Деловодна информация
00484
92-А-196 19/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
19/08/2019 (дд/мм/гггг)
00484-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Костенец 000776349
ул. Иван Вазов № 2
Костенец BG412 2030 България
Анета Иванова Кирова - началник отдел Проекти на Европейския съюз +359 71422308
kostenetz_adm@kostenetz.com +359 71423234

Интернет адрес/и

www.kostenetz.com

http://www.kostenetz.com/?q=en/content/op-smr-rekonstruktsiya-blagoustroyavane-ulitsi


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.kostenetz.com/?q=en/content/op-smr-rekonstruktsiya-blagoustroyavane-ulitsi
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на строително монтажни работи по проект: „Реконструкция и благоустрояване на улици в община Костенец
45233120      
Строителство

Обхват на поръчката:
В обхвата на настоящата обществена поръчка се включват дейностите за реконструкция и благоустрояване на улици, съоръжения и принадлежности към тях, в 3 населени места от територията на община Костенец. В проекта са включени улици „Родопи“ и „Кокиче“ в гр. Костенец, както и мост на ул. „Здравец“ в гр. Костенец, улици „Иван Вазов“, „Мусала“ и „Хан Аспарух“ в с. Костенец и ул. „Ружа“ в гр. Момин проход, ул. „Родопи“, гр. Костенец – реконструкция и благоустрояване на тротоар и платно.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1758258.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Територията на Община Костенец

В обхвата на настоящата обществена поръчка се включват дейностите за реконструкция и благоустрояване на улици, съоръжения и принадлежности към тях, в 3 населени места от територията на община Костенец. В проекта са включени улици „Родопи“ и „Кокиче“ в гр. Костенец, както и мост на ул. „Здравец“ в гр. Костенец, улици „Иван Вазов“, „Мусала“ и „Хан Аспарух“ в с. Костенец и ул. „Ружа“ в гр. Момин проход, ул. „Родопи“, гр. Костенец – реконструкция и благоустрояване на тротоар и платно
Критериите по-долу
 
ДА Обхват на поръчката:    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1758258.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
720

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
АДБФП № 23/07/2/0/00449 от 13.03.2018 г. сключен между ДФЗ и Възложителя – Община Костенец за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по Подмярка 7.2. на ПСРС 2014-2020

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците в обществената поръчка трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ), а за чуждестранните лица - в аналогичен регистър съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът трябва да има право да изпълнява строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – втора група четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква "а" ЗУТ и чл. 8, ал. 1 от Наредба № 1/30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи или по-висока категория
Удостоверяване:
Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност на данните за вписването в ЦПРС, респ. в аналогичен регистър посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в ЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора се представя заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, за изпълнение на строежи от категорията строежи, в който попада обекта на поръчката, включително че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти
2. Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“
за дейност „строителство“.


1. Участникът да има минимален общ оборот през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 3 400 000,00 (три милиона и четиристотин хиляди) лева.
2. Минимална застрахователна сума на застрахователната полица, съответстваща на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството). Обектът, предмет на поръчката е строеж от четвърта категория. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
2. Участникът следва да разполага с минимален технически екип за изпълнение на поръчката.
3. Участникът следва да притежава внедрена система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентна;
4. Участникът следва да притежава внедрена система за управление на околната среда, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 14001:2008 (2015) или еквивалентна


1. По т. 1: За „строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ се приемат изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на пътища и/или улици.
2. По т. 2: Ръководител на екипа: Професионална квалификация: висше образование образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или еквивалентна в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ съгласно Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване на Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, специалност Строителен инженер – пътно или транспортно строителство, или еквивалентно образование, когато то е придобито в чужбина; Професионален опит: по специалността минимум 3 години. Технически ръководител на обекта: Професионална квалификация: степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 във вр. с ал. 4 от ЗУТ или еквивалентно; Професионален опит: минимум 3 години като Технически ръководител на строителни обекти; Координатор по безопасност и здраве (КБЗ): Професионална квалификация: висше образование образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или еквивалентна в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ съгласно Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване на Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, специалност Строителен инженер, притежаващ валидно удостоверение за координатор по безопасност и здраве в строителството или еквивалентен документ за преминато обучение като длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството; Професионален опит: минимум 2 години като КБЗ на строителни обекти. Специалист по контрол върху качеството: Професионална квалификация: висше образование образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или еквивалентна в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ съгласно Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване на Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, специалност Строителен инженер; да притежава удостоверение или сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ; Професионален опит: минимум 2 години като Специалист по контрол върху качеството на строителни обекти.
3. По т. 3: Наличие на валиден сертификат БДС EN ISO 9001:2008 (2015) или еквивалентен с обхват на сертификацията, съгласно предмета на поръчката.
4. По т. 4: Наличие на валиден сертификат БДС EN ISO 14001:2008 (2015) или еквивалентна с обхват на сертификацията, съгласно предмета на поръчката.
ВАЖНО! Един специалист не може да съвместява повече от една позиция от изискуемия технически екип за изпълнение на СМР.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


На основание чл. 10, ал. 2 от ЗОП, Възложителят не поставя изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.
Участникът, определен за Изпълнител при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 1% от стойността на договора за общ. поръчка. По отношение на Гаранцията за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на общ. поръчка.
Възложителят не поставя условие за задължително обезпечаване на авансово предоставените средства.
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за общ. поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или екв. документи.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/09/2019 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

Сградата на общинска администрация - Костенец, гр. Костенец, ул. "Иван Вазов" №2

Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелства по чл. 54, ал. 1 т. 1-7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1 т. 1-5 от ЗОП. Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
2. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата по чл. 4 от същия закон.
3. Участник, чиято оферта е със срок на валидност по-малък от минимално изискания от Възложителя или не удължи срока на валидност, когато е поискано това от Възложителя, се отстранява от процедурата.
4. Когато участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава към офертата се представя копие от документ, от който е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
Не се допускат промени в състава на обединението след крайният срок за подаване на офертата. Когато в договора за създаването на обединение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
5. Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информацията относно липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор. Непредставяне на ЕЕДОП от трето лице или подизпълнител е основание за отстраняване от процедурата.
6. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
7. За удостоверяване или доказване на критериите за подбор подробна информация се съдържа в документацията на поръчката - указания към участниците.
8. Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд: НАП - тел. 0700 18 700, http://www.nap.bg/; МОСВ - тел.02/ 940 6331, http://www3.moew.government.bg/; МТСП - тел. 02/ 8119 443, http://www.mlsp.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие;
3. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва