Деловодна информация
00890
08-01-194 20/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00890-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Опака 000875824
Община Опака, ул. „Съединение“ № 3
Опака BG334 7840 България
Добромир Стоев Стоев +359 899918007
obstinaopaka@abv.bg +359 60392421

Интернет адрес/и

www.opaka.bg

www.opaka.bg/bg/izbori/saobshteniq01


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://opaka.bg/bg/izbori/saobshteniq01/izbizpalnitel
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител на строително-монтажни работи по проект № BG06RDNP001-7.001-0018 „Реконструкция и рехабилитация на улици, съоръженията и принадлежностите към тях на територията на община Опака“
45233252      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа, вкл. тротоари, съоръжения и принадлежностите към тях, в община Опака, включващ 6 (шест) улици по 2 (две) обособени позиции:
-Обособена позиция №1: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици, съоръжения и принадлежностите към тях гр.Опака“;
Обособена позиция №2: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици, съоръжения и принадлежностите към тях с.Гърчиново“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1023854.95      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 1: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици, съоръжения и принадлежностите към тях гр.Опака“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

Предметът на обособенaта позиция касае изпълнение на дейности, на територията гр. Опака, община Опака, обл. Търговище.

Предмет на настоящата обособена позиция е реконструкция и рехабилитация на улици, вкл. тротоари, съоръжения и принадлежностите към тях, в гр. Опака, Община Опака в това число: изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всички услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с Техническите спецификации, техническия проект и количествените сметки; дейности по въвеждане на обекта в експлоатация; гаранционна отговорност за периодите на оферираните от Изпълнителя гаранционни срокове за отделните видове строително - монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, съобразно условията и изискванията на Наредба № 2 от 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, във връзка с чл. 160, ал. 4 и ал. 5 от ЗУТ, включващ следните улици:
-улица „Васил Левски“ в гр. Опака в т.ч.: Пътна настилка – 1715.50 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи; Асфалтови работи; Отводняване на трасето; Пътна маркировка и сигнализация; Тротоарна настилка – 179.14 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи.
-улица „Димитър Благоев“ в гр. Опака в т.ч.: Пътна настилка - 4699.60 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи; Асфалтови работи; Пътна маркировка и сигнализация; Тротоарна настилка- 1343.80 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи.
-улица „Иван Вазов“ в гр. Опака в т.ч.: Пътна настилка - 1709.20 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи; Асфалтови работи; Пътна маркировка и сигнализация; Тротоарна настилка - 1067.90 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи;
-улица „Черни Лом“ в гр. Опака в т.ч.: Пътна настилка - 898.50 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи; Асфалтови работи; Пътна маркировка и сигнализация; Тротоарна настилка - 536.00 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи.
-улица „Христо Ботев“ в гр. Опака в т.ч.: Пътна настилка - 1408.83 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи; Асфалтови работи; Пътна маркировка и сигнализация; Тротоарна настилка - 1027.30 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи;
-Изграждане на ТКМ (тръбна канална мрежа) и кабелни шахти с цел бъдещо полагане и изграждане на ЕСМ за широколентов интернет - гр. Опака.
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за участие. Количествени сметки са съпътствани от технически проекти, които дават ясна представа за предвидените строително-монтажни работи. За обектите има издадено разрешение за строеж на главния архитект на Община Опака.
Критериите по-долу
 
ДА Показател П1 „Организация на персонала“ (ПК)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
833598.48      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Реконструкция и рехабилитация на улици, съоръженията и принадлежностите към тях на територията на Община Опака”, BG06RDNP001-7.001-0018, съгласно подписан договор между Общ. Опака и ДФЗ.

В прогнозната стойност са включени непредвидени разходи, свързани с прякото изпълнение на СМР в размер на 39 695.17 лв. без вкл. ДДС. Последните ще бъдат направени само при доказана необходимост и след направено изменение на сключения договор за обществена поръчка с избрания изпълнител при условията и по реда на чл. 116 от ЗОП.

II.2) Описание 1

Обособена позиция №2: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици, съоръжения и принадлежностите към тях с. Гърчиново“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

Предметът на обособената позиция касае изпълнение на дейности, на територията на с. Гърчиново, община Опака, обл. Търговище.

Предмет на настоящата обособена позиция е реконструкция и рехабилитация на улица, вкл. тротоари, съоръжения и принадлежностите към тях, в с. Гърчиново, Община Опака в т.ч.: изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всички услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с Техническите спецификации, техническия проект и количествените сметки; дейности по въвеждане на обекта в експлоатация; гаранционна отговорност за периодите на оферираните от Изпълнителя гаранционни срокове за отделните видове строително - монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, съобразно условията и изискванията на Наредба № 2 от 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, във връзка с чл. 160, ал. 4 и ал. 5 от ЗУТ, включващ следната улица:
- улица „Цар Освободител“ в с. Гърчиново в т.ч.: Пътна настилка - 2342.40 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи; Асфалтови работи; Отводняване на трасето; Пътна маркировка и сигнализация; Тротоарна настилка - 4672,74 м2в т.ч.: Земни работи; Пътни работи;
-Изграждане на ТКМ (тръбна канална мрежа) и кабелни шахти с цел бъдещо полагане и изграждане на ЕСМ за широколентов интернет - с. Гърчиново;
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за участие. Количествени сметки са съпътствани от технически проекти, които дават ясна представа за предвидените строително-монтажни работи. За обектите има издадено разрешение за строеж на главния архитект на Община Опака.
Критериите по-долу
 
ДА Показател П1 „Организация на персонала“ (ПК)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
190256.47      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Реконструкция и рехабилитация на улици, съоръженията и принадлежностите към тях на територията на Община Опака”, BG06RDNP001-7.001-0018, съгласно подписан договор между Общ. Опака и ДФЗ.

В прогнозната стойност са включени непредвидени разходи, свързани с прякото изпълнение на СМР в размер на 9 059.83 лв. без вкл. ДДС. Последните ще бъдат направени само при доказана необходимост и след направено изменение на сключения договор за обществена поръчка с избрания изпълнител при условията и по реда на чл. 116 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Критерий за подбор: Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Минимално изискване: Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмета на настоящата поръчка - ІI-ра група: строежи от транспортната инфраструктура, строежи от ІV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ – частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция!!!
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Удостоверяване: Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, като се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи - обект на настоящата обществена поръчка.
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка (за съответната обособена позиция), възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, в случай, че същото вече не е било предоставено и/или същото не са достъпно по служебен път или чрез публичен регистър и/или същото не може да бъде осигурено чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Критерий за подбор: Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност“, когато такова изискване произтича от нормативен акт.
Удостоверяване: Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец №2, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (строител).
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка (за съответната обособена позиция), възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите вече не са били предоставени и/или същите не са достъпни по служебен път или чрез публичен регистър и/или същите не могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Минимално изискване: Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи ІV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ, определени с чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция!!!
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критерии за подбор: 1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на обществената поръчка, за последните 5 год. от датата на подаване на офертата; 2.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката; 3.Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. 4.Участникът трябва да прилага системи за управление на качество. Удостоверяване: По т.1 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП - Образец № 2, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема; По т.2 участникът попълва поле 6) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Обр.№ 2; По т.3 Участникът попълва поле 9) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Обр.№ 2, с посочване под формата на списък на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, както и това дали същите са собствени или наети; По т.4. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП- Обр.№ 2, с посочване на система за управление на качество или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, както и период на валидност.
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка (за съответната обособена позиция), възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи:
По т.1-Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
По т.2-Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
По т.3-Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
По т.4 -Копие на сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят ще приеме и екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки за чуждестранните лица.
Възложителят ще приеме и други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай или участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са екв. на изискваните. Док-те, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на оферта уч-те попълват само съотв. раздел в ЕЕДОП.


Минимално изискване:
1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 (едно) строителство идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
Под „сходно” строителство с предмета и обема на обществената поръчка следва да се разбира изпълнение на дейности по основен ремонт/рехабилитация, и/или на текущ ремонт, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа, както следва:
- За ОП№1 не по-малко от 10 000 кв.м положена асфалтова настилка;
- За ОП№2 не по-малко от 2 000 кв.м положена асфалтова настилка.
В случай че, оферта се подава за повече от една обособена позиция, горното изискване се прилага сумарно. Така например, ако участник подава оферта и за двете обособени позиции, същият следва да докаже изпълнение на минимум сбора от обемите, определени от възложителя за сходни, на съответните позиции.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
- За Технически ръководител на обектите – да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а от ЗУТ или екв.. Да има опит на управленска/координираща позиция на минимум 1 (един) строителен обект с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка.
- За Специалист – контрол на качеството – да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а от ЗУТ или екв., да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството или екв..
Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
- За Специалист по ЗБУТ - да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а от ЗУТ или екв., притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или екв.. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция!
3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, минимум: 1. Пътна фреза– 1бр.; 2. Автогундратор – 1 бр.; 3. Асфалтополагаща машина – 1 бр.; 4. Валяк вибрационен за асфалтови работи – 1 бр.; 5. Валяк бандажен вибрационен до 3.0 т. – 2 бр.; 6. Пневматичен валяк - 1 бр.; 7. Валяк за земни работи – 1 бр.; 8. Челен товарач – 2 бр.; 9. Колесен багер / комбиниран / - мин.0.5 куб м -1 бр.; 10. Автомобил - самосвал - 4 бр.; 11. Автомобил – бордови – 1 бр.; 12. Моторна фугорезачка за асфалтови и бетонови повърхности - 2 бр.; 13. Моторна виброплоча – 1 бр.; 14. Моторна духалка - 2 бр.; 15. Моторен / или пневматичен / къртач - 1 бр.; 16. Ел. Агрегат – 2 бр.; 17. Автогрейдер-1 бр.; 18. Автометла -1 бр.; 19. Мини челен товарач -2 бр.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция!
В случай че, оферта се подава за повече от една обособена позиция, горното изискване не се прилага сумарно.
При участие на обединение, което не е ЮЛ, съответствието с изискванията по т.1, т.2 и т.3 се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосочените изисквания съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
4. Участникът трябва да прилага система за управление на качество EN ISO 9001:2015 или екв.., или екв. мерки с обхват на сертификация строителство или екв.
При уч-е на обедин., което не е ЮЛ, изискв. по т.4 се доказва от всеки уч-к в об-то, който ще изв. строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При уч-е на подизпълн., същите следва да отговарят на горепосоч. изискване съобр. вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора за съответната обособена позиция, Изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на: Банкова гаранция; Парична сума, преведена по сметка на Община Опака: БАНКА: „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА” АД, клон: гр. Търговище IBAN – BG85 CECB 9790 3319 7995 00; BIC код - CECBBGSF или Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията за задържане и освобождаване на гаранциите са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/09/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

17/03/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на община Опака, гр. Опака, ул. „Съединение“ № 3, Заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. При промяна в датата, часа или мястото за отваряне на офертите участниците се уведомяват чрез профила на купувача най-малко 48 часа преди новоопределения час.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Изискванията на възлож. към личното състояние на участниците е съгласно т. 3. от указанията „Изисквания към участниците“
2. Възложителят отстранява от участие в процедура:
2.1. участник, за когото са налице обст. по чл. 54, ал. 1, т.1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1, 2 (строителство), 3, 4, 5 от ЗОП;
Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
2.2. уч-к, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка или в документацията;
2.3. уч-к, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предв. обявените условия за зпълнение на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и труд. право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на меж. екологично, соц. и труд. право, които са изброени в прил. № 10 от ЗОП;
2.4. уч-к, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
2.5. уч-ци, които са свързани лица;
2.6. за когото е установено, че:
а) е представил док. с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на осн. за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предост. изискваща се информация, свързана с удост. липсата на основания за отстраняване или изпълн. на критериите за подбор;
2.7. за когото е налице конфл. на интереси, който не може да бъде отстранен.
2.8. уч-к, подал оферта, която не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин и срок.
2.9. уч-к, който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си.
2.10. За когото е установено наличие на основ. по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРKЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.11. За когото е установено наличие на основание по чл.69 от ЗПКОНПИ
Участниците декларират липсата на обстоятелствата по чл. 54 и 55 от ЗОП, чл. 3, ал 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ в част ІІІ, раздели А, Б, В и Г на ЕЕДОП.
3. Когато уч-кът е обединение, което не е рег-но като самост. ЮЛ, тогава към офертата се представя копие от документ за създаване на об-то, както и следната информация във връзка с конкр. общ.поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност за изпълнение на договора за общ.поръчка; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
Не се допускат промени в състава на обединението след крайният срок за подаване на офертата. Когато в договора за създаването на обединение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата общ. поръчка.
4. Уч-те могат да се позоват на капацитета на трети лица (ТЛ), по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионалните способности.
Когато уч-кът се позовава на капацитета на ТЛ, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. ТЛ трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които уч-кът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице осн-та за отстраняване от пр-та.
5. При участие на обединения, които не са ЮЛ, съотв. с критериите за подбор се доказва от обед-то уч-к, а не от всяко от лицата, включ. в него,с изключение на съотв. рег-я,представяне на сертификат или друго условие,необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на норм. или админ. акт и съобр. разпределението на участието на лицата при изпълн. на дейностите,предвидено в договора за създаване на обединение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Опака, Юрисконсулт
ул. „Съединение“ № 3
Опака 7840 България
obstinaopaka@abv.bg +359 899918007
www.opaka.bg +359 60392421

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва