният избор на изпълнител по настоящата обществена поръчка ще доведе до оптимизирано разпределение на видовете строително-монтажни работи във времеви аспект, успоредно със строително-монтажни работи по горецитираните договори.В резултат на горепосоченото, ще е налице успешно завършване на строително-монтажните работи на двата обекта на обществените поръчки навреме и без затруднения. Влошаващите се метеорологични условия през следващите месеци са решаващ фактор за по-ранното и навременно започване на СМР на обекта с цел постигане на оптимален резултат и завършеност на обектите, както за възложителя и за изпълнителя, така и за гражданите на община Искър. Предвид етапите, технологията за изпълнение на отделните видове строително-монтажни работи и времето за тяхното завършване, както и сходните предмети на обществените поръчки, включващи сходни видове СМР и технологичната зависимост между тяхното изпълнение, съкращаването на сроковете за обявяване на ОП ще доведе до успешно и качествено изпълнение на предвидените строително-монтажни работи.Това налага поръчката да бъде възложена за изпълнение максимално бързо. Възложителят ще осигури максимално разумно съкращаване на периода от крайния срок за подаване на офертите.
Считано от 01.04.2018г. ЕЕДОП се подава задължително в електронен вид, съгласно указанията в Документацията.Гаранция за изпълнението на договора е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва